Bezorgrestaurants in de buurt van Linke Loetje

1200085259 81
1211197889 81
1355662089 67
1566802072 68

1. Linke Loetje is tegenwoordig zeer teleurstellend.
    Het lijkt zo te zijn is mij verteld, dat je het moet treffen wie die dag de kok is.
    Het eten is teleurstellend, entrecote niet goed klaargemaakt, voor 4 personen 1 stuk waterig witlofje met verkeerde smakeloze kaas, zogenaamde gebakken aardappeltjes die de hele middag al in de oven hebben gestaan, salade zonder een smaakvolle dressing.
    Bediening maakte denigrerende opmerking toen ik om een flesje water vroeg bij de wijn”dit noemen wij een karaf”
    En de prijs van dit alles was buiten proporties.
    Naderhand is mijn dochter nogmaals hier gaan eten en dat viel ook geweldig tegen…
    Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar, wat is er met deze zaak aan de hand?
    Want 5 jaar geleden was het perfect!

2,6
  2. Eten: heerlijk! En wat een leuk geformuleerde menu kaart.
    Bediening altijd vriendelijk.
    Sfeervol restaurant. Veel tafels maar toch intieme sfeer. Mooi opgemaakte borden en portie bijgerechten meer dan voldoende. Ik vind het echt een feestje om hier te eten.

3. Heerlijk gegeten en een top bediening! We hadden een fles wijn besteld, de bediening kwam uit zichzelf de glazen weer vullen. Ondanks dat het restaurant vol zat, was er tijd voor een praatje. Wij komen hier zeker weer terug.

4. Ik vond de prijs kwaliteit niet in verhouding.
    De kipfilet was geen filet, er zat een bot in en vet aan!
    Ook de bediening was erg onvriendelijk.
    Geen gastvrije en servicegerichte benadering van de gasten.

Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt en eet vaak buiten de deur.

1,5
  5. Bettina Boekel

We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening, we hoefde niet lang te wachten op ons eten. De sfeer was goed, gewoon goed voor elkaar. We gaan er zeker nog een keertje heen, zoveel lekkere gerechten om uit te proberen!

6. Frederik den Dolder

Chagrijnige onbeschofte bediening. Eten was heerlijk

7. Wat is het restaurant achteruit gegaan. Het begon al bij aankomst. Er stond een bord dat we moesten wachten tot er iemand kwam om ons naar onze tafel te brengen. De serveersters zagen ons maar kwamen niet naar ons toe. Dit gebeurde een paar keer. Uiteindelijk zijn we naar binnen gelopen en hebben iemand aangesproken. Wij waren met zes personen. Het duurde al lang voordat we de menukaart kregen. Ik had vooraf de paling op toast genomen. Had ik mij echt op verheugd, deze was altijd heel lekker. Buiten dat deze 2 euro duurder was geworden was het gerecht ook een stuk kleiner geworden. Flinterdunne kleine sneetjes.
    Geroosterd stokbrood die braken als je ze op pakte en kleinere dan anders, dunne palingfilet. Het was altijd heerlijk, maar nu was het hier een slap aftreksel van en een enorme teleurstelling.
    Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat anderhalf uur! (90 Minuten!) bij navraag na een uur kregen we te horen dat het eten er zo aan zou komen. Het meisje ging dit niet na bij de kok.
    Als hoofdgerecht de kip in het pannetje (tajine). Deze was erg droog, Degene die het gerecht kwam brengen zou de deksel eraf komen halen omdat deze erg heet was. We hebben hem nooit meer gezien. Ook de knoflooksaus waar ik om gevraagd had moesten wij zelf gaan halen. De gast die biefstuk met knoflooksaus had kreeg de saus ook pas toen wij deze opnieuw gevraagd hadden. Het bakje waar de saus in zat voor bij de biefstuk was ongeveer 2 cm breed. Niet echt voldoende voor over de biefstuk.
    Het meisje kwam tussendoor nog wel vragen of er bij de 3 gasten die rosé dronken nog bij geschonken moest worden. Maar heeft aan de andere niet gevraagd of zij nog wat wilde drinken.
    De varkenshaas Balie die een ander gast aan onze tafel had was ook erg droog. Ook mijn wijnglas had een vieze geur. Dit gemeld aan de serveerster.
    Conclusie; de prijs was erg hoog, de kwaliteit van eten was laag en het personeel mag wel extra opleiding krijgen. Ook in gasten in de gaten houden of er nog wensen zijn en of alles goed was. Dit geeft je als gast een beter gevoel en kan je eventuele opmerkingen kwijt. Op deze manier zal het restaurant veel klanten verliezen. Ik ga er zeker niet gauw meer naartoe.

2,7
  8. Lilian koelemeij

Bediening top. Het eten duurde wat langer door drukte, kwam ze keurig zeggen daardoor gratis biertje.
    Eten was lekker.

9. Nani en Chrissie

Zalm te zout/bitter, groenteballen te zout, ribeye te vet. Friet en aardappelen zeer vet. Garnalencocktail en paling goed. Zeer kleine bijgerechten. Locatie waar we zaten niet prettig, vlak bij de deur, kon persoon tegenover me amper verstaan vanwege grote afstand. Bij het naar achteren schuiven van de stoel opletten dat je niet alle deocatieflessen omgooit want stoel komt daar dan tegenaan. Boterkoek als toetje heel vet en niet lekker. Bediening niet spontaan. We gaan zeker geen tweede keer terug. Al met al was alles zeer zout en zeer vet. Was niet lekker.

2,7
  10. Alles was eigenlijk top, we hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was aardig en goed.
    We hebben een leuke avond gehad en is voor herhaling vatbaar.

