1. Meest slechte pizza ooit in mijn leven hier gegeten, pizza zwom in vocht was daardoor helemaal zacht/slap geworden.

3,5

1. Fabio

Beste Linda
    Ik betreur het feit dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Wij hadden u zeker aangeboden om een nieuwe pizza te maken als u dit had aangegeven in het restaurant. Onze pizza’s worden op de echte Italiaanse wijze bereid, met verse mozzarella (Fior di Latte), en verse ingrediënten. Deze kunnen meer of minder vocht bevatten. Het bakken in de oven binnen een snelle tijd zorgt er ook voor dat de pizza vochtig wordt.
    Ik hoop u bij deze genoeg uitleg te hebben gegeven, en nodig u graag uit om nog eens bij ons te komen eten, en u zo een betere ervaring te bieden.
    Met vriendelijke groet,

2. Fabio
    Van restaurant

U had gelijk moeten zeggen op het moment dat aan tafel geserveerd werd! is niet vriendelijk en correct om nog erna te klagen, wij kunnen niet constateren dat zo echt is! als zo was geweest hadden wij zeker een nieuwe pizza voor u laten maken!
    Met vriendelijk groet Fabio

3. Erg triest dat u zo reageerd. Een goede klantvriendelijke zaak had een oplossing gezocht ipv in de aanval te gaan.

Helaas blijkt u opnieuw een waardeloze zaak en instelling te hebben.

4. Fabio
    Van restaurant

Een oplossing hadden zeker aangeboden als u gelijk gezegd had en niet achteraf. Het spijt mij dat u via deze weg onze restaurant slecht beoordeelt heb. Van de 7 restaurant die u recensie gemaakt heb constateert ik dat is er eentje maar positief, en dat zegt al genoeg.
    Met vriendelijke groet
    Fabio

5. Wij hebben direct aangegeven dat t eten niet naar wens was werd genegeerd dus misschien personeel beter opvoeden?

6. Fabio

Beste Linda
    Ik zit 45 jaar in het vak, en ik denk dat wel genoeg ervaring heb om het personeel te kunnen opvoeden. Als u ook een bedrijf zou hebben (met personeel) zou kunnen beter kunnen begrijpen.
    Met vriendelijk groet