• Lid sinds 13 juni 2014

Heerlen

mo267 heeft nog geen foto toegevoegd

1. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Parthenon is een goed Grieks restaurant: ruim voldoende porties en lekker eten.

2. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Prima Grieks restaurant!! Ruim voldoende porties (altijd verse vis en mals vlees van goede kwaliteit). Heb er al vaak gegeten, en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle en attente bediening. Wel van tevoren reserveren, want het is er vaak druk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

3. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Cucina Del Mondo

Sfeervol ingericht (Frans) restaurant met een apart menu aanbod. Ietwat aan de dure kant voor de hoeveelheden c.q kwaliteit. Daarom een 7 voor prijs/kwaliteitsverhouding.

4. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Brasserie Abshoven

Fijne brasserie op een prachtige locatie (oude kloosterkerk) en met een mooi buitenterras. Lekker eten en vriendelijke bediening. Bovendien een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader!!

5. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Danas
    Zuid-Amerikaans Geleen

Leuk restaurant, ik heb er nu een paar keer gegeten. Je kunt hier goed afspreken met vrienden.

Bediening is wisselend, soms attent en vriendelijk, andere keren lijkt het wel alsof ze je niet zien zitten. Porties aan de kleine kant, maar wel lekker.

Met spaarkaarten-systeem. Als je die kaarten spaart, krijg je gratis drankje of nagerecht (bij bestelling van twee hoofdgerechten). Doordeweeks leuke acties, zoals happy hour (cocktails 50 procent korting). Heb wel het vermoeden dat er tijdens happy hour minder in de glazen zit. Redelijk hoog geprijsd (cocktails en hoofdgerechten).

Ondanks de minpuntjes is het toch een restaurantje waar ik graag kom.

6. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

We zochten een restaurant met airconditioning (zomerse dag, 30 graden) en kwamen hier terecht via internet. Het is een wegrestaurant (veel chauffeurs en families). Het is niet te duur, goede porties.

Kip en zalm waren iets te lang gebakken, daardoor aan de droge kant. Ze vergaten tweemaal een drankje te brengen, maar dat kan te maken hebben gehad met de drukte in de zaak (zat helemaal vol).

Al met al hebben we een paar opmerkingen, maar we willen toch nog een keer terug om een ander gerecht van de kaart proberen.

7. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor De Limbourg

Veel te lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, dat meer weg had van een voorgerecht. Je krijgt echt heel weinig, ondanks de behoorlijke prijzen van de gerechten (dik 20 euro per stuk). Daarna duurde het bestellen van het nagerecht ook veel te lang, terwijl er 5 personen bezig waren met de bediening en het niet druk was in de zaak.

N.a.v. de prijs/kwaliteitsverhouding en de bediening, hebben we besloten hier voortaan niet meer te komen. We verwachten voor de gehanteerde prijzen een goede bediening en voldoende porties. We hadden nog honger toen we weggingen. En dat lijkt me niet de bedoeling van uit eten.

8. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Santorini

Ik deel enkele van de ervaringen van eerdere reviews. Het personeel is onvriendelijk en het duurt eeuwen voordat je iets krijgt. Het eten is niks speciaals. Jammer, want het restaurant is op zich wel mooi.

4,1
  9. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Casa Italia

Ik heb de vorige recensies gelezen maar snap niet dat dit restaurant zo laag gewaardeerd wordt. De laatste keer dat ik er heb gegeten (in mei) was het heel lekker: een heerlijke vissoep en aansluitend een voortreffelijke ossobucco Milanese. Gastvrije ontvangst, goede prijzen. Ik kijk al uit naar een volgende keer.

10. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Dafne

Heerlijk gegeten bij Dafne (Athene schotel voor 2 personen). Alles is er goed: het personeel is gastvrij, je hoeft niet lang te wachten op je bestelling, eten smaakt heel lekker, drankje van het huis vooraf en achteraf... Kortom, niks te klagen. Gewoon erg goed!