Onsz Restaurant in Schagen

Schagen

In het hart van het pittoreske en historische centrum van Schagen vindt u “Onsz Restaurant”. Bourgondisch genieten van lekker eten in een sfeervolle, gastvrije entourage, dat is wat wij belangrijk vinden!

Bij Onsz kunt u terecht voor een mooi stuk vlees, dagverse vis en eigentijdse gerechten.
De menukaart wisselt met regelmaat zodat u hier ten allen tijden afwisselende, seizoensgebonden gerechten op tegen zult komen.
Iets anders? Kies dan voor Onsz Menu!
Onsze bediening adviseert u graag bij uw keuze naar een geschikte wijn om uw gerecht mee te combineren.

Een catering door Onsz laten verzorgen of een feestje vieren bij Onsz? Informatie vind u op de pagina “FEESTJE” maar natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen!

Heeft u zin in een heerlijk kopje koffie, thee of ander drankje met een lekker hapje? Loop dan vooral bij Onsz binnen!

1338201491 86
1379691989 85
1441927737 87
1466822036 87
1475120135 87

1. Mooi restaurant in een mooi centrum
    Ben er voor de eerste keer geweest
    Heerlijk gegeten

2. Je zit erg dicht met de tafels bij elkaar waardoor je met elkaar moet fluisteren wil je dat de buren niet mee luisteren. Zaten bij de deur wat best koud was. Moesten wel heel lang wachten op ons hoofdgerecht, toetje hebben we maar overgeslagen. Eten was oke maar niet bijzonder, glazen bleven lang leeg.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar, erg magertjes allemaal.

3. Wat een fijn restaurant, met een heel gezellige bediening en een topservice. We komen cker nog eens terug

4. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Onsz. Er is ruime keus in de gerechten, ook een driegangenmenu tegen goede prijs. Wat we erg waardeerden was de ruimte tijd tussen de gangen. Kwaliteit eten was ook prima. Geen exclusieve gerechten maar goed aansluitend bij onze wensen, gewoon goed en lekker. Het is geen 10 omdat de rode wijn niet op kamertemperatuur was. De service was goed, we hadden een puntje van feedback en dat werd snel opgelost. Kortom, een fijn restaurant, prijs/kwaliteit verhouding prima en erg gastvrij. Zeker om weer terug te gaan.

5. Prima sfeer, fijne bediening en uitstekende prijs/kwaliteit. Vooral de spareribsaus.

6. Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Wij zaten bijna met de tafels aan elkaar met de mensen die naast ons zaten te eten, dit was voor ons wat minder. Ook duurde het voor ons wat lang voordat de kaarten kwamen en het eten opgediend werd. Zo hadden wij onze eerste glas drinken leeg voordat wij de menukaart gezien hadden. Wel vriendelijk personeel, die je graag willen helpen.

7. Y.oppenhuis

Heerlijk gegeten, hele goede bediening. Rustig en niet opdringerig. Genoeg tijd tussen de gangen.
    Top biefstuk!

8. Paula Zuurbier

We hebben met mijn familie heerlijk gegeten. Veel keuze op de menukaart en origineel geserveerd.
    Toppie...

9. Heel lekker gegeten! Goeie en ook smakelijke porties. De gerechten volgden elkaar niet snel op, maar dat vonden wij niet erg. We hadden zoveel bij te kletsen!
    Dessert was ook heerlijk en we waren de laatste die het restaurant verlieten. Was allemaal prima, werden niet weggekeken. Leuke bediening, leuke meiden. Werd ook goed gelet dat je geen leeg glas had staan.
    Kortom, weer lekker genoten zoals alle andere keren! Bedankt!

10. Bediening was top, bijzonder geschikt personeel. De ribeye was niet goed doorbakken, ook na nog een keer naar de keuken bleef de ribeye erg rauw. De serveerster loste het goed op door deze maaltijd niet in rekening te brengen.
    Top.
    Zitplaats bij de deur is toch wel een aandachtspunt.

11. Leuk restaurant, gezellige sfeer. Bediening vriendelijk, maar ontzettend langzaam. Duurde al lang voordat er een broodje o.i.d. op tafel stond. Eten wat kwam was over het algemeen lekker, al was de gambaspies niet echt hele goede kwaliteit en was de saté (voor zwangere vrouw) nog niet gaar. Dit moest dus nog weer terug.
    Leuke tent, maar vooral met een klein clubje en als je alle tijd van de wereld hebt.

