Naast ons café-restaurant is parkeergelegenheid.

• OV

De bus stopt naast de deur bij halte "Onder de Pannen".

Bezorgrestaurants in de buurt van Onder de Pannen

zo lunch 12:00 - 16:30 diner vanaf 16:30

1343193659 88
1676752006 80

1. Beline sonies-slik

Na de verbouw waren we er nog niet geweest. Mooie zaak geworden en heerlijk gegeten. Aanrader😃😋

2. Elke zomer eten we bij Onder de Pannen. Dit jaar viel het tegen. Zo’n 1,5 uur wachten op het hoofdgerecht. De entrecote had veel te veel spekranden. De ajam smoor was droog en met zijn zessen kregen we 1 schaaltje patat. De patat werd nabesteld (met excuus) en ik kon het doen met de uitleg dat bij een entrecote nou eenmaal een spekrandje hoort. We voelden ons niet begrepen. Prachtige zaak, maar veel te druk, (daarom?) inconstante kwaliteit en dus slaan we Onder de Pannen voorlopig maar over. Jammer!

3. Was super gezellig, leuke meisjes in de bediening. Ook toen het druk werd bleven ze heel vriendelijk en allert. Lekker gegeten!
    Hartstikke goed verbouwd met behoud van de oude sfeer. Ik houd hier van, hoort bij Terschelling.

4. Duidelijk dat er geen leiding was op 13 november. Bediening had veel haast en kortaf. Hadden er overduidelijk niet veel zin. Eten was oke. Niet slecht maar zeker niet top. Uit eten gaan moet n klein feestje zijn en daarbij is de bediening een essentieel onderdeel.

5,5
  5. Marianne

Jammer dat de soep binnen 5 minuten voor onze neus stond. We zaten nog aan ons glas wijn. De smaak van de soep was overigens prima in orde. Nog beter was het lamsschenkel, geserveerd met een lekkere jus en pastinaakpuree. Verbeterpuntje zijn de wijnen: ik vond ze te vlak en miste diepgang. Verrassing was weer de koffie met likeur van het eiland.

6. Wybe en Inge Bosma

We komen al jaren op Terschelling en eten meestal ook zeker een keer bij " Onder de pannen". Ook nu hadden we ons er echt op verheugd, heerlijk is het altijd! Maar deze keer viel het erg tegen helaas… De soep was lauw/koud, de gebakken aardappelen zat geen smaak aan en hadden een hard randje alsof ze opgewarmd waren, de sla was erg zuur en de saus van de spareribs had een erg overheersende smaak! Zo jammer, want we kwamen altijd graag eten en zijn nu toch een beetje genezen… Het was altijd echt één van onze favoriete restaurants, waar we echt moesten eten wanneer we op Terschelling waren!

4,5
  7. r noorlander

Ondanks de aanpassingen vanwege corona erg gezellig en heerlijk gegeten.
    Natuurlijk wel het gezang van Sjoerd gemist maar we komen zeker weer terug.

8. Saskia en Jeroen

Toppie vakantie gehad op Terschelling en super lekker gegeten bij onder de pannen. Een echte aanrader. Tot heel laat in de avond/nacht gezellig drankjes gedaan met het personeel zo werd bij ons het Jutters kruidenbitter ingeschonken. Gezellig restaurant met fijn personeel.

9. Na het lezen van de overwegend positieve recensies viel dit restaurant ons behoorlijk tegen, de bediening was onervaren en dwaalde rond met niet bestelde gerechten en ontbraken er sommige bijgerechten. Na vragen kwamen deze alsnog. Het eten zelf was een wat onlogische combinatie zonder veel smaak. In bijvoorbeeld de gorgonzola kaassaus bij de zeebaars schitterde vooral de gorgonzola in afwezigheid, wat voor gorgonzola erg knap is. Bij navraag vond de bediening dat het zo hoorde. We hebben het nagerecht maar laten zitten. Ik hoop dat Onder De Pannen er meestal meer van bakt, bij ons hadden ze in ieder geval hun dag niet.

