Bezorgrestaurants in de buurt van Fat Alice

1485919056 75
1519592168 76
1542040909 76
1620611505 67

1. Fijn steakhouse. Goed eten. Spareribs waren goed bereid en mooie porties.
    Bediening was goed en vriendelijke mensen. The place te be voor een avondje eten met z'n tweeën of familie.

2. Bediening vriendelijk, zouden meer op de drankjes moeten letten, scheelt meer in de omzet. Geen vaste bediening, volgens mij al het personeel aan de tafel gehad. Maar allemaal erg vriendelijk en de tenderloin en de sparribs zijn erg goed. Meer geschikt om af te halen dan daar te eten, maar wel een aanrader

3. Cynthia 243 punten

Gister hier gegeten. Was ontzettend lekker. We hadden de steak platter. Was wat onduidelijkheid over hoeveel het was. Bleek dat je voor 2 personen 1 stuk vlees kreeg. Was ook voldoende achteraf. Was heerlijk, dat wel. Maar de sides konden extra bij besteld worden.

4. Jan Kroneman

2e Pinksterdag..... Helaas oude opgewarmde spare-ribs afgehaald...niet eens fatsoenlijk warm, en zonder een melding dat het oude spare-ribs waren..... Gewone de volle prijs betaald en daar baal ik van. Geef dan aan dat je geen verse Ribs hebt en vraag de klant of die misschien iets anders wil bestellen, maar geef geen taaie oude Ribs ....

Slechte beurt Fat Alice .....

5. M van den berg

Bediening drinken was vlot. Samen een plate met mijn zoon (ruim 60 euro) en vrouw en dochter een biefstuk. Gevraagd met patat en mayo. Championsaus.
    Eten kwam maar was erg weinig, tevens geen mayo en patat. Gevraagd, maar dat hele kleine bakje die kwam toen we alles al op hadden konden we bij bestellen. We zijn nu wat eten.
    Hier ga ik niet meer heen en zeker niet met een personeelsuitje.
    Op de rekening stond gelukkig de mayo wel.

6. We waren er gisteren, hebben super lekker gegeten maar ik mag hopen dat er niemand aanwezig was die corona heeft, want dan is het geheid mis. Echt helemaal niks was daar ingesteld op corona maatregelen. Tafels staan bovenop elkaar, er was geen desinfecterende gel bij de ingang en er is ook niet om gegevens gevraagd.

7. We werden vlot geholpen en het eten is goed. Maar vooraf 1 klein broodje delen met ons 3 en dan 4,25 ervoor betalen! Als ze vragen of je een broodje wil, moet het ook gratis zijn. Vooral daar dit gevraagd wordt voor je de menukaart krijgt. Bij 2e biertje geen nieuw glas. Na het eten geen schoonmaakdoekjes en dat met spareribs!

8. Met mijn volwassen kinderen gegeten ter ere van mijn verjaardag: ontvangst van personeel onvriendelijk. De pinautomaat was stuk en ze wilden dat ik vooraf ging pinnen bij de Jumbo.
    Er ontbrak een groot stuk aardewerk uit het schaaltje patat en ook een stuk glas uit mijn glazen bord. Bovendien waren de planken waar de hamburgers op opgediend werden oud en stuk.
    Het schaaltje friet wat erbij opgediend werd bleek voor 4 personen, maar het was zo weinig dat 1 volwassene het met gemak alleen op kon. Wij zijn dus zeer ontevreden over Fat Alice Nunspeet.

9. Piet Jan de Bruin

Spareribs waren prima. Alleen zie je dat op de drankjes en het nagerecht door de eigenaar bezuinigd word. Het ijs komt van de supermarkt en het is geen echte slagroom, maar slappe slagroom uit een spuitbus van de supermarkt. Ook is het zogenaamde cookie dough ijsje ook niet zoals een cookie dough ijsje zou moeten zijn maar een goedkoop aftreksel uit de supermarkt. Ook een glas ijsthee komt gewoon uit een pak en word met veel ijs in een beker geschonken. Heel vies. Ze waren ons ook vergeten het hoofdgerecht te brengen. Maar helaas geen enkel excuus! Jammer 5 jaar geleden was het echt beter. Misschien een andere eigenaar die bespaart op de verkeerde dingen.

10. Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten.
    Keurig rekening gehouden met onze wensen qua tijd. Lief ons hoekje versierd ter ere van ons 30 jarig huwelijk!👍 eten was weer heerlijk!

11. Geweldig leuke en gezellige avond gehad met onze vrienden en onze honden.

12. Ingrid Haye

Een dagje Nunspeet gingen we doen en wilden wij afsluiten met een etentje om niet in de spits terug te moeten met de trein.
    Fat Alice ligt dichtbij het station. Via reviews zagen wij dat het eten goed is, dus een tafeltje geboekt. Wij zijn er overdag langs gelopen, maar waren echt niet enthousiast door de uitstraling van Fat Alice. Greasy… Sticky… Zullen we dan maar afbellen? Ach nee, laten we het een kans geven en het is dichtbij het station. We gaan gewoon aan de vette frieten…. Eenmaal binnen bleek het wel mee te vallen. Het deed me denken aan de joints in de Mid West langs R66. We waren vroeg, alle tafels nog onbezet. We hadden de tent voor onszelf. En toen het eten ook nog snