Dafne in Sittard

Het zoeken naar ongecompliceerde, verfijnde gerechten!

Een omgeving waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en de Griekse ambiance kunnen proeven is voor ons een constante uitdaging.

Dafne restaurant te Sittard heeft dat streven. Wij willen u in ons restaurant de kunst van die gastronomie binnen een ongecompliceerde gastvrije omgeving aanbieden.

Bij ons kunt u ontspannen en even de dagelijkse routine vergeten. Een omgeving waar u kunt kiezen uit Griekse, maar ook internationale gerechten.
En een plaats waar u zich kunt onderdompelen in een zonnige Griekse ambiance, onder het genot van uw favoriete drankje. Wij denken dat Dafne restaurant de beste ambassadeur is van dat concept.

Wij verheugen ons erop als u zich door ons wilt laten verwennen en wensen u nu al: “kali oreksi” (eet smakelijk).

1269192534 85
1299711994 78
1320058300 82
1431962986 77
1493001906 77

1. We hebben al bij diverse Griekse restaurants gegeten, maar onze keuze valt eigenlijk altijd op Daphne. Blijkbaar dus onze favoriet.

Tot nu toe is alles wat we bestelde goed bevallen. Heerlijke gyros en de calamaris als voorgerecht is super! En zoals bij een goede service hoort, een lekkere ouzo vooraf en zelfs een zoete likeur bij de rekening. De porties zijn bij de Griekse restaurants wel eens groter, echter zijn ze bij Daphne groot genoeg.

De sfeer is gezellig en knus, ondanks dat het restaurant iets groter is dan de gemiddelde Griek. Niets aan te merken op de gastvrije bediening. De gastvrouw maakt graag even een praatje.

2. Super avond gehad.
    Het eten was heel lekker en het personeel van de zaak was zeer vriendelijk en professioneel.
    Helaas is het voor ons 2 uur rijden van uit Schiedam anders waren wij zeker vaste klant geworden.
    In de toekomst ga ik hier zeker voor om rijden.
    Om Griekenland nog een keer te beleven bij dit fijne restaurant.

3. Prachtig restaurant, authentieke keuken, fijne, prettige sfeer! Keurige, vriendelijke en attente bediening, het eten is heerlijk en de prijs/kwaliteit is prima. Porties zijn ruim, een aanrader!

4. Zeer goed gegeten ondanks het late tijdstip. Voorgerecht en hoofdgerecht hoeveelheid meer dan genoeg. Bediening zeer vriendelijk en goed en zeer behulpzaam. Goede sfeer en mooi terras.

5. Wij hebben heel lekker gegeten en gedronken de bediening was top en snel het was gezellig we gaan zeker nog eens terug .

6. Paul en Suzanne

Leuke sfeer, zeer vriendelijke bediening. Eindelijk eens een Griek met een klasse uitstraling. Restaurant en keuken zien er verzorgd uit. Het eten zelf is heerlijk en ruim genoeg. Echt een aanrader!

7. Adriaan

Met de kwaliteit van het eten is op zich niets mis. Wat ik echter met klem wil benadrukken is dat de porties afgemeten minimaal zijn. Met name het schaaltje frites wordt tergend miniem gevuld, terwijl voor de portie rijst bij een gerecht een ijsbolletjes tang van het allerkleinste formaat wordt gebruikt. Bij bestellen betekent ook ruim bijbetalen. Als ik dat vergelijk met andere Griekse restaurants (met name aan de duitse kant van de grens) wordt ik hier in prijs/kwantiteit opzicht gewoon beetgenomen.

8. Heinz & Jolanda

Attente bediening, heerlijk voor- en hoofdgerecht in een gezellige ambiance.