10. Het vegetarisch verrassingsmenu was fantastisch, gevarieerd en origineel. De keer erna was dit er niet en hebben we van de kaart besteld. Het voorrecht (proeverij voor 2 personen) viel tegen. Dit was beperkt, maar 4 gerechtjes, en van bijv het kroketje was er maar 1. We hadden meer kleine gerechtjes verwacht voor die prijs. Het voorgerecht van het verrassingsmenu was veel beter. De hoofdgerechten waren oke, het dessert ook.

11. Koos en Maria

Zoals altijd! Goed, gezellig en lekker!!!

12. Siebe de Waard

Buiten was het nat en winderig, maar binnen was het warm, gezellig en we voelden ons welkom.

13. hans nieuwenhuizen

Werkelijk heerlijk gegeten op 2e kerstdag, leuk menu en de gezelligheid is geweldig. Daar zorgen Sloerd & Saskia met hun gastvrij team wel voor.

Aanrader!

14. Syb 103 punten

Wij komen al jaren op Terschelling en sluiten onze vakantie altijd af met een etentje bij ons favoriete restaurant “Onder de Pannen”
    Op de één na laatste dag van 2019 hebben we met z’n vieren hier gegeten.
    Vooraf hadden we al gereserveerd en gevraagd of ze het driegangen verrassingsmenu serveerden.
    Dat werd toen bevestigd.
    Toen we de bewuste dag hadden plaats genomen kregen we de menukaarten.
    We zeiden toen dat we het verrassingsmenu wilden maar de serveerster zei dat dat niet mogelijk was,ondanks dat het de dag daarvoor was beloofd.
    Na ruggespraak met de baas (Sjoerd) wilde de keuken toch een verrassingsmenu bereiden.
    Een van ons koos voor vis en de andere drie voor vlees.
    Toen het voorgerecht arriveerde bleek dat er twee vis en twee vlees menu’s werden geserveerd.Dit hebben we maar zo gelaten...
    De kwaliteit van het gebodene was niet helemaal wat we gewend waren.
    Enkele gerechten waren lauw of koud. Wellicht te lang in de keuken klaar gestaan. De frietjes en gebakken aardappeltjes alsmede de rabarbermousse met cranberry’s , die standaard altijd op tafel komen,moest speciaal om worden gevraagd.
    De wijn waar we mee waren gestart was overigens uitstekend.
    Na een tweede keer drank bestellen liet de bediening lang op zich wachten.
    De serveerster zei wel steeds “ik kom zo bij u”...
    Ben toen naar Sjoerd gestapt en de bestelling gedaan. Hij kwam het persoonlijk brengen.
    Ondertussen hadden we het hoofdgerecht al grotendeels op.
    Vervolgens het nagerecht besteld. Na ca. drie kwartier kwam dat op tafel...

Conclusie:
    De geboden kwaliteit van het eten en de bediening is niet op het niveau dat we gewend waren.
    Het was er behoorlijk druk en beperkt personeel. Wellicht speelde dit een belangrijke rol.
    We hopen wel nog een keer terug te keren als alles weer op het “oude”
    niveau is.

In overleg met mijn partner hierbij nog een aanvulling op deze recensie. De belangrijkste klacht is eigenlijk de houding van de serveerster. De toon waarop werd gevraagd “hebben jullie gereserveerd” en later “we hebben geen verrassingsmenu” hebben we als zeer onprettig ervaren. Op dat moment was het nog heel rustig dus er was geen reden voor haar om gestresst te reageren. De sfeer was daardoor voor ons niet echt relaxt meer.
    Helaas was Pieter niet aanwezig...

15. Ronnie en Astrid

Zoals alle andere keren gewoon weer lekker, gezellig en een hele goede bediening, en de complimenten aan de kok.
    Tot de volgende keer.

16. Yvette Klarenbeek

Het was niet heel bijzonder maar wel erg lekker. Een prima sfeer en goede service. Al met al een echte aanrader dus.

17. Nel Modderkolk

Geweldige avond gehad bij onder de Pannen, lekker gegeten en supergezellige sfeer, komen hier zeker weer terug.

18. Jolanda Alves

Eten bij Sjoerd is meer dan alleen lekker ‘no nonsense eten met een kleine finesse’! Het is een feestje! Hoogtepunt is het moment waarop Sjoerd de microfoon pakt. Met zijn repertoire, passend bij de sfeer en de aanwezige gasten, pakt hij iedereen in. Hij heeft een prettige stem, zingt makkelijk en zijn jazz-nummers klinken fantastisch. Maar het kan zomaar zo zijn dat je aan het eind van de avond op de tafel (die dan al leeg is natuurlijk) staat te dansen. Niks moet, (bijna) alles mag. Bij een bezoek aan Terschelling mag een avondje ‘Onder de Pannen’ zeker niet ontbreken!