11. Jammer maar erg duur. Vlees was zwart! Kabeljauw was heel erg zout! Tonijn was rauw en koud. 1 Strookje witlof en beetje gebakken aardappelen voor 4 personen.

1,3
  12. Erg teleurstellend. Koude, rauwe tonijn. Simpele salade, beetje aardappels...
    Gereserveerd en eerst in een lullig hoekje geduwd bij een uitgang en jengelende koters.
    Tonijn was koud en rauw.
    Uitleg was dat het sushi-tonijn was. En de kok dit al tig jaar zo deed. Uitsluitend in de verdediging. Op het menu niets gelezen over'sushi'tonijn. Heel veel geld kwijt, konden niet met klachten omgaan, naar gevoel van over gehouden en kom daar echt nooit!! meer! Meiden deden hun best, niets dan lof voor ze, eigenaar kan niet met kritiek omgaan.
    Jammer, had een leuke avond moeten zijn.
    Kom er nooit meer.

1,4
  13. Ricardo Sijm

We zien veel reacties dat mensen het aan de prijzige kant vinden. Maar zoals je hier behandeld word is dat het zeker waard!

Het personeel is super! Je word vrolijk ontvangen, ze kijken en vragen regelmatig of alles nog naar wens is, ze zijn vlot en lopen niet met lege handen, Vullen je glas bij. En als klapper op de vuurpijl er zelfs sigaretten uit de automaat worden gehaald voor je, dan voel je je toch wel heel welkom:)

Het eten is heerlijk! Als je iets wilt veranderen is dat geen enkel probleem.
    Natafelen is gezellig en je krijgt absoluut niet het gevoel dat je weg moet.

14. Om te beginnen is het eten prima, daar geen twijfel over, maar als je ruim €31. - Voor een klein stukje ossenhaas en ruim €32. - Per persoon voor een biefstukje moet betalen verwacht je wel dat er tenminste een sausje bij de prijs inbegrepen zit, maar niets is minder waar, alles moet je appart betalen wat overigens niet duidelijk op de kaart vermeld staat. Bijna €14, - voor een schaaltje patat.
    Voor 4 personen is echt buiten proporties.
    Jammer! Want wij waren er enkele jaren geleden ook als eens geweest toen hadden we wel een goede ervaring. Voor ons was dit de laatste keer.

15. Sfeer is gezellig druk, misschien wel n beetje te druk en sommige tafels bij ingang te dicht op elkaar. Prima vlotte service maar prijs - kwaliteit uit verhouding. Bijna alle hoofdgerechten tegen de 30 euro maar dat is t echt niet waard. Tonijnsteak flauw gekruid maar dan geserveerd met een… grote bitterbal? ?! ! Portie friet voor 4.5 Euro erbij kopen bij t hoofdgerecht wat t schaaltje opgebakken aardappelen was t zicht niet waard. Tja. De chef v vroeger moet maar weer eens achter de pannen? ;)

16. Ilse Huisman

Heerlijk gezeten en gegeten. Zoveel keuze op de menukaart zodat het lastig was om te kiezen… conclusie: we komen nog een keer!

17. Kerstavond heerlijk gegeten. 15 jaar geleden voor het laatst geweest maar het eten is nog steeds heerlijk. Aardige en vlotte bediening. Een echte aanrader!

18. Ligtenberg

Heerlijk gegeten. Super mals vlees. Elk deel van de spies even mals. Ook de lamskoteletjes waren heerlijk mals. Echt perfecte irish coffee gehad zoals die hoort te zijn.

19. Spotter

Echt heel slecht, ik had zalm, was aan de buitenkant te krokant en aan de binnenkant te droog, thuis bak ik ze veel beter, en dan de prijzen… veel te hoog voor wat je krijgt, sla was 1 bak mayonaise, de sla/witlof die er tussen zat was bitter… haricoverts helemaal verschrompeld, gewoon triest en ook helemaal geen vriendelijke ober, een stug iemand, die liever niet werkt, de baas zit er ook altijd ergens te bellen (luid)of met familie of vrienden… ja kan alleen maar zeggen heel jammer van t geld wat we moesten betalen, wij komen hier nooit meer.

20. Regillio de Mees

Met 10man Heerlijk gegeten, en uitstekende service!! 👌🏽

21. Op 17-11-2017 weer met onze buren de familie Brakeboer en dochter uitstekend gegeten bij Linke Loetje, service was als gewoonlijk weer uitstekend, de bediening was zeer perfect, het eten was prima, een gezellige sfeer en je krijgt waar voor je geld. Björn bedankt zeer geslaagde avond.

22. Miranda Keet

We hebben heerlijk gegeten bij linke loetje. De bediening was snel en super gastvrij. Zeer gezellig restaurant ook we gaan zeker nog eens terug.

23. Top top top, lekker, gezellig en super gastvrij.

24. Junius de Sadeleer

Ben met mijn personeel en aanhang wezen eten. Was gezellig en hebben heerlijk gegeten zoals gewoonlijk.
    Vriendelijke bediening.

25. Het is altijd gezellig en goed bij Linke Loet!

26. Levensgenieter

Voor het eerst hier gegeten. Gastvrije ontvangst en goede sfeer, maar zeer trage bediening (duurde half uur voordat de menukaart kwam) en matig eten. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was lauw en plaatselijk koud, in plaats van goed warm. De tonijnsteak was niet eens warm van binnen, alleen even gauw de buitenkant gegrild. Rauw van binnen is oké maar het moet wel warm zijn! Veel te hoge prijzen voor de kwaliteit die je krijgt.

27. Voor de eerste keer geweest op een vrijdagavond. Overduidelijk personeelstekorten. Werd openlijk aan tafel besproken. Ook de chef was vrij en de souschef nerveus, zo werd gezegd. Na 2 keer vragen had ik na 20 minuten een biertje. Hoofdmaaltijd kwam na ruim 2 uur. Eten op zijn zachtst gezegd matig en veel te duur! Soorgelijk eten voor de helft bij andere gelegenheden gehad. Kreeftsoep niet doen!