12. Sfeer top alleen koud bij het raam en bij het openen van de deuren.
    Voor de rest was het heerlijk!

13. Super aardige bediening, eten was erg goed. Leuke sfeer om een avond te zitten

14. Heerlijk gegeten zoals altijd.

15. Gezellige sfeer en zeer fijne bediening, het eten was fantastisch, niets op aan te merken.
    Nog een tip, loop uw stoelen eens na en ga er even op zitten, sommige zittingen zijn aan wat opvulling of vervanging toe. We komen graag weer langs, het was echt goed! Complimenten aan jullie kok en bediening.

16. Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten! De bediening en de sfeer waren super! Ik kan het iedereen aanraden!

17. ineke hijmans

Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. De bediening is super en zeer klantvriendelijk
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar

18. Zoals elke keer hebben wij ook nu weer heerlijk gegeten bij Onsz. Het is moeilijk kiezen want alles van de kaart is goed! De bediening is zeer vriendelijk en het is goed mogelijk om hier glutenvrij te eten, daar wordt uitstekend rekening mee gehouden! De bediening is attent en we kregen een amuse aangeboden die ook weer lekker was.
    De sfeer is knus en de wijnen zijn lekker.
    Een aanrader!

19. Door het slechte weer geen strandwandeling maar met 4 personen naar Schagen, naar Onsz.
    Al bij binnenkomst ontvangen door een jeugdige maar zeer attente en vriendelijke bediening. Prima kaart met voor elk wat wils. Ook nog getrakteerd met 'een amuse van het huis'. Kortom een aanrader en de goede recensies zeker waard.

20. Leuk, gezellig en lekker gegeten. Goede bediening!
    Enige minpuntje is dat er maar 1 damestoilet is (hoewel wel sfeervol), in die ruimte kunnen makkelijk 3 toiletten gerealiseerd worden.

21. Eten was erg lekker.
    Op een doordeweekse avond in de vakantietijd waren we de hele avond met zijn tweetjes in het restaurant.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Snelle & vlotte bediening!

22. Super lekker gegeten. Zelfs toen we niet konden kiezen bij het dessert werd er van alles wat op tafel gezet. Zeer gastvrij

23. Heerlijk gegeten in een ontspannen en sfeervol restaurant met een eigentijdse inrichting.
    Vriendelijke bediening, waardoor je je snel thuis voelt.
    Ga er zeker vaker heen.

24. Robert-Jan Blom

Fantastisch! Altijd vriendelijk en goed gegeten en gedronken!

25. Geweldig restaurant met heerlijk eten. Een echte aanrader wij komen zeker terug.

26. Lekker gegeten, gezellige personeel. Een aanrader.

27. Patrick

Leuk en sfeervol restaurantje met goede kaart om een keuze te kunnen maken. Bediening erg vriendelijk en vlot. Enig minpuntje wat me bij is gebleven is dat er te veel lucht van de keuken in het restaurantgedeelte binnen komt, misschien iets verbeteren aan de afzuiging van de keuken wat dit kan voorkomen. Verder gewoon top en zeker een aanrader.

28. Fred Kokje

Goed gegeten op doordeweekse avond in vakantieperiode. Hierdoor weinig klandizie.

29. We zijn hier al meerdere keren geweest en iedere keer is het eten weer top.
    Ook de bediening is altijd heel vriendelijk.
    Kortom we komen zeker nog terug!

30. Heerlijk gegeten, alles was zeer goed van smaak.
    Lieve, vriendelijke bediening.
    Zeker een restaurant om heen te gaan.
    Een toppertje!

31. M.J.Karmiggelt-Hak

We hebben gister uitstekend gegeten! Vriendelijke bediening, die rekening houdt met onze wensen. Zeer voldaan naar huis gegaan. We gaan volgende maand terug om mijn verjaardag daar te vieren, met lekker eten, en vriendelijke bediening.

32. Diana de Wit

Heerlijk eten en vriendelijke bediening. We hebben lekker gezeten.

33. A. Vermeer

Verrukkelijk gegeten echt een aanrader.

34. Ida Verduin

Heerlijk gegeten in een rustig en sfeervolle omgeving. Top bediening!!