19. Machteld Eppink

Kaart met mooie gerechten, maar vooral, erg lekker!

20. Heerlijk eten in een prettige sfeer. Zodra wij weer op Terschelling zijn komen wij zeker weer lekker eten bij OdP.

21. Verder prima om een keer te eten.

22. Eerlijk gezegd weten we niet waar we moeten beginnen. Eten was zeer slecht. Bediening zeer slecht. Wel erg drukke tent voor vieze eten. Eerst moesten we een half uur wachten, maar toen niemand kwam ging mijn schoonvader binnen vragen waar de bediening bleef. Daarna kwam iemand de bestelling halen. Een half uur daarna kwam onze drinken. 20 min daarna bestelden we opnieuw drinken maar deze verscheen niet. Opnieuw geklaagd! Eten kwam na anderhalve uur. Zwart verbrande aardappelen, kabbeljauw niet vers, pastinaak vies zacht gekookt, pannekoek dik, rauw en niet te vreten, alles was smaakloos. Toen we ze melden dat de aardappelen verbrand waren, werd een nieuwe bak opnieuw gebrandde aardappelen geserveerd.. kritiek werd niet gewaardeerd!! Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug!

1,2
  23. Een buitengewoon vieze ervaring. Hieronder een kleine opsomming, anders ben ik te lang bezig.
    Carpaccio leek wel rosbief, geitenkaassalade was smaakloos en met heeel wenig geitenkaas. Pannenkoeken waren “de vieste die we ooit hebben gehad” aldus 2 kinderen… ook vreemd dat er 1 klein kuipje nutella bij zit. Erg karig. En dan de “saté”, dit was helemaal geen saté, maar een soort grillspies met de meest smerige pinda(drap)saus ooit eroverheen. Geen uitjes, kroepoek, zuurtje etc. Heb hem laten staan. Het was gewoon niet te eten. Overigens aardige bediening, maar ze letten niet op. Wij komen nooooit weer.

1,1
  24. hoevers

Altijd als wij op Terschelling zijn gaan wij 1 of meerdere keren uit eten bij Onder de pannen. Altijd heerlijk en gezellig. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Keuken goed op orde, ook met grote drukte en als je met een grote groep komt hoef je nooit lang te wachten. We komen zeker de volgende keer terug als we op terschelling zijn.

25. Prima restaurant, goed eten en prettige bediening. Aanrader!

26. Het eten was heerlijk, de bediening goed (lekker ontspannen, praatje maken met het personeel was mogelijk) en de levering van de gerechten was goed getimed. Leuk restaurant, ziet er gezellig en sfeervol uit. En een uitgebreide kaart.

27. Een fijn restaurant waar je lekker kunt eten. Bediening is geweldig.
    Sfeer is gezellig en rustig. Vlotte bediening services is prima.
    Een aanrader.

28. Opnieuw lekker gegeten! Heerlijke sliptongetjes. Ruimte porties met warme groente, friet, rabarber en salade (groentetuintje volgens de bediening. Leuke en vlotte bediening. Weer voor herhaling vatbaar.

29. Zeer smaakvolle gerechten, in een gezellige omgeving met aardige bediening. Een echte aanrader!

30. Geke Timmerman

Heerlijk onder het afdak gegeten met een groep fjoertoerdames. Super snelle bediening. Een aanrader.

31. David Hart Synergize

Goed restaurant op een toplocatie. Sjoerd is een gezellige gastheer en als je mazzel hebt dan zingt hij ook nog. Leuk team van medewerkers.
    De kaasfondue is een aanrader!

32. Martin Bloemendal

Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad. Lekker eten en een leuk contact met een andere groep mensen die er zaten te eten. Ook de bediening was zeer geslaagd. Al met al zeker de moeite waard.

