Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Midsland verdeeld zijn.

We hebben hier ongelooflijk lekker gegeten. Vooraf nacho's en brood met kruidenboter. Een goed begin met homemade kruidenboter. Als hoofdgerecht haasbiefstuk en surf en turf. Beiden lekker rood en supermals. Zelden heb ik rood vlees zo lekker gegeten! Ook de frietjes en aardapppeltjes waren heerlijk. En dan nog heerlijke desserts. Bij de fles wijn werd een fles water standaard geleverd. Top! Op een normale zaterdag in de winter zat het hier toch helemaal vol. Een echte aanrader voor iedereen die naar Terschelling gaat.

Connie Meinders

Erg gezellig en sfeervol. Het allerleukste vond ik dat de eigenaar (? denk ik) liedjes ging zingen waardoor de sfeer er helemaal in kwam.

Heerlijk gegeten! Ivm zwangerschap mocht ik niet alles van de proeverij. Door de kok werd er voor iets anders gezorgd. Top geregeld!

Bert de Jong

Kom er ieder jaar een paar keer op Terschelling en het is hier iedere keer weer prima eten in een gemoedelijke sfeer. Ben je ergens te vaak geweest als men je bij je naam begint te noemen?

Advies: Neem zeker een schaaltje compote bij het gerecht. En een pannensoep vooraf is ook geen verkeerde keuze.

Astrid Dijkstra

Fantastische snackbar. Al 25 jaar geleden, toen nog echt een houten frietkot, goed spul en vriendelijk personeel.
    Wij worden elk jaar met veel vriendelijkheid en herkenning geholpen.
    En voor de mensen met het plassende puppy, jullie hadden uit fatsoen gewoon even om een bakkie water kunnen vragen om het plasje weg te spoelen. Het is niet echt smakelijk om voor een eetgelegenheid een behoefte van een hond te hebben.
    Ik zeg, ga zo door O'Kees en hou jullie kwaliteit aan.

Hartelijke groet, Astrid uit Zwolle.

Meerdere keren gegeten. Lekker en goed eten voor een prima prijs. Ook de niet-pannekoek gerechten zijn zeker een aanrader. Wel jammer dat het binnen erg krap ingericht is.

Henk en Truus

We kregen n verrassingsmenu en konden vlees of vis kiezen. Het eten was prima evenals het nagerecht.

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Enige minpuntje; het was erg benauwd binnen verder zeker een aanrader!

Lekker gegeten, aardige combinaties. Uit menu niet altijd op te maken wat je zou krijgen.
    Serviesgoed wat rommelig, bestek viel er soms in.
    Wijnen lekker. Personeel een beetje populair, maar wel attent.

Jacob Visset

Heerlijk gegeten, goede bediening, een aanrader.

Heerlijke avond gehad, lekker eten, mooie portie, heerlijke eigengemaakte frieten, zonder te vragen een kan water op tafel, ik kom hier graag als ik op Terschelling ben is mijn vakantie helemaal af met een etentje in dit mooie restaurant! Een aanrader.

rene van hal

Het 1e wat we doen als we op Terschelling zijn is naar de passie gaan voor een heerlijke hamburger vlees is zelf Door hun gekruid en komt van de boer van de geskieker ik heb in me leven heel wat hamburgers gegeten maar bij de passie weten ze er echt hun draai aan te geven is echt waar als je het niet gelooft proef ze zelf maar dan proef je wat passie is en de rest wat ze hebben is ook om van te smullen.

Dramatisch!

Restaurant was half bezet en na 3 kwartier maar eens gevraagd waar onze pizza en varkenshaasje bleven.

Pizza had ws half uur onder een warm lamp gelegen was taai en stelde verder ook niet veel voor, de pizza vulcano.

Varkenshaasje redelijk maar de gorgonzola saus leek echt nergens op erg waterig, daarbij een stronk brocolli zonder sausje of wat niet te eten.

Toen ik wat van bovenstaande zei kreeg ik als antwoord van een ober je hebt toch vakantie maw als je vakantie hebt is bovenstaande vrij normaal en bij de prijs inbegrepen, triest.

Nooit meer naar La Grotta dat moge duidelijk zijn.

Zeer slecht! Vlees van mijn man was droog. Mijn kip was helaas heel oud geworden, was niet door te komen. Kinderen hadden een kindermenu, veel te duur voor wat ze krijgen. Gaf aan dat eten niet goed smaakte maar hadden ze helaas geen boodschap aan. Hoorde zo zei ze. Bedrijfsleidster is om te huilen. Mijn zoontje van 1 jaar ging samen met mijn man even bij de open keuken kijken. Bedrijfsleidster keek met boze blikken! Erna geroddel met ander pesoneel dat dat toch echt niet kon! Doornde bedrijfsleidster, haar houding en gedrag voelden wij ons direct al niet welkom. Kortom, voor ons nooit meer dit restaurant! Geen aanrader!

