Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rhoon verdeeld zijn.

Marika Padmos

Gewoon heerlijk: toegankelijk, goede sfeer en goed eten!

Genoten van een 4 gangenmenu, vonden wel dat de prijs voor twee flessen water voor € 13,00 wel een beetje aan de hoge kant is!!

Heerlijk eten eerlijk eten genoten van voor- tot nagerecht. Ga zo door

Goed eten, alleen die brallende mensen die daar elke avond zitten, hoeft voor mij niet zo.

qq

Top service, eten was heerlijk, voor de deur parkeren goed bereikbaar.

Sandra Bresser

Echt super gegeten, beter dan de restaurants. Gezellige warme sfeer. Super vriendelijk personeel. Kinderen leuke kleurplaat en potloden die ze mee mogen nemen. Echt de moeite waard voor het bedrag waarvoor je eet. TOPPERS ga zo door!!

F.westerman

Gewoon onbeschoft dat het personeel 4 mensen voor laat gaan terwijl ik netjes op mijn buurt wacht en al lang aan de beurt was ,ik ben de zaak maar uitgelopen het betekend voor mij dat ik nooit meer eten ga halen.

Heerlijk gegeten bij Mr. Twins.
    Mandje brood, soep, mixgrill en nagerecht.
    Heel sfeervol.

Eten was veel, prima. Had ik niet verwacht met een bon van Groupon.
    We hadden een vier-gangenmenu! En het was heerlijk. Ik zal zeker weer teruggaan om andere lekkernijen te proberen.
    Was me opgevallen dat ze geen menukaart hebben. De serveerster stelt voor wat je kan eten...

Komen echt graag hier, vooral in het café gedeelte. Vanmiddag was het café gesloten en een drankje gedronken in de brasserie. Na wat drankjes gedaan te hebben en klaar om naar huis te gaan was de gastheer verdwenen... 20 min zonder muziek, warmte of aandacht te hebben wilde we toch echt weg hier! Waren echt in staat om weg te lopen zonder te betalen, maar we komen hier graag terug. Toen maar een sigaret buiten gerookt en daar kwam de ober; oh fijn jullie zijn er nog ik dacht die zijn er vandoor... Super slecht, sorry. Gooi de zaak lekker helemaal dicht op zondag of zorg voor enige kwaliteit. Sorry kan er niet meer van maken. Café is echt een aanrader, leuke service met wel aandacht voor de gasten!!

Dit restaurant moet je volledig overslaan als je een gluten-allergie hebt. Je krijgt geen voorgerecht wat je had willen hebben en je hoofdgerecht is er slecht eenderde van een normale schotel omdat de rest niet glutenvrij is en je krijgt als vervanging een bakje groenvoer. Het toetje kan je ook op je buik schrijven want dat hebben ze niet glutenvrij. Erg duur als je bij thuiskomst nog enorme honger hebt.
    Glutenvrij dus niet te doen hier!!

Lilian Schuurmans

In het cafè is het lekker ongedwongen eten en drinken. Een leuk menu en gezellige bediening. Ik kom er regelmatig met mijn man, zus en zwager een hapje en een drankje doen.

Afgelopen zaterdag (12-11-16) hebben mijn vrouw en ik genoten van een Heerlijk 10-daagse 3-gangen diner bij restaurant Biggo. Omdat wij ons totaal niet kunnen vinden in de negatieve recensies heb ik bij hoge uitzondering ook eens een recensie geschreven, want voor ons was dit van begin tot eind een geslaagde avond.

Bij aankomst valt direct het mooi verlichte kasteel op en bij binnenkomst worden we al netjes opgewacht door 2 vriendelijke jonge dames. Nadat de één onze jassen in ontvangst heeft genomen, worden we door de ander naar een nette, ruime tafel gebracht. Al vrij snel wordt er dan gevraagd wat we willen drinken en deze drankjes worden kort daarop al gebracht. Dan volgt ook de korte toelichting bij het menu en de bekende vraag of er nog ingrediënten zijn die wij niet mogen of willen eten. Toevallig was dat ditmaal het geval want een jus met o.a. zoethout bij het hoofdgerecht was niet onze eerste keus. Dit was totaal geen probleem en zou doorgegeven worden aan de keuken.

