Het Wapen van Rhoon in Rhoon

Corona informatie

Gratis parkeerplaatsen in directe omgeving van Het Wapen van Rhoon.

Metro station Rhoon ligt op ca. 3 minuten loopafstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Wapen van Rhoon

1196619992 80
1205698066 77
1242010364 58
1496196447 61

1. Komen echt graag hier, vooral in het café gedeelte. Vanmiddag was het café gesloten en een drankje gedronken in de brasserie. Na wat drankjes gedaan te hebben en klaar om naar huis te gaan was de gastheer verdwenen... 20 min zonder muziek, warmte of aandacht te hebben wilde we toch echt weg hier! Waren echt in staat om weg te lopen zonder te betalen, maar we komen hier graag terug. Toen maar een sigaret buiten gerookt en daar kwam de ober; oh fijn jullie zijn er nog ik dacht die zijn er vandoor... Super slecht, sorry. Gooi de zaak lekker helemaal dicht op zondag of zorg voor enige kwaliteit. Sorry kan er niet meer van maken. Café is echt een aanrader, leuke service met wel aandacht voor de gasten!!

2. Lilian Schuurmans

In het cafè is het lekker ongedwongen eten en drinken. Een leuk menu en gezellige bediening. Ik kom er regelmatig met mijn man, zus en zwager een hapje en een drankje doen.

3. Nooit meer. Om19.00 gereserveerd en aanwezig om vervolgens om 20.45 nog steeds niets te eten te hebben met de schaapachtige melding "Sorry het is druk.
    Waardeloos

4. Dit weekend bij het kasteel van Rhoon de brocante markt, verwachting is dus, veel bezoekers.
    Wat een slechte onervaren slome bediening.
    Na lang wachten zijn we maar zelf aan de bar (daar stonden 5 personeelsleden) gaan vragen of we wat te drinken konden krijgen. Op onze vraag of we ook konden lunchen, stond de bediening ons schaapachtig aan te kijken, waarop ik zei; "mogen we dan misschien een kaart".
    Na de bestelling, duurde het en duurde het maar, na een half uur nog geen eten.
    Geen uitleg van het personeel, geen vraag of we inmiddels nog wat wilden drinken. Niks.
    Ook andere gasten zag je in beweging komen en vragend om zich heen kijken.
    Toen zijn we opgestaan en hebben onze drankjes betaald en zijn weggegaan.
    Bij het afrekenen heb ik gezegd, dat we weggingen, waarop gezegd werd, ja het is ook zo druk en er staan maar 2 mensen in de keuken.
    Er is nota bene een brocante markt, daar moet je als horeca bedrijf toch op organiseren.
    Maar het personeel had ook tegen hun gasten kunnen zeggen, bij het afnemen van de bestelling, dat het mogelijk lang zou kunnen duren.
    Maar niks van dit gebeurde.
    Zeer slecht
    Hier zien ze ons niet meer.

5. 3-gangen dagmenu gegeten afgelopen weekend, het was in 1 woord "heerlijk". Vooraf hadden we de Noorse gerookte zalm met garnaaltjes, zoetzure komkommer, saffraan-dressing, hoofdgerecht de roergebakken ossehaaspuntjes met Mediterraanse groentes en als nagerecht een grand dessert.
    Bediening was netjes, vlot en vriendelijk en de wc's waren netjes en schoon (minstens zo belangrijk).

Eén vorige recensie
  6. L. Jongerius

Sfeervol bruin cafe met vlotte bediening. Ruime menu keuze met goede prijs kwaliteit verhouding. De dag schotel 11.50 pp varkenshaas is een aanrader. Heerlijk mals vlees, lekkere salade en een overvloed aan patat en gebakken aardappels. Wij komen beslist weer een keertje hier eten.

7. Vandaag wezen eten met mijn zwager. De kelner liep zich scheel. Duidelijk sprake van onderbezetting. Ook in de keuken denk ik. Eten kwam na ruim een uur, wilde net opstappen. Eten was lauw en de jus en de gebakken aardappelen kwamen toen we klaar waren met eten. De bediening was ondanks de drukte toch in staat om een praatje te maken.

Ik zal hier niet snel meer eten. Voor een drankje wel en voor een praatje met de gezellige kelner. Voor de rest snel vergeten.