33. Marieke Gerrits

Gezellig ontvangen, toegankelijk voor honden. Gemoedelijke sfeer. Eten was heerlijk👍 Goed vers en kleurrijk! Ik zou zeggen tot de volgende keer🤗

34. Erg sfeervol, fijne bediening en heerlijk eten. Het ijs was super.

35. rene langeveld

Als je op Terschelling bent en je wilt lekker eten in een gemoedelijke sfeer moet je naar "Onder de Pannen". Geweldig.

36. Henk en betsie Ruzius

Heerlijk gegeten zoals altijd maar verrassingsmenu was een aanrader.
    Voor ons tweetjes was het een perfecte kerstavond.
    Komen van de zomer wel weer overdoen.
    Henk en betsie.

37. Yvonne Van Der Ploeg

We hebben het verrassingsmenu gehad. Een sensatie van smaken en kleuren. Zalig!

38. Pedro Heezen

Tafel binnen besproken en men wist nergens van. Geen excuses “ buiten is het net zo warm als binnen” kregen we te horen. Ze konden de drukte niet aan en er ging heel veel fout om de tafels om ons heen.
    3 keer moeten vragen om een besteld nagerecht terwijl de rest van de tafel al lang klaar was!
    Dames van de bediening bleven wel vriendelijk ondanks dat er veel mis ging.
    Een slechte ervaring in normaal een goed restaurant.

39. Eten was super. Bediening was druk maar gecontroleerd. Jammer dat er weinig gezongen is. Dan had het nog beter geweest.

40. Gezellige locatie en zeer vlotte bediening.

41. A. Ossewaarde

Heerlijk gegeten, wordt bijgeschreven in ons uit eten lijstje Terschelling.

42. Heerlijk gegeten, gezellig getafeld, leuke bediening en Sjoerd een paar leuke nummers gezongen.
    Wij komen graag nog eens terug!

43. Elsbeth Nijland

Heerlijk gegeten met een Bongo bon (vrije keuze van de kaart). Aanrader!

44. Lesley Nieuwmeijer

Heerlijk gegeten :)

45. Robbin Bosma

Fantastisch! De sfeer was goed, leuk aangekleed restaurant en er werd goede muziek gedraaid. De eigenaar zong af en toe een nummer waarbij hij door het restaurant liep met een microfoon. Het eten was heeerlijk! Kortom heerlijk gegeten.

46. K.Groenwold

Slechte ervaring bij onder de pannen op 21 april '18. Konden niet tijdig reserveren (moet een dag van te voren?) maar er was nog wel een tafeltje. Eten viel erg tegen. De geserveerde groenten waren koud de frietjes zeer matig en de "gebakken" lees aangebrande zwartgeblakerde aardappelen niet te eten. Het stoofpotje was gelukkig wel opgewarmd maar erg zout. Afgelopen week diverse restaurants in Midsland gehad. Onder de pannen spande met voorsprong in negatieve zin de kroon. Ons zien ze daar niet terug.

1,2
  47. Anoniem

Wij hebben lekker gegeten. Goede sfeer. Horecapersoneel die er zin in hebben en er alles aan doen om het de gast naar zijn, haar zin, te maken. Wat een pareltje.

48. We hebben heerlijk gegeten. Ruime keuze op de kaart. Vlotte en vriendelijke bediening.

49. De with

We hebben het etentje als zeer goed ervaren, sfeer was gemoedelijke en het eten was fantastisch!

50. We hebben een super gezellige avond gehad. Geweldige sfeer, fijne bediening en heerlijk eten!

51. Carolien

Heerlijk gegeten, relaxte sfeer en leuke mensen! Na een fris dagje buiten, voelde dit als warm bad. Het verrassingsmenu met vis was erg lekker.

52. JG van den Brink

Wij hebben op zaterdagavond met 6 personen gegeten in Onder de Pannen.
    De menukaart is aantrekkelijk met daarnaast heerlijke dagaanbiedingen.
    Reserveren is echt nodig, want er is veel belangstelling voor een plaatsje.
    De gastheer is creatief in het vinden van een oplossing als er meer mensen komen dan zich aanvankelijk hadden aangemeld… dat ging wel een beetje ten koste van onze beleving van ons avondje uit, omdat we wel een mooie plaats terug kregen, maar ongemakkelijk kwamen te zitten aan tafel met niet verplaatsbare stoelen en twee ongelijke tafels.
    Toen hij ging optreden viel het ongemak in het niet door de leuke sfeer en het lekkere eten. Al met al een heerlijk avondjes uit gehad.