2,4
  28. Reggie Rood

Voor de zoveelste keer geweest en ook altijd goed! Je krijgt genoeg eten het er zit zoveel smaak aan! Kreeftensoep is ook een toppertje en de muziek is onwijs goed. Kortom, mijn favoriete restaurant!

29. Ik heb veel goede verhalen gehoord omtrent Linke Loetje in Schagen. Op 20 februari gingen we er eindelijk met een stel vrienden heen, maar het begon al slecht. Werden niet enthousiast begroet. Eenmaal aan tafel kregen we elke keer een andere serveerster en die moest de fouten van de andere serveester oplossen. Het was rommelig, chaotisch en veel te groot verschil tussen prijs en kwaliteit. Hier ga ik nooit meer heen.

3,2
  30. Erg duur voor wat je krijgt en voor friet en dergelijke moet je bijbetalen. We hadden een vraag/klacht over de spies omdat er erg weinig vlees op zat en het vlees taai was. Antwoord was: Ja klopt het is wat minder geworden en we hebben andere slager dus vlees kan daardoor taai zijn? Verder werd er niks mee gedaan. Nog per mail contact gezocht maar je krijgt gewoon geen antwoord. Erg arrogant. Er zijn zoveel goede restaurants met betere prijzen dus volgende keer geen Linke Loetje meer voor ons.

3,7
  31. Lekker gegeten, alleen prijzig voor wat je op je bord krijgt. Voor de rest niet heel bijzonder

32. Gisteravond voor de eerste maal gegeten, had goede berichten gehoord, helaas niet eerst de reviews bekeken. Wel jammer want dat had ik mijn geld liever bij de buren uit gegeven. Tafel in het looppad, dus personeel "vloog langs je tafel ", moest mezelf opvouwen om redelijk te kunnen zitten. Het eten was niet van hoogstaande kwaliteit voor wat je er voor betaald. kleine porties, biefstuk met een rare smaak, flink bijbetalen voor een beetje friet. Het was heel rumoerig met een grote groep helaas. Dan heb ik 2 keer gehoord bij die grote groep... "met excuses van de keuken voor wat er mis ging". Als laatste om de rekening gevraagd, en toen was mij avond helemaal bedorven, glaasje huiswijn voor € 4.75 per stuk. Kortom volgende keer maar bij de buren eten... want dit viel me erg tegen...

33. Opzich een prima tent, de kwaliteit van het eten staat echter totaal niet in verhouding met de prijs. Weinig uitdagende hoofdgerechten. Zeer middelmatig eten, redelijk gezellige atmosfeer. Ze proberen een dorpsachtig karakter neer te zetten en dit lukt aardig. Helaas kijk je in hun pricerange echter verder dan alleen sfeer.

4,1
  34. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten!! Voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht alledrie hartstikke lekker! Lekkere wijn en vriendelijke, oplettende bediening!

35. Afgelopen oktober hebben we er met 20 personen gegeten in de achterzaal. Voor april wilde ik een boeking maken voor 24 personen op zondag 17.00 uur ook in de achterzaal, hiervoor moest ik € 400,-- bijbetalen omdat ik vroeg of ze dan de andere dinergasten zoveel mogelijk vooraan willen zetten zodat we wat privacy hadden!! Uiteindelijk zijn we om die reden naar TOV gegaan. Op de datum bleek er niemand in Linke Loetje te zitten.

36. Patrick Leijen

Onze eerste ervaring met LinkeLoetje, de sfeer binnen en het eten en bediening gewoon top. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening ging lekker vlot. De moeite waard en een ruime keus op de menukaart. We komen zeker een keertje terug.

37. Helaas geen goede service. We worden zomaar afgebeld vanwege dubbele boeking zeggen ze. Lekker laat hoor. Wij hadden echt wat te vieren. Maar helaas wij komen nooit meer.

38. Gemiddeld één keer per jaar doen we even "Linkje Loetje" aan, wel wat duurder maar bijna altijd goed. Bijna zeg ik bewust... De porties worden kleiner, kwaliteit van zowel het eten als bediening en de sfeer worden minder. De laatste keer, nadat we de nu echt niet meer originele menu krant bekeken hadden, kregen we een menu voorgeschoteld die thuis niet zou misstaan maar voor een duur restaurant echt niet kan... Zo gewoontjes. Begreep wel gelijk waarom het niet net zo druk was als voorheen. Voor ons ieder geval de reden dat we niet meer gaan.

39. Gisteravond met 4 personen gegeten voor ruim €225,-. Eerst kregen we in een nagenoeg nog leeg restaurant het meest incourante plaatsje aangeboden. Na bezwaar werd ons een betere tafel aangewezen. Na het voorgerecht kwam er een gezelschap van 16 personen binnen. Beter gezegd beesten, want zo gingen zij tekeer. De overige gasten werden op grove manier lastiggevallen door deze groep terwijl de bediening of eigenaar niet ingreep. Ik heb me vreselijk in moeten houden maar realiseerde mij dat ik beter niets kon zeggen tegen deze groep dronken dolgedraaide jongeren. Na melding hiervan kreeg ik als reactie van een serveerster te horen dat ze dit jammer vond om horen. Nogal een slappe reactie als je avondje eten volledig om zeep is geholpen. Na een keer of zes hier te gast zijn geweest komen wij hier nooit meer terug in ieder geval!