8. Héérlijk genoten van de turning table op het terras buiten.
    Diverse gerechten in 3 gangen geserveerd op een draaiend plateau.
    Met daarbij ook een prima huiswijn!

9. Gisteren 22-7-2014 lekker op het terras de turning table besteld voor 4 personen. Ruime keuze aan voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes, die je allemaal toelachen. De kwaliteit was ruim voldoende. Met de bediening gewoon een dolletje gemaakt, waren wat onwennig maar zeker niet onaardig.

10. Gisterenavond met 13 collega's aangeschoven voor "turning table". Het voorgerecht werd op een groot bord op een draaischijf op de tafel geserveerd.

Voor iedereen diverse, lekkere gerechten, vlees en vis. Door het plateau te draaien kom je makkelijk bij de gerechtjes. Hoofdgerecht was prima, mals vlees, van alles wat.

Als slot een grand desssert, bavarois, appelpuntje, ijs andere patisserie.

Prima gegeten voor 24,75 euro p.p, excl.drankjes. Een jonge, enthousiaste en opgewekte collega, aan zijn oudere collega moesten we wennen, contact verliep wat stroef. Maar, een zeer geslaagde avond.

11. Johanna Roijé

Paasbrunch 2014. Absoluut geen feestelijke ambiance. Weinig keuze, niets wees erop dat dit Pasen was.

Lauwe droge roerei, lauwe en natte gerookte zalm, broodje, droog van binnen, klef van buiten, weinig keus aan broodbeleg. O ja, je kon ook kiezen voor jam uit een cupje of hagelslag uit een pakje, erg feestelijk toch? Dessertbuffet: piepkleine nagerechtjes op een spiegel, zo leek het nog wat! Geen stukje fruit te bekennen, of dat was al op toen wij aan de beurt waren. Het was een dikke teleurstelling.

Die werd nog vergroot toen ik, na 2x een persoonlijke brief aan de eigenaar, meesterkok Ad Janssen te hebben geschreven, geen enkele respons ontving, zelfs geen excuus. Mijn 3e brief ben ik persoonlijk gaan brengen en tot mijn geluk trof ik daar de heer Janssen zelf. Nou ja, geluk? Nee hoor de 2 brieven nooit ontvangen, maar och wat jammer dat wij niet tevreden waren. Kwam heel sympathiek over, vriendelijke gebaren, sorry en wat goed dat u het komt vertellen. (Bijna) roerend afscheid, ik dacht zeker hier nog iets over te vernemen, nou, niet dus.

Wat een schijnvertoning, ik voel me zwaar in de maling genomen, plus het ontevreden gevoel over die nep-brunch: nooit meer daarheen! Heb me wel geschaamd tegenover mijn paasgasten. Maar wie weet, komt er nog een leuke mail of brief? Het is nu al Pinkster geweest, en och, de heer Janssen heeft het zo druk, is deze ontevreden gast allang weer vergeten.
    Johanna Roijé, Rhoon

12. Bediening ongeïnteresseerd, t-bone schoenzool en klein, wat je vraagt wordt niet gedaan, veel geld voor weinig eten, geen vis couvert bij tong, beetje slordig. Nee, voor ons geen tweede keer.

13. M in t Veld

Ervaring is om te huilen. Mijn vrouw reserveert per telefoon, krijgt uitgebreid te horen wat ze allemaal serveren op de zondag. Na een half uur staan we voor de deur en worden we ontvangen door iemand die totaal nergens van af weet en ook geen aanstalten maakt om eens even bij de collega te informeren.
    Zijn van narigheid en ergernis maar weer weggegaan met een totaal bedorven eetlust. Geen aanrader dus.

14. Vandaag ons zilveren huwelijk gevierd met 32 gasten met een high tea. Het was geweldig!

Enige puntje van "kritiek" is dat het voorzien van onze gasten met drinken na de high tea niet erg soepel ging, velen stonden wel even droog. Maar ik geeft het je te doen met slechts 2 personen in de bediening behalve ons gezelschap en ook een kleiner gezelschap plus andere gasten op het terras.

Deze meneer( met een heerlijke droge humor) en dame (onvermoeibaar vriendelijk) hebben zich rot gelopen dus verder enkel lof. (maar niet meer lauw kraanwater serveren als iemand om spa blauw vraagt, nu was onze gast zo lief er van uit te gaan dat er wellicht spa LAUW was verstaan maar na het tweede glas lauw kraanwater gaf ze het op. Verder hebben we genoten.

