Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rhoon verdeeld zijn.

1. Vrijdag avond na 8 uur langs gegaan om ff een hapje te doen. Normaal is Verhage top maar deze tent mogen ze sluiten. Slecht personeel. Gewoon niet klantvriendelijk en geen aandacht.
    Toen het eten. We bestelde een cheeseburger menu een bal en een fricandel speciaal. En 2 cola. Wel zo netjes als je flesjes cola krijgt dat je er ook of een glas of een rietje bij krijgt maar nee hoor je drinkt maar uit de fles.
    De Hamburger leek echt helemaal nergens op en het menu was echt een aanfluiting. De bal met jus was een fabrieksbal zonder enige smaak en de frikandel had uitjes die even scherp waren als een pepertje. Dus niet vers. De sfeer hebben ze goed aangepakt. Maar als je er een half uur zit en de tafels naast je vol staan met servies van vorige bezoekers en het wordt niet opgeruimd dan is het personeel niet geschikt voor dit werk. Heel veel veranderen anders zien ze mij niet voor een 2e keer.

2,4
  2. Wat een slechte zaak met name de eigenaresse. Zo onhygiënisch met handschoenen door haar haar en neus daarna lekker aan de patat.
    Heel chagerijnig en onvriendelijk.

3. Nicole van Vliet

Jammer dat zo'n goeie Chinees je geen voordeel van de twijfel geeft, thuis bezorg kan ook een fout maken zeker na zoveel keer bestellen je echt iets niet lust thuis bezorg krijgt! Laatste keer besteld en dat voor 3,50 bezorg kosten zonder klantvriendelijkheid en vertrouwen jammer na zoveel jaar.

6,3
  4. Nederlands Rhoon

Harry Visser

Heerlijk eten, geweldige medewerkers, fantastische kok, leuke sfeer kortom een AANRADER.

5. wil

Voorgerecht redelijk tot goed.
    Hoofdgerecht vlees spies, slecht. Niet gaar en hard vlees.
    Nagerecht dunne plakjes zeer harde ananas zonder smaak.
    De ober merkte op: had het maar eerder gezegd, iedereen maakt wel eens fouten…

2,6
  6. Henk en Irene

Vanavond ontzettend lekker gegeten bij Mr. Twins. Gratis parkeren voor de deur. Gastvrije en vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerecht heerlijke bolletjes smeersels op heerlijk vers brood. Daarna champignons in kaas_ roomsaus. Overheerlijke boterzachte zeebaars en een kipspies met een schaaltje rauwkost. Een toetje van ijs, cake en nog iets wat heel lekker was. En de gerechten zijn allemaal zo mooi opgemaakt, een foto waard. Zou niet misstaan in een duur restaurant. Een absolute aanrader! Wij komen hier zeker terug.

7. Gerard

Eten wordt met veel liefde enaandacht klaargemaakt en gezellig geserveerd. Smaak van vele gerechten was meer als goed.
    Tussen gerechten voldoende tijd.
    Opmaak van gerechten is door kok mooi gedaan.
    Dus een aanrader voor iemand die voldoende tijd heeft.

8. Na een voebalwedstrijd even wat warms te eten halen, dachten we. We wisten niet dat ze 21:30 gingen sluiten en we kwamen ongeveer 21:15 binnen. Mijn zoon even een broodje en ik een snack. Terwijl ze het aan het klaarmaken waren werd er even duidelijk gezegd dat ze gingen dweilen. Ze was precies 21:30 klaar met ons eten en we mochten het daar niet meer opeten. Dus zei ik dat het buiten te koud was en of het in een zakje kon, dan eten we het thuis wel op. Snack niet eens in een bakje. Klantvriendelijkheid zit er echt niet bij. Wat maakt die 3 minuutjes nou uit en waarom al opruimen als de snackbar nog open is. Had dan de deur om 21:15 gesloten. Mijn zoon was laatst met een vriendje, meer dan 15 euro aan menu’s gehaald. Mochten ze niet eens in het nieuwe gedeelte zitten en werden weggestuurd. Er werd heel onaardig tegen ze gedaan. Toen het vriendje naar de wc wilde gaan werd er op een vervelende manier aan hem gevraagd wat hij ging doen. In deze tijd kan je zo toch niet met klanten om gaan? Elke klant is er één.