En toen kon het genieten gaan beginnen. Als 1e 3 amuses tegelijk en natuurlijk kunnen deze niet alle 3 even subliem zijn, maar smakelijk waren zij zeker. Ook het voorgerecht van koude eendenborst was wat ons betreft een voltreffer. Hierbij een mandje brood met boter, olijfolie en zout. Het hoofdgerecht bij dit vaste menu bestond uit hertenrugfilet op een bedje van pastinaak en rode kool. Botermals vlees, maar hierbij toch bijna de jus met zoethout. Dit werd gelukkig zeer snel hersteld en wij vonden de rode wijnjus een goed alternatief. Het nagerecht bestond uit een taartje met smaken van kastanjes en daarbij o.a. caramelijs. De mogelijkheid bestond nog om dit menu uit te breiden met een 4e gang, maar daar hebben wij niet voor gekozen. Overigens waren de bijbehorende wijnen bij de 3 gangen ook een goede keuze. Tenslotte eindigden wij met een potje verse muntthee met daarbij nog 3 friandises. Was dan alles even perfect deze avond ? Nee, ook hier waren er, zoals wel vaker, enkele kleine aandachtspunten: ook bij het voorgerecht graag eerst de wijn en pas daarna het gerecht uitserveren. En wat ons betreft kon de tijd tussen hoofd en nagerecht iets korter, maar daar zullen de meningen al weer over verschillen.

Tot slot nog een tip voor bij het vertrek. Nu werden de jassen alleen aangereikt, maar de dame in haar jas helpen maakt het helemaal af. Ook was het hier weer zoeken naar de jassen, terwijl er toch mogelijkheden zijn om een verband te leggen tussen tafelnummer en een bepaalde lokatie in de garderobe. Dit alles neemt niet weg dat wij een geweldige avond hebben gehad en dat de jarenlange vermelding in de Lekker gids te begrijpen is. Bedankt Biggo en graag tot een volgende keer.

Stonden om 22:30 voor de deur, helaas, dicht!! Jammer dat de actuele openingstijden niet op internet staan.

Nooit meer. Om19.00 gereserveerd en aanwezig om vervolgens om 20.45 nog steeds niets te eten te hebben met de schaapachtige melding "Sorry het is druk.
    Waardeloos

Danny bokkers

Heerlijk gegeten alweer. Geen gehaast en goede kwaliteit. Leuke knusse sfeer. Een aanrader.

17. Lunchroom Rhoon

Twee simpele broodjes maken duurde meer dan vijftien minuten. Dure broodjes en slecht belegd. Oude zaak was goede kwaliteit maar dit viel erg tegen.

18. Lunchroom Rhoon

Sinds kort nieuwe eigenaren.
    Leuke tent geworden en lekker eten. Vriendelijke mensen.

Dit weekend bij het kasteel van Rhoon de brocante markt, verwachting is dus, veel bezoekers.
    Wat een slechte onervaren slome bediening.
    Na lang wachten zijn we maar zelf aan de bar (daar stonden 5 personeelsleden) gaan vragen of we wat te drinken konden krijgen. Op onze vraag of we ook konden lunchen, stond de bediening ons schaapachtig aan te kijken, waarop ik zei; "mogen we dan misschien een kaart".
    Na de bestelling, duurde het en duurde het maar, na een half uur nog geen eten.
    Geen uitleg van het personeel, geen vraag of we inmiddels nog wat wilden drinken. Niks.
    Ook andere gasten zag je in beweging komen en vragend om zich heen kijken.
    Toen zijn we opgestaan en hebben onze drankjes betaald en zijn weggegaan.
    Bij het afrekenen heb ik gezegd, dat we weggingen, waarop gezegd werd, ja het is ook zo druk en er staan maar 2 mensen in de keuken.
    Er is nota bene een brocante markt, daar moet je als horeca bedrijf toch op organiseren.
    Maar het personeel had ook tegen hun gasten kunnen zeggen, bij het afnemen van de bestelling, dat het mogelijk lang zou kunnen duren.
    Maar niks van dit gebeurde.
    Zeer slecht
    Hier zien ze ons niet meer.

paulpeter

3-gangen dagmenu gegeten afgelopen weekend, het was in 1 woord "heerlijk". Vooraf hadden we de Noorse gerookte zalm met garnaaltjes, zoetzure komkommer, saffraan-dressing, hoofdgerecht de roergebakken ossehaaspuntjes met Mediterraanse groentes en als nagerecht een grand dessert.
    Bediening was netjes, vlot en vriendelijk en de wc's waren netjes en schoon (minstens zo belangrijk).