40. Matige kwaliteit voor relatief veel geld.

5,1
  41. Bernard

Wij komen hier denk ik nu ongeveer 15 jaar, dus we hebben aardig wat ervaring met Linke Loetje. Van de setting moet je houden, lekker amicaal relaxed en dus niet stijf. Het eten was altijd erg lekker en genoeg van alles. Recent hebben we LInke Loetje weer bezocht, ik denk nu een maand of 2 terug. Dat is ons helaas niet goed bevallen. Voor ons was een bezoek aan Linke Loetje altijd een uitje maar we kregen dit keer echt de deksel op ons neus. Ten eerste is Linke Loetje niet de goedkoopste. Maar dat geeft ook niet. Dat weet je van tevoren en hiervoor kreeg je altijd voldoende. Of de crisis nu heeft toegeslagen ik weet het niet, maar alles wat we bestelden is nu gewoon minder zowel qua hoeveelheid als kwaliteit. Ten eerste kregen we een keer het verkeerde, daarnaast moesten we vragen om een broodje met stokbrood, dat soort dingen. Zelfs de tomatensoep vooraf is nu veel kleiner. De smikkelstok die ik al sinds jaar en dag eet is ook uitgemergeld. Minder vlees voor meer geld. De creme brulle tikt nu 8 euro aan. Het is het allemaal net niet meer. Jammer. Wij gaan eerdaags nog een keer proberen of dit een uitzondering was. Is dat niet het geval dan was dit de laatste keer voor ons.

42. Op zich prima ambiance. Het geeft het gevoel van een eetcafe, niets meer en minder. Het is een grote zaak, veel tafels maar slechts weinig bezet. Het eten is goed, lekker gegeten maar niet bijzonder. Prijzen vind ik aan de hoge kant voor wat je krijgt en hoe je wordt bediend. Bediening was voor een eetcafe prima en wel correct.

6,7
  43. Gisteravond (21-09-2013) met vrienden en onze kinderen bij Linke Loetje wezen eten. We komen hier al jaren, maar gisteren was echt een drama. Ten eerste kregen wij geen stokbrood, na +/- 45 minuten hebben wij hier zelf maar om gevraagd en zei hij dat het eraan kwam, na een kwartier nog niks, dus maar weer gevraagd want onze kinderen kregen nu toch wel erge trek. Hij zei nog 5 minuten want het staat in de oven.. .maar weer niks. Dus voor een laatste keer gevraagd en kregen we dus na bijna anderhalf uur eindelijk stokbrood, maar niet warm, het stokbrood kwam dus niet net uit de oven!

Ook hadden wij gevraagd of de kids menu's tegelijk konden komen met ons voorgerecht, want anders moeten ze zolang wachten. Ja dat was geen enkel probleem. Pas na anderhalf uur kregen wij eindelijk ons voorgerecht maar de kinderen niks. En als we het vroegen kreeg je alleen maar te horen "komt eraan". Hij had het nl. erg druk met het verkopen van zijn wijnen aan de voorste tafel, en de rest had hij lak aan. Pas na 2uur!! Kregen zij eindelijk hun eten, maar van de porties klopte niks, toen weer aangegeven en gelukkig kwam er een van de bediening van achteren (een vrouw) en die heeft toen geregeld dat er extra patat kwam. De kinderen hebben dus 2 uur op hun eten moeten wachten en er werd niks voor ze geregeld, ja we konden een drankje krijgen. Na het hoofdgerecht waren we er helemaal klaar mee. Ook hier moesten we lang op wachten en we hebben hier geen aardappeltjes of groente bij gekregen.
    We waren er zo klaar mee dat we de rekening gevraagd hebben, want een nagerecht daar hadden we al geen zin meer in en de sfeer was flink verpest. Wat een slechte bediening!!

Erg jammer. Wat een gezellige avond moest worden, werd een ramp!

44. Yvonne Polman

Gistermiddag 6 augustus 2013 gereserveerd voor de avond gezellig op het grote terras voor. Alles kwam in orde volgens een van de medewerkers. Echter toen wij ons meldden was er geen tafel beschikbaar op het verwarmde grote terras voor, wij konden als een stel melaatsen aan een zijpad plaatsnemen op afstand van de overige gasten. Een alternatief was er niet, ja ergens achterin. Zo gaat Linke Loetje dus met nieuwe gasten om. Dit was al de tweede keer, ons zien zij niet meer.

45. Afgelopen vrijdag wezen eten samen met m'n vrouw, dit doen we 2 keer per jaar.
    Zo ook deze keer (al jaren)weer bij Linke Loetje mede gezien de ambiance de goede kwaliteit. Maar afgelopen vrijdag was het voorgerecht matig 1 klein stukje paling, kreeft uit een pakje(staafjes) en tussen de zalm kwamen we nog een paar garnalen tegen, het hoorfgerecht was redelijk , zo ook het ijs.
    Alleen het tempo tussen voor , hoofd en nagerecht was veel te hoog, we zouden gezellig een avondje uit eten gaan, maar we waren binnen 2 uur weer thuis.
    Jammer dat de kwaliteit in een korte tijd zo achteruit is gegaan, dit was zeker geen waar voor je geld.

4,5
  46. Ik was hier al eens vaker geweest, maar eergisteren overtrefde alle verwachtingen. Het was dinsdag, sowieso al lastig omdat veel tenten dan dicht zijn, en het was ondertussen al laat, tegen 9 uur. Vaak hoor je dan "de keuken gaat zo dicht". Maar niet bij Linke Loetje. We gingen zitten, en bestelden onze menu's. Er zat nog aardig wat volk binnen en ons eten liet niet lang op zich wachten. Mijn varkenshaas was perfect gegrild en de stroganoffsaus lekker en pittig. Het garnituur was super, gebakken aardappeltjes, iets met ham en prei en curry, en nog wat andere zaken. Ook een grote gepofte aardappel op elke bord aanwezig. Mijn vriendin had een enorme entrecote gekregen (schat ik wel op 350 tot 400 gram) en mijn moeder een soort stoofpotje met kip en spaanse kruiden, volgens haar was het echt fantastisch. Al met al kan ik deze tent aan iedereen aanbevelen. Het enige minpuntje, er zou iets meer keus in theesoorten mogen zijn, maarja, als dat alles is. Doen dus.

