1195212942 82
1291932899 96
1319567172 55
1347201445 57
1423195697 69

1. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Enige minpuntje; het was erg benauwd binnen verder zeker een aanrader!

2. Jacob Visset

Heerlijk gegeten, goede bediening, een aanrader.

3. Zeer slecht! Vlees van mijn man was droog. Mijn kip was helaas heel oud geworden, was niet door te komen. Kinderen hadden een kindermenu, veel te duur voor wat ze krijgen. Gaf aan dat eten niet goed smaakte maar hadden ze helaas geen boodschap aan. Hoorde zo zei ze. Bedrijfsleidster is om te huilen. Mijn zoontje van 1 jaar ging samen met mijn man even bij de open keuken kijken. Bedrijfsleidster keek met boze blikken! Erna geroddel met ander pesoneel dat dat toch echt niet kon! Doornde bedrijfsleidster, haar houding en gedrag voelden wij ons direct al niet welkom. Kortom, voor ons nooit meer dit restaurant! Geen aanrader!

4. Vanavond voor de eerste en laatste keer hier gegeten. Zijn niet erg kieskeurig met eten maar onze gerechten kwamen te snel op tafel. Groot magnetron gehalte. T bone was niet mals en de kip van.mijn vrouw droog en geel. We voelden ons absoluut niet welkom, de bedrijfsleidster straalt uit dat ze dit werk al te lang doet, en liever iets anders wil doen. Ook de prijs van de kindergerechten zijn hoog. Een frikandel met patat en appelmoes, als toetje een bolletje ijs met slagroom en smarties voor 11 euro. Waarbij je boor een minibakje mayo extra betaald. We zijn erg teleurgesteld, we hebben nog niet zo slecht gegeten op Terschelling. Voor ons nooit meer!

5. C. van Dingen

Heerlijk gegeten. Zeer kundig personeel. Een hele fijne gezellige avond gehad.

6. Leuke ambiance, vriendelijke serveerster, eten ok maar weigering kraanwater te geven niet ok (wettelijk verplicht).

7. Zeer slechte botte service. Kraanwater wordt niet geserveerd naast een alcoholisch drankje. Dit is echt niet meer van deze tijd mensen, doe daar wat aan. Daarnaast was het eten ook slecht terwijl je zo makkelijk een eenvoudige lekkere Mexicaanse maaltijd kan maken. Bijzonder knap om dit nog te verpesten met kerrie....

8. Goed eten, gezellige sfeer, goede bediening. Wij komen er al jaren (vakantie) en als er vrienden blijven logeren gaan we altijd een hapje eten.

9. Katrien van Hensbergen

Weinig klantvriendelijkheid o.a.met tequila: hop glas werd neergezet met los zout vaatje en schijfje limoen: zoek het maar verder zelf uit!
    Hoog volume aan non stop Mexicaanse (dram) muziek; vreselijk irritant.
    Plus helaas geen gewoon gratis (kraan) water

Kortom we gaan hier niet nogmaals eten

10. Eten was uitstekend heel erg lekker ende service was top gezellig

11. Heerlijk gegeten net als de vorige keer

12. Fam, Otten

Voorgerecht: maiskolf en Chorizo criolos, lekker en smaakvol!
    Hoofdgerecht: Carne boracho en Silver bullet, beide heerlijk mals vlees. Er werd niet gevraagd hoe we het vlees gegaard wouden hebben. Gelukkig zijn we beiden fan van medium rare
    Nagerecht: Cheesecake en koffie met slagroom.
    Ook erg lekker. Al met al een gezellig en lekker restaurant met vriendelijke bediening

13. Heerlijk gegeten! En wat een geweldige leuke aankleding. Ossehaaspuntjes zijn om te smullen. Vriendelijke behulpzame bediening. Wij komen zeker terug, bedankt!

14. oosting

We hebben goed gegeten. Leuk aangekleed. We vonden het alleen jammer dat de afzuiging van de keuken niet denderend was.

15. henk en jolande

Geen kraanwater serveren bij volledig menu met drankjes is echt niet meer van deze tijd. Jammer dat hier zo star aan vastgehouden wordt.

16. Super lekker gegeten en top bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Dit restaurant ziet er van buiten leuk uit, en is ook van binnen redelijk smaakvol ingericht, prima plek om even te vertoeven.

