Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schagen verdeeld zijn.

Paula Zuurbier

We hebben met mijn familie heerlijk gegeten. Veel keuze op de menukaart en origineel geserveerd.
    Toppie...

Heel lekker gegeten! Goeie en ook smakelijke porties. De gerechten volgden elkaar niet snel op, maar dat vonden wij niet erg. We hadden zoveel bij te kletsen!
    Dessert was ook heerlijk en we waren de laatste die het restaurant verlieten. Was allemaal prima, werden niet weggekeken. Leuke bediening, leuke meiden. Werd ook goed gelet dat je geen leeg glas had staan.
    Kortom, weer lekker genoten zoals alle andere keren! Bedankt!

3. Nederlands Schagen

Op 17-11-2017 weer met onze buren de familie Brakeboer en dochter uitstekend gegeten bij Linke Loetje, service was als gewoonlijk weer uitstekend, de bediening was zeer perfect, het eten was prima, een gezellige sfeer en je krijgt waar voor je geld. Björn bedankt zeer geslaagde avond.

Bediening was top, bijzonder geschikt personeel. De ribeye was niet goed doorbakken, ook na nog een keer naar de keuken bleef de ribeye erg rauw. De serveerster loste het goed op door deze maaltijd niet in rekening te brengen.
    Top.
    Zitplaats bij de deur is toch wel een aandachtspunt.

Leuk restaurant, gezellige sfeer. Bediening vriendelijk, maar ontzettend langzaam. Duurde al lang voordat er een broodje o.i.d. op tafel stond. Eten wat kwam was over het algemeen lekker, al was de gambaspies niet echt hele goede kwaliteit en was de saté (voor zwangere vrouw) nog niet gaar. Dit moest dus nog weer terug.
    Leuke tent, maar vooral met een klein clubje en als je alle tijd van de wereld hebt.

Sfeer top alleen koud bij het raam en bij het openen van de deuren.
    Voor de rest was het heerlijk!

7. Nederlands Schagen

Heerlijk gegeten, gezellige bediening, mooie zaak.
    Echt een aanrader Rumors.

Super aardige bediening, eten was erg goed. Leuke sfeer om een avond te zitten

Heerlijk gegeten zoals altijd.

10. Italiaans Schagen

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Puntje van kritiek: sperziebonen waren aan de taaie kant, maar verder niets dan lof. Ook de pizza's waren superlekker. Prijs / kwaliteitverhouding is prima. Zeker een aanrader!

11. Nederlands Schagen

Prima ervaring echter had ik een speciaal zeg maar uitzonderlijk verzoek bij online reserveren. Bij aankomst helaas totaal niet aan voldaan. Wel werd er een ander tafeltje aangeboden maar dat loste niet echt iets op. Dat was erg jammer.

Gezellige sfeer en zeer fijne bediening, het eten was fantastisch, niets op aan te merken.
    Nog een tip, loop uw stoelen eens na en ga er even op zitten, sommige zittingen zijn aan wat opvulling of vervanging toe. We komen graag weer langs, het was echt goed! Complimenten aan jullie kok en bediening.

Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten! De bediening en de sfeer waren super! Ik kan het iedereen aanraden!

ineke hijmans

Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. De bediening is super en zeer klantvriendelijk
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar

15. Nederlands Schagen

Op 13-10--2017 weer met onze buren de familie Brakeboer uitstekend gegeten bij Linke Loetje, service was als gewoonlijk weer uitstekend, de bediening was zeer perfect, het eten was prima, een gezellige sfeer en je krijgt waar voor je geld. Meteen gereserveerd voor 17-11-2017 a.s.

Margret van der burg

Leuke avond gehad vond alleen de coctail teveel ijs in zitten.

Zoals elke keer hebben wij ook nu weer heerlijk gegeten bij Onsz. Het is moeilijk kiezen want alles van de kaart is goed! De bediening is zeer vriendelijk en het is goed mogelijk om hier glutenvrij te eten, daar wordt uitstekend rekening mee gehouden! De bediening is attent en we kregen een amuse aangeboden die ook weer lekker was.
    De sfeer is knus en de wijnen zijn lekker.
    Een aanrader!

18. Italiaans Schagen

Johanneke

Gemoedelijke sfeer, geen nonsens, een aanrader.

Verwachtingen waren niet hoog na het lezen van de recensies… Echter prima avond gehad met 6 personen! Wij waren op woensdsgagavond het was redelijk druk maar daar hebben wij totaal geen last van gehad… vlotte bediening… kwamen regelmatig vragen of we nog drinken wilde bestellen… eten voor dat geld was prima… goede prijs kwaliteit verhouding… ik kom zeker terug.

Door het slechte weer geen strandwandeling maar met 4 personen naar Schagen, naar Onsz.
    Al bij binnenkomst ontvangen door een jeugdige maar zeer attente en vriendelijke bediening. Prima kaart met voor elk wat wils. Ook nog getrakteerd met 'een amuse van het huis'. Kortom een aanrader en de goede recensies zeker waard.

sjors van vliet

Mijn ervaring was zeer pikant. Erg veel lekker variaties uit allerlei culturen.

Leuk, gezellig en lekker gegeten. Goede bediening!
    Enige minpuntje is dat er maar 1 damestoilet is (hoewel wel sfeervol), in die ruimte kunnen makkelijk 3 toiletten gerealiseerd worden.

23. Nederlands Schagen

Erg lekker gegeten bij rumors in Schagen. Erg gezellige sfeer, personeel uitermate vriendelijk en professioneel. Porties Zijn royaal en smaak is heerlijk, de spare ribs en de tournedos waren allebei perfekt.
    Complimenten!

24. Nederlands Schagen

Aangegeven dat de toilet niet fris was. Dit was volgens haar niet zo. Blijkbaar horen hier spetters ontlasting op de bril, toiletpapier op de grond en chips in de urinoirs. Eten was redelijk.

25. Snackbar Schagen

Was voorheen snackbar 'de Swaen' ; prima voor elkaar.
    Is nu 'de Smikkelhof' ; niet meer te vreten… Echt slecht.

Eten was erg lekker.
    Op een doordeweekse avond in de vakantietijd waren we de hele avond met zijn tweetjes in het restaurant.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Snelle & vlotte bediening!

Super lekker gegeten. Zelfs toen we niet konden kiezen bij het dessert werd er van alles wat op tafel gezet. Zeer gastvrij

Heerlijk gegeten in een ontspannen en sfeervol restaurant met een eigentijdse inrichting.
    Vriendelijke bediening, waardoor je je snel thuis voelt.
    Ga er zeker vaker heen.

Robert-Jan Blom

Fantastisch! Altijd vriendelijk en goed gegeten en gedronken!

Joy Brattinga

We hebben bij Tov erg lekker gegeten. De bediening was attent en het restaurant ziet er erg mooi uit.