1. Tov was wederom geweldig, het eten zeer smaakvol, we hadden het donderdag menu. Voor 50 euro p.p. incl. aperitief, drie gangen met goed uitgekozen bijpassende wijnen. Vooraf: crispy gebakken soft seashell crab, met o.a. een krabsalade, daarna perfect gebakken ossehaas, en keuze uit een zoet dessert of kaas. Ik had 5 verschillende soorten kaas. Van te voren werd gevraagd wat je liever niet eet, en daar wordt rekening mee gehouden.
    Het brood was warm, knapperig, en daarbij een perfecte olijfolie, zeezout en een mooie roomboter.
    In september hebben ze dond. t/m zondag lunchmenu's.
    Parkeren: is gratis in Schagen.

Vorige recensies van Margriet

• Margriet

Tov zit nu op een nieuwe locatie, op de Loet te Schagen. Het was al uitstekend, het is nu echt fantastisch, wat een sfeer, goede ontvangst door Marlies en Roy en overige medewerkers, het is een bijzonder mooie inrichting, strak maar toch sfeervol, verschillende ruimtes, open keuken. Attente bediening. Verhouding prijs kwaliteit is helemaal goed.
    We hebben hier heerlijk gegeten, en hebben al meteen een nieuwe reservering gemaakt.