9. een maaltijdsalade met gegrilde kip besteld. Helemaal niet over nagedacht dat daar parmazaanse kaas op had kunnen zitten. ivm met zwangerschap kies ik ervoor dit niet te eten. maar dit was helemaal geen probleem, ik kreeg gewoon een fantastisch lekkere nieuwe salade! ik vond dit super hartelijk en gastvrij! fijne ervaring dus :)

10. Wil versluis

Kom bij vele Griekse restaurants ook in Sittard. Daar we gisteren op onze trouwdag naar een van onze vaste wilden gaan, maar deze gesloten was, besloten we om Daphne maar eens te proberen, dus zo gedacht en gedaan. De sfeer was niet redelijk, maar de kwestie dat zij je een tafel aanwijzen beviel mij al niet, hadden ze ook nog bier dat smaakte mij niet.
    Omdat de menukaart onwennig was, maar eens de giro's geprobeerd nou dat noooit meer wat een vettige troep. Heb restant in doggy bag meegenomen omdat ik het niet weg kreeg. Ik zal hier nooit meer heen gaan, geef me maar andere, want dit Grieks restaurant op de markt is zeer slecht. Nooit meer.

11. Lekker gegeten, alerte bediening.
    Minpunt: porties zijn klein tegenover andere Griekse restaurants, terwijl prijzen vergelijkbaar zijn

12. Enny Meijering

Eten was super, bediening heel vriendelijk, voor herhaling vatbaar👍👍

13. Altijd goed, lekker en gezellig🖒

14. Goede ontvangst en lekker eten.

15. Ik (Nadine) en mijn vriend Melvyn zijn hier gaan eten. Bediening was zeer alert 👍. Eten werd snel geserveerd en was heerlijk. Niet gereserveerd en in topdrukte werd werd toch plek gemaakt voor ons. Inrichting super gezellig.

16. Gisteravond voor de eerste keer hier wezen eten, en de laatste keer. Lang moeten wachten voordat iemand de bestelling op kwam nemen. Eerst het eten en zelf voor de drank moeten vragen. Voorgerechten waren niet bijzonder, bij het hoofdgerecht te weinig en koude friet en rijst, varkenshaas in sherrysaus smaakte alleen naar tomaat, kip in metaxasaus hetzelfde verhaal. Hoeveelheid vlees veel te weinig voor een te hoge prijs, kwaliteit redelijk.
    Voor ons een avond uit met een dure nasmaak. Waarom staan er geen prijzen op de website?

17. Rene en Hennie

Alles super. Beste bediening in omstreken. Dit voelt als thuiskomen. Heerlijk eten.

18. sandra engemann-damen

Voor ons niet meer. Gisteravond met ons gezin geweest. Kwaliteit van het eten was goed op de salade na, deze leek al wat ouder en proefde ouder, maar de prijskaart is de lucht in gegaan en de porties kleiner geworden, beduidend kleiner. Na commentaar kregen we als troostje 1 klein schaaltje gyros erbij. Dit maakte het niet goed tegenover onze 4 borden met een hoeveelheid als kindermenu, maar waarvoor je wel flink betaalt. Helaas was hier dan ook de rekening naar. JACKPOT. En nog geen vol gevoel. Erg jammer. Gemiste kans maar voor ons nooit meer.

19. Donderdag hier lekker gegeten met 6 personen, alles was voldoende. Alleen we zaten voor in de zaak bij de deur en daar was het erg koud.

20. Prima indruk gekregen gisteravond. Goede en gastvrije ontvangst, met name ook omtrent mijn partner die invalide is. Hij werd door twee personeelsleden naar binnen geholpen en later op de avond ook nog eens op en neer naar het toilet begeleid.

Meteen een ouzo en de flink uitgebreide menukaart op tafel, waaruit het nog moeilijk kiezen bleek. Uiteindelijk gegaan voor de garnalen in tomatensaus met kaas en de gegratineerde escargots vooraf en een vlees/visschotel voor twee als hoofdgerecht. Afgesloten met koffie / thee en een tweede glaasje ouzo omdat we verder helemaal voldaan waren.