Mooi authentiek verzorgt pand en ruime parkeerplaats.
    We werden netjes welkom geheten en naar een mooi tafeltje gewezen, zag er allemaal netjes en schoon uit.
    Heerlijk genoten van de 3-gangen turning table en op de vraag of 1 keer turning table alleen vlees kon zijn, wordt niet moeilijk gedaan. We hebben heerlijk gegeten en gedronken (goede huiswijn) en de bediening was top. Voor herhaling vatbaar.

nel van demen

Eten was slecht, ossehaas was veel te gaar, messen te bot heb het botermesje moeten gebruiken om mijn vlees te snijden. Veel te lange wachttijden (volgens personeel was het druk.) Kale ongezellige kamer.

Ben niet van plan om hier nog een keer te gaan eten.

marielle

Locatie is mooi, dus we hadden goede verwachtingen, maar mijn ervaring is slecht. De ontvangst ging rommelig, de ruimte was kaal met een grote tafel in het midden, geen zacht achtergrond muziekje. De tijd tussen de gerechten was vrij lang, soms een half uur.

Wel boter op tafel, geen broodjes. Uiteindelijk menu gevraagd; de zeetong lag op het bord, was aan een zijde gebakken vel, geen vis eronder graad en gelukkig aan 1 zijde een minuscuul stukje vis (2 hapjes). Daarnaast was de zoutpot uitgeschoten. Het 1,5 aardappel stukje was niet om over naar huis te schrijven. Crème brûlée na, daar het chocoladetaartje nog een kwartier moest bakken, wat achteraf geen probleem was aangezien het gerecht toch pas na 20 minuten kwam. Deze klacht wel doorgegeven aan de bediening, maar weinig respons. Mijn inziens ook vrij onervaren personeel.

Helaas is dit nu de eerste maar ook de laatste keer geweest dat ik hier kwam eten.

patatfriet

Prima snackbar. Erg jammer van de stamgasten die het er vooral in de weekenden bijna onverdraagbaar maken om naar familieland te gaan.

Gisteren 02-04-2016 Spaghetti schotel gehaald. Als er niet van die harde stukken ui in zitten, is de spaghetti heel erg lekker. De harde glazige stukken ui verknoeiden het eten, dus ik stel voor om die eruit te laten.

L. Jongerius

Sfeervol bruin cafe met vlotte bediening. Ruime menu keuze met goede prijs kwaliteit verhouding. De dag schotel 11.50 pp varkenshaas is een aanrader. Heerlijk mals vlees, lekkere salade en een overvloed aan patat en gebakken aardappels. Wij komen beslist weer een keertje hier eten.

Vandaag wezen eten met mijn zwager. De kelner liep zich scheel. Duidelijk sprake van onderbezetting. Ook in de keuken denk ik. Eten kwam na ruim een uur, wilde net opstappen. Eten was lauw en de jus en de gebakken aardappelen kwamen toen we klaar waren met eten. De bediening was ondanks de drukte toch in staat om een praatje te maken.

Ik zal hier niet snel meer eten. Voor een drankje wel en voor een praatje met de gezellige kelner. Voor de rest snel vergeten.

Smaak van de producten zijn goed te noemen. Geen oud frituurvet etcetera. Prijzen iets hoger dan normaal.
    De stamgasten die zich de hele namiddag en avond vol blijven tanken is meer dan storend.

Hèlen van Oest

Topavond gehad bij Biggo. Heerlijke Sancerre. Als voorgerecht had mijn lief een Zalmfilet en ik een Runderlende, die smaakten beide zeer goed. Daarna als tussengerecht ik een Kwartelborstfilet en mijn vriend heeft er de lekkerste kreeftensoep gehad die hij ooit gegeten heeft. Als hoofdgerecht ik een Ossenhaas en hij een Griet, ook deze waren subliem. Nog een flesje Sancerre waarbij ik eerlijkheidshalve moet opmerken dat men niet altijd even attent was in het bijvullen van de glazen. Als nagerecht een kaasplankje met een zalige port en ik een Champagnetaartje die goddelijk smaakte. Maitre Joseph bracht als verrassing bij de koffie een plankje met wat zoetigheden. Het glaasje Limoncella maakte deze avond compleet. Wat een fijne avond, tot in de late uurtjes genoten van het heerlijke terras. Je gaat ons vaker zien. Ook de hand bij het afscheid nemen werd zeer gewaardeerd.