Hier zie je hoe de meningen over de Linke Loetje verdeeld zijn.

1. Joke en Riky

We genoten van een weekendje uit en hebben gegeten bij Onsz.
    Ontspannen sfeer, rustig en informeel.
    Goed gastheerschap. Onzichtbaar aanwezig zijn.
    Eerlijke producten goed van smaak, mooie gerechtenkeuze.
    Zeker aan te bevelen.

2. Voor het eerst dit restautant binnen gegaan met zijn 2en. Bij binnenkomt kregen wij stokbrood met kruidenboter. Daana een drankje van het huis.
    Tot zo ver alles goed. We kregen ons bestelde voorgerecht op tafel... gebakken "naakte" mosselen zonder smaak en zonder kruiden. Daarvoor hoef je niet naar een griek?

Hoofdgerecht: 1 maal Mylos schotel, 1 maal specialiteiten van de chef. Beide borden waren goed gevuld met gyros vlees (ongekruid en smakeloos) maar dan wel zeer taai en droog en verdenken dat dit opgewarme (magnetron) resten waren van andere gasten? Na 2 happen waren we er achter gekomen dat mensen met een kunstgebit dit nooit zouden kunnen weg krijgen in een avond omdat wij er met een gezond gebit er al problemen mee hadden. Na deze 2 happen hadden we besloten dit te laten staan en af te rekenen.

De dame die bediende was verbaasd dat we niet meer trek hadden in dat schandalige eten en vroeg of er iets nieuws voor ons gemaakt mocht worden?
    Ons antwoord luidden neen.
    De rekening was €58.- en hebben €60.- betaald voor deze onsmakelijke maaltijden.

1,2
  3. Corina Koster

Gisteravond gegeten bij Onsz met 8 personen. Gezellige ambiance, erg sfeervol. Echt voortreffelijk gegeten! Goede kwaliteit van de produkten. Heerlijke vis-en vleesgerechten, mooi opgediend. Patat en salade werd er ruim bij geserveerd. Smaakvolle , knapperige frietjes. Vriendelijke bediening.
    Kortom: wat een fijne avond hebben wij gehad bij Onsz! Zeker voor herhaling vatbaar.....
    Schagen is een top-restaurant rijker!

Corina Koster en familie

4. gisella egberts

Dit is echt mijn favoriete restaurant!
    We komen zelf uit den helder maar als we uit eten gaan rijden we naar schagen om hier te eten.
    Het vlees lekker mals, bediening top, sfeer geweldig en ik ben dol op de toetjes daar! Snap niet dat mensen zeggen dat de bediening slecht is want ik heb nog nooit klachten gehad. Als iets niet naar wens is en je zegt het dan doen ze er alles aan om het beter te maken!

5. Tanja en Daan

Heerlijk gegeten! We komen zeker nog een keer terug!

6. Na jaren afwezigheid weer eens naar Loetje gegaan.

Mijn gasten en wij hebben genoten van allerlei verschillende voor en hoofdgerechten, om nog maar te zwijgen over de toetjes.
    Heeeeeeeeerlijk!

Bediening fantastisch en gezellig.

Kom snel weer terug

7. Nederlands Schagen

Met regelmaat komen wij hier eten, de sfeer is altijd goed, gezellig drukte en leuke bediening. Het eten vind ik net als in Bergen helemaal goed. De vitello tonato en de oesters zijn zeker een aanrader als voorafje. Ga zo door, ons zal je blijven zien!

8. Patrick en Monique Berkhout

Gisteren gegeten met 13 volwassenen en 9 kinderen en het was top. Heerlijk gegeten in een leuke sfeervolle tent.

9. Op vakantie hier gegeten, een gezellig en modern restaurant met een overwegend Hollandse keuken. Hier gaat het credo goede kwaliteit & kwantiteit t.o.v. een prima prijs zeker op. Het restaurant is ruim genoeg en prima onderhouden. Hier kom ik nog een keer eten.

10. Nederlands Schagen

jeroen

Heb er 2 keer gegeten eerste keer in december, wat heel teleurstellend was, de bediening begrijpt er werkelijk niks van.
    Heel lang moeten wachten op eten en dat we klaar waren duurde het heel lang voordat de borden werden weggehaald.
    De bediening was heel druk, maar niet met de klanten vooral met zichzelf en hadden ook nog een hele arrogante houding.
    We gaven ze afgelopen 30 april een tweede kans, maar jammer er is niks veranderd.
    Ik zeg zonde van je geld.

Jeroen

2,2
  11. Margriet

Tov zit nu op een nieuwe locatie, op de Loet te Schagen. Het was al uitstekend, het is nu echt fantastisch, wat een sfeer, goede ontvangst door Marlies en Roy en overige medewerkers, het is een bijzonder mooie inrichting, strak maar toch sfeervol, verschillende ruimtes, open keuken. Attente bediening. Verhouding prijs kwaliteit is helemaal goed.
    We hebben hier heerlijk gegeten, en hebben al meteen een nieuwe reservering gemaakt.

12. Goede servering.
    Goed eten.
    Leuke eigenaars.
    Gezellige zaak .
    Altijd gezellig wanneer je ook binnen komt je gaat altijd met een lach weer de deur uit.
    Lekkere broodjes gyros alleen daar kom je je bed al voor uit.
    In een woord een top tent en heel erg schoon en dat is heel belangrijk.
    Super ga zo door.

