1. Na een voebalwedstrijd even wat warms te eten halen, dachten we. We wisten niet dat ze 21:30 gingen sluiten en we kwamen ongeveer 21:15 binnen. Mijn zoon even een broodje en ik een snack. Terwijl ze het aan het klaarmaken waren werd er even duidelijk gezegd dat ze gingen dweilen. Ze was precies 21:30 klaar met ons eten en we mochten het daar niet meer opeten. Dus zei ik dat het buiten te koud was en of het in een zakje kon, dan eten we het thuis wel op. Snack niet eens in een bakje. Klantvriendelijkheid zit er echt niet bij. Wat maakt die 3 minuutjes nou uit en waarom al opruimen als de snackbar nog open is. Had dan de deur om 21:15 gesloten. Mijn zoon was laatst met een vriendje, meer dan 15 euro aan menu’s gehaald. Mochten ze niet eens in het nieuwe gedeelte zitten en werden weggestuurd. Er werd heel onaardig tegen ze gedaan. Toen het vriendje naar de wc wilde gaan werd er op een vervelende manier aan hem gevraagd wat hij ging doen. In deze tijd kan je zo toch niet met klanten om gaan? Elke klant is er één.