47. Topavond gehad met de gezellige meiden van het werk!! Heerlijk gegeten en de bediening was super. Remco bedankt!! We hebben genoten...

48. Super lekker gegeten afgelopen weekend, eten was top, gezellige sfeer. Leuk personeel! Zeker een aanrader.

49. Van de week weer fantastisch gegeten op de Loet!

Bediening top! fantastisch wijn advies en natuurlijk een heerlijke keuken!
    tot snel weer allemaal!

50. Afgelopen zaterdag wezen eten met vrienden. Leuke tafel gekregen en de Goulashsoep was even goed als anders. Vriendin had echter een salade, wat erg slecht was. Droog en het leek erop alsof er even snel wat op een bord was gegooid.

Hoofdgerecht van pepersteak was qua smaak goed, maar compleet rauw i.p.v. medium. Dit moeten terugsturen. Daarnaast slechte bediening en bestellen van het dessert hield in dat 2 het al op hadden voordat de andere hun dessert kregen. Geen excuus daarvoor behalve dat ze er niets aan konden doen omdat het "voorin" zo druk was..

We hebben ze een nieuwe kans gegeven, maar ons zien ze er niet meer terug. [misschien alleen nog voor de goulashsoep dan!]

3,3
  51. Leendert de Derde

Na vele andere restaurants te hebben bezocht in binnen en buitenland,
    is er voor ons niets beter dan Linke Loetje voor een warm welkom en de
    heerlijke eerlijke keuken.Groeten van Leendert de Derde.

52. Ambiance is goed, maar het Claudia de Breij pannetje met rundvlees was erg droog. Welkomstdrankje stond op de rekening en als iemand vraagt of je er frietjes bij wilt, moet je ook daar extra voor betalen. Zorg dat je bord compleet is..

5,3
  53. Ton Koenhen

Op 22-11-2012 weer met onze buren en dochter bij Linke Loetje gegeten, het was als gebruikelijk weer goed, de bediening was voortreffelijk. Op naar de volgende keer

54. Wij komen er regelmatig, altijd gezellig en heerlijk eten.

55. Linke Loetje is al meer dan 20 jaar een publiek geheim in de Kop van Noord-Holland.

Parkeren is soms een crime bij dit restaurant, en wanneer iemand er voor het eerst heen gaat, kan hij er gemakkelijk drie keer langs lopen voor hij het heeft gevonden.

De inrichting is nostalgisch-Hollands; veel donker eikenhout en bruintinten in het interieur. Stoelen zitten comfortabel, de wc's zien er schoon uit. Er is gedacht aan minder valide mensen.

Personeel is ervaren en professioneel, bestellingen worden vlot opgenomen, er wordt regelmatig gevraagd of de gast wensen heeft of nog iets te drinken wilt en er wordt de juiste toon aangeslagen naar gelang het gezelschap/wensen van de gast.

De keuken is meestal vlot gereed met de bestelling, en het eten is van goede kwaliteit. Het restaurant is een aanrader voor carnivoren. Porties zijn ruim voldoende, en goed op smaak. Er wordt gebruik gemaakt van goede kwaliteit producten, die kundig en smaakvol bereid worden. De keuken vindt duidelijk haar oorsprong in de klassieke keuken: hartig, vol, hoog op smaak.

Aangeraden wordt om in het weekend van te voren te reserveren.

56. Afgelopen vrijdag n.a.v. trouwdag samen met de kinderen bij Linke Loetje gegeten! We werden verassend onthaalt met een lekker glaasje champagne. We hebben gezellig gezeten en ook vooral erg lekker gegeten. Voor ons voor herhaling vatbaar.. ook als het geen "trouwdag" is.

57. Gezellig restaurant, lekker eten. Belachelijk dat ik voor patat extra moet betalen, sla met augurk en zilveruitjes als bijgerecht vind ik een aanfluiting voor deze prijsklasse. Af en toe ook buiten proporties hoor de prijzen. Het personeel vind ik steken laten liggen. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen maar lieten ze ons eerst een tijdje staan zonder te laten merken dat ze ons gezien hebben. Ze lijken nooit echt tijd te hebben en laten je lang met lege glazen zitten. En ik vind dat ze wel eens een tapcursus mogen nemen. Een half glas schuim voor €2,60 is duur betaald en t wordt slordig uitgeserveerd. De grootste aanfluiting blijf ik toch de koffie, in zo'n restaurant wil ik geen Dauwe Egberts maar gewoon een goeie bak koffie! Voor deze kwaliteit en prijsklasse vind ik de puntjes op de i ver te zoeken en dat vind ik elke keer weer jammer.

58. Gister hier weer gegeten, ik vind het echt een toptent!
    ik kom er al jaren en elke keer weer leuke bediening en
    goed eten! echt een aanrader

59. erica badoe

Ik was gisteren terug van vakantie en dacht dit af te sluiten met een diner bij Linke loetje. We kwamen aan en kregen een tafeltje op het terras. Heerlijk zeg wat zit je daar mooi. Als het koud begint te worden zetten ze de terrasverwarming aan. We kregen vrij snel een drankje en de menukrant. Fantastisch zeg al die leuke namen. We hebben in een deuk gelegen. Het heerlijk verse broodje met nog echte huisgemaakte kruidenboter was heerlijk om mee te beginnen. we hebben allemaal een keus gemaakt en hebben heerlijk gegeten. je leest wel eens anders over Linke Loetje. Dat het te duur is en zo. Dit vonden wij absoluut niet. Waar krijg je nog een broodje en groente en gebakken aardappelen van het huis. Volgens mij nergens. De grote biefstukken en ander stukken mogen er ook zijn. Heerlijk van de houtskoolgril. Kortom het is ons zeer goed bevallen.

