Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sliedrecht verdeeld zijn.

Fijne avond met lekker eten.

2. Internationaal Sliedrecht

Zaterdagavond hebben we er heerlijk gegeten. Hartelijk personeel en een prima sfeer! Een echte aanrader!

Mag dan wel laat op de avond een gyros menu komen halen maar dat de patat helemaal onder de zwartgeblakerde stukjes zit is dus alweer een halve maaltijd minder . Verder was er ook niet veel.

Eens maar nooit meer! 2 Maal Gehaktbal lijkt op een spons heeft een vreemde smaak, 2 schaaltjes stoofvlees waarvan de ene alleen saus met 3 kleine flintertjes vlees en de smaak was niet lekker fabrieks troep. Een maal grote friet eenmaal gewone portie friet, 1 majo 1 currie/ui en daar tik je dan ruim 21 euro voor af, wat erg overvraagd is voor wat je krijgt!
    Vraag me af of men zelf wel eens proeft wat men verkoopt.
    Tegen de bediening mijn beklag gedaan en krijg als antwoord ; ik zal het doorgeven… Doe dat dan en laat je klant niet met een ontevreden gevoel vertrekken!

5. Italiaans Sliedrecht

Meest slechte pizza ooit in mijn leven hier gegeten, pizza zwom in vocht was daardoor helemaal zacht/slap geworden.

6. Chinees-Indisch Sliedrecht

R van Stenis

Altijd heerlijk en vriendelijk geholpen.

Super altijd goed bedient we komen hier vaker en met plezier eten is super!

8. Chinees-Indisch Sliedrecht

Het eten en de bediening was heel erg goed en gezellig.
    Wij kregen na afloop nog koffie aangeboden van het huis, wat een verrassing en heel attent

Jacques Mesrine

Krijgen een hele andere bestelling. Vervolgens gebeld en krijgen een bijdehande opmerking. Vervolgens worden we uitgescholden.

1,1

Eten was slecht en koud en het duurde ruim 2 uur voordat ze kwamen bezorgen. De bestelling was incompleet. Er klopte helemaal niets van. Na telefonisch contact werden wij uitgelachen, omdat ze dicht waren en niet meer wilden leveren wat we hadden besteld. Ze begonnen zelfs te schreeuwen en te schelden en uiteindelijk hebben ze opgehangen. Geen woorden voor deze tent. Nooit meer bestellen hier!

Gastvriendelijk leuke bediening en voor herhaling vatbaar.

12. Internationaal Sliedrecht

l de wal

Wat een rare sfeer heerst er in deze zaak!
    De kok alleen maar bezig met een groepje op het teras.
    Eten is voor een restaurant niet best, ga dan maar naar de snackbar daar krijg je meer voor je geld.

Hier ons huwelijksfeest feest gegeven, was tot in de puntjes verzorgd.
    Heerlijk op het terras gezeten.
    Een echte aanrader, ze waren erg behulpzaam.
    Hartelijk dank voor de geweldige dag.
    Fam De Rooij-Jansen

Zeer slechte en nukkige ontvangst. Klantvriendelijkheid vér beneden peil.
    We boekten een high tea met 10 kinderen onder de 13 jaar, er was géén drinken voor de kids... :( Moesten we om vrágen... En niks geen sorry erbij... Vervolgens werd er een fles Karvan Cevitam opengetrokken en moesten ze ongevraagd citroendrank drinken.

Stond geen koffiemelk op tafel. We moesten eten van mini schoteltjes die hoorden bij kop-en schotels... Een écht bord voorgeschoteld krijgen was aangenamer geweest
    Ik had doorgegeven dat we daar ons 40-jarig huwelijk een feestelijk tintje wilden geven. We zijn níet gefeliciteerd, ook niet persoonlijk ontvangen... Hóe onbehoorlijk wil je het krijgen :-( Werd niet gevraagd of e.e.a. naar onze zin was? Of we soms nog iets bij wilden bestellen oid...

Kortom... hier zullen wij nóóit meer boeken. We schamen ons om te vertellen waar we geweest zijn. Énige positieve was dat de High Tea op zichzelf goed was

16. Internationaal Sliedrecht

Jan-Willem en Carola

Vanavond weer heerlijk gegeten. Mensen echt een aanrader om daar te gaan eten. Top kok en een TOP eigenaar. Andre bedankt voor de goede service. We komen zeker heel vaak terug.

Stokbroodje warmvlees is een absolute aanrader!!

18. Chinees-Indisch Sliedrecht

Het eten was prima en het personeel erg vriendelijk. De koffie kan alleen veel beter!

19. Italiaans Sliedrecht

Els fransen

Super sfeer heerlijk genoten dank u

20. Internationaal Sliedrecht

Jan-willem en Carola

Gisteren wezen eten. We gingen met heel veel zin er heen. Maar bij binnen komst miste we al de eigenaar en de geweldige kok. Wij gevraagd waar de kok was toen hoorde wij helaas dat die weg was . Wat was de sfeer anders dan anders. Wij onze bestelling opgeven ( de bediening was goed) alleen de kok viel ons zwaar tegen. Toen we aan kwamen zat die buiten aan de drank. Dat was voor ons al zo van oke. Krijg ik stokbrood met smeersel krijg ik oud brood. Goede eerste indruk als je er net een paar dagen ben. En wat wij het ergste vonden was dat hij de vorige kok heel erg zwart aan het maken was tegen over de mensen die zaten te eten. Hij kan een heel groot voorbeeld nemen aan de vorige kok. Hij kwam tenminste zijn gezicht laten zien. Wij kwamen altijd heel graag. Maar gisteren was onze laatste keer.

Gewoon een geweldig restaurant.
    Super gezelig

22. Chinees-Indisch Sliedrecht

d.vanlinden

Helaas werd het eten lauw bezorgd.
    Babi pangang was zeer taai.

Ron

Ron

25. Internationaal Sliedrecht

Hele slechte service!! Doen net of ze begrijpen wat allergieën zijn, maar onder tussen doen ze maar wat. Heb zelf een gluten allergie en ben super ziek geworden nadat ik hier gegeten heb.

26. Chinees-Indisch Sliedrecht

Voor de eerste keer hier wezen eten en zeker niet voor het laatst. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

27. Internationaal Sliedrecht

Een goed en gezellig eetcafe/restaurant. Een zeer goede kok en snelle bediening. Wij komen er regelmatig; ook met familie en vrienden.

Kom Aan Tafel is een erg bijzondere zaak, erg netjes. De gerechten zagen er zeer goed uit, met mooie kleurrijke en lekkere salades en goede friet. De meloen met Parmaham is echt het proberen waard, want de meloen is goed rijp en de ham is mals. De drankjes werden goed in de gaten gehouden. Toen ik een serveerster iets vroeg over de koffie kon ze dit niet beantwoorden, maar haar collega gelukkig wel. Wij zouden Kom Aan Tafel aanraden, want dit is zeker een bezoek waard.

Paul letterie sr

Tongstrelend, lieftallig, dorstlessend, inspirerend. Het toetje een exaltische experience.

moeder-dochters lunch

Een heerlijke lunch gegeten met mijn dochters! De bediening was attent, het eten goed verzorgd en erg lekker. We komen zeker terug!