Helaas laat de service te wensen over (kraanwater krijg je niet - ook niet bij je alcoholische versnapering, voor een mini bakje mayo moet je extra betalen, en ook een glimlach of enthousiaste begroeting kan er niet van af).

We hadden de nachos als voorgerecht besteld - het vult maar smaakt zeker niet geweldig - toen het bord bijna leeg was kwamen we nog een torretje tegen; volgens de bediening moest die er later zijn ingevolgen, niks aan de hand joh! (niet onmogelijk, maar een iets professioneler antwoord had niet misstaan). De hoofdgerechten vullen, en zijn niet vies, maar daar is alles wel mee gezegd.

We voelden ons achteraf vooral alsof we op een toeristen-afwerk-plek waren geweest. En zijn niet blijven hangen voor het toetje.
    We gaan zeker niet terug, en ik zou het bekenden ook niet aanraden - In onze optiek zijn op Terschelling een behoorlijk aantal restaurants waar je voor minder geld betere bediening en lekkerder eten krijgt

18. Bij binnenkomst dacht ik wat een sfeervol restaurant. Echter toen het eten kwam, sloeg bij ons de sfeer om. Droge kip, Spare-ribs waar een hond het vlees niet vanaf krijgt en een service, waar je niet blij van wordt.

19. Wij hebben hier vanavond gegeten met drie volwassenen en vier jonge kinderen.

Het eten was redelijk tot goed. De bediening had een alles behalve vrolijke uitstraling. We vroegen aan een serveerster of het mogelijk was om op het terras twee tafels aan elkaar te zetten. Zij gaf aan dat dit wel kon en toen we een tafeltje optilden kwam de bedrijfsleidster naar buiten om aan haar te vragen waar we mee bezig waren: "dit is dus één keer maar nooit weer", je zag de serveerster klein worden.

Ons zoontje van 2 speelde met losse stenen die in de tuin lagen waarop hij door de bedrijfsleidster werd gecorrigeerd "die stenen zijn niet om mee te spelen ze moeten blijven liggen".

Een glaasje water voor de kinderen bij het eten behoort niet tot de mogelijkheden "dat serveren wij niet", jammer als je voor ruim 150 euro besteedt. Nagenoeg geen groente of rauwkost bij het eten en de desserts waren zeer summier.

Het is een prachtig plekje en het eten was zoals gezegd redelijk tot goed maar de weinig vriendelijke houding van de bedrijfsleidster (die zij aan de serveersters lijkt op te leggen door ze openlijk te corrigeren en te instrueren met wat ze wel en niet mogen zeggen) maakt dat wij ons niet welkom en op ons gemak voelden.

De volgende keer fietsen we hier mooi voorbij en ook bij vrienden en familie zullen wij deze gelegenheid niet aanraden; eerder afraden.

20. Niels Ruzius

21. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij El Leon Rojo op Midsland, Terschelling. Het restaurant is sfeervol ingericht. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een menukaart met veel keus. Wij hebben alle vier gekozen voor een combi-menu. Ook de voorgerechten waren zeer geslaagd.
    Dit restaurant is een aanrader. Wij komen zeker terug: op Terschelling; en bij El Leon Rojo.

22. Heerlijk gegeten, prima bediening. T-bone perfect klaar gemaakt, ossenhaaspuntjes waren om te zuigen, perfecte wijn en heerlijke biertjes. Ook voor de kinderen genoeg te eten en het water uit de fles lekker fris en koel, beter dan uit de kraan, zit nogal veel kalk in op het eiland. Samengevat top, top, top.

23. Afrader! Onvriendelijk personeel en op een snikhete dag mochten we geen glaasje kraanwater naast onze alcoholische drankjes. De manager gaf aan dat dit nu eenmaal het beleid was...belachelijk! Voor ons reden om elders te gaan eten. Bij het weggaan werd nog de opmerking: 'water drink je maar thuis, haha' nageroepen. Van (klant)vriendelijkheid hebben ze hier blijkbaar nog niet gehoord...