60. Het begon met een plek naast de kip aan het spit, te warm en je kleding ruikt er meteen naar.

Het bestek was niet schoon.

De vitello tonato te droog, geen mals vlees en weinig tonijnmayonaise en een broodtoast die bremzout was.

De kaasfondue was koud en daardoor absoluut niet op je broodje te krijgen ( kauwgomkaas draden) op laten warmen en binnen 1 minuut stond het weer voor mijn neus, nog steeds koud en er zat geen vers wit stokbrood bij maar te hard geroosterde broodjes. Toen ik vroeg naar wit stokbrood hadden ze dat niet. Dus kaasfondue laten staan.

De frietjes ( klein bakje voor 4 personen) dus een tweede portie gevraagd, stonden extra op de rekening Hoewel dat niet vermeld werd door de bediening. De salade, groente ( koelde wortels) en gebakken aardappeltjes ( te zout) waren zeer kleine bakjes voor 4 personen!

Toen we een half uur moesten wachten voordat de bestelling voor ons dessert zou worden opgenomen, hebben we maar de rekening gevraagd. ( kaasfondue stond gewoon op de rekening
    zonder te compenseren of iets anders aan te bieden)

Slecht restaurant, te duur, onoplettende bediening, niet klantvriendelijk. Ik zal dit aan niemand aanbevelen.
    Hier zien ze ons nooit meer.

1,7
  61. Na jaren afwezigheid weer eens naar Loetje gegaan.

Mijn gasten en wij hebben genoten van allerlei verschillende voor en hoofdgerechten, om nog maar te zwijgen over de toetjes.
    Heeeeeeeeerlijk!

Bediening fantastisch en gezellig.

Kom snel weer terug

62. Duur... Weinig...droge biefstuk ( van de grill) bediening let niet goed op lege glazen. Vroeger fantastisch... Nu niet meer

4,5
  63. Hans vd G

We eten bijna wekelijke bij Linke Loetje.
    Het is thuiskomen qua vriendelijkheid, personeel en ambiance.
    Alles klopt, het broodje als starter met heerlijke ham.
    Er komt geen sausje uit een fles, alles zelfgemaakt evenals de frietjes en de champignon bitterbal heerlijk.
    De rode huiswijn is top en niet duur.
    Het vlees is ongekende kwaliteit.
    Kortom een aanrader.

64. Karin 598 punten

Bij Linke Loetje ben je volstrekt onbelangrijk als je niet bij de "incrowd" hoort.

Meerdere keren gegeten, maar gerust worden vrienden en bekenden die later binnenkomen eerder geholpen.

Reserveer je ruim een week van te voren een speciale tafel, omdat er stoelen aan staan waar onze oudere ouders met lichamelijke gebreken goed op kunnen zitten, blijkt bij aankomst dat de plek aan "belangrijker" gasten vergeven is.

Voor wat ze serveren is de wachttijd op eten veel te lang. Zwart geblakerd vlees is geen uitzondering om vervolgens te melden dat dit door de grill komt en dat iedereen het zo eet.
    Ronduit schandalig.
    Wij komen er niet meer.

4,7
  65. Rene en Nicole

Gisteren met 4 personen heerlijk gegeten in Linke Loetje. Niet de goedkoopste maar prima kwaliteit voor de prijs. Het was erg druk maar werden goed en vlot geholpen door onze ober Remco. De pepersteak was heerlijk mals en de saus hotter than my daughter. En om die naam te snappen moet je er geweest zijn. Alle gerechten hebben heel bijzondere namen. Kortom prima tent om lekker te eten en gezellig te zitten. Dikke voldoende.

66. Ik heb gister samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij linke loetje! Erg vriendelijke bediening en het wijnadvies van de gastheer was erg goed. Lekker stuk vlees van de gril. Wij komen zeker terug en kan dit restaurant zeker aanbevelen!

67. Afgelopen zaterdag hebben wij met 6 mensen bij linke loetje gegeten. We hebben er heerlijk gegeten. Voorgerechten waren super evenals de hoofdgerechten. Je krijgt echt waar voor je geld. Het was erg druk maar de bediening nam echt de tijd voor ons, ook voor de tafels om ons heen. Wij hebben een gezellige avond gehad en heel lekker gegeten. Tweede kerstdag hebben wij weer gereserveerd bij linke en kijken nu al uit naar de gezellige sfeer en lekkere eten. We kunnen iedereen aanraden om daar naar toe te gaan. Niet alleen voor het eten maar voor de hele ambiance. Nogmaals een toptent !

68. Helaas, de laatste tijd gaat het erg achteruit. Ze doen maar wat en vragen er veel geld voor. De eigenaar is te belangrijk om naar zijn klanten te kijken...
    Geen idee waarom mensen zo veel geld voor een droog stuk vlees betalen, de bijgerechten zijn ook niks om een kaart naar huis te sturen.
    Erg jammer, het was ooit erg gezellig en lekker bij hun.

2,6
  69. Erg slecht geworden. Wat op je bord ligt is het echt niet waard. Veel te duur voor wat je krijgt! Nooit meer. Veel betere andere tenten in de buurt.

1,4
  70. Wat een afschuwelijke zaak zeg! Wie denken ze dat ze zijn?! Dit kan je geen koken noemen, het is barbecuen voor de hoofdprijs, arrogante onhandige bediening, veel te veel geld voor gebodene. Ons zien ze er niet meer terug, weet genoeg andere leuke zaken waar ze blij zijn dat je hun gast bent!

