Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sliedrecht verdeeld zijn.

1. Jammer genoeg niet geluncht. Er stond geen reservering, terwijl wij, de dag ervoor, gereserveerd hadden. We werden zeer onvriendelijk verzocht, door de gastvrouw, om maar te wachten tot er plek was. Een excuses kon er bijna niet vanaf. Misschien had een kopje koffie aan de bar klantvriendelijker geweest, om daar te wachten, tot er plaats was. Met een onbehaaglijk gevoel zijn wij weggegaan.

2. A

Zeer tevreden over de kwaliteit/smaak van de gerechten in het restaurant. Bediening was zeer gastvrij en ervaren. Kortom genoten van een heerlijke avond!

3. A

4. Vanavond heerlijk gegeten hier… lekkere wijnen… prima service… aanrader…

5. Hier heerlijk en gezellig gegeten. Het was erg druk, waardoor we wel wat lang moesten wachten.

6. De koffie en de broodjes niets om op aan te merken maar de stoelzittingen en tafeltjes af doen met het ZELFDE VAATDOEKJE vind ik erg smerig op zijn zachtst gezegd. Dit heb ik vaker gezien en daarbij besloten IN Sliedrecht geen broodjes meer te eten! Mvg .N.Wessels.

7. Echt slecht pizza salami in totaal gerekend 2 hele plakken salami en kapsalon heel karig met vlees nog nooit zo slecht gegeten.

1,4
  8. John Spaans

9. Prima eten, na 40 minuten bezorgd wat ook gezegd was.
    Alleen de loempia s moeten in een doosje en niet in een papieren zak.
    Bezorgd worden verder goed vers en prima smaak.
    Volgende keer weer.

10. Zeer slechte service, ik haalde een pizza voor mezelf en een broodje shoarma voor mijn moeder, mijn moeder neemt 1 hap van het broodje en… rauw! Het vlees was gewoon rauw en rood van binnen! Wij hebben direct gebeld en deze mensen wilde ons wel compenseren door een nieuw broodje te bezorgen, nouja heel aardig maar mijn moeder hangt ondertussen al boven de wcpot aangezien zij echt niet tegen rauw(rood) vlees kan. Er werd ons door de meneer aan de telefoon gezegd dat wij dan bij de volgende bestelling op een andere wijze gecompenseerd zouden worden. Vandaag belde ik opnieuw om eten te bestellen dit maal voor mijzelf en mijn vader, mijn moeder kan het woord shoarma amper nog horen zonder dat haar maag direct weer opspeelt zo ziek is zei van het broodje geweest. Ik heb aangegeven dat wij nog gecompenseerd zouden worden voor het vorige broodje en meneer bood aan om weer een broodje shoarma te maken, lijkt mij vrij logisch dat niemand hier meer op zit te wachten…

1,8
  11. Bediening kan wel wat peper in de kont gebruiken. Drankjes kwamen toen ik ging afrekenen, na t eten dus… waar we ook al 35 min op moeaten wachten…
    Jammer…

2,6
  12. Lia De jong

Fijn restaurant met terras en behulpzaam personeel.

13. Janneke

Wat een slechte service! Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen stamgasten en 'gewone' mensen, desondanks dat ik uit sdrecht kom. De mensen in mijn omgeving hadden gelijk ze lopen erbij of ze de koning van de kerkbuurt zijn wat een zielig gedoe kom op zeg! Ga hier iig nooit meer heen!

1,9
  14. Patrick den ouden

Net broodje terug gebracht pita sla wat een pita feta voor moet stellen en ook nog het lef om er 4 euro voor te vragen. Zwaar teleurgesteld.

15. Bij deze zaak betaal je €5,50 voor een pita brood bestaande uit; welgeteld 5 hele patatjes, een kattenlikje tzatziki, 1 eetlepel vlees en vooruit een stukje tomaat van 1cm bij 1 cm en 3 mm dik… sorry echt een teleurstelling en afrader!

1,7
  16. Zeer slecht eten de bezorger top.
    De geen die de telefoon opnam was onbeschoft.
    Onbegrip bestelling verkeerd… tja kom maar hier naar toe… waarom? Bestellen we anders thuis.
    Nee daar bestellen we niet meer ver achter uit gegaan.