Het smaakte ons heerlijk, met als enig klein kritiekpuntje, zoals reeds vaker opgemerkt, de wat geringe hoeveelheid van frites en rijst. Soms wat lang wachten op de bediening, maar het zat dan ook goed vol.

Tevens een leuke sfeer en mooie inrichting, tenminste eens niet de heersende kitscherige Griekse clichés.

Al met al niet heel goedkoop, maar de prijs zeker waard. Kortom: woon of ben je in Sittard en houd je van Grieks, dan ben je hier aan het goede adres!

21. Eten was prima, echter porties waren klein voor hetgeen wat je er voor betaalt. Bediening was snel, echter met afrekenen lieten ze best lang op zich wachten.

22. Chris en Tristan

Kwaliteit gewoon goed, service een dikke vette 10 net zoals de sfeer.

23. Bjorn 731 punten

Met verbazing de bijzonder positieve reacties gelezen. Blijkbaar ligt onze lat een stuk hoger dan die van de gemiddelde reviewer hier op eet.nu.
    Na eerdere mindere ervaringen een tijd lang niet bij Dafne te zijn geweest, gisteren nog eens een poging gedaan. Het is een mooi restaurant, zeker voor een griek. Mooi pand, mooie ligging. Wel erg groot en wat te veel licht naar mijn smaak en daardoor niet heel gezellig. De bediening loopt vlot, maar lijkt enigszins chagrijnig. Van sommige bedienden zou ik bijna bang worden. Het bestelde eten en drinken kwam snel. We hadden een 2 persoons schotel besteld, die fors duurder is dan 2 losse menu's. De salade bestond voor 80% uit rode uien, jammer. Verder wel lekker fris en prima in orde. Het vlees smaakt uitstekend, de gyros misschien wat aan de droge kant maar al met al dik in orde. Het bordje met rijst en frietjes was ronduit lachwekkend voor 2 personen. Zelfs voor 1 persoon was dit te weinig. 2 Bolletjes rijst en 20 frieten. Toen ik 5 minuten nadat het eten was geserveerd wat extra frietjes wou bijbestellen, kreeg ik te horen dat de keuken gesloten was. Pardon? Het restaurant zat nog vol, en hoeveel moeite is het nou om een handje vol frieten in het vet te gooien?
    Uiteindelijk letterlijk de buik er van vol, en met een niet erg tevreden gevoel gaan afrekenen. Forse rekening, die niet in verhouding staat tot de geleverde kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar.

24. bart schepers

25. Rob Roberts

Een van mijn lievelings restaurants een super bediening echt voorbeeld voor vele restaurants!! Kwaliteit van het griekse eten is gewoon top!! Een aanrader voor iedereen.

26. Heerlijk gegeten bij Dafne (Athene schotel voor 2 personen). Alles is er goed: het personeel is gastvrij, je hoeft niet lang te wachten op je bestelling, eten smaakt heel lekker, drankje van het huis vooraf en achteraf... Kortom, niks te klagen. Gewoon erg goed!

27. Groot en modern Grieks restaurant met buitenterras (aan de Markt in Sittard). Attent en vriendelijk personeel, lekker eten, royale porties en uitgebreide menukaart. We eten er circa 5-6 keer per jaar. Het is vaak zo gezellig dat we er urenlang tafelen. Enige minpuntje is de trap naar de toiletten beneden. Je moet een beetje oppassen dat je niet valt vanwege de hoogteverschillen tussen de treden.

Verder niets dan lof voor Dafne. Wij komen er altijd graag! Absoluut een aanrader!

28. Gezellig en sfeervol restaurant, met royale portie en vriendelijk personeel. Personeel loopt met grote mate door de zaak om te kijken of er iets nodig is zonder opvallend te zijn.
    Het eten is heerlijk bereid. Uitgebreide kaart.
    Komen graag met regelmaat.

