di lunch 11:00 - 22:30
wo lunch 11:00 - 22:30
do lunch 11:00 - 22:30
vr lunch 11:00 - 22:30
za lunch 11:00 - 22:30

In een verrassend ruim en authentiek dijkpand op dé winkelstraat van Sliedrecht dekken wij voor u de tafel.

U kunt bij ons genieten van een goede lunch of heerlijk diner voor een betaalbare prijs en dat in een sfeer waar u zich thuis en welkom voelt.

Daarnaast is Kom Aan Tafel! ook de plek voor een heerlijke kop koffie, een feestelijke borrel of een gezellige High Tea, High Wine of Ice Fondue.

Lekker met z'n tweeën, met het gezin of met een groep, bij ons bent u altijd welkom.

Kom gerust eens langs!

1392035905 84
1445420619 85
1486942063 89

1. José Kraayeveld

In onderling overleg met de mensen van Kom Aan Tafel! hier afgelopen week mijn verjaardag gevierd, omdat ik enorm fan van ben van dit restaurant en zeker van hun -onbeperkte!- tapas. De gehele zaak was voor dit besloten feest afgehuurd. Er werd op een prettige manier meegedacht aan de organisatie van de avond. Ook werd er een keurige prijsindicatie gegeven, met de gezamenlijke afspraak dat het nog ietwat aangepast zou kunnen worden. Bijvoorbeeld bij het afzeggen van diverse gasten. Dit kon ik tot enkele dagen voor het feest doorgeven.

We waren met een flink gezelschap (35 volwassenen en 9 kinderen) en er was van tevoren al aangegeven, waar iedereen plaats zou kunnen gaan nemen. Er werd niet moeilijk gedaan toen er nog wat tafels/stoelen verschoven werden, omdat sommige mensen erg graag (dicht) bij elkaar wilden zitten.

De kinderen konden uit de diverse kindermenu's kiezen. Op de tafels werden diverse tapas geserveerd. De bediening liep af en aan en voorzag iedereen op vriendelijke manier van eten, maar zeker ook van drinken! Van werkelijk iedereen alleen maar complimenten over de bediening, het eten en drinken ontvangen. Het was een super avond!!!

Een aanrader dus om een feest(je) te organiseren.

(Hoewel ik me hiermee dan direct in de vingers kan snijden, want ik ben al enkele malen teleurgesteld dat het restaurant helemaal vol was en wij dan niet konden komen eten...)

2. Fijne avond met lekker eten.

3. Gewoon een geweldig restaurant.
    Super gezelig

4. Ron

5. Kom Aan Tafel is een erg bijzondere zaak, erg netjes. De gerechten zagen er zeer goed uit, met mooie kleurrijke en lekkere salades en goede friet. De meloen met Parmaham is echt het proberen waard, want de meloen is goed rijp en de ham is mals. De drankjes werden goed in de gaten gehouden. Toen ik een serveerster iets vroeg over de koffie kon ze dit niet beantwoorden, maar haar collega gelukkig wel. Wij zouden Kom Aan Tafel aanraden, want dit is zeker een bezoek waard.

6. moeder-dochters lunch

Een heerlijke lunch gegeten met mijn dochters! De bediening was attent, het eten goed verzorgd en erg lekker. We komen zeker terug!

7. Fam Kwakernaak

We hebben genoten. Het eten was erg goed, de bediening uitstekend.

8. Afgelopen donderdag voor de eerste maal genoten van Onbeperkt tapas eten. Een enorm succes, alles wat we namen was heerlijk en prima verzorgd. Gewoon perfect wat smaak betreft.
    Het enige wat ik op zou kunnen merken is de wat mij betreft wat te grote portie gefrituurde aardappeltjes, welke overigens wel erg lekker waren. In het algemeen vond ik de porties wat aan de grote kant, waardoor ik wat minder gerechtjes kon nemen dan ik zou willen. Het voordeel is wel weer dat we zeker snel terug gaan om nog wat van die andere gerechtjes uit te proberen. Kruiff zou zeggen "elk nadeel hebt zijn voordeel."
    Want een ding staat vast: dit gaan we zeker nog meerdere malen doen, lekker op een donderdagavond. We hebben er nu al zin in en we zitten al te dubben wat we als eerste gaan bestellen, ik Marion ben er al uit: Garnalen in knoflooksaus en een garnalenkocktail, zeker weten. Lekker hoor!!!

