De Heeren van Slydregt in Sliedrecht

1197953659 91
1205198929 49
1219689468 72
1480519171 65

1. Gastvriendelijk leuke bediening en voor herhaling vatbaar.

2. Paul letterie sr

Tongstrelend, lieftallig, dorstlessend, inspirerend. Het toetje een exaltische experience.

3. Afgelopen zondag wederom wezen eten in de Brasserie. Was weer een feestje! Gezellig druk, bediening was pima. De dienstdoende ober had oog voor zijn gasten en nog tijd voor een praatje! Eten was prima, scampies en Tournedos! Mooie porties! We komen zeker weer terug naar deze leuke plek!!

4. Met een gezelschap van 10 personen gegeten.

Personeel was knap onbehoorlijk en ging de discussie aan. Zorgde voor een onvriendelijke sfeer in het begin. Bediening was uiterst pover en gevoel voor een juiste service ontbrak. Glazen werden zonder te vragen weggehaald, geen vragen of we nog iets wilde drinken. Toen we nog een kopje koffie wilden, kregen we het gevoel dat we maar weg moesten.

Eten was uitstekend, jammer dat dit door zo'n onvriendelijke houding werd teniet gedaan.

5. Al meerdere keren wezen eten. Het is er ook altijd druk. Ook vanavond liep het weer helemaal vol. Het eten is over het algemeen goed, alleen het oog voor detail ontbreekt.
    Vanavond had ik als hoofdgerecht "machinist op zee" dat is volgens het menu diverse vissoorten met saffraanrisotto. Er was veel vis en minimaal risotto. Jammer.

6. Oud treinstation omgebouwd tot restaurant. Veel keuze, goede gerechten, fijne bereiding. Prima plek voor een zakenlunch.

Aanrader!

7. De bedrijfsleider is heel onvriendelijk en niet gastvrij.
    De zogenaamde gastheer was/is arrogant op het onbeschofte af!
    De dames zijn hartelijk en correct.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

8. Na lange tijd hier gegeten. Nu met een groot gezelschap.
    Zonder meer voor herhaling vatbaar. De bediening was attent maar niet opdringerig. Het menu had voor een ieder een keuze en de prijs voor dit alles was naar verhouding.

9. Petra Schouten

Wij komen hier vrij regelmatig met familie, vrienden of collega's. Het is altijd top. Leuke meiden die er werken. We hebben nog nooit op drank hoeven wachten. Is er iets dan wordt het opgelost. Ik snap niets van de negatieve opmerkingen. Wij vinden het eten, personeel en bediening super.

10. Drankje was lekker, service beroerd! Na een uur werd ons pas een 2e drankje aangeboden en 2u voor sluitingstijd werden we er al uit gezet! Nooit heen gaan dus!

11. Eten en drinken is te doen. Service bijzonder slecht. Ga hier niet heen als het rustig is, dan word je namelijk voortijdig (2u voor sluitingstijd) de laan uit gebonjourd!! Ongelofelijk...

12. Vaak gegeten bij de Heeren, eten is goed, leuke inrichting.
    Alleen jammer dat de bediening dat niet is.
    Veelal heel onvriendelijk en niet gastvrij, ik heb daar diverse keren iets over gezegd bij de bedrijfsleider. Maar er wordt niet op gereageerd.
    Jammer een gemiste kans.
    Het zou een heel leuk restaurant kunnen zijn, aan de keuken ligt het niet.
    Maar helaas wel aan de bediening.

13. Wij komen al jaren met regelmaat in dit restaurant, we hebben het hier altijd naar ons zin. Het personeel is gezellig en het eten is heerlijk!

De prijs/kwaliteit verhouding is prima, en je gaat hier nooit weg met het gevoel dat je niet genoeg op hebt. Ik heb het namelijk nog nooit allemaal op gekregen.

Aanradertje dus!

14. Met een gezelschap 1e Kerstdag het kerstmenu gegeten. Wij vonden de sfeer en de ambiance slecht.
    De tafel was alleen uitgerust met een papieren loper en had geen kaarsjes of kerstversiering. Het eten werd, door sommigen als niet bijzonder ervaren. Zout en peper was op tafel niet aanwezig. Toen er naar gevraagd werd er zonder excuses een vaatje neergezet. Meer was zeker niet mogelijk. Op een zeker moment kwam van de bovenverdieping, een vork naar beneden met een klap. Deze miste net het hoofd van een van de dames. Er werd door het personeel heel lauw gereageerd. Wij zullen dit niet meer hier herhalen.

