Friends 'n Bites in Nunspeet

bij de receptie / bij de ingang

Voor mindervaliden: in overleg en uitsluitend bij reservering voor bij het restaurant

Bezorgrestaurants in de buurt van Friends 'n Bites

1578119754 79
1620617457 85
1682003028 86

1. Bartzwieling

Vriendenlijk Personeel Restaurant netjes en verzorgd heerlijk gegeten mooi opgemaakte borden komen zeker terug!

2. Kerstin Lotze

Het was vrijwel onvindbaar. Wij waren nog nooit in die vakantiepark geweest en dachten gewoon naar een restaurant te gaan! Pikkedonker en 2 vrouwen die geen kaart kunnen lezen… niet zo’n goeie combo.
    We werden fijn ontvangen, er heerst warme gezellige sfeer.
    Het hoofdgerecht was niet geweldig. Het vlees was droog (dagschotel mixed grill). Maar verder was alles prima. De sfeer maakte een hoop goed! Een puntje van aandacht is wel de weg vinden. Beetje onduidelijk.

3. Het was een complete verrassing dat de menukaart ineens gewijzigd was omdat het spareribs dag was. Behalve spareribs waren er 2 andere gerechten mogelijk, dit was niet gecommuniceerd. Het eten en de bediening waren goed, de menukeuze dramatisch.

4. Vanwege de goede recensies hier gaan eten tijdens een weekend weg. Het eten was gewoon echt niet lekker. En wij zijn echt geen kieskeurige fijnproevers. Als voorgerecht carpaccio, het smaakte echt nergens naar. Waarschijnlijk helemaal niet vers meer. Het broodplankje bestond uit een wit bolletje en twee bruine boterhammen. Als hoofdgerecht had ik biefstuk, die was lekker. Maar mijn zoon en man hadden een vleesspies, het vlees was heel droog.
    We hebben het nagerecht maar even overgeslagen. Personeel was heel vriendelijk.

5. Evertvries

Heerlijke afhaalmaaltijd!

Vlees goed gebakken, lekker warm, goede groentes, lekkere aardappeltjes, vriendelijke mensen, prijs kwaliteit helemaal top! Goed begin van onze vakantie.

6. Afgelopen week ben ik met mij vrouw 2× gaan eten bij Friends 'n:Bites en dit is zeer goed bevallen. De bedienig is vriendelijk er wordt eerst gevraagd voor een drankje en daarna kan je rustig de menukaart doornemen voordat de bestelling wordt opgenomen. Als je een voorgerecht hebt dan zit er goede tijd tussen voordat het hoofdgerecht komt. Alles is met verse groente bereid en het vlees is van uitstekende kwaliteit en de patat is goed doorbakken. Dessert nemen we nooit dus geen oordeel, maar wel koffie en dat wordt heel leuk geserveerd met apart slagroom en chocola en een lekker koekje. Kortom een hele goede aanrader…

7. Top qua eten en service. Zijn er 3x geweest tijdens ons 14 daags verblijf. Wilden meer avonden uit eten, maar was volgeboekt. Zegt genoeg.

8. Vragen om kip saté vanwege geloof. Mag geen varkensvlees eten. Krijg je varkensvlees. Blijkt later. Super droog ook de vis. Heel jammer maar wel een verrekening gedaan. Maar voor geloof maakt dat t niet goed. Zeer slecht

4,3
  9. Hanneke

Hoge verwachtingen gezien de gelezen recensies. Helaas niet waargemaakt. Kwaliteit van het eten was beter vergelijkbaar met de verlepte bloem op tafel en de ramen vol vlekken en stof. De rit naar het restaurant niet waard.

1,8
  10. Lekkere lunch en zeer goede service. We komen hier vast en zeker nog een keer terug.

11. Michiel en Hiltje

We hebben heerlijk gegeten. Een persoon moest glutenvrij. Daar was genoeg keus voor. De kok kwam aan tafel vragen of het naar de zin was. Vriendelijke bediening. Lekker ruim restaurant.

12. Inge van Balen

13. Marieke

Genoten van een heerlijke high tea vanmiddag (via Social Deal). Heel veel lekkere broodjes, cake, chocolade, soep en meer. En alles was lekker! Aardige bediening en eten van goede kwaliteit. Wij begonnen om half 4 met de high tea en hoefden daarna geen avondeten meer, zo veel eten was het. Tip: iets meer variatie in theesoorten, bv. rooibos. Ook vonden we de theepotten aan de kleine kant, er konden amper 2 kopjes per pot gevuld worden. Verder genoten!

14. Anneke & Erik

Via social deal een high tea geboekt. Bijzonder lekker en vooral veel.
    Zelfs wat mee naar huis genomen. Mooie omgeving en fijn personeel! Top.

