Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Midsland verdeeld zijn.

Wat een geweldige ervaring. Een zeer enthousiast welkom. Een zeer vriendelijke en razendsnelle bediening (helemaal alleen voor het volledig gevulde restaurant ) verrassende kaart met heerlijke gerechten die ook erg smakelijk waren. Wij kozen een proeverij van voorgerechten en een proeverij van stoofpotjes en hebben van elke hap genoten.
    Hier komen we zeker nog een keer terug. Eem aanrader.

Marc Jespers

Zoals altijd werden we gastvrij onthaald door Pieter.
    We kozen voor de 3 stoofpotjes voor ons samen. Smaakte heerlijk. Door alle bijgerechten die hier geserveerd worden hadden we geen zin meer in een nagerecht.
    Het Jopen bokbiertje is ook een aanrader.
    Top restaurant waar we nog (heel) vaak terug hopen te komen.

Klaas Wijnsma

Wanneer wij op Terschelling zijn gaan we altijd een aantal keren bij Onder de Pannen eten, zo ook oudejaarsavond. Eten was wederom geweldig en de sfeer heerlijk ontspannen. Staan heerlijke gerechten op de kaart en de bij garnituur allemaal even smakelijk klaar gemaakt en mooi gepresenteerd. Dus van de zomer gaan we er zeker weer een paar keer lekker eten.

Annet en Onno

Heerlijk gegeten, en ondanks de drukte van Oudejaarsavond een prima service en gezellige sfeer.

Wij hebben heerlijk gegeten bij de koffiepot. De proeverij van voorgerechtjes is echt een aanrader! Personeel vriendelijk en de sfeer is relaxed.

Vissertjes

Weer de fijne ervaring van welkom zijn. Lekker gegeten, goede sfeer. En wat denk er is weer Life gezongen. Tweede kerstdag heeft een kroontje gekregen. Tot de volgende keer.

We hebben hier ongelooflijk lekker gegeten. Vooraf nacho's en brood met kruidenboter. Een goed begin met homemade kruidenboter. Als hoofdgerecht haasbiefstuk en surf en turf. Beiden lekker rood en supermals. Zelden heb ik rood vlees zo lekker gegeten! Ook de frietjes en aardapppeltjes waren heerlijk. En dan nog heerlijke desserts. Bij de fles wijn werd een fles water standaard geleverd. Top! Op een normale zaterdag in de winter zat het hier toch helemaal vol. Een echte aanrader voor iedereen die naar Terschelling gaat.

Connie Meinders

Erg gezellig en sfeervol. Het allerleukste vond ik dat de eigenaar (? denk ik) liedjes ging zingen waardoor de sfeer er helemaal in kwam.

Heerlijk gegeten! Ivm zwangerschap mocht ik niet alles van de proeverij. Door de kok werd er voor iets anders gezorgd. Top geregeld!

Bert de Jong

Kom er ieder jaar een paar keer op Terschelling en het is hier iedere keer weer prima eten in een gemoedelijke sfeer. Ben je ergens te vaak geweest als men je bij je naam begint te noemen?

Advies: Neem zeker een schaaltje compote bij het gerecht. En een pannensoep vooraf is ook geen verkeerde keuze.

Astrid Dijkstra

Fantastische snackbar. Al 25 jaar geleden, toen nog echt een houten frietkot, goed spul en vriendelijk personeel.
    Wij worden elk jaar met veel vriendelijkheid en herkenning geholpen.
    En voor de mensen met het plassende puppy, jullie hadden uit fatsoen gewoon even om een bakkie water kunnen vragen om het plasje weg te spoelen. Het is niet echt smakelijk om voor een eetgelegenheid een behoefte van een hond te hebben.
    Ik zeg, ga zo door O'Kees en hou jullie kwaliteit aan.

Hartelijke groet, Astrid uit Zwolle.

Meerdere keren gegeten. Lekker en goed eten voor een prima prijs. Ook de niet-pannekoek gerechten zijn zeker een aanrader. Wel jammer dat het binnen erg krap ingericht is.

Henk en Truus

We kregen n verrassingsmenu en konden vlees of vis kiezen. Het eten was prima evenals het nagerecht.

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Enige minpuntje; het was erg benauwd binnen verder zeker een aanrader!

Lekker gegeten, aardige combinaties. Uit menu niet altijd op te maken wat je zou krijgen.
    Serviesgoed wat rommelig, bestek viel er soms in.
    Wijnen lekker. Personeel een beetje populair, maar wel attent.

Jacob Visset

Heerlijk gegeten, goede bediening, een aanrader.

