Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar P.C. Hooftlaan 7, 3362 TV, Sliedrecht

Op dit adres zit nu: Stadskaffee 311

1. José Kraayeveld

In onderling overleg met de mensen van Kom Aan Tafel! hier afgelopen week mijn verjaardag gevierd, omdat ik enorm fan van ben van dit restaurant en zeker van hun -onbeperkte!- tapas. De gehele zaak was voor dit besloten feest afgehuurd. Er werd op een prettige manier meegedacht aan de organisatie van de avond. Ook werd er een keurige prijsindicatie gegeven, met de gezamenlijke afspraak dat het nog ietwat aangepast zou kunnen worden. Bijvoorbeeld bij het afzeggen van diverse gasten. Dit kon ik tot enkele dagen voor het feest doorgeven.

We waren met een flink gezelschap (35 volwassenen en 9 kinderen) en er was van tevoren al aangegeven, waar iedereen plaats zou kunnen gaan nemen. Er werd niet moeilijk gedaan toen er nog wat tafels/stoelen verschoven werden, omdat sommige mensen erg graag (dicht) bij elkaar wilden zitten.

De kinderen konden uit de diverse kindermenu's kiezen. Op de tafels werden diverse tapas geserveerd. De bediening liep af en aan en voorzag iedereen op vriendelijke manier van eten, maar zeker ook van drinken! Van werkelijk iedereen alleen maar complimenten over de bediening, het eten en drinken ontvangen. Het was een super avond!!!

Een aanrader dus om een feest(je) te organiseren.

(Hoewel ik me hiermee dan direct in de vingers kan snijden, want ik ben al enkele malen teleurgesteld dat het restaurant helemaal vol was en wij dan niet konden komen eten...)