24. Lang geleden dat ik zo'n perfecte T-bone heb gegeten. Absolute aanrader voor de vlees fan.

25. Bij ieder restaurant valt er wel iets aan te merken en wil je een objectieve recensie schrijven, dan zal men restaurants moeten inschalen op prijs en kwaliteit verhouding. Nee, het heeft geen michelin ster, maar El Leon Rojo is wat ons betreft gastvrij en vriendelijk, het doet zeer gezellig aan, het is laag drempelig, de bediening is gewoon goed en doet erg haar best ondanks dat mensen aan het einde seizoen op hun tenen lopen. Maar het belangrijkste, het eten is er prima! Als het dan eens niet naar wens is, praat met de kok! En niet achteraf! Een echte absolute aanrader, De Silver bullet... deze is echt hemels! Van ons krijgen jullie een dikke pluim!
    Jeff en Annemieke & Noa

26. J.Spijker

Voor het eerst in m'n leven schrijf ik een recensie. Wij zijn niet erg moeilijk wat eten betreft, en neem niet snel de moeite om zoiets te doen. Maar het eten in dit 'restaurant' vond ik dusdanig slecht dat ik anderen de ervaring wil besparen.

Het restaurant ziet er erg gezellig uit, leuk aangekleed. Het eten stond binnen no time op tafel, klinkt positief, maar betekent dat vrijwel alles al eerder bereid is en alleen is opgewarmd voor ons die avond. Ik hoorde het pingetje van de magnetron ook overuren maken.

Ik had een enchilada en taco besteld. Ik kreeg een bordje dat compleet vol lag met van alles. Maar wat niet te onderscheiden was. Ik zag aan de rand wat bonen met rijst, Hier zat vrijwel geen smaak aan en was alleen aangemaakt met tomatensaus. De salade was erg slecht. Oude sla, over-overrijpe tomaten. Mijn man de mixed grill, waar tevens weinig smaak aan zat. Kip niet bruin gebakken, maar geel. De friet was goed, en daar hebben we ons dan ook maar aan te goed gedaan.

27. Heerlijk gegeten. Kip lekker mals en prima van smaak. Chili con carne was heerlijk. Lekkere wijn en een speciale Palmbier van de tap. Gemoedelijk en gezellig sfeertje. Vrolijke inrichting. Vlotte correcte bediening.

28. Het eten stond binnen 5 minuten op tafel. Wat mij betreft net even iets té snel. Kraanwater (naast een wijntje) wordt niet geserveerd.
    Gehakt was droog en niks bijzonders. Nacho's met weinig smaak. Heel veel smurrie er boven op. Alles bij elkaar een flauwe hap. Jammer!

29. Chapeau... hier weten ze gelukkig nog hoe het hoort in de horeca, hardwerkende mensen die allemaal 4 ogen in hun hoofd hebben, ze houden alles goed in de gaten en adviseren de klanten op een leuke spontane manier. Het eten wordt snel en vakkundig opgediend. En de smaak? Heerlijk. En de prijs is echt klantvriendelijk.. jammer dat ze geen filiaal in Almere hebben. Wij zeggen ga zo door...

30. Lekker Mexicaans dachten we. Helaas, het was een grote smurrie op een bord. Ik heb in vele Mexicaanse restaurants gegeten, maar deze was wel de aller slechtste. Misschien heeft het met het seizoen te maken. Het is niet de moeite waard. Guacamole met chips was eerder kwakje mole met ouwe chips. Daar betaal je nog geen 50 cent voor. Sommige restaurants snappen het ook niet. Kortom, laat mexicaans maar staan en kies voor iets anders.

31. Helaas helaas niet wat we ervan verwacht hadden. Vlees niet helemaal gaar en groente niet geheel warm. Daarnaast vrij lang wachten op de drankjes ondanks vragen. Meisje in de bediening was uitermate vriendelijk en correct, maar die schijnen ze alweer ontslagen te hebben?! Voor ons geen 2e keer.

32. Tine en friends

We komen ieder jaar wel een paar keer met vrienden naar Terschelling en zonder een keer Naar de Mexicaan is het feestje niet compleet. Altijd heerlijk, altijd vriendelijk, prima sfeertje en voor de prijs zit je hier ook goed. Wij blijven komen!!!

33. Vandaag de perfecte biefstuk gegeten! En de salade gerookte kip is ook heerlijk. Complimenten aan de kok. Service gerichte bediening en de hond is ook nog eens welkom (en dat is echt niet overal). Top avond!