17. Brr vreselijke friet

Kwaliteit en prijs liggen ver uit elkaar.
    Vele harde stukken friet.
    Ook geen aanrader om deze cafetaria op te geven voor de friettest bij AD.

1,8
  18. koude service

Niet voor herhaling vatbaar. Koud eten rn koude service.

1,6
  19. Sjonge jonge wat we een foute zaak. Ontzettend lang wachten op iedere gang, die dan vol met water zat ivm ontdooide vis. De vis van het hoofgerecht heeft waarschijnlijk heel de avond op een warmhoudplaat gestaan net als de groeten. Zelfs was het niet mogelijk om koffie te serveren zonder voetenbad. Diep triest.

20. José Kraayeveld

In onderling overleg met de mensen van Kom Aan Tafel! hier afgelopen week mijn verjaardag gevierd, omdat ik enorm fan van ben van dit restaurant en zeker van hun -onbeperkte!- tapas. De gehele zaak was voor dit besloten feest afgehuurd. Er werd op een prettige manier meegedacht aan de organisatie van de avond. Ook werd er een keurige prijsindicatie gegeven, met de gezamenlijke afspraak dat het nog ietwat aangepast zou kunnen worden. Bijvoorbeeld bij het afzeggen van diverse gasten. Dit kon ik tot enkele dagen voor het feest doorgeven.

We waren met een flink gezelschap (35 volwassenen en 9 kinderen) en er was van tevoren al aangegeven, waar iedereen plaats zou kunnen gaan nemen. Er werd niet moeilijk gedaan toen er nog wat tafels/stoelen verschoven werden, omdat sommige mensen erg graag (dicht) bij elkaar wilden zitten.

De kinderen konden uit de diverse kindermenu's kiezen. Op de tafels werden diverse tapas geserveerd. De bediening liep af en aan en voorzag iedereen op vriendelijke manier van eten, maar zeker ook van drinken! Van werkelijk iedereen alleen maar complimenten over de bediening, het eten en drinken ontvangen. Het was een super avond!!!

Een aanrader dus om een feest(je) te organiseren.

(Hoewel ik me hiermee dan direct in de vingers kan snijden, want ik ben al enkele malen teleurgesteld dat het restaurant helemaal vol was en wij dan niet konden komen eten...)

21. Fijne avond met lekker eten.

22. Zaterdagavond hebben we er heerlijk gegeten. Hartelijk personeel en een prima sfeer! Een echte aanrader!

23. Mag dan wel laat op de avond een gyros menu komen halen maar dat de patat helemaal onder de zwartgeblakerde stukjes zit is dus alweer een halve maaltijd minder . Verder was er ook niet veel.

1,2
  24. Eens maar nooit meer! 2 Maal Gehaktbal lijkt op een spons heeft een vreemde smaak, 2 schaaltjes stoofvlees waarvan de ene alleen saus met 3 kleine flintertjes vlees en de smaak was niet lekker fabrieks troep. Een maal grote friet eenmaal gewone portie friet, 1 majo 1 currie/ui en daar tik je dan ruim 21 euro voor af, wat erg overvraagd is voor wat je krijgt!
    Vraag me af of men zelf wel eens proeft wat men verkoopt.
    Tegen de bediening mijn beklag gedaan en krijg als antwoord ; ik zal het doorgeven… Doe dat dan en laat je klant niet met een ontevreden gevoel vertrekken!

25. Meest slechte pizza ooit in mijn leven hier gegeten, pizza zwom in vocht was daardoor helemaal zacht/slap geworden.

3,5
  26. Chinees-Indisch Sliedrecht

R van Stenis

Altijd heerlijk en vriendelijk geholpen.

27. Super altijd goed bedient we komen hier vaker en met plezier eten is super!

28. Chinees-Indisch Sliedrecht

Het eten en de bediening was heel erg goed en gezellig.
    Wij kregen na afloop nog koffie aangeboden van het huis, wat een verrassing en heel attent

29. Jacques Mesrine

Krijgen een hele andere bestelling. Vervolgens gebeld en krijgen een bijdehande opmerking. Vervolgens worden we uitgescholden.

1,1