13. simone

De muizenval is een hele gezellige cafetaria waar je top geholpen word een hele gezellige sfeer hangt en je altijd aanspraak hebt

14. Marjan

Gezellige en vriendelijke mensen.
    Of je nou daar eet of het meeneemt het is altijd goed!

15. Afgelopen vrijdag met ze zessen uit eten geweest bij 1741.
    Super leuke zaak gezellig en erg sfeervol, bediening echt zoals t hoort en leuke dames in de bediening( dat zie je niet vaak meer ) eten was helemaal top ruime keuze voor ieder wat !!!! een dikke tien voor Gc 1741 met recht de huiskamer van schagen !!!!

16. Erg lekker maar de zaak zelf is een vieze bende, jammer. Met een beetje oog voor de hygiene een nog betere zaak!

17. Heeeeeeerlijk hier! Kom hier graag!!

18. Heerlijk die kip spareribs!

19. Duur... Weinig...droge biefstuk ( van de grill) bediening let niet goed op lege glazen. Vroeger fantastisch... Nu niet meer

4,5
  20. Nederlands Schagen

Je voelt je hier niet welkom.
    Komt binnen, loopt heel veel personeel maar niemand komt vragen wat je wilt drinken en laat staan dat ze je de kaart komen brengen.
    Als je dan wat te drinken hebt en je glas is leeg dan zullen ze niet op het idee komen je te vragen of je nog een drankje zou willen. Personeel hangt met z'n drieeen aan de bar te teuten.
    Geen aandacht voor de gasten.
    Jammer want Wonders Bergen in op en top goed!

5,1
  21. Eric Muller

Gisteravond geproefd van de nieuwe Tov op de Loet. tsja wat zal ik er van zeggen. Als je ontvangen wordt door een trotse Roy een breedlachende Marlies een charmante dame die je een glaasje rosé bubbels schenkt en Kek die oestertjes open staat te maken kan er voor mij niet veel meer mis. Als dit gevoel binnen doorgaat door de sfeer,inrichting, kwaliteit en smaak van de gerechtjes, de wijnen, en de vriendelijke mensen die continu je glaasje wijn bij schenken kan ik niet wachten tot ik hier een avond zit te tafelen. in 2 woorden super tov. Dank voor de gastvrijheid en gefeliciteerd met jullie nieuwe Tov

22. Voor het eerst hier gegeten. Helaas gaan wij hier geen tweede keer naartoe.

Beetje disco style restaurant. Bediening was wel prima.
    Vlees taai. Vrij simpele kaart maar dat kan gewoon lekker zijn. Dit was niet goed.

5,3
  23. Ik was vrijdag hier geweest samen met een paar vriendinnen. Super!
    Het eten was heerlijk, en de bediening was top!
    Zeker een aanrader

24. Nederlands Schagen

Marrie

25. Ontvangst was vriendelijk. Sfeervol restaurant, ondanks dat het bijna vol zat had je geen last van de gesprekken van de andere gasten. Het eten was heerlijk als we in de buurt zijn gaan we hier zeker naar terug. Een echte aanrader.

26. T. Paarlberg

Wij hebben afgelopen zaterdag bij Zins gegeten. Het voegt werkelijk niets toe aan het restaurant bestand in Schagen.
    Wij vonden alle 4 het eten van matige kwaliteit (bijzonder simpel) en de bediening slecht. Moesten lang wachten voordat we iets te drinken kregen, de ontvangst was helemaal dramatisch. Vanachter de bar werd de tafel gewezen. Er werd niet gevraagd wat voor rode wijn we wilden drinken en het glas werd niet ingetapt om even te proeven. Bijgerechten 1 bakje frites en 1 bakje sla voor 4 personen. Er werd niets eens gevraagd of er voldoende was. Wij komen er nooit meer en raden anderen aan elders te gaan eten.

27. Hans vd G

We eten bijna wekelijke bij Linke Loetje.
    Het is thuiskomen qua vriendelijkheid, personeel en ambiance.
    Alles klopt, het broodje als starter met heerlijke ham.
    Er komt geen sausje uit een fles, alles zelfgemaakt evenals de frietjes en de champignon bitterbal heerlijk.
    De rode huiswijn is top en niet duur.
    Het vlees is ongekende kwaliteit.
    Kortom een aanrader.

28. Wij hebben afgelopen zondag hier geluncht en dat beviel erg goed, dus zijn wij hier gister gaan dineren wat vies tegen viel. Het eten is heel erg simpel bereid, als je van smaak houdt dan is dit geen aanrader! Wel een leuke sfeer en aardig personeel! En een pluspuntje is dat de tomatensoep heeeerlijk is hier!

29. Karin

Dit is een superbroodjeszaak met een geweldige formule.
    Fastfood Turkse pizza's, doner en broodjes met onder andere Sucuk. Vooral op zondag een ideale aanvulling op de reguliere snackbar.

30. Karin

Uitstekende grillgerechten met echt lamsvlees zoals het hoort.
    De rijst vinden we eveneens zalig.
    Vriendelijke eigenaren.
    Het vlees zou ietsjes warmer mogen maar dat is dan ook het enige minpuntje.