9. Met een groep was zeven personen hier langs geweest. De zaterdag dat ik kwam was het een mooie dag en daarom waarschijnlijk voor een zaterdagavond vrij rustig. De bediening is vriendelijker en spontaner dan een gemiddeld restaurant in de regio waar ik ben geweest. Er is veel moeite gedaan aan de presentatie van de gerechten, dit zag er erg feestelijk uit. De sfeer was goed, een divers publiek en sfeervolle inrichting. Makkelijk (gratis) parkeren voor de deur ook. Enig feedback punt is dat er niet gelijk bedankt werd gezegd wanneer ik fooi had gegeven. Misschien niet het meest bijzonderste restaurant, maar naar mijn idee een prima restaurant waar je zeker lekker kan eten.

10. Meric

11. Lekker eten, voor de vierde maal hier geweest, netjes schoon restaurant, makkelijk en ruim parkeren voor de deur, goed restaurant, fijne en vriendelijke mensen. Komen hier zeker weer terug.

12. Na een slechte ervaring van een paar weken geleden nu alles in orde, inclusief het toen beloofde gerecht. Heerlijk gegeten, netjes op tijd thuis bezorgd, lekker warm, met nogmaals de excuses voor de vorige keer.

13. Dik

Hadden een bestelling geplaatst. Bleek er bij de menu's geen nasi en bami te zitten. Direct gebeld, maar ze hadden geen tijd meer om dit te bezorgen. Zeer slechte service dus. We zullen er nooit meer bestellen. De rest van het eten smaakte wel goed.

5,9
  14. M.Bout

15. Nederlands Rhoon

Marika Padmos

Gewoon heerlijk: toegankelijk, goede sfeer en goed eten!

16. Genoten van een 4 gangenmenu, vonden wel dat de prijs voor twee flessen water voor € 13,00 wel een beetje aan de hoge kant is!!

17. Heerlijk eten eerlijk eten genoten van voor- tot nagerecht. Ga zo door

18. Goed eten, alleen die brallende mensen die daar elke avond zitten, hoeft voor mij niet zo.

19. qq

Top service, eten was heerlijk, voor de deur parkeren goed bereikbaar.

20. Nederlands Rhoon

Sandra Bresser

Echt super gegeten, beter dan de restaurants. Gezellige warme sfeer. Super vriendelijk personeel. Kinderen leuke kleurplaat en potloden die ze mee mogen nemen. Echt de moeite waard voor het bedrag waarvoor je eet. TOPPERS ga zo door!!

21. F.westerman

Gewoon onbeschoft dat het personeel 4 mensen voor laat gaan terwijl ik netjes op mijn buurt wacht en al lang aan de beurt was ,ik ben de zaak maar uitgelopen het betekend voor mij dat ik nooit meer eten ga halen.

22. Heerlijk gegeten bij Mr. Twins.
    Mandje brood, soep, mixgrill en nagerecht.
    Heel sfeervol.

23. Eten was veel, prima. Had ik niet verwacht met een bon van Groupon.
    We hadden een vier-gangenmenu! En het was heerlijk. Ik zal zeker weer teruggaan om andere lekkernijen te proberen.
    Was me opgevallen dat ze geen menukaart hebben. De serveerster stelt voor wat je kan eten...

24. Komen echt graag hier, vooral in het café gedeelte. Vanmiddag was het café gesloten en een drankje gedronken in de brasserie. Na wat drankjes gedaan te hebben en klaar om naar huis te gaan was de gastheer verdwenen... 20 min zonder muziek, warmte of aandacht te hebben wilde we toch echt weg hier! Waren echt in staat om weg te lopen zonder te betalen, maar we komen hier graag terug. Toen maar een sigaret buiten gerookt en daar kwam de ober; oh fijn jullie zijn er nog ik dacht die zijn er vandoor... Super slecht, sorry. Gooi de zaak lekker helemaal dicht op zondag of zorg voor enige kwaliteit. Sorry kan er niet meer van maken. Café is echt een aanrader, leuke service met wel aandacht voor de gasten!!