15. Leuke locatie met lekker eten.. Maar personeel niet oplettend, veelvuldig geprobeerd aandacht te krijgen van het personeel, zonder resultaat. De zogenaamde gastheer was arrogant op het onbeschofte af! Nu echt de allerlaatste keer dat we hier gegeten hebben.

16. Goede start, bediening is wisselend. De dames zijn hartelijk en gastvrij. De maitre had beter bij een begrafenisonderneming kunnen gaan werken. Alles prima in orde tot aan het desert. Helaas was men mijn bestelling vergeten. Alhoewel de maitre stug volhield dat de bediening goed geluisterd had en de schuld bij mij lag. Vervolgens laat men het toetje van mijn tafeldame staan en krijg ik te horen dat mijn toetje een kwartier later geserveerd zal worden. Natuurlijk had mijn partner ook geen toetje nog mogen krijgen. Last but not least vergat men vervolgens nog een kop koffie en was voor mij de maat vol. Waardeloze bediening en bijzonder ongastvrije maitre. Begrijpen niet helemaal hoe je gasten moet behandelen. En tot op het laatst toe volhouden dat de fout bij ons moest liggen deed de zaak ook geen goed.

17. Met kinderen wordt je zelfs tijdens de lunch liever weggekeken (en het wordt je bijna daadwerkelijk gevraagd) dan vriendelijk ontvangen, en wanneer je binnenkomt als niet de hipste, modernste, jongste garde wordt je ook zo ver mogelijk van de andere gasten vandaan (= buiten) aan een tafeltje gezet....Dus....niet voor herhaling vatbaar.

18. Verschillende keren wezen eten in de Bistro. De keuze van de kaart is ruim en fijn dat er ook een salade als hoofdmenu gekozen kan worden. Het personeel komt wat ongeïnteresseerd over en enigszins stug, maar er wordt wel vlot geserveerd. De sfeer is zeer wisselend, erg afhankelijk van waar je zit, ik vind het niet gezellig om boven te zitten, erg gehorig en kil. Een nadeel beneden vind ik, dat de stoelen en vooral de banken zo hoog zijn. Voor een klein persoon zoals ik, eet dit iets minder comfortabel.

19. Op 16 juli met een stel vrienden, totaal 14 man wezen eten om de vakantie in te luiden. In eerste instantie was door “De heeren van Slydregt” er een keuze menu voor ons bepaald omdat we met zo’n grootte groep waren, nadat wij dit hadden aan hebben gegeven we eigenlijk gewoon van de kaart willen eten is na ruggespraak met de keuken besloten dat we gewoon vrije keus van de kaart hebben. We hebben allemaal heerlijk gegeten, waarbij de bediening goed was, al konden ze niet altijd direct gehoor geven aan onze wensen m.b.t. de bestelde dranken daar het gehele restaurant vol zat, we moesten nogal eens (lang) wachten op hetgeen we besteld hadden. Later toen het rustig was konden zij wel gehoor geven aan onze wensen. Al met al was het een geslaagde avond waarbij iedereen heerlijk heeft gegeten. Qua kosten viel het uiteindelijk ook niet tegen, kortom heerlijk gegeten voor een nette prijs, wij, in ieder geval ik kom zeker nog eens hier eten.

20. Hans Meijer

Meer dan een week ervoor telefonisch een tafel gereserveerd. Daarbij gevraagd of de zaak rolstoeltoegankelijk was. Positief antwoord. Gisterenavond komen we aan. Restaurant was verhuurd aan een bedrijf. Geen tafel voor ons vrijgehouden. Kregen een bartafel met barkrukken toegewezen waarop mijn zwager zonder benen moest plaatsnemen. Sleutel van het toegangshek om de deur voor invaliden open te doen was zoek uiteindelijk toch gevonden. Toen wij klaagden werd er gezegd: "Ik ga niet in discussie dus als u weg wilt gaan gaat u maar" Ik raad aan hier niet meer heen te gaan al had ik eerder goede ervarigen.

21. Gisteren in de brasserie gegeten. Op zich prima, maar men liet wel een paar steekjes vallen. Ik had lamsfilet besteld, maar de bediening had entrecot verstaan. Bij mijn dessert was men de beloofde koffie+butterscotch vergeten. Toen ben ik de fooi maar vergeten.
    Verder gezellig, maar rumoerig, zeker beneden.

22. Schitterende locatie... Tegenwoordig ga je in Sliedrecht niet naar het station om met de trein te gaan, maar om heerlijk te eten...