15. Aart Muizer

Op woensdagavond ga ik vaak voor de dagschotel in het eetcafe; het is dan meestal vis, die op het menu staat; de schol is van een afmeting dat ie net op het bord past; om je vingers bij af te kluiven, ook de kabeljauw- en de zalmfilets zijn geweldig. Met salade en Vlaamse friet of gewoon een gebakken aardappel. Een toetje met ijs en slagroom altijd okay.

16. We hebben gisteravond in het Wapen van Rhoon gegeten, het was heerlijk, genoeg eten, heel verrassend en goede wijn.

De bediening was heel vriendelijk en goed en een hele gezellige sfeer, we komen er zeker terug.

We raden dit restaurant iedereen aan.

17. Leuk restaurant. Jammer van de onvriendelijk bediening.

18. jan de bakker

Pluspunten: sfeer en entourage is goed. Wordt degelijk gekookt. Wat er op het bord komt is goed klaargemaakt.

Minpunten: Voor de prijs niet echt bijzonder. De hoofdgerechten zijn karig qua opmaak. Ik had een biefstuk die op zich goed smaakte, maar verder relatief weinig additieven.

19. nico janssen

Vorige week daar gegeten en het is nog steeds te proeven als ik eraan denk. Uitstekend verrassingsmenu en daarbij horende wijnen zijn ook super. Ze deden ook helemaal niet moeilijk om de diner voor 2 kaart die we bij ons hadden. 50% eraf. Da's pas lekker genieten!

20. Onze ervaring is : het voorgerecht was heerlijk, maar het hoofd gerecht was droog vlees,2 kleine knikkers van aardappeltjes,2 mini tomaatjes en 2 dunne steeltjes groente, wat nergens naar smaakte.

Wij bevelen dit restaurant niemand aan.

Wij kwamen aan het adres door een recensie van een tijdschrift.
    Wij vonden het erg dat wij onze vrienden hier mee naar toe hadden genomen. Thuis gekomen hebben zij nog verder gegeten (van de honger), er werd bij het hoofdgerecht niet gevraagd of er voldoende was.

Jammer want het is er wel gezellig.

21. Van de week lekker gedineerd in Het Wapen van Rhoon.

Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en hierbij hebben wij heerlijke wijnen gedronken. De sfeer was erg gezellig.

22. Lekker gegegeten en genoten in de brasserie van het Wapen van Rhoon. Een mooie kaart, maar we kozen voor het verrassende dagmenu. Erg goed en de service van de bediening was geweldig. Voor herhaling vatbaar!

23. Marjan Westhoff

Als lunch koos ik: bruin pistoletje met gerookte zalm opgefleurd met kappertjes, een plakje tomaat en om het geheel culinair af te ronden werden er wat rauwe uitjes boven de zalm gedrapeerd. Hoewel de smaak van de zalm goed was, vond ik de presentatie en de creatie van dit lunchgerecht heel sober en getuigen van weinig passie. Ook te duur (€9) voor een culinair laagstandje. Nadat ik de ober vriendelijk (misschien wel te vriendelijk) gevraagd had een foto van mij en mijn jarige zus te nemen, werden we verder door een collega van hem bediend.Gelukkig wilde een bezoeker heel graag die foto maken. Deze zaak zal ik niet aanbevelen en voor mij blijft het bij die eenmalige kennismaking.

24. De bediening was een beetje aarzelend. Niet onaardig, maar ook niet enthousiast. Kan er niet echt de vinger op leggen. De maaltijd is hier altijd top. Zowel lunch als diner, niets op aan te merken. De ambiance is ook leuk, semi-zakelijk. Hier kun je rustig je relaties trakteren op een goede lunch of diner.

25. Depre Roger

Mijn vorige ervaring als NATO Offr. in Ramstein Air Base heeft mij toegelaten om taalrijke internationale gastronomien uit te proberen. Het wapen van Rhoon is echt uitmuntend. Telkens kookte Tommy voor ons, en dat was uit de kunst! Wilt U hem voor ons feliciteren?
    Hartelijk bedankt!
    R. Depre.

26. Linda de Vos

Lekker gegeten. jammer dat je nauwelijks groente krijgt bij het hoofdgerecht. Ook jammer dat bij het nagerecht "spuitslagroom " wordt geserveerd.

Eén vorige recensie