Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nunspeet verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Nunspeet

Heerlijk eten. Geen doorsnee Chinees restaurant. Wij hadden gekozen voor het vijf gangen menu met diverse kleine gerechten. Bij elk gerecht werd uitgelegd wat het was. De bediening is vriendelijke en professioneel. Al met al, een gezellig avondje uit.

2. Wij hebben deze avond genoten van het etentje deze avond in de Kromsteert.
    Een etentje met onze ceremoniemeesters die ons huwelijk, nu 2 jaar geleden, zo voortreffelijk hadden georganiseerd.
    We aten heerlijk, heel gevarieerd en er was een uitstekende bediening.
    Kortom, een aanrader en… we komen zéker terug!

3. Dinie Wilhelm

Ik heb vanmiddag mijn 75ste verjaardag met de kinderen met een High Tea bij Nuwenspete gevierd. Jullie hebben ons enorm verwend met al dat lekkers. Mijn dag kan niet meer stuk. Hartelijk dank voor al het personeel. TOT ZIENS

4. Bediening vriendelijk, zouden meer op de drankjes moeten letten, scheelt meer in de omzet. Geen vaste bediening, volgens mij al het personeel aan de tafel gehad. Maar allemaal erg vriendelijk en de tenderloin en de sparribs zijn erg goed. Meer geschikt om af te halen dan daar te eten, maar wel een aanrader

5. Afhaal en bezorg Nunspeet

Super verse sushi. Mooi aanbod. Vriendelijk personeel. Leuke zit in Nunspeet. Een aanwinst.

6. Henri Drent

Fantastisch. Heerlijke sushi. Genieten!!

7. G. Van den Berg

Het eten smaakte prima, gezellige sfeer en attente en vriendelijke bediening.

8. Internationaal Nunspeet

Even snel ergens een lunch halen en zo belanden we aan tafel bij Joris.
    Klasse personeel, ondanks de zondagse drukte werden we snel en adequaat bediend.
    De kaart is klein maar fijn: je kunt beter weinig zaken goed koken dan veel zaken fout bereiden.

Als kok weet ik wat er in de keuken gaande kan zijn met drukte en dat is soms wel te merken aan de uitvoering.
    En dat was opvallend: deze kok levert een goede kwaliteit terwijl het terras stampensvol zit.
    En dat terras zit vol omdat het eten goed is én de bediening vriendelijk!
    Aanradertje!

9. Internationaal Nunspeet

Annemieke van Dijk

Het was weer geweldig!!!
    We hebben met z'n 4 tjes, een super fijne avond gehad en genoten van het heerlijke eten!!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!
    Joris bedankt en tot de volgende keer!!!

10. Klein gezellig restaurant met supervriendelijk en hardwerkend personeel. Het eten was heerlijk en er hing een gezellige sfeer. Ons hondje was ook welkom. Voor herhaling vatbaar 👍

11. Lunchroom Nunspeet

Goeie kwaliteit - zowel restaurant als brood. Wel erg duur.
    Helaas zitten de buitenstoelen niet zo lekker.
    Of het nog zo is weet ik niet; een tijdje geleden moest ik meer betalen voor een decaf koffie dan een normale, en gezien de toch al vrij hoge prijzen vond ik dat schandalig.
    Gezellig plekje om te zijn, aardige mensen, prima bediening.

12. Club sandwich absolute afrader

De boerenommelet was goed en lekker. De beide club sandwiches waren een aanfluiting. Dikke schijfjes brood met harde korst en heel karig belegd met vlees. Moeizaam snijden en eten. Onkunde van de kok of beleid van de uitbater?

6,3
  13. Bartzwieling

Vriendenlijk Personeel Restaurant netjes en verzorgd heerlijk gegeten mooi opgemaakte borden komen zeker terug!

14. Heerlijk gegeten en gezeten op t terras.

15. Na de vervelende ervaring van 25 mei is er direct met ons contact opgenomen.
    Ze boden ons een hele nette oplossing aan, we mochten op hun kosten komen eten.
    Gisteren zijn we geweest, dit was een veel prettiger ervaring.
    Netjes en vriendelijk geholpen en het eten was lekker.
    Dank jullie wel voor de goede service.

6,7
  16. Internationaal Nunspeet

Was niet best, Wiener snitzel was erg droog en amper gaar, zowel bij mijn moeder als bij mij. Gevraagd of hij goed gaar was, omdat mijn moeder slecht kan bijten. Nou niet dus. Erg jammer.