29. Onlangs met mijn vriendin en moeder wezen eten. Een schotel voor twee personen en een visgerecht. De hoeveelheid frieten bij de schotel was te weinig. De aardappelen bij het visgerecht waren te gaar gekookt (te lang in een bak gelegen?). De salades bij de schotel en het visgerecht waren niet knapperig en maakte dus geen verse indruk. Het zag er ook uit alsof het ’s middags al was klaargemaakt. De hoeveelheden waren echt te weinig. Nu hoef je je ook niet helemaal vol te eten en weggooien is zonde. Maar als ik ’s avonds laat naar bed ga en ik moet nog wat eten dan heb ik echt te weinig gehad. Pluspunt is wel dat het vlees en de vis kwalitatief goed waren. Minpunt; de hoeveelheid staat niet in verhouding tot de prijs. Het restaurant heeft verder te veel zitplaatsen waardoor het heel erg rumoerig is. Het heeft er alle schijn van de uitbater zo veel mogelijk klanten zo efficiënt mogelijk wil bedienen in een hoge doorloop. Daardoor zijn de porties te klein, de salade niet vers en het restaurant overvol. Tot slot vergat de bediening ons te vragen naar een nagerecht. Toen we uiteindelijk betaald hadden kwamen we tot de conclusie dat we hier niet meer terugkomen.

30. Manfredo Zitterd

Mooie zaak, goede service maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Als je twee tweepersoons schotels neemt en ziet wat je maar krijgt maar wel moet betalen dan schrik je. Onze twee kids van 12 en 13 hadden aan een schotel te weinig. Jammer als je dan 100,00 moet betalen.

31. Laatst met een gezelschap van 8 wezen eten. Het eten was goed verzorgd maar de bediening was voor verbetering vatbaar. Hier komen we zeker nog een keer terug.

32. Heerlijk gegeten met ons gezin, zeer gast vriendelijk. Zeker een aanrader en we gaan zeker nog een keer.

33. Voor de eerste keer hier gegeten, met collega's, goed gegeten en gedronken voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!!

34. Regelmatig als wij bij mijn ouders in Sittard zijn gaan we eten bij Daphne.
    Ze zijn altijd super vriendelijk en staan altijd klaar voor hulp en advies.
    Het eten is heerlijk en de porties zijn vergeleken bij andere restaurants groot.
    Een aanrader voor ieder die in Sittard naar de Griek wil.

35. Fijn verzorgd restaurant. Alleen zouden de porties soms iets groter mogen zijn! Maar het is er super lekker.

36. Inmiddels hebben wij hier al meerdere keren gegeten. Het is echt genieten van een goede keuken, fijne bediening, hartelijke gastvrouw Katerina. Echt helemaal top. Wij komen hiervoor speciaal uit het westen van Nederland !!!! dus dat wil wat zeggen. Prijs en kwaliteit staan zeker in verhouding tot elkaar. Extra wensen of speciale aandacht ivm voedselallergie? Geen probleem. Niets is hen te veel. De klant is koning, voelt zich koning. Of moet ik zeggen "Koningin". Voor mij is dit restaurant helemaal top!

37. Nu voor de tiende keer in 1,5 jaar gaan eten bij Dafne en het is zeker weten een aanrader! Vaker vrienden meegenomen en allemaal positief verrast.

Iedere keer een hartelijk ontvangst aan de deur, bediening met een glimlach en heerlijk eten!

Het kan af en toe druk zijn dus zorg dat je reserveert, ondanks de drukte wordt het eten tijdig geserveerd. Eten is altijd goed bereid en warm!

Wil je lekker Grieks eten en wil je eens in een andere omgeving/sfeer zitten is Dafne zeker een aanrader!

Probeer als voorgerecht eens de Pikilia (warm). Lekkere schotel welke genoeg is voor twee personen.

Ons zul je er vaker vinden!