71. Eerste en laatste keer voor ons bij LINKE Loetje. Twee personen, hoofdmenu patat met wat groente en biefstukje van ca. 300 gram de man, ijsje en koffie toe maakt dik 110 euro. De eigenaar is te duidelijk aanwezig, erg storend. Nee, geen succes deze tent.

3,9
  72. Het eten was echt goed in orde, service is goed er is kennis! Dat onbreekt bij veel bediende hier niet. Het kopt wel dat het nogal aan de prijs is maar dat is het je toch wel waard... als je goed wordt geholpen.

Gerechten zijn heerlijk en goed geserveerd.

Niet uren hoeven wachten op je drankje.

Personeel heeft de tijd voor je.

Hier gaan ik zeker nog een keer eten.

73. Francis

Een wel heel erg ons-kent-ons-kliekje. Je voelt je als "outsider" al gauw niet op je gemak. Eten was goed, maar prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding. Te vlotte eigenaar zit de hele avond op het terras te bellen, effe weg in z'n grote auto, weer terug, effe weg op de fiets, weer terug.... je wordt er erg door afgeleid als je lekker buiten op het terras zit te eten. Ik ben erg anti-GSM als ik zit te eten, dus zit ik helemaal niet te wachten op een eigenaar die de hele tijd buiten op het terras al z'n privé- en zakelijke telefoontjes zit te voeren. Laatste bezoek van ons dus....... Schagen heeft zoveel andere leukere restaurantjes!

5,9
  74. We hebben regelmatig bij loet gegeten, maar dit was de laatste keer. Service is niet meer zoals het geweest is en we moesten haasten voor de volgende tafel. Het dessert werd nog net niet op tafel gekwakt en de rekening lag binnen een minuut op tafel. Aan de meloen vooraf zat een keiharde rand maar de rest was lekker, daar lag het niet aan. Het ligt meer aan het idee 'vreetschuur`Ze willen veel te veel mensen op een avond proppen. En als je daar iets van zegt, krijg je als commentaar dat je niet een paar weken van te voren hebt gereserveerd, maar deze week? Is mijn geld daarom minder waard? Je betaalt dik voor het eten.

Hoogmoed komt voor de val en het Linke Loetje heeft zeker last van hoogmoeds waanzin. Ons zien ze in ieder geval niet meer terug!

75. Buiten zaten de mensen onder verwarming en alle deuren stonden open maar het was overdag slechts 14 graden. Meerdere mensen hebben geklaagd dat het zo koud was binnen maar men wilde de openstaande pui niet sluiten. Verder hebben wij voortdurend gevraagd om wat te drinken, uiteindelijk hebben we tijdens het hele diner slechts één glas gekregen.

6,5
  76. inge&marcel

Onze ervaring is erg onvriendelijke bediening, het gevoel alsof je per gerecht werd opgejaagd en weer moest vertrekken voor de volgende..

Erg prijzig/weinig eten.

Jammer wel, qua uitstraling nodigt t wel uit...

77. Vanwege onze bruiloft zijn we vrijdagavond 6 Mei met een groep van 15 personen gaan eten in de Loet.

Al onze gasten hadden heerlijk gegeten en de borden zagen er mooi opgemaakt uit. Wij kwamen zo nu en dan al eens eten in de Loet en de sfeer is altijd relaxt en fijn.

78. De bediening was slecht en niet vriendenlijk.

Eten was niet lekker en de prijs was erg hoog.

1,8
  79. Wij zijn gisterenavond bij Linke Loetje wezen eten.

We hadden al besproken voordat we de reacties hier hadden gelezen dus erg benieuwd.

We waren met 6 personen en echt iedereen was enthousiast over de sfeer, het eten en de bediening.

Alles was prima in orde.

Vlotte en vriendelijke bediening, gewoonweg top.

80. Diana van Aalst

Het is nu echt de laatste keer geweest. Donderdag 4 februari, vooraf kreeften kroketten, heerlijk. Maar dan, een kreeftensoep waar waarschijnlijk een peperbus in gevallen is. Teruggestuurd, werd echter niets mee gedaan. Daarna duivelspotje (gamba’s), wij werden waarschijnlijk gestraft, met nog meer peper. Wederom teruggestuurd, maar ook hier werd niets mee gedaan. Dus afrekenen na bijna niets gegeten te hebben en aan de bediening gevraagd of dit normaal is of dit hun service was. Het viel best mee vond hij, ze hadden het eten achter geproefd. De eigenaar zat achter ons te eten, maar deed of hij niets hoorde en reageerde niet. Geen aandacht voor klanten, ze teren nog op 10 jaar terug. Zijn maar in een ander restaurant het nagerecht gaan eten. Teleurstellend!

1,5
  81. M. van der Woude

Zaterdag 29 januari met samen met mijn man hier gegeten. In een woord geweldig! Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Gezellige sfeer. Kortom wij vinden het een aanrader, en komen ook zeker terug.

82. Vrijdag 5 november hebben wij met 30 personen gegeten bij jullie, onze collega was 25 jaar in dienst.

Mijn ervaring was dat de prijs kwaliteit niet overeen komen, het eten was prima daar was niets mis mee.

Wel jammer dat het personeel niet erg vriendelijk overkomt en niet service gericht denkt. Ik zou jullie restaurant niet aanbevelen voor een gezellig avondje uit.

Gelukkig hebben wij zelf de gezelligheid gemaakt want die kwam zeker niet van jullie kant.

83. Heerlijk eten, goeie bediening.

Alleen ik zat daar een beetje in een hoekje gedrukt.

Je hebt niet heel veel ruimte. Alles stond wat te dicht op elkaar.