Heerlijke avond gehad, lekker eten, mooie portie, heerlijke eigengemaakte frieten, zonder te vragen een kan water op tafel, ik kom hier graag als ik op Terschelling ben is mijn vakantie helemaal af met een etentje in dit mooie restaurant! Een aanrader.

rene van hal

Het 1e wat we doen als we op Terschelling zijn is naar de passie gaan voor een heerlijke hamburger vlees is zelf Door hun gekruid en komt van de boer van de geskieker ik heb in me leven heel wat hamburgers gegeten maar bij de passie weten ze er echt hun draai aan te geven is echt waar als je het niet gelooft proef ze zelf maar dan proef je wat passie is en de rest wat ze hebben is ook om van te smullen.

Dramatisch!

Restaurant was half bezet en na 3 kwartier maar eens gevraagd waar onze pizza en varkenshaasje bleven.

Pizza had ws half uur onder een warm lamp gelegen was taai en stelde verder ook niet veel voor, de pizza vulcano.

Varkenshaasje redelijk maar de gorgonzola saus leek echt nergens op erg waterig, daarbij een stronk brocolli zonder sausje of wat niet te eten.

Toen ik wat van bovenstaande zei kreeg ik als antwoord van een ober je hebt toch vakantie maw als je vakantie hebt is bovenstaande vrij normaal en bij de prijs inbegrepen, triest.

Nooit meer naar La Grotta dat moge duidelijk zijn.

Zeer slecht! Vlees van mijn man was droog. Mijn kip was helaas heel oud geworden, was niet door te komen. Kinderen hadden een kindermenu, veel te duur voor wat ze krijgen. Gaf aan dat eten niet goed smaakte maar hadden ze helaas geen boodschap aan. Hoorde zo zei ze. Bedrijfsleidster is om te huilen. Mijn zoontje van 1 jaar ging samen met mijn man even bij de open keuken kijken. Bedrijfsleidster keek met boze blikken! Erna geroddel met ander pesoneel dat dat toch echt niet kon! Doornde bedrijfsleidster, haar houding en gedrag voelden wij ons direct al niet welkom. Kortom, voor ons nooit meer dit restaurant! Geen aanrader!

Vanavond voor de eerste en laatste keer hier gegeten. Zijn niet erg kieskeurig met eten maar onze gerechten kwamen te snel op tafel. Groot magnetron gehalte. T bone was niet mals en de kip van.mijn vrouw droog en geel. We voelden ons absoluut niet welkom, de bedrijfsleidster straalt uit dat ze dit werk al te lang doet, en liever iets anders wil doen. Ook de prijs van de kindergerechten zijn hoog. Een frikandel met patat en appelmoes, als toetje een bolletje ijs met slagroom en smarties voor 11 euro. Waarbij je boor een minibakje mayo extra betaald. We zijn erg teleurgesteld, we hebben nog niet zo slecht gegeten op Terschelling. Voor ons nooit meer!

Erg lekker gegeten. Gezellig restaurant. Ossestaartsoep was erg lekker! Ook de zalm met hollandaisesaus echt heel goed! Mijn man had de zeebaars en ook die was voortreffelijk! Toetje konden we niet meer op.

C. van Dingen

Heerlijk gegeten. Zeer kundig personeel. Een hele fijne gezellige avond gehad.

Heden middag een broodje oude kaas besteld. Wat heel erg tegenviel, een aantal minpunten: broodje niet helemaal afgebakken, geen boter, 3 vierkante plakken fabriekskaas wat naast de oude kaas heeft gelegen (je mag het met enig fatsoen zo niet op de kaart zetten) maar het ergste was de verlepte met bruine randen sla ertussen. Toen de wat oudere heer vroeg of alles naar wens was zei ik… niet helemaal. Reactie: wel eerlijk, en dat was het dan ook. Kortom voor het heerlijke vakantie gevoel moet je niet bij Het Witte Huuske zijn.

Heerlijk gegeten en gedronken. Bediening erg vriendelijk. 4 Verschillende schnitzels gehad. Allemaal erg lekker. Een aanrader!

J. Smeets

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek gebracht. Het personeel was vriendelijk. We werden goed en vlug geholpen. Het eten wat we gekozen hadden was lekker. Kortom een plek om nog een keer naar toe te gaan.

Jan-Joris van den Belt

Erg lekker gegeten, wat moeilijk op internet te vinden, maar de sfeer, gastvrijheid, bediening en eten maakt dit meer dan goed. Stokbrood vooraf zit bij de soep in, veel (gratis) bijgerechten zoals salade en twee ook echt warme groenten. Uitstekend vlees en lekkere aardappels/frites. Hier komen we zeker nog eens terug!

Eten en drinken in een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Je voelt je er direct thuis.