9. goede service, eten verrukkelijk erg gastvrij en de sfeer erg goed. Een leuke hoek gecreëerd voor kinderen om te spelen

10. Heerlijk eten, goede sfeer, uitstekende bediening. Een aanrader!!

11. Netty Kraaijeveld

Alle keren, of 't nou 'n lunch, 'n diner of tapas eten is, zodra je bord op tafel geplaatst wordt lijkt 't of je naar 'n klein schilderijtje kijkt, zo mooi opgemaakt! En alles smaakt verrukkelijk! Toevallig heb ik tussen de middag nog geluncht, verse muntthee met 'n sandwich geitenkaas met huisgemaakte frites, jammie!
    En morgenavond ga ik voor mij iets nieuws bij Kom aan tafel ervaren, een High wine, dat is 'n verlaat moederdagcadeau van mijn dochter. Ik heb er zin in en weet zeker dat dit ook weer perfect is. Het klinkt voor jullie wellicht eentonig, maar ik kan jullie alleen maar oprecht complimenteren, ga zo door!!

12. Al een aantal keer wezen eten. Goede service en lekker eten voor een goede prijs. Kortom een aanrader.

13. Ingrid Groeneveld

Het was super lekker en een vlotte bediening en erg klantvriendelijk

14. e.strijker

Het was de eerste keer dat we er kwamen. Het eten en de service was goed.

15. Vincent

Het eten is echt top. Bediening is super. Behulpzaam en vriendelijk.

16. Esther Vos

Gisteravond met 4 personen gezellig gegeten. De ontvangst en service was hartelijk en beleefd. Echt top. Het eten was heerlijk en voldoende in hoeveelheid. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

17. Angeline Bosma

Vanavond heerlijk gegeten! De kipsaté was heerlijk mals en tapas waren ook erg lekker. De meiden van de bediening waren ontzettend aardig. Eigenlijk alleen maar pluspunten! Ga zo door!

19. Heerlijk gegeten. Attente, vriendelijke bediening en ook nog een gezellige, mooie ruimte om in te vertoeven. Aanrader dus!

20. Samantha

Heerlijk gegeten en hele fijne en vriendelijke bediening. Vooral de gebakken champions en varkens rouleau zijn aan te raden. Echt voor herhaling vatbaar!

21. Boerbakkerbolletje

Altijd gezellig, goede service, en heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

gr Harry

22. Youri Labee

23. Vanavond met zijn tweetjes onverwacht uit eten geweest in dit voor ons, tot nu toe, onbekende restaurant. Wat een topper. Werkelijk alles was super, van het eten tot en met de bediening. Alles was van zeer goede kwaliteit. Komen zeker snel nog eens terug!

24. Leuk en de sfeer goed. Eten goed en prijs goed. Sfeer hadden we zelf al met 7 zussen en 1 broer, alleen varkenshaas iets te weinig. Bediening prima.

25. Al een aantal keren heerlijk gegeten hier. Lekkere gerechten en ook heerlijke tapas. Lekkere en betaalbare huiswijnen, ook per fles. Vlotte en gezellige bediening. Heerlijke koffie en toetjes en zeer zeker betaalbaar...

26. Gezellig restaurant met prettige bediening die echter soms een gehaaste indruk maakt. Prima saté. De surf en turf (entrecôte met gamba's) vond ik persoonlijk geen topper. De gamba's waren prima maar de entrecôte was geen entrecôte. E.e.a. werd geserveerd met een koude salade, maar warme groeten zou meer op zijn plaats zijn, mede gezien de prijzen. Voor dit gerecht weet ik in de omtrek wel betere gelegenheden. Al met al is Kom aan tafel ok, maar niet meer dan dat!

27. Heel leuk tentje waar je heerlijk kan eten tegen een redelijke prijs. Intiem, met een kok die echt met passie staat te koken (tenminste zo smaakt het)
    Jammer van de lokatie, het zou op een groot plein met terrassen moeten zitten. Maar ben je in de buurt? zeker een aanrader!