53. We hebben heerlijk gegeten. Meteen bij binnenkomst een warm welkom! Wij hadden het driegangen verrassingsdiner.
    Heerlijk!

54. Wat een geweldige ervaring. Een zeer enthousiast welkom. Een zeer vriendelijke en razendsnelle bediening (helemaal alleen voor het volledig gevulde restaurant ) verrassende kaart met heerlijke gerechten die ook erg smakelijk waren. Wij kozen een proeverij van voorgerechten en een proeverij van stoofpotjes en hebben van elke hap genoten.
    Hier komen we zeker nog een keer terug. Eem aanrader.

55. Zoals altijd werden we gastvrij onthaald door Pieter.
    We kozen voor de 3 stoofpotjes voor ons samen. Smaakte heerlijk. Door alle bijgerechten die hier geserveerd worden hadden we geen zin meer in een nagerecht.
    Het Jopen bokbiertje is ook een aanrader.
    Top restaurant waar we nog (heel) vaak terug hopen te komen.

56. Klaas Wijnsma

Wanneer wij op Terschelling zijn gaan we altijd een aantal keren bij Onder de Pannen eten, zo ook oudejaarsavond. Eten was wederom geweldig en de sfeer heerlijk ontspannen. Staan heerlijke gerechten op de kaart en de bij garnituur allemaal even smakelijk klaar gemaakt en mooi gepresenteerd. Dus van de zomer gaan we er zeker weer een paar keer lekker eten.

57. Annet en Onno

Heerlijk gegeten, en ondanks de drukte van Oudejaarsavond een prima service en gezellige sfeer.

58. Vissertjes

Weer de fijne ervaring van welkom zijn. Lekker gegeten, goede sfeer. En wat denk er is weer Life gezongen. Tweede kerstdag heeft een kroontje gekregen. Tot de volgende keer.

59. Connie Meinders

Erg gezellig en sfeervol. Het allerleukste vond ik dat de eigenaar (? denk ik) liedjes ging zingen waardoor de sfeer er helemaal in kwam.

60. Heerlijk gegeten! Ivm zwangerschap mocht ik niet alles van de proeverij. Door de kok werd er voor iets anders gezorgd. Top geregeld!

61. Bert de Jong

Kom er ieder jaar een paar keer op Terschelling en het is hier iedere keer weer prima eten in een gemoedelijke sfeer. Ben je ergens te vaak geweest als men je bij je naam begint te noemen?

Advies: Neem zeker een schaaltje compote bij het gerecht. En een pannensoep vooraf is ook geen verkeerde keuze.

62. Henk en Truus

We kregen n verrassingsmenu en konden vlees of vis kiezen. Het eten was prima evenals het nagerecht.

63. J. Smeets

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek gebracht. Het personeel was vriendelijk. We werden goed en vlug geholpen. Het eten wat we gekozen hadden was lekker. Kortom een plek om nog een keer naar toe te gaan.

64. Eten en drinken in een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Je voelt je er direct thuis.

65. De liefde voor een lekker bord comfort food ontbreekt hier. Vis is goed, maar de diverse smaakcombinaties zijn niet goed op elkaar afgestemd. Daardoor krijg je rare smaken die totaal niet te rijmen zijn. Jammer, want met een ambitieuze kok met liefde voor het vak kun je er veel meer van maken als restaurant dan dat het nu is.

66. Evert de weijer

Prima gegeten in een gezellige ambiance op het buitenterras.
    De carpaccio was van uitstekende kwaliteit.
    De entrecote was super mals enkel jammer dat er bij dit mooie stukje biefstuk vlees er standaard geen saus erbij wordt geserveerd.

67. Deze eetgelegenheid behoort tot het vaste bezoekpunt op Terschelling. (Zeker twee keer in het weekend)
    Hartstikke lekker, goeie sfeer en gezellige bediening.
    De rabarber was zoooo lekker, die was niet aan te slepen.....

68. Anoniem

We hebben gisteren lekker gegeten. We komen woensdag a.s terug.

69. Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu, heel gezellige sfeer en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Als wij weer op Terschelling zijn, zitten wij ongetwijfeld weer hier!