34. Wederom heerlijk gegeten. De ossenhaas puntjes en de silver bullit biefstuk zijn echt een aanrader! En zoals altijd, of het nou binnen of buiten het seizoen is, geweldige service en bediening.

35. Ondanks de onderstaande recensies zijn we er toch naartoe gegaan.
    We hebben heerlijk gegeten, het enigste minpuntje was dat er niet gevraagd werd of we nog wat wilde drinken.
    Graag tot volgend jaar.

36. Fam. Temmink

Regelmatig komen wij op Terschelling, één van de eerste dingen die we doen is uiteten bij El Leon Rojo! Je kunt hier heerlijk zitten met een lekker flesje rosé. Het eten is verzorgd, smakelijk en met liefde bereid.

Wij kijken er telkens weer naar uit om bij jullie te mogen eten! We kunnen nu al niet wachten op de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,
    Fam. Temmink uit Losser

37. A v/d Hoogen-Schreuder

Al vele malen hebben wij hier gegeten, en iedere keer valt de keus bij ons gezin weer op "eten bij de mexicaan," Het is er gezellig en de bediening is vriendelijk. Nooit zijn er problemen en alles is mogelijk.
    Echter zondag 17 maart kwam er een groep darters binnen. Het was over met ons rustige etentje. Schreeuwend en lallend overheerste zij ons uitje.
    Excuses werden ons door het personeel aangeboden. Niet meer dan onbehoorlijk dit soort mensen. Het kan gezellig zijn om met een groep te gaan eten maar laat dit niet tenkoste gaan van de andere gasten. Ook zij hebben recht op gezelligheid.
    Wij hebben er heerlijk gegeten. Zalige flauta's en heerlijk vlees, zoals gewoonlijk. Onze hartelijke dank daarvoor en we komen graag weer. Leg dan ook de spareribs maar op de grill.
    Groet van een tevreden vaste klant.

38. Helaas een slechte ervaring bij dit restaurant. We gingen eten met een groep van 18 man, moet geen probleem zijn. Bij het opnemen van de bestelling word er niet gevraagd hoe de rib-eye, entrecote, etc. gebakken moet worden: rare, medium of well done. Dus zeggen we het toch maar zelf even erbij. De voorgerechten worden geserveerd in een prima tijdsbestek, qua smaak is het te doen, niet bijzonder. De hoofdgerechten komen ook in een goed tempo achter de voorgerechten aan, alleen jammer dat de helft van de tafel het vlees rauw krijgt gepresenteerd. Een t-bone steak met een rare smaak, een entrecote die naar onze mening gelijk vanuit de vriezer op de grill plaat is gegooid, dus de smaak is hierdoor niet zoals het hoort Ikzelf had kip, het rook prima maar eenmaal aan het eten zat er geen smaak aan, en het was zo droog dat ik zelfs niet zin had om te kluiven en begon te pluizen. De klachten werden doorgegeven, vlees opnieuw gebakken maar het werd er niet beter op, helaas.
    Vervolgens waren er nog mensen aan het eten, maar de tafel werd al afgeruimd, en er werd ook niet gevraagd of we klaar waren met eten. Dit was wel jammer want ik wilde toch wel wat eten.
    Kortom:
    Bediening onervaren.
    Eten smaakloos, en flauw.
    Niet inschenken van drankjes.
    Kwaliteit/prijs verhouding slecht.

Een niet al te beste ervaring in dit restaurant, zonde voor het geld want het was het niet waard.

39. Het eten smaakt alsof het uit een pakje komt van een goedkope supermarkt! Niet lekker! Bij een klacht doen ze er niets aan. Ik had verwacht dat we koffie/thee van het huis zouden krijgen. Maar helemaal niets. Kortom niet naar toe gaan, dit heeft niets met een mexicaan te maken.