84. Het eten was goed. De bediening jammer genoeg dramatisch. Erg onvriendelijk en ongeintreseerd in de gast. De sfeer is erg gezzelig daar in tegen. Toch redelijk prijzig in vergelijking met andere restauranten en om nou te zeggen dat het eten geweldig was.. nou nee. Het was wel een voortrefelijke avond vanwege de leuke sfeer.

85. Wat heerlijk om weer eens in Linke Loetje te zijn. Het voelt als thuiskomen. Heerlijk en vooral gezellig gezeten met z'n tweetjes.

Zeker een aanrader voor een gezellig diner voor 2.

86. Het was er heerlijk om te eten, erg gezellig en een fantastische bediening.

Nog lekker ouderwets op een gril grillen. (houtskool)

Ik ben en was tevreden over het eten, dus daar mijn complimenten voor.

87. Piet en ik komen er heel graag en worden altijd vriendelijk geholpen. Natuurlijk vinden wij het eten ook prima! Dus een aanrader!

88. Het vlees was gaar, maar koud...erg jammer.

De reactie van de bediening was ook niet al te best.

Ik denk dat de kansen nu echt voorbij zijn ;-)

89. Na mn vorige nare ervaring in dit restaurant was ik hier al een tijd niet geweest. Door omstandigheden kwam ik toch weer in Linke Loetje terecht en besloot ze een nieuwe kans te geven....had ik niet moeten doen.

Eten was half koud en de bediening was meer tafels bezig die wel tevreden waren dan met de ontevreden tafel(s). Diep triest...

90. d.groesz

Vele malen gegeten bij L.L. Wordt slechter, geen aandacht voor kwaliteit. De groente bal blijft lekker. De rode wijnsaus bij het mini maatje was koud. De gepofte aardappel bij de gamba's was koud. Drie maal moeten verzoeken om een spoelkommetje, dat tenslotte geserveerd werd met een bodempje koud water in een ovaal vormig schaaltje. De verse frites werden geserveerd met een grote klodder mayonaise bovenop. De garnalen werden aan een galg geserveerd, hetgeen voor de tafeldame niet leuk was. Kwaliteit/prijs verhouding te hoog voor het gebodene. Bediening zeer matig, weinig interesse. Te weinig bedienend personeel. Geen aanrader.

91. E. 15 punten

Ik eet hier niet vaak maar is me nog nooit tegen gevallen!

92. Hebben meermaals hier gegeten en zijn erg tevreden.

Ook met een grote groep mensen is het hier goed te doen.

We gaan binnenkort hier weer eten met 10 mensen en zullen onze bevindingen dan wederom plaatsen op deze site.

Vooralsnog is het voor ons een van de betere restaurants van Schagen.

93. Als je een beetje verwend bent met eten vind je hier niks aan. Het is allemaal maar matig en men teert nog altijd op de beginperiode van lang terug. Een soort van "Valkrestaurant", massawerk, ook de bediening.

Bereiding van producten is bijzaak geworden lijkt wel, geen enthousiasme te bemerken. Grote hoeveelheden matig smakende porties. De aanbevelingen als "dameslappie","stokjesvlees" enz, enz. doen wel erg infantiel aan. Kortom geen aanrader. (muv mensen die bijna nooit uit eten gaan, veel vlees, prima betaalbaar)

94. Hanny Verheijen

We waren door de recensies erg sceptisch en dus ook kritisch, maar het commentaar raakt echt kant nog wal. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten en dat terwijl we regelmatig uit eten gaan. Heel leuke ambiance, professionele en zeer vriendelijke bediening terwijl het gigadruk was. We kregen vrijwel gelijktijdig en zonder lange wachttijd ons eten, ook al waren we met 10 personen. Kortom: we zijn onverdeeld zeeeeer tevreden en zelfs de prijs viel ons achteraf erg mee!

Complimenten dus! Een dikke aanrader.

95. Tsjee, wat is het hier een zootje geworden zeg.

De bediening was vroeger soms ff te namaak-gezellig maar het eten was best. Ik zou er nu mijn grootste vijand nog niet heen sturen. Een hoop poeha om niks, voor dik geld. Het was dat we haast hadden om naar de bios te gaan anders had ik zeker verhaal gehaald. De volgende keer proberen we wel een ander restaurantje, er zijn er genoeg in Schagen.

1,9
  96. In 1 woord geweldig. Gisteren er voor de eerste keer geweest op advies van vrienden en zeker een aanrader.

Alles was top. Bediening was spontaan en relaxed ondanks dat de hele zaak vol zat. Het eten was er ook snel en het was meer dan genoeg. Glazen bleven niet lang leeg.

Gaan we zeker nog een keer naar toe.

97. Bart 219 punten

Kan niet anders dan mij aansluiten bij voorgaande recensies. Zwaar overschat restaurant. Vlees van slechte kwaliteit tegen een forse prijs. Geen herhaling meer!

98. jan van bennekom

De service is om te huilen, bediening maakt een hoop goed. Ik kom er nu al heel wat jaren, maar je krijgt er steeds minder en de prijzen gaan hard omhoog. Kennelijk kijkt Max te veel naar Herman den Blijker... schralere porties en meer vragen... Kennelijk maakt het niet uit, want het is meestal druk.

Jammer maar het wordt steeds beroerder, wij komen er niet meer.

2,8
  99. Erg slechte service. Zeker voor die prijs.

1,8
  100. Leuk restaurant, ongedwongen sfeer, wel erg vol en personeel heeft wel heel veel tafels bij te houden. Wat betekent dat je lang moet wachten en als je glas leeg is eerst moet wachten op de volgende gang, want dan komt er weer iemand langs.

Grote menukaart, maar het eten is heel gewoon en weinig verrassend.

5,9

Volgende pagina