28. Of het nu gaat om een zeer uitgebreide High Tea, gewoon even een drankje tussendoor of heerlijk uit eten... het is gewoon altijd goed hier!

29. martijn 104 punten

Ben hier nu een aantal keer uit eten geweest en dat is me prima bevallen..
    Leuk zaakje! Ik kom er graag nog eens terug!

30. Ik heb nu twee keer een high tea gehad bij Kom aan tafel. heerlijk gegeten, lekkere thee. prima dus! zeker een aanrader.

31. Annelique

Heerlijk gegeten.
    Goede service en prijs kwaliteit is zeker goed.
    Een aanrader dus..

32. André en Marnet

Donderdag 16 juni werd ik 50 jaar.

Mijn feestje gegeven bij Kom Aan Tafel.

Het was erg gezellig leuke locatie goede bediening.

Echt een aanrader!

33. Geweldige zaak en uniek in zijn soort!

Veel keuze qua gerechten en heerlijk eten voor een meer dan betaalbare prijs. Veel producten worden vers en zelf gemaakt.

Bediening is jong, maar weten wat ze doen. Zijn in voor een praatje en een lolletje.

Inrichting is gezellig en huiselijk. Niet te veel tafels op elkaar gepropt zoals je elders vaak ziet.

Tot gauw weer!

34. Heerlijk gegeten.

De zelfgemaakte friet is aan te raden.

35. P.J. den Breeijen

Hier komen we echt nog een keer terug. Wat een heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening en leuke sfeer. Echt een aanrader dus!

36. Reactie op de recensie hieronder:

Deze recensie heeft betrekking op dezelfde avond (06-02-2010) als de voorgaande recensie van Jaap. Het is vervelend om negatieve reacties pas achteraf te krijgen. Hierdoor zijn wij dus niet in staat geweest om uw klacht op te lossen. Ik weet namelijk zeker dat we een aantal klachten voor u hadden kunnen oplossen indien u dit op de avond zelf kenbaar had gemaakt.

37. We zaten op de bovenverdieping met een gezelschap van 7 pers. en hadden ruim van te voren gereserveerd. Slecht en ongezellig verlicht, harde stoelen, lange wachtijden, diverse gerechten uitverkocht en koffie die te heet wordt geserveerd waardoor de smaak niet lekker is... geen aanrader dus!

38. Dave Luyendijk

39. Binnenkort ga ik weer met collega's eten bij kom Aan Tafel!

Dit hebben we al een aantal keren gedaan en is iedere keer erg goed bevallen.

Je kunt hier voor een leuke prijs erg lekker eten.

De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils.

Een echte aanrader dus!

40. Op zaterdag om 19.00 uur wezen eten in dit restaurant. Het voorgerecht en het hoofdgerecht wat wij graag wilden, bleek op te zijn. Toch besloten te blijven. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat anderhalf uur. De smaak was goed, maar door dat er zo lang tussen zat, niet met een vol gevoel naar huis gegaan.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

41. Laatst bij Kom aan tafel wezen High wine-en. Dit was echt heerlijk en erg orgineel. Heb dit nog nooit ergens gezien.

Ook de gewone kaart en die van de tapas is aan te bevelen en heerlijk, vooral de zelf gemaakt friet.

Zeker een keer gaan eten.

42. Rond 5 uur nam ik plaats op een relaxte bank met uitkijk over de kerkbuurt.

Ik werd al snel geholpen en had binnen no-time een heerlijke cappuccino met een koekje dat volgens mij net warm uit de oven kwam.

Een duidelijke menukaart met keus uit veel gerechten.

Het eten was heerlijk en wat mij ook opviel is dat de patat zelfgemaakt is.

Echt een aanrader!

43. Christine

Laatst was ik door een vriendin voor een high-tea uitgenodigd. We waren wat later dan de gereserveerde tijd (een kwartier) en daar werden we direct op gewezen (iets te pinnig naar mijn idee). Het eten stond al op tafel en we kregen de mededeling dat als er iets uitgedroogd was, dat we dan niet hoefden te klagen. Gelukkig viel het allemaal erg mee, het eten was goed verzorgd. Jammer dat de bediening gelijk zo vijandig deed.

44. Heel lekker eten en vriendelijk personeel.

Zeker aan te bevelen.