15. van beek

Zo. Slécht in de mei vakantie op dinsdag en woensdag dicht. Daar gaat ons midweekje eten of buiten het park of zelf koken gort belachelijk dat het in vakantie dicht zit

16. De restaurantketen was voor ons helemaal nieuw. Wij verbleven niet op het park en hebben het restaurant via Social Deals ontdekt. De ontvangst was prima, het eten en drinken fantastisch. De service perfect en de prijs/kwaliteit (via SD) geweldig. Echt een aanrader!

17. Richard de Ruiter

Hoezo maar 5 sterren?
    Veel meer nodig.
    Heerlijk eten.
    Bediening zoals het hoort.
    Toptent. Aanrader eerste klas.

18. Heerlijk eten, leuke bediening.

19. Karin van Luijk

Betinna je bent geweldig! Lief, leuk, gezellig en attent 👍🏽… het eten was ook geweldig!

Complimenten van de Brabantse eigenaren 👌

20. Top gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Relaxed. Aanrader!
    Wel even paar honderd meter lopen vanaf parkeerplaats aan ingang recreatiepark, maar dat is prima te doen: na het eten zelfs wel even lekker!

21. Geweldig park, en lekker gegeten.
    Super bediening en gezellige mensen.
    Top locatie.

22. Guillaume Cravate

Mooi park! Het 'groen' moet nog iets groeien maar schitterend gelegen aan het Veluwemeer. Ook al enkele keren in het restaurant geweest. Heerlijk eten, van iets tussendoor maar ook van de kaart prima! Het personeel is ook zeer vriendelijk, en je bent er 'echt even uit'.

Top! Ga zo door.

23. Marco pottuit

Heerlijk gegeten en zeer gezellige mooie sfeer en uitstraling van restaurant, terras en bar 🖒

24. Heerlijk en goed eten. Bediening prima. Voor herhaling vatbaar.

25. Heerlijk gegeten. Geen uitgebreide kaart maar genoeg keus.

26. John Badger

Kan het beter? Misschien, ... maar deze gelegenheid verdient een 10 ! Al meerdere keren echt genoten van de kaart en de zo vriendelijke bediening.

27. kelly bouman

28. Bij aankomst op Europark Veluwemeer bij dit restaurant gereserveerd. Gezellige aankleding voor een park-bistro. Chef kwam uit de keuken zelf de kaart en de specialiteiten van de dag toelichten. ,,Gaat sneller, anders moet ik het weer aan de bediening uitleggen..''Mooie service.

We hadden vooraf al het EET-menu gekozen voor 30 euro. Drie gangen te kiezen uit alle voor- hoofd- en nagerechten. Het eten was top van kwaliteit, de bediening was prima en de wijn (Pinot Grigio) voor 19,99 ook goed bij het visduo-hoofdgerecht (foto).

Na de drie gangen zaten we goed vol en we hadden echt van alle smaken genoten.

Kortom, als je naar Europark Veluwemeer gaat, kook niet zelf de eerste avond, maar reserveer via Eet.nu een tafel in dit leuke restaurant.

29. Terras is een beetje sfeerloos, geen echt uitzicht, niet bijzonder aangekleed. Binnen is de aankleding wel in orde. Het personeel deed een beetje joviaal en onze kelner was erg matig. Want: (1) Als je 2 tafels hebt, er komt er een bij en je neemt de drankjes op en komt terug aan de tafel en weet al niet meer wie van de twee nou het biertje en wie de wijn had. (2) en een kaart hebt met daarop 3 dingen 'van de dag' maar niet weet wat dat zijn als we het vragen.

Het eten smaakte prima, friet goed warm. Ze deden niet moeilijk over 'tafel water'.

Maar al met al gewoon een 'bistrootje' met een burger op een houten plankje van kwaliteit die je verwacht. En dat op zomaar een (saaie) locatie met matige bediening. Kortom de goede recensies die ik op deze site lees kan ik niet helemaal plaatsen.

30. Daniella

Er hangt al sfeer in het restaurant op het moment dat je binnenstapt.
    Erg vriendelijk personeel.
    Goed eten voor zowel de kinderen als volwassenen.

31. John de Vries

32. Jolanda de Vries

Wederom lekker gegeten en een gezellige bediening.
    You go guys!

33. Angelique Meijer

34. Arjette

Heerlijk gegeten voor een super prijs met een actie van Social Deal. Was even wennen hoe we bij het restaurant moeten komen ( zit op vakantiepark EuroParcs) maar na 5 min lopen hadden we het gevonden. Hadden een 3 gangen diner en alles was even vers en smakelijk ! Modern interieur en heerlijke rustige muziek... We komen graag nog eens terug

35. Prima gegeten en uitstekende bediening. Prijs/kwaliteit ligt ietwat scheef. Prijzen zijn hoog voor het geboden etenswaar.

36. aanrader!

37. G. Dokter

Voor ons trouwdag echt een bijzonder moment gecreëerd! Van hartjes in de servetten, in de gerechten en vuurwerk in het nagerecht! Super gedaan. Eten was erg goed verzorgd, en bediening snel en warm.