25. Nederlands Rhoon

Dit restaurant moet je volledig overslaan als je een gluten-allergie hebt. Je krijgt geen voorgerecht wat je had willen hebben en je hoofdgerecht is er slecht eenderde van een normale schotel omdat de rest niet glutenvrij is en je krijgt als vervanging een bakje groenvoer. Het toetje kan je ook op je buik schrijven want dat hebben ze niet glutenvrij. Erg duur als je bij thuiskomst nog enorme honger hebt.
    Glutenvrij dus niet te doen hier!!

2,3
  26. Lilian Schuurmans

In het cafè is het lekker ongedwongen eten en drinken. Een leuk menu en gezellige bediening. Ik kom er regelmatig met mijn man, zus en zwager een hapje en een drankje doen.

27. Afgelopen zaterdag (12-11-16) hebben mijn vrouw en ik genoten van een Heerlijk 10-daagse 3-gangen diner bij restaurant Biggo. Omdat wij ons totaal niet kunnen vinden in de negatieve recensies heb ik bij hoge uitzondering ook eens een recensie geschreven, want voor ons was dit van begin tot eind een geslaagde avond.

Bij aankomst valt direct het mooi verlichte kasteel op en bij binnenkomst worden we al netjes opgewacht door 2 vriendelijke jonge dames. Nadat de één onze jassen in ontvangst heeft genomen, worden we door de ander naar een nette, ruime tafel gebracht. Al vrij snel wordt er dan gevraagd wat we willen drinken en deze drankjes worden kort daarop al gebracht. Dan volgt ook de korte toelichting bij het menu en de bekende vraag of er nog ingrediënten zijn die wij niet mogen of willen eten. Toevallig was dat ditmaal het geval want een jus met o.a. zoethout bij het hoofdgerecht was niet onze eerste keus. Dit was totaal geen probleem en zou doorgegeven worden aan de keuken.

En toen kon het genieten gaan beginnen. Als 1e 3 amuses tegelijk en natuurlijk kunnen deze niet alle 3 even subliem zijn, maar smakelijk waren zij zeker. Ook het voorgerecht van koude eendenborst was wat ons betreft een voltreffer. Hierbij een mandje brood met boter, olijfolie en zout. Het hoofdgerecht bij dit vaste menu bestond uit hertenrugfilet op een bedje van pastinaak en rode kool. Botermals vlees, maar hierbij toch bijna de jus met zoethout. Dit werd gelukkig zeer snel hersteld en wij vonden de rode wijnjus een goed alternatief. Het nagerecht bestond uit een taartje met smaken van kastanjes en daarbij o.a. caramelijs. De mogelijkheid bestond nog om dit menu uit te breiden met een 4e gang, maar daar hebben wij niet voor gekozen. Overigens waren de bijbehorende wijnen bij de 3 gangen ook een goede keuze. Tenslotte eindigden wij met een potje verse muntthee met daarbij nog 3 friandises. Was dan alles even perfect deze avond ? Nee, ook hier waren er, zoals wel vaker, enkele kleine aandachtspunten: ook bij het voorgerecht graag eerst de wijn en pas daarna het gerecht uitserveren. En wat ons betreft kon de tijd tussen hoofd en nagerecht iets korter, maar daar zullen de meningen al weer over verschillen.

Tot slot nog een tip voor bij het vertrek. Nu werden de jassen alleen aangereikt, maar de dame in haar jas helpen maakt het helemaal af. Ook was het hier weer zoeken naar de jassen, terwijl er toch mogelijkheden zijn om een verband te leggen tussen tafelnummer en een bepaalde lokatie in de garderobe. Dit alles neemt niet weg dat wij een geweldige avond hebben gehad en dat de jarenlange vermelding in de Lekker gids te begrijpen is. Bedankt Biggo en graag tot een volgende keer.

28. Stonden om 22:30 voor de deur, helaas, dicht!! Jammer dat de actuele openingstijden niet op internet staan.

29. Nooit meer. Om19.00 gereserveerd en aanwezig om vervolgens om 20.45 nog steeds niets te eten te hebben met de schaapachtige melding "Sorry het is druk.
    Waardeloos

30. Nederlands Rhoon

Danny bokkers

Heerlijk gegeten alweer. Geen gehaast en goede kwaliteit. Leuke knusse sfeer. Een aanrader.