Vanavond voor de eerste en laatste keer hier gegeten. Zijn niet erg kieskeurig met eten maar onze gerechten kwamen te snel op tafel. Groot magnetron gehalte. T bone was niet mals en de kip van.mijn vrouw droog en geel. We voelden ons absoluut niet welkom, de bedrijfsleidster straalt uit dat ze dit werk al te lang doet, en liever iets anders wil doen. Ook de prijs van de kindergerechten zijn hoog. Een frikandel met patat en appelmoes, als toetje een bolletje ijs met slagroom en smarties voor 11 euro. Waarbij je boor een minibakje mayo extra betaald. We zijn erg teleurgesteld, we hebben nog niet zo slecht gegeten op Terschelling. Voor ons nooit meer!

Erg lekker gegeten. Gezellig restaurant. Ossestaartsoep was erg lekker! Ook de zalm met hollandaisesaus echt heel goed! Mijn man had de zeebaars en ook die was voortreffelijk! Toetje konden we niet meer op.

C. van Dingen

Heerlijk gegeten. Zeer kundig personeel. Een hele fijne gezellige avond gehad.

Heden middag een broodje oude kaas besteld. Wat heel erg tegenviel, een aantal minpunten: broodje niet helemaal afgebakken, geen boter, 3 vierkante plakken fabriekskaas wat naast de oude kaas heeft gelegen (je mag het met enig fatsoen zo niet op de kaart zetten) maar het ergste was de verlepte met bruine randen sla ertussen. Toen de wat oudere heer vroeg of alles naar wens was zei ik… niet helemaal. Reactie: wel eerlijk, en dat was het dan ook. Kortom voor het heerlijke vakantie gevoel moet je niet bij Het Witte Huuske zijn.

Heerlijk gegeten en gedronken. Bediening erg vriendelijk. 4 Verschillende schnitzels gehad. Allemaal erg lekker. Een aanrader!

J. Smeets

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek gebracht. Het personeel was vriendelijk. We werden goed en vlug geholpen. Het eten wat we gekozen hadden was lekker. Kortom een plek om nog een keer naar toe te gaan.

Jan-Joris van den Belt

Erg lekker gegeten, wat moeilijk op internet te vinden, maar de sfeer, gastvrijheid, bediening en eten maakt dit meer dan goed. Stokbrood vooraf zit bij de soep in, veel (gratis) bijgerechten zoals salade en twee ook echt warme groenten. Uitstekend vlees en lekkere aardappels/frites. Hier komen we zeker nog eens terug!

Eten en drinken in een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Je voelt je er direct thuis.

De liefde voor een lekker bord comfort food ontbreekt hier. Vis is goed, maar de diverse smaakcombinaties zijn niet goed op elkaar afgestemd. Daardoor krijg je rare smaken die totaal niet te rijmen zijn. Jammer, want met een ambitieuze kok met liefde voor het vak kun je er veel meer van maken als restaurant dan dat het nu is.

Zeer klant- en hondonvriendelijk. De baliedame keek al behoorlijk chagrijnig op het moment dat we bij cafetaria aan kwamen, en dat gedrag uitte zich ook vrijwel meteen. Hoewel de drinkbakken voor de cafetaria iets anders doen beweren; leverde een klein plasje van een labrador puppy (11 weken), op het terras voor de cafetaria, direct een zuchtende en steundende baliedame op. De baliedame had nu duidelijk een stok gevonden om de hond mee te slaan, begon te huilen als een hofhond en besloot ons uiteindelijk zo'n hondse behandeling te geven dat we maar hebben besloten hebben om de bestelling te laten zitten. Jammer dat er op zo'n vrije eilandse omgeving als Terschelling door deze mevrouw geen begrip opgebracht kan worden voor een 11 weken oude puppy.

Evert de weijer

Prima gegeten in een gezellige ambiance op het buitenterras.
    De carpaccio was van uitstekende kwaliteit.
    De entrecote was super mals enkel jammer dat er bij dit mooie stukje biefstuk vlees er standaard geen saus erbij wordt geserveerd.

pieter sijtsma

Hier krijg je veel , en met veel bedoel ik veel meer dan in 90% van alle andere restaurants die ik bezocht heb in de 65 jaar dat ik leef. En ik ben over de hele wereld geweest, dus ik vertel niet zomaar wat.
    Grote porties bijgerechten dus , en fijne dingen daarbij zoals rabarber. Hoofdgerechten ook een dikke pluim. Goede, eerlijke, smakelijke gerechten.
    En de bediening is helemaal goed. Vriendelijk en beleeft vrolijk, meedenkend, niet opdringerig en al met al dus een positieve bijdrage.
    Goed zo daar en ga zo maar lekker door.

Leuke ambiance, vriendelijke serveerster, eten ok maar weigering kraanwater te geven niet ok (wettelijk verplicht).

Deze eetgelegenheid behoort tot het vaste bezoekpunt op Terschelling. (Zeker twee keer in het weekend)
    Hartstikke lekker, goeie sfeer en gezellige bediening.
    De rabarber was zoooo lekker, die was niet aan te slepen.....

Zeer slechte botte service. Kraanwater wordt niet geserveerd naast een alcoholisch drankje. Dit is echt niet meer van deze tijd mensen, doe daar wat aan. Daarnaast was het eten ook slecht terwijl je zo makkelijk een eenvoudige lekkere Mexicaanse maaltijd kan maken. Bijzonder knap om dit nog te verpesten met kerrie....

Goed eten, gezellige sfeer, goede bediening. Wij komen er al jaren (vakantie) en als er vrienden blijven logeren gaan we altijd een hapje eten.