35. Menu op internet is uitgebreider als in t restaurant
    Eten erg matig tot slecht

We kregen dan wel korting op de kies brekende broodjes
    Niet voor herhaling vatbaar

36. Gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten en goede service!

37. Michiel

Prima eten voor deze prijs. Bediening was netjes en vlot. Was eerste keer, maar kom hier graag terg

38. Theo van der Waal

Sfeervol restaurant. Gezelligheid moet je natuurlijk ook onderling maken. Het eten was smaakvol en voldoende. Wat vooral belangrijk is dat ruim tijd is tussen de gangen.
    Prima dus.

39. Heerlijk gegeten, top bediening, gezellige sfeer. Kortom: echt een aanrader!!!

40. We hebben heel gezellig en rustig gegeten.
    Vriendelijk personeel.

41. Vermeulen

We hebben echt heerlijk gegeten!! Als tussendoortje kregen we nog een extra hapje.. Super. Had aangegeven dat mijn vriend jarig was en toen kwamen ze met vuurwerk kom het ijs aan.. maar ze hebben gelukkig niet gezongen!!

42. Dirk Bal

Heerlijk eten, prima sfeer, goede en prettige bediening. Ondanks dat het druk kon je normaal met elkaar praten. Een aanrader, wij komen zeker terug

43. Heel goed eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening.

44. Jeffrey Dinsbach

De bediening was attent, vrolijk en gezellig. Het menu is divers en heeft een ruime keuze. Ons eten was smakelijk en goed gepresenteerd. Dus allemaal plussen :-)

45. Lidia den Hertog

Wij hebben heerlijk gegeten en heerlijk Schagens sfeertje.

46. Met z'n vieren heerlijk gegeten bij Onsz. Een gezellige ambiance en een super vriendelijke bediening. Het ontbreek je aan niets. Je betaald iets meer voor het eten, maar zeker niet te veel. Dat is het zeker waard want het is goed uitgebalanceerd en echt heel lekker. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe, en kunnen anderen dit restaurant zeker aanraden.

47. Paul en Plony Wurpel

Ons eerste bezoek - bleken niet het leukste tafeltje te hebben gekregen, direct tegen de bar aan. Kwaliteit eten en drinken, service en de leuke attentie aan het eind van de avond i.v.m. verjaardag maakten dit echter ruimschoots goed.

48. Super lekker gegeten zoals altijd.
    De bediening is vriendelijk en de keuken geweldig.

49. We zijn hier al vaak geweest en iedere keer is het zo lekker eten. Gezellig zitten, vriendelijke bediening. Knus restaurant, waar toch evengoed genoeg mensen kunnen eten. We hebben zaterdag in iedergeval weer genoten. Thnx daarvoor. Tot de volgende keer.

50. Wederom gezellig en heerlijk gegeten! Super bediening en lekker eten voor ieder wat wils.. aanrader is het menuutje buiten de kaart om voor een mooie prijs. Bedankt Onsz!

51. Paula Hendriks

Heerlijk eten, uitstekende bediening, zeer sfeervol, voelt als thuis komen.

52. Prima eten, gezellige bediening. Top tent!

53. Beperkt wijnaanbod of je moet een fles nemen erg vreemd. Hadden mix grill weinig vlees voor een hoge prijs €25,- pp.
    Groente was een bakje sla.
    Viel tegen.

54. Super avondje, gelukkig gereserveerd, anders was er geen plek.
    Lekker eten, goede bediening, aanrader.

55. Geert 111 punten

Lekker gegeten in een sfeervolle zaak !

56. Wendy de Wit

Gezellige omgeving, lekkere stoelen, prima eten en leuke bediening.

57. Heerlijk gegeten, en wat een gezellige sfeer!
    We komen zeker terug!👍

58. Stephanie Bruin

Super leuk gezeten! Leuke bediening en heerlijk eten! 👌🏻

59. Tamara Surovitsky

Wij hebben bij jullie ontzettend lekker gegeten. De bediening en de sfeer waren ook erg goed. Het restaurant ziet er gezellig en uitnodigend uit.
    Dank jullie wel. Succes en tot de volgende keer. Wij komen zeker nog terug 😀👍🎉

60. Mark Schoon

Gezellige sfeer, qua mensen niet te rustig, niet te druk. Vriendelijke bediening, en goed actief ook. Alleen als er een kopje "Soepen" op de kaart staat, verwacht ik wel meer dan één keuze! (wisselend, soep van de dag/week/maand) Een simpel tomatensoepje was voor mij al genoeg geweest.