38. GEWELDIG...sfeervol..super vriendelijk personeel..zaak hft een mooie uitstraling!!!

39. Super mooi restaurant, goede sfeer, heerlijk eten en een uitzonderlijk vriendelijke service. Deze mensen laten je voelen alsof je thuis bent. De kwaliteit van het eten is zeer goed te noemen. Een echte aanrader!

40. Erg lekker, veel echte Griekse specialiteiten. Een aanrader.

41. We waren met een grote groep, duurde erg lang voor we het hoofdgerecht hadden. Had erg last van het geluid, wat erg hard klinkt. Eten was niet vies, maar ook niet erg bijzonder. Was mijn eerste keer, maar ga niet nog eens.

42. anita 116 punten

Heerlijk gegeten, mooi restaurant en perfecte bediening.
    Hier gaan we zeker nog eens terug. Aanrader

43. Desiree

Heerlijk lekker eten, goede portie grote, gezellige sfeer en goede uitleg bij hetgeen je (wilt) bestellen.

44. Wij komen hier regelmatig, wat al genoeg zegt.
    Gisteravond geweest met collega's.
    Zoals altijd een vriendelijke, hartelijke ontvangst.
    Waren met een groep van 20 en bediening verliep prima.
    We hadden veel verschillende gerechten maar iedereen heeft heerlijk gegeten.
    Je voelt je er thuis en toch ben je een heerlijk avondje uit.
    Een echte aanrader.

45. Mijn vrouw en ik zijn er vrijdag geweest voorafgaand aan een bezoek aan de schouwburg.
    Hadden niet heel veel tijd, maar dat bleek geen probleem te zijn want na binnenkomst direkt naar een tafel verwezen, jassen werden netjes opgehangen.

Voordat we er erg in hadden werd er al een ouzo ingeschonken en maakten we een keuze uit de vele mogelijkheden.
    Eten was er snel en was prima verzorgd, zowel kwalitatief als kwantitatief. Zeer vriendelijke bediening en de drank werd zeer snel bezorgd, iets wat niet in elk restaurant het geval is.

Zeer zeker een aanrader daar wij de prijs/kwaliteit verhouding prima vinden.

46. Wij zijn de 1e keer gaan eten bij Dafne en we vinden het totaal geen aanrader en dit hebben wij ook gemeld. Het voorgerecht werd vergeten, we hebben 45 min op ons eten gewacht, er was een hond binnen, de kipfilet was niet goed( bloed en pezen in) te weinig friet, vlees niet goed gekruid.
    Volgende keer maar ergens anders proberen. Zonde van het geld

47. judith claessen

Wij begrijpen de kritiek van anderen inderdaad niet. We zijn hier per toeval terecht gekomen en hebben onze "vaste" Griekse restaurant omgeruild voor dit restaurant. Het eten is er altijd heel lekker en de porties zijn groot. In vele andere restaurants moet men voor een portie friet bij betalen maar hier is het in de menu inbegrepen. Men krijgt aan het begin van de maaltijd een ouzo en bij de rekening jenever. dit hebben ook heel veel andere restaurants niet. Het eten is, hoe druk het ook is, altijd binnen 20 minuten op tafel. De bediening is uitstekend. De keuken is open en inzichtelijk. Het is rein en proper, ook de toiletten. Aan de hand van de toiletten kan men altijd zien hoe de rest van het restaurant is. Mensen die niet tevreden zijn, moeten dit ter plekke uiten en niet achteraf klagen en gewoon wegblijven. Indien u dit ter plekke uit, zal er gegarandeerd een oplossing komen.

48. Afgelopen week-end met 8 personen gaan eten. Op advies van de zaak hebben wij gekozen voor een gezamenlijk voorgerecht en een gezamenlijk hoofdgerecht. Bij het voorgerecht kregen we veel variatie, maar omdat de porties te klein waren was dit bij lange na niet deelbaar door 8 personen. Bij het hoofdgerecht (een combinatie van vlees en vis) waren de porties niet goed verdeeld (sommige grote stukken en sommige erg kleine stukken). Daarnaast werd de frite op een schaal veel te snel koud. Een aantal borden en bestek waren niet rein. Al met al geen aanrader!