70. Superlekker, vooral de pannensoep en de rabarber

71. Larissa

Erg goed en gezellig!

72. Sabine 161 punten

We hebben hier eerder gegeten. Moesten toen echt reserveren. Nu hadden we ook gereserveerd, maar eigenlijk was het heel rustig. We konden op het overdekte terras zitten. Eventueel konden de terrasverwarmers aan.
    Wat me opviel, was dat alles schoon en goed verzorgd is. Mooie schone menukaart, echte tulpen op tafel, leuke lampjes, mooie dekentjes. Hier wordt echt op gelet.
    De dame die ons hielp was erg attent en vriendelijk.
    We namen het verrassingsmenu en a la carte de kaasfondue.
    Alles was smakelijk en mooi opgediend. Vooral het toetje van het verrassingsmenu was erg mooi en lekker.

73. Hetty Spaans

Al voor de vierde keer tijdens onze vakanties hier gegeten. Het blijft voortreffelijk.

74. leuke sfeer en door personeel in de watten gelegd

75. Hugo Jobs

Heel erg leuk gezellig eetcafé. Bediening echt top ondanks dat het ontzettend druk was, was er ook tijd voor persoonlijke aandacht. Als klap op de vuurpijl werd er gezongen. Echt leuke avond gehad. Kom zeker terug.

76. André wahl

Gezellig, fijne ambiance, goed eten.

77. Heel gezellig en vriendelijke bediening. Lekker eten, goede prijs/eten kwaliteit.

78. Bas Belder

We hebben een super avond gehad. Leuke persoonlijke bediening, gezellige sfeer en het eten was top. De stoofpotjes zijn een echte aanrader.

79. Prima gegeten.
    Goede prijs-kwaliteitverhouding
    Opvallend grote wijnkaart

Alleen de spruitjes waren niet lekker. Doorgegeven.

80. Heerlijk tapas gegeten. Wat wij jammer vinden is dat wij de kaart met tapasgerechtjes pas hebben gekregen toen we bijna klaar waren met eten. Nu hadden we toch een paar keer weinig opties van het blad waarmee ze rondkwamen.

81. Lekker eten voor een goede prijs!

82. Heerlijk eten met goede bediening! Echt een aanrader op Terschelling!

83. G van der Swart

Blij dat we gereserveerd hadden, gezellig druk! Je voelt je enorm welkom.

84. Top top top, eten en bediening en sfeer!

85. Els en Jaap

Heerlijk, gezellig en gastvrij.

86. Marinus van Norde

87. Wilma Diependaal

2e Kerstdag heerlijk gegeten, hele fijne zaak waar je je al snel thuis voelt. Leuk team wat je je helemaal thuis doet voelen en als extra nog live muziek want de eigenaar is ook nog eens een goede zanger!

88. leny boerma

89. Marc 12 punten

Leuke eetgelegenheid, vriendelijke bediening, lekkere maaltijdsalade genuttigd in een leuke sfeer met gezellige muziek op de achtergrond.
    Goede keus voor ons geweest.

90. Op zaterdagavond voor het eerst kennisgemaakt met de enorme gastvrijheid bij Onder de pannen. Goed gegeten voor een eerlijke prijs. Sfeer is geweldig en het enthousiasme waarmee je wordt geserveerd is fantastisch. Voor ons, vier volwassenen en mijn zoon van anderhalf, was het een hele leuke avond. Kindvriendelijk is het zeker!! Wanneer we terugkomen op Terschelling komen we graag nog eens terug!!

91. Erg lekker gegeten. Ook als t druk is met reserveringen maken ze een plekje.

92. We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn ruim bemeten. Prijs - kwaliteit is erg goed. Een aanrader!

93. Heerlijk gegeten met vrienden.
    Lekkere perensoep met kaas, kip in het pannetje, maaltijd salade, kortom het was weer verukkelijk.
    4 vrienden

94. Super gezellige avond gehad hier gisteren.

Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid, vriendelijkheid, gemoedelijkheid, goede wijn. Kortom helemaal top!

95. Heerlijk gegeten hier afgelopen weekend.

Gezellige sfeer, lekker ongedwongen met oog voor de gast.

Goede wijn, verse ingredienten en gewoon goede kwaliteit verhouding. Bediening was echt heel vriendelijk.