38. Heerlijk drie-gangenmenu gegeten. Ik had een tomatensoep, quiche en als toetje de trifle (bastogne, room, rood fruit). Genoeg keuze (ook voor vegetariërs). Echt heel lekker en goede smaken. Ook een leuke locatie aan het water (op een vakantiepark weliswaar). Fijne plek. We hebben er uren gezeten (tijd vergeten) en dat was geen probleem, we werden niet opgejaagd. Ik kom zeker nog weer eens.
    Wel hadden ze nog wat extra drinken aan ons kwijt gekund, maar dat werd niet meer gevraagd. Verder vriendelijke bediening.

39. Tweede maal gaan uiteten in dit restaurant. Het park waar het ligt verandert ook met de dag wat zeer positief is. Eten is goed van kwaliteit en de nieuwe kaart is verrassend: bavette en Veluws stoofvlees. Alles oogt vers en het personeel is attent en houd de drank goed in de gaten. Klein minpuntje is de wisselende presentatie, wellicht andere keukenbezetting. Wanneer ik iets lekkers ervaar vind ik het prettig dat dat zo blijft en niets verandert, maarja wellicht is dat persoonlijk. We komen evengoed zeker terug.

40. Dit weekend met 7 man heerlijk gegeten bij Friends "N Bite , en voor elk wat wils. Het eten wordt leuk opgediend door zeer vriendelijk personeel !!

41. Carla Overduin

We zochten een snel hapje eten, maar wel lekker, onderweg vanuit het Noorden naar de Randstad en kwamen via een Social Deal toevallig terecht bij Friends 'n Bites in Nunspeet. Was een erg leuke verrassing. Op een recreatieterrein aan het water. Supervriendelijke ober en kok en topkwaliteit eten. We zijn viseters, dus we hebben coquilles, krabsoep, zalm en dorade gegeten. Door de Social Deal was het ook nog heel erg voordelig, maar de normale prijzen zijn ook prima. Aanrader!

42. Super gegeten! Zeker de moeite waard. Op een super mooie locatie.

43. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Restaurant en park zien er nieuw en gezellig uit.

44. Heel gezellig, goede bediening en erg lekker eten. Zeer de moeite waard. Wij gaan snel weer!

45. Zeer geslaagde avond gehad met erg lekker eten/
    De sfeer was goed en de service van het personeel was geweldig.

46. Sfeervol restaurant op een vakantiepark. Eten was lekker en wordt leuk opgediend. We kozen voor het soepje (vonden wij iets te waterig), het stoofpotje en het speculaasdessert. Onze dochter kreeg ook een kleurboek en vermaakte zich prima. De aankleding was gezellig rond de Kerstdagen. Bediening is prima.

Was voor ons wat lastig te vinden in het donker. Voorbij de slagboom van het park en dan rechts, stukje rechtdoor en dan zit het aan je linkerhand. Parkeren kan alleen voor de slagboom.

47. Het was 'n onvergetelijke avond met 'n geweldige sfeer, bediening en overheerlijk eten. Een absolute aanrader...

48. Matthew Radjiman

Bij aankomst was er al direct een behaaglijk en aangenaam sfeertje door het brandend vuurkorfje bij de entree.

Het menu is gevarieerd en de gekozen gerechten smaakten zeer goed. Ook de opmaak en presentatie van de betreffende gerechten zag er zeer mooi en verzorgd uit.
    Het personeel is enthousiast, kundig en zeer vriendelijk.

Conclusie: Friends 'n Bites is absoluut een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar en tevens een aanwinst voor de regio.

49. Feestje gevierd met de Familie. De betrokkenheid en enthousiasme van het personeel was echt werkelijk SUPER. Het eten zag er voortreffelijk opgemaakt uit en was smullen geblazen. Wij kijken uit naar een volgend feestje die we vast en zeker weer een keer gaan vieren op deze prachtige locatie. Uiteraard 1 minpuntje is de ligging binnen het park maar dat mocht de pret zeker niet drukken.

50. Doornweerd

Heerlijk gegeten in een hip restaurant. Vriendelijk personeel, zeker een aanrader! Wij komen zeker terug!

51. Leuk nieuw restaurant op vakantiepark.
    Warme ontvangst in mooi restaurant wat met iets minder (zachter) licht nog gezelliger zou zijn.
    Heerlijk gegeten, al had de steak tartaar wat mij betreft iets fijner gesneden mogen zijn, prima carpaccio en hoofdgerechten en... heerlijke toetjes.
    De porties ruim voldoende, de borden zien er mooi opgemaakt en verzorgd uit, aardige bediening,lekkere wijn in mooie grote glazen geschonken en een lekker niet zo alledaags bok biertje.
    Er is nog geen verlichting op het park omdat het park nog niet af is waardoor het restaurant nu moeilijk te vinden is.