40. fam. damman

Wij begrijpen niet waarom, maar de sfeer en srvice ronduit belabberd, we voelden ons zo onwelkom dat we besloten om hier niet te blijven eten, het begon al bij binnenkomst een zeer kille begroeting en met veel pijn en moeite een tafel in de hoek, de kleintjes konden geen kant op, en als kindvriendelijkheid, bestaat uit een doos kleurplotloden voor 4 kindjes waarvan 2 van 1 jaar, dan wordt je er niet blij van, ook niet van de houding/uitstraling van het bediendend personeel, er kon geen lachje vanaf, we werden er strak en gestresst van en dat voelen de kinderen ook, gevolg gehuil en baldadigheid, wij zijn dus vetrokken met de mededeling ons niet welkom te voelen, daar snapten ze niets van?
    Voor ons nooit meer naar el leon rojo

41. Eten was wat gewoon. Ik kon slecht een gerecht vinden wat mij aan stond en vol van kon worden. Maar is ook persoonlijk, en Mexicaans was volgens mij niet aan mij besteed.

42. Het terras ziet er gezellig uit en is leuk voor kinderen om te spelen. Op het eerste gezicht leek het dus heel wat.. Maar dan het eten! De aanblik is al verschrikkelijk: een grote hoop eten op je bord wat niet van elkaar te onderscheiden is. Een taco waarbij je het verschil tussen het gehakt en de kaas niet proeft; allebei smakeloos! Dan nog een enchillada met Chinese groente! Niks, maar dan ook echt niks van wat er op mijn bord lag zag er smakelijk uit of had enige smaak. Toen de bediening vroeg of het smaakte heb ik netjes maar toch eerlijk gezegd dat het niet smaakte. Antwoord: vervelend, ik zal het aan de keuken doorgeven.. Niks meer van gehoord. Voor de prijs verwacht ik echt geen culinair hoogstandje maar dit is echt een absolute afrader! Om ons heen hoorden we overigens ook veel andere mensen klagen..

1,7
  43. Met onze dochter van 1,5 heerlijk buiten gegeten, waar zij zich geweldig heeft vermaakt in het kleine speeltuintje. Het eten was prima, de bediening erg vriendelijk!

44. Supersnel, binnen 10 minuten 8 borden op tafel. Lekkere spareribs gegeten die goed gegaard waren. De marinade vond ik niet geweldig, had opzich nog wel een sausje bij gekund. Bediening goed en gezellige sfeer. Wat mij betreft (en 7 anderen) een aanrader.

45. Voor het eerst op Terschelling en kwamen toevallig langs dit restaurant gefietst. Het zag er van buiten erg mooi en gezellig uit, dus 's avonds terug gegaan voor het eten. Van binnen zag het er erg sfeervol uit. En later in onze vakantieweek nog een keer! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Cactussoep, ossehaaspuntjes, nachos, entrecote, allemaal even lekker. De prijs/kwaliteit klopt helemaal, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader!!!

46. De bediening was uitstekend, vriendelijk en tot
    alles bereid, het eten was slecht. Ik had een kip die
    droop van het vet, aangebrand was en toch niet helemaal gaar.
    Mijn vrouw had een entrecote waar je niet door heen kon komen en dan de salade, een onsmakelijk voor gesneden
    groente. Maar het ergste is nog dat je voor de mayonaise
    75 eurocent apart moet betalen, dit is werkelijk niet te
    geloven, klant onvriendelijker kan niet!!!! Bij een prijs van bijna 20 euro per gerecht voor een mini bakje mayonaise 75 eurocent, nee knap hier helemaal op af!!!
    Verander het beleid !!!!!

47. Wat je hier op je bord krijgt heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de mexicaanse keuken.

Jammer Jammer Jammer.

48. De inrichting en sfeer is aardig. Maar eenmaal gezeten begint de teleurstelling al bij de matige en niet attente bediening. Het eten was ronduit slecht en vreselijk zout. Onbegrijpelijk dat een beetje kok dit op tafel durft te zetten. Absolute afrader!

49. Matig enthousiast qua ervaring. Eten was redelijk, personeel niet attent. Nooit geweten dat er zoveel vet aan een entrecote kan zitten. Bierglazen niet goed schoon.

50. De sfeer is er gezellig. Het eten is er goed en je krijgt er genoeg.
    De prijs is er niet te duur, al bij al een echte aanrader!

51. Lekker een paar dagen naar Terschelling. 's Avonds opzoek naar een restaurant. Het vooraanzicht van het restaurant deed niet vermoeden dat het restaurant zo groot van binnen was. We waren bij binnenkomst aangenaam verrast door de inrichting en de sfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk de maaltijd. Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk. Echt een aanrader!