5,7
  17. Vanmiddag om 17.00 In het Ijscafe, we wilden lekker saté eten en hamburger, vooraf breekbrood.
    Ideale locatie om met een kind te eten, ze kunnen daar heerlijk spelen.
    Eerst ging de ober vragen of het mogelijk was om dit te bestellen, of er genoeg was? Heel raar om 17.00 uur. Nou dat kon gelukkig.
    Om 17.45 kwam er eindelijk na vragen het breekbrood en daarna niets. Mijn schoonzoon is gaan informeren omdat er een half uur na ons een groep van 10 man kwam en die inmiddels al binnen een half uur het hoofdgerecht hadden. Ja het kwam eraan, het duurde iets langer omdat wij vooraf brood hadden wat afgebakken moest worden. Inmiddels was het half 7 en wij hadden nog niets, ook werd er niet meer aangegeven hoe lang het nu nog ging duren. We hadden wel een kindje van 1,5 jaar bij ons.
    Uiteindelijk zijn we opgestapt, wat een flutzaak, nooit meer eten hier.

2,3
  18. Eten is heerlijk maar de prijs is bizar. Sterker nog ronduit belachelijk. Deze schotel van ongeveer 40 stuks gewoon 40 euro net laten halen door onze dochter. 1 euro per stukje ???? Schaam jullie diep. Nooit meer dit ! We voelen ons serieus afgezet !

19. Cynthia

Die bestelpalen zijn niet heel erg fijn. Wilde een menu met pepersaus. En moest ik er verplicht nog iets bij nemen. Voor de rest was het snel klaar, meer dan genoeg. Pepersaus is heerlijk. Schnitzel was goed. Frietjes ook. Top!

20. Cynthia

21. Cynthia

Gister hier gegeten. Was ontzettend lekker. We hadden de steak platter. Was wat onduidelijkheid over hoeveel het was. Bleek dat je voor 2 personen 1 stuk vlees kreeg. Was ook voldoende achteraf. Was heerlijk, dat wel. Maar de sides konden extra bij besteld worden.

22. Cynthia

23. Huiskamerrestaurant Nunspeet

Super gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten, royale porties en prijs kwaliteit dik in orde!

24. Het eten was erg lekker, aardige mensen, bediening prettig. Gezellig.

25. Van Valckenborgh Yvan

Heel gezellig plaats, ouderwets ingericht wat het met de brandende kachel nog gezelliger maakt. Beperkte kaart maar heel lekker.

26. Van der wansem

Eten en drinken was goed, alleen moesten wij erg lang wachten op de bestelling.

27. Gister naar Frans geweest ter ere van jarige partner. Heerlijk gegeten in het leuk ingerichte Restaurant. Daarna naar ‘t gezellige en verwarmde terras verhuisd voor ‘n drankje. Dit werden er meer en meer en heel gezellig, mede door leuke personeel van Mijn Frans. Hartelijk dank allen voor de geslaagde avond! Als we weer in Nunspeet zijn komen we zeker terug.
    Gr. Fred & Irene uit Aalsmeer

28. Internationaal Nunspeet

Pap-kroeze

Eten en de bediening waren top.
    We vonden het alleen heel erg dat we alleen in een aparte gedeelte zaten terwijl er nog genoeg ruimte was.

29. Onzin, besteld elke week eten voor een dik bedrag en laten je gewoon meer als een uur wachten. Geen bericht, maar wel een grote bek! Jammer weer

30. Meester smaakbereider Markt 11 zet culinair Nunspeet écht op de kaart! Dapper begonnen in de start van Corona heeft de crew oog voor de gasten, legt ze in de watten en onthoudt ook welke wijnen je een vorige keer hebt gedronken! De ambiance oogt warm: houttinten die bij een bosrijke omgeving passen, een strakke open keuken waar koks geconcentreerd werken aan de culinaire juweeltjes en een prachtig terras aan het marktplein alwaar je in de open lucht kunt genieten van al het lekkers. De jonge eigenaren streven ernaar “de gasten met een fijn, voldaan gevoel naar huis te laten gaan”. Nou, dat is gelukt hoor!
    Wij namen gerookte forel en doradefilet vooraf met een heerlijke witte Spaanse wijn, een aanrader! De tournedos was perfect gebakken, mooi opgemaakt met een geweldige Port saus, mijn partner genoot van heilbot geserveerd op ratatouille en tomaat-basilicumsalsa, alweer een aanrader!
    Het bijpassende garnituur, heerlijke frieten en een verse knapperige salade met heerlijke dressing, begeleidden het hoofdgerecht.
    Als nagerecht deelden we witte chocolademousse met gebrande hazelnoot en geflambeerde kers. Fantastisch!
    Zijn er nog negatieve punten bij deze culinaire reis, zo vlak voor Valentijnsdag? Ja, jammer dat ze op maandag niet open zijn, maar mag je even zondag en maandag uitrusten na deze topprestaties van dit jonge stel en hun crew? JA, zeg ik volmondig! Dikke 10, geraffineerdheid juist door bescheidenheid aan kruiden!