49. Lekker gegeten voor een goede prijs! Alleen erg rumoerig in de zaak! Heerlijke griekse wijn!

50. Middelmatige Griek, vlees is allemaal net teveel gekruid en daarbij ook nog te nat.
    Bediening is niet bepaald snel, vooraf ook geen Ouzo gekregen.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar, er zijn betere Griekse restaurants in de buurt.

51. Luce Bögemann

Geweldig!

Persoonlijk, betrokken bij de gasten, heerlijk eten en prettige prijzen.

Kortom, een aanrader!

52. Het eten was grandioos lekker. De porties rijkelijk veel. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Het restaurant is sfeervol en gezellig. Bij binnenkomst krijg je een glaasje ouzo. Wil graag mijn 25-jarige bruiloftsdiner daar vieren. Even nog praten met de eigenaren of die mogelijkheid bestaat. Ik zou zeggen: " Dafne door blijven gaan met wat jullie doen."

53. Modern en fris ingerichte Griek op de Markt in Sittard met een vriendelijke bediening. Geen typische Griekse uitstraling en misschien mist het restaurant daardoor wat sfeer. De 'grote broer' in Heerlen is wat levendiger en knusser echter het eten smaakt in Sittard iets beter. De gerechten zijn niet hier niet zo extreem gekruid en daarom smaakvol. Opvallend schoon en hygienisch. Prima avondje uit.

Enig minpunt: weinig Tzatziki bij de gerechten. Bestel je een portie bij dan komt deze op de rekening voor maarliefst €5

54. Bediening kan wat sneller maar eten is er zo lekker!

Kom er zeker nog wel terug.

55. Leuke sfeervolle zaak. Eten is heerlijk en het personeel is erg vriendelijk. Prijs /kwaliteit is prima. Kom hier zeker nog graag eens terug.

56. Ben laatst gaan eten in dit restaurant.

De kwaliteit van het eten en de bediening is perfect, en ik moet erbij opmerken dat ik geregeld met relaties ga eten en hier zeker terug ga.

Een goed restaurant, zeker het aanbevelen waard.

57. D&E 185 punten

Naar aanleiding van de goede recensies een keertje gaan eten. De binnenkomst was erg mooi, hebben zelf bovenin de zaak gezeten. Erg moderne inrichting voor een Griek, maar wel mooi.

Voorgerecht gekregen, letterlijk 2 minuten later hadden we het hoofdgerecht al. Het hoofdgerecht waren beide kleine porties, borden helemaal leeg gegeten. Hiervan zit je zeker niet vol! Daarnaast hadden we een extra portie frieten besteld, maar die kregen we niet. Na aandringen kwam er dan toch een portie friet, een kommetje met circa 10 frieten, schandalig!

Het moet gezegd worden mooie zaak, eten is goed maar weinig. Aan de bediening dient men ook nog te werken. We stonden na 40 minuten weer buiten, omdat we compleet naar buiten gewerkt werden.

Wij komen hier niet meer terug.

58. Zijn hier met St Joep (2011) met 5 personen gaan eten. Wij hadden niet gereserveerd en konden toch terecht. Vriendelijke en vlotte bediening door personeel, groot modern restaurant, maar toch leuke gezellige zitjes, vooral de verschillende niveau's geven sfeer. Tafeltje was voor 5 perosnen erg krap, maar het eten was geweldig. Zowel de vlees als visgerichten waren warm en smaakvol. Luchtverversing in de toiletten was niet optimaal.

59. Levi 117 punten

Hippe zaak, modern ingericht, moderne muziek. Anders dan andere Griekse restaurants. Lekker eten. Het was er erg druk waardoor het personeel van hot naar her rende. Ze deden echter wel hun uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te bedienen.