Ik lees hier wat negatieve reacties op de site, die ik gelukkig niet herken. Ik kom hier regelmatig en heb hier altijd meer dan genoten! Naast het echt gezellig en sfeervol interieur is het eten gewoon altijd goed en lekker.

23. Het eten is altijd goed bij de Heeren. Ik kom hier minstens 1 keer per maand en eet altijd in de brasserie, of doe een drankje. Wanneer je gaat dineren krijg je een gratis mandje stokbrood van het huis wat het altijd erg goed doet. Één heel groot minpunt is het personeel. Ze bezitten wel de kwaliteiten, maar het enthousiastme is ver te zoeken. Je moet soms drie keer om je drankje vragen. Wanneer je binnenkomt wordt je amper begroet. Omdat het er altijd druk is lijkt het of het personeel de rollen omdraait. De gasten mogen dankbaar zijn dat ze terecht kunnen en eten krijgen, in plaats van dat ze dankbaar zijn dat je komt eten.

Daarnaast nog iets. Als je een schuimmarcheerder (nagerecht) besteld dan zou je chocoladeschotsen moeten krijgen. Tegenwoordig zijn de porties al verkleind en zijn de schotsen ''ministukjes'' geworden. Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen, dan zullen ze zeker hoger scoren qua cijfer.

24. Wij hadden een slechte ervaring.
    Het hoofgerecht terug gestuurd omdat het vlees taai was.
    Doordat de bediening traag was of onvoldoende geinformeerd was, moesten we onze tafel ontruimen en aan de bar ons nagerecht nuttigen.
    Dus dit was laatste keer dat wij dit restaurant bezocht hebben.

25. Eline en Erik

26. Samen met mijn zus en een vriendin lekker uit eten, we hadden gereserveerd voor zaterdag 18-02-2012 om 18.00 uur. We waren wat vroeger maar kregen gelijk de kaart en besloten op dat moment alleen een hoofd gerecht en nagerecht te nemen. Heerlijk gegeten en na het nagerecht werd ons gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ja dat wilden we wel dus bestelden we nog wat drankjes. Gelijk met de drankjes kwam ook de rekening want men had de tafel nodig!!!
    Nou dat is toch volgens ons niet zo als het hoort. Binnen 10 min kwam de volgende vragen of wij al klaar waren want de tafel was na ons nog gereserveerd. We hebben aangegeven dat we dat nogal vervelend vonden en dat er bij de reservering niets van gezegd was. Nou de manager erbij gehaald en deze wilde ons een kop koffie van het huis aanbieden, Nou laat maar dus om half 8 stonden we weer buiten. Erg jammer. En wat de koffie betreft een volgende keer komt er dus niet meer.

27. Je kan hier heerlijk eten, maar je moet bijna op je knieen om iets te drinken te krijgen.

Veel te vol met tafeltjes!

28. Lekker eten.

Gezellige aankleding.

Goede bediening.

Wij hebben in de bistro gegeten.

Iedere keer weer erg goed.

29. Met mijn werk in het brasserie gedeelte gegeten. Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Ook hebben we een keer geluncht daar, dit was ook prima. Niks op aan te merken.

30. Mijn man en ik zijn al jaren vaste gasten bij de Heeren van Slydregt, wij eten hier toch zeker twee keer per maand. Het eten is altijd goed en de wijnen hebben een goede prijs / kwaliteitverhouding. De bediening is ook super en knoopt vaak een gezellig praatje aan. Wij komen in veel restaurants, maar er gaat toch niets boven 'onze' Heeren. Aanrader!

31. Voor de derde keer hier gegeten. Wat jammer dat ze zoveel tafels erbij gezet hebben. Er is nu een hoop herrie door gepraat van alle mensen. Wij zaten boven, wat niet zo gezellig is en wij konden elkaar haast niet verstaan. Het eten is best wel goed, maar mist net wat meer smaak. De bediening is wel ok, maar ze vergeten wel vaak lege glazen en flesjes weg te halen. Ik denk dat het restaurant zo goed liep en dat ze daarom nog meer tafels erbij hebben gezet, maar dat dat in hun nadeel gaat werken.

32. 25-11-2010 heerlijk gegeten, echt super, heel vriendelijk personeel. Een aanrader.

33. Het straalt luxe uit, ook de prijzen op de menu kaart.

Maar als ik eerlijk ben word dit niet ge-evenaard.

Vlees goed bereid maar garnituur erbij leek van een eerder overgebleven bord af te komen, patat ook wel goed, onervaren en onfatsoenlijke bediening.

Maakt niet waar wat je ervan verwacht.

Stel je geen hogere eisen dan; te eten te krijgen; dan zou ik het aanraden.