61. Christine Lloyd

As visitors from England it was very disappointing that we were unable to pay with a card unless it was a Dutch pin card. Seem a bit behind the times!! I have encountered this before in the Netherlands, but not for many years. I was able to book online so I assumed the restaurant would be more up to date!

62. Gezellige sfeer, rustig genieten, geen gehaast en heerlijk gegeten.
    Komen zeker terug!

63. Heerlijk gegeten en een top team in de bediening. We komen zeker terug!

64. liesbeth hemmes

heerlijk gegeten gemoedelijke en gezellige sfeer de bediening is goed en vriendelijk een restaurant om met plezier naar toe te gaan

65. Loes den Hollander

We hebben met zes personen heerlijk gegeten bij Onsz. Dineren in dit restaurant ter gelegenheid van een verjaardag kan ik iedereen aanraden. De bediening was attent en zeer vriendelijk, de kaart overzichtelijk en met voldoende keuzemogelijkheden en alles wat gepresenteerd werd, was op smaak en naar verwachting. En ook niet onbelangrijk: prima prijs/kwaliteitsverhouding.
    We komen zeker terug!

66. We hebben erg genoten. Alleen de patat was gewoon, dit zou nog vervangen kunnen worden door vlaamse friet, verder was alles heel bijzonder van smaak en sfeer.

67. Huib van Zutphen

In onze ervaring een prima restaurant. Gegeten overigens met zakelijke relaties. Eten was zoals al was ingefluisterd inderdaad prima. Uitgebreide keus en zeker een goed advies voor de gerechten en bijbehorend drinken. Prettige uitstraling waar je ook nog eens een gesprek aan tafel kunt voeren.

Wat mij betreft zeker aan te bevelen dus.

68. Onsz is ons favoriete restaurant! De sfeer is er gezellig, het eten altijd heerlijk en de bediening erg goed. We voelen ons altijd welkom en genieten er altijd volop :)

69. Sandra Snel

Heerlijk gegeten. Vriendelijk pesoneel. En geen gehaast. Lekker wat tijd tussen voor en hoofdgerecht

70. Marlinda Wijnker

Het eten was echt heerlijk! Lekker mals vlees, de patatjes lekker doorgebakken heerlijke sla! Lekker voorgerecht! Wij komen zeker nog een keer terug!!

71. Goede sfeer, leuke meiden in de bediening en niet te vergeten: weer heerlijk gegeten. Kom hier graag!

72. Je weet dat je bij Onsz altijd goed geholpen wordt, lekker kan eten en voldaan naar huis kan gaan.

73. m moeijes

Hier zaterdag 8 oktober heerlijk gegeten,we waren met twee personen de zaak zat helemaal vol maar helaas ook vol met damp uit de open keuken. goed gegeten sfeer was prima alleen je kleren moesten daarna wel allemaal de was in, jammer dit.
    Margreet

74. Goede ontvangst, vriendelijk en kundig personeel, uitgebreide menukaart.
    Alles smaakte geweldig.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

75. heerlijk gegeten, gerechten mooi geserveerd.
    Keurige bediening, kortom een aanrader.

76. We zijn hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Personeel is vriendelijk en top! Ook de service. Eten is heerlijk. Qua vlees was er iets niet helemaal goed gegaan en het werd meteen opnieuw klaar gemaakt! Echt super! Je zit ook gezellig! Echt een aanrader om heen te gaan!

77. Het eten was erg lekker
    Soms duurde het wat lang voordat het geserveerd werd
    We hebben een hele prettige avond gehad

78. H. Medema

We waren met vijf personen.
    Het is een avond geworden met lekker eten met voldoende keuze uit de menukaart. Iedereen was na afloop tevreden.
    Het was dinsdagavond en de sfeer was niet uitbundig en de wachttijden tussen de verschillende gerechten tamelijk lang. Ook bij een niet vol restaurant moet je dus rekening houden met een avondvullend programma.
    De prijs-kwaliteitverhouding was goed te noemen.