60. Leuke sfeer en ambiance. Het personeel is vlot en vriendelijk maar erg gehaast, zodat soms een tafeltje "achteraf" vergeten wordt. Het eten is prima voor een alleszins redelijke prijs.

61. Vanavond op kerstavond met het vrouwtje voor de zoveelste keer naar Dafne geweest en kennis gemaakt met de nieuwe eigenaren. Ik moet zeggen, het was weer fantastich.

We hebben een geanimeerd gesprek gevoerd en ik heb hun al een beetje kennis laten maken met ut richtig zittesj vastelaoves gevuil. Ze verheugen zich enorm op hetgeen hun allemaal nog te wachten staat met o.a. 't kanòn van't balkon en nog mee en nog vööl mee. Ben nog vergeten te vertellen dat het eten zoals gewoonlijk heel goed was.

62. Nu alweer 4x bij Dafne gegeten sinds de opening en het is altijd heel goed bevallen. Ook met een groep vrienden is het heel goed te doen en iedereen was zeer onder de indruk.

Eten is heerlijk, prijs/kwaliteitverhouding prima, bediening super!

Heeft een trendy inrichting en het personeel heeft een modieuze, vriendelijke doch professionele uitstraling.

Wij gaan met de hele familie en vriendenkring op oudjaarsavond weer.

Als nagerecht een frappe met dubbele vanilleijs is een aanrader......

63. mitch

64. Leuk aangekleed restaurant.

Het straalt een warme gemoedelijke sfeer uit.

Zeer amicale eigenaar (wellicht de totaalprijs, we waren met 6 en aten goed) maar toch!

Door de bediening werd er echt voor ons gerend.

Zeker nog eens iets om naar terug te gaan of andere aan te raden.

65. Ook ik wilde de nieuwe Griek in Sittard laatst eens proberen. Helaas viel dit zwaar tegen. De bediening was erg vervelend: kwamen een aantal keren vragen of we al klaar waren, waarom we de ouzo niet opdronken etc. Ook toen we de rekening vroegen ging meneer fijn bij de deuropening staan ipv de rekening te halen. De frieten waren niet te eten, véél te dik. Dit was voor mij de eerste keer, en ook meteen de laatste.

66. Afgelopen zondag hier gegeten, viel enigzins tegen. De bediening vergat regelmatig wat we besteld hadden, de souflaki was veels te zout, en de verhouding van de vlees schotels was erg vreemd.

De sfeer is wel erg prettig die hier hangt, maar toch zal ik hier niet meer heen gaan.

67. mitch

1 punt
  68. Ik vind het een zeer mooie moderne zaak.

Gelukkig geen druiven die in mijn nek hangen.

Ik heb volgens mij op de juiste dagen er gegeten! Nog geen problemen gehad.

We hebben er 4 keer gegeten! De volgende week gaan we weer.

Ik vind het de beste Griek van de regio.

69. De eerste en tevens ook de laatste keer gegeten bij dafne.

Heeft een weinig sfeervolle aankleding.

De bij de gerechten geserveerde frieten waren zelf gesneden, maar dan zo onregelmatig dat de dikke frieten rauw waren van binnen en het rundvlees was finaal droog gegrild.

Hierover een klacht ingediend, kwam geen reactie op alleen werd de rekening geserveerd.

Dus zware tegenvaller.

70. De eerste keer gaan eten toen ze net open waren, erg druk en moesten lang wachten op het eten en drinken. Van de 5 bestelde gerechten werden er maar 4 gebracht na een dik uur wachten. Alles was erg langzaam. Het eten was erg lekker.

Laatst een tweede kans gegegeven en op het terras gaan eten, wederom werden er gerechten van ons vergeten en duurde het erg lang voordat we eten kregen. Een derde keer zal ik niet meer gaan.