34. Onlangs een uitje van het werk gehad in het luxere gedeelte(dus niet de brasserie) en dat was me prima bevallen.

De zaak ziet er keurig uit en is erg sfeervol.

Het voorgerecht van garnalen en kreeft was heerlijk.

Het hoofdgerecht eendenborst was iets minder, maar zeker een dikke voldoende en het nagerecht ananas nog iets was ook zeker prima in orde.

Verder vond ik de bediening buitengewoon goed, vriendelijk en zeer professioneel, niets op aan te merken.

Minpuntje is misschien de wat hoge prijs, echter hoefde ik niet te betalen, dus had ik daar niet veel moeite mee.

35. wim koetsveld

Ongeveer drie maanden geleden gingen wij eten bij de Heeren van Sliedrecht alles was voortreffelijk. Een week geleden kwamen wij er weer, er was werkelijk niets goed. De soep was een mengeling van alles wat, maar beslist geen tomaten soep, waar ik om gevraagd had, en vreselijk zout! De varkenshaas ronduit slecht met spek er om heen, en een niet thuis te brengen saus (ik had gevraagd om champignonroomsaus), de friet ongekend zout!
    Conclusie, hier nooit meer!

36. Als je als eigenaren van de "Heeren" (schijnbaar cateraar BonBon) eerlijk bent kan je niet anders dan concluderen dat het met de jaren minder aan het worden is. Het personeel is best nog wel vriendelijk maar zijn matig opgeleid en dat ligt toch echt meer aan de leiding dan aan deze jongeren. Ook het eten is niet meer wat het geweest is, de prijzen zijn gestegen, de porties minder geworden (satepannetje = satewokje geworden). Het fijn zijn als er weer een stap de goede richting gemaakt zou worden.

37. Zaterdagavond wezen eten in de brasserie. Alle tafeltjes in de brasserie waren bezet. Wij zaten op de bovenverdieping! Prima bediening, geen moment te lang hoeven wachten op ons eten! Het eten was super! Niets op aan te merken.

38. Overgewaardeerd door gebrek aan beter in het dorp. Fantasieloos eten, bediening niet opgeleid, matige wijnen. Goed voor een snelle lunch.

39. Met mijn collega's ben ik hier tot twee keer toe in de brasserie wezen eten. De kwaliteit van het eten is prima en de porties zijn royaal. De bediening is over het algemeen wat jong en onervaren, dat merk je wel.

40. Ik had graag willen schrijven dat het eten lekker was, de bediening vriendelijk en de sfeer goed. Helaas.

Ik zou hier met 4 vriendinnen gaan eten. Maar toen we aankwamen en vertelden dat we gereserveerd hadden, bleek dat de reservering geannuleerd was. Alleen niemand van ons had dat gedaan. De tafel was al vergeven. Fouten maken is mensenlijk, dit kan gebeuren. Maar we kregen nog geen excuus aangeboden, geen gratis drankje, niks. Ja, een tafel op het terras(terwijl het hard waaide en fris was). We zijn weggegaan en we hebben besloten er nooit meer terug te komen.

41. Ben hier tweemaal wezen eten. Eerste keer was alles perfect. Maar de laatste keer moesten we lang wachten. Het was toch allemaal wat minder geworden.

42. Lekker eten, maar de bediening was echt slecht. Ze streven een niveau na wat ze niet zullen halen.

43. Vorig weekend met vrienden wat gegeten in de brasserie van de Heeren van Slydrecht. Eten was voortreffelijk, echt heerlijk. Bediening daar in tegen was echt slecht. Tijd zitten wachten op de kaart terwijl er andere mensen later binnen kwamen en eerder geholpen werden. Erg chagerijnig gestemd en kortaf.(Behalve de blonde dame)deze bediende ons zoals het hoort.
    We zaten erg op de tocht en vroegen of we ergens anders plaats konden nemen maar dat was niet mogelijk terwijl er een tafel de gehele avond niet bezet bleef.Erg jammer allemaal want het personeel is toch het visite plaatje van een zaak.

44. goede bediening!

En een meesterkok!

Heel goed gegeten!

45. Hendrick van Wenen

Als nobele gasten van zeer luxueuse restaurants, vinden wij dat deze niet aan de normale eisen van een chique restaurant voldoet.

46. Sfeervol, ideale plek voor een gezellig etentje:)

47. gijs en christine

Hier hebben ze klantvriendelijkheid uitgevonden!
    Leuke kaart en prima locatie.

48. Super ambiance, vriendelijke bediening en top-kok.