79. Jacqueline

Wij hebben heerlijk gegeten!
    Wat ik wel jammer vind is dat de witte wijn niet koud geserveerd wordt. Misschien is dat hip, maar voor mij een reden om hier niet nog eens terug te komen. 1 ster minder dus.
    Door de open keuken vind ik de sfeer wat benauwd.
    De bediening was prima en de wijnkoeler lief geprobeerd.

80. Ramón en Cilia Bakker

Heerlijk gegeten en prima bediend door Simone en haar collega!

81. Weer heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede bediening! We komen zeker weer snel een keertje terug.

82. Heerlijk gegeten, met een groep van 11 personen. We waren de enige groep in het restaurant, maar evengoed was het gezellig/sfeervol!

83. Voor de tweede maal heerlijk gegeten met een groep van 4 personen. Jammer van het groentenprutje onder het vlees, dat zou wat spannender mogen evenals de bijgerechten.

84. Rose Marie

Lekker gezellig gegeten met grote groep.

85. R.Bakker

Erg lekker gegeten en goed verzorgd.

Zelfs een speciale tafel en een leuke attentie ivm onze trouwdag.

Aanrader en we komen zeker terug!

86. thalita

Wij hebben super lekker gegeten. Goede bediening en qua prijs heel goed te doen.
    Bedankt.

87. Babs 30 punten

Heerlijk gegeten!! Bij binnenkomst wel een nare geur in het restaurant! Thuis gekomen... stinken niet normaal, al onze kleding, vreselijk. Mag niet gebeuren vind ik.

88. Nel Boersma

Het was heerlijk. Wij hebben het menu gekozen. Voor herhaling vatbaar.

89. Fam. Veul

We hebben allemaal heerlijk gegeten. Een aanrader. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

90. We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben erg goed gegeten. Leuke vlotte meiden in de bediening en een gezellige sfeer in het restaurant.

91. Prima gegeten voor een prima prijs, was het zeker waard.

92. Heerlijk en gezellig gegeten. Prettige, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

93. Andreia Cavalcante

Heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad! Top!

94. Wederom heerlijk gegeten bij Onsz. Zeker voor herhaling vatbaar.

95. p.s.baken

We hebben zaterdag heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Ik had een zitplaats gevraagd voor 1 persoon met extra beenruimte en dat was prima voor elkaar. We hebben een gezellige avond gehad.

96. Onsz biedt een goed ingerichte plek voor een heerlijk diner. Het smaakte ons prima van voorgerecht t/m Irish coffee. Op dinsdagavond zat het restaurant vol. We komen zeker terug!

97. J.W. van Ovost

Elk jaar houden wij met, drie oud-collaga's een reunie etentje. ONSZ is daar een geweldige plek voor. Goede eten, gezellige sfeer en vooral ongedwongen. Een echte aanrader.

98. Fam J Kooij

Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.

99. Fam wigger

Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening. Was erg gezellig.

100. Op 6 februari 2016 hadden wij weer onze meiden avond. Dit keer kozen wij voor Onsz. Ik had hier eerder gegeten en wist dat het lekker was. Omdat we 's avonds nog een andere gelegenheid hadden wilden wij graag om 17:00 al komen tot 19:30. Dat was geen probleem.

Op de dag zelf was ik in verband met het openbaar vervoer een kwartier te vroeg. Volgens mij vonden ze het een beetje ongemakkelijk dat ik eerder was, maar ik ging lekker rustig aan onze gereserveerde tafel zitten. De gastvrouw ging met mij een gesprekje aan tijdens de kaarsjes in het restaurant aansteken, zodat ik niet helemaal alleen was. Dat vond ik erg sympathiek.

Toen mijn vriendinnen aankwamen konden we al vrij snel bestellen. Wij kozen voor het Onsz menu. Ik bestelde de rundercarpaccio, een biefstuk met rode port jus en een cheese cake. Ik moet eerlijk zeggen dat alles heerlijk was op 1 minpuntje na. De rundercarpaccio was lekker, maar ik vond dat het een beetje "verzopen" was in de saus. Begrijp me niet verkeerd, het was heerlijk, maar ik had liever de voorkeur voor wat minder saus.

De sfeer was gezellig en druk. Er was een feest gaande aan een tafel naast ons. De serveerster heeft ons fantastisch geholpen en wijn was heerlijk. Ik kom hier zeker weer terug!

Volgende pagina