71. Dafne is zeker een goed Grieks restaurant. De gerechten smaken goed en vlees is van goede kwaliteit. Op minder drukke dagen is de sfeer nog beter. De bediening ziet er beetje "fout" uit, maar al gauw blijkt mijn vooroordeel weggenomen te zijn. Bediening blijkt vlot, vriendelijk en behulpzaam te zijn. Ook werkt de bediening keihard en kunnen grote groepen eters makkelijk aan.

72. Sittard

We zijn er 1x gaan eten.

Erg goed!

Het eten stond binnen 15 min op tafel.

Je krijgt erg veel, en hoeft niet extra salades of sauzen te bestellen, deze zitten bij de maaltijden inbegrepen.

Zeker een aanrader!

73. Zeer goede service! Per ongeluk vergat men ons het voorgerecht te serveren en men kwam meteen het hoofdgerecht. Nadat we aangaven dat we een voorgerecht hadden besteld, maar het niet erg was dat we dit niet kregen, reageerde de bediening zeer vriendelijk! We mochten nl. gratis een nagerecht uitkiezen! Nogmaals: goede sfeer, lekker eten, groot aanbod op de kaart en zeer goede en vriendelijke service!

74. Tom-Eric 2573 punten

Dafne was ons eerste terrasbezoek van dit jaar, en bleek een aangename verassing.

Eten was heerlijk, veel keuze en grote porties. Achteraf had ik ook beter geen voorgerecht kunnen nemen, want het hoofdgerecht heb ik helaas niet opgekregen.

Bediening was leuk en goed, we moesten alleen lang wachten op de rekening.

Alleen binnen geweest om van de toilet gebruik te maken, maar dat zag er erg mooi uit. Erg ruimtelijk en heel stijlvol.

Zeker een aanrader!

75. Rene 1267 punten

Zijn hier op het terras gaan zitten.

Erg leuke binnenstad, lekker ruim marktplein met een gezellige sfeer. We zijn dus niet binnen geweest, dus weet niet hoe de sfeer daar is.

Eten was lekker, maar het voorgerecht was helaas wel een beetje weinig. Bediening was vriendelijk maar de uitvoer was minder.

76. Met 2e Paasdag gaan eten. Ik vond het eten gewoon lekker en de inrichting erg leuk.

Bediening was prima en op de kaart genoeg keuze.

Ik ga hier zeker nog eens terug!

77. unknown girl

Heb er gegeten met een grote groep. Eten was te veel om op te krijgen. 4 persoons schotel voor minstens 6 mensen. Dus prijs en kwaliteit zeer tevreden.

Qua sfeer geweldig restaurant!

Service bij drukte ietwat gestresst, maar toch snel drinken..

Prima! Ga er graag nog een keer naar toe.

78. De Griekse keuken is mijn favoriete keuken. Bij Dafne ben ik dan ook op mijn plek. Een zeer uitgebreide kaart, naast de standaard dingen ook andere lekkere Griekse gerechten zoals stifado, moussaka, kleftiko. Bediening is opvallend aanwezig, snel in drankjes...qua vriendelijkheid normaal. Maar terug naar het eten, dit is echt lekker, goed verzorgd, vers en smaakvol.

79. Nieuw op de markt in Sittard.

Het ziet er binnen niet uit zoals je gewend bent bij de Griek.

Het ziet er heel stijlvol uit. Ik had het gevoel in een andere grote stad te zijn. Het eten was lekker, ik had een vleesschotel gekozen, ga binnenkort zeker nog eens iets anders proberen.

80. Wij zijn met 6 volwassenen gaan eten bij Dafne. Wij hebben niets van de kaart gekozen maar de keuze aan hun gelaten. Hebben erg gevarieerd en lekker gegeten. Toen ze merkten dat er een jarige bij was kreeg deze een royaal ijsje versierd met brandende sterretjes kado. Erg vriendelijke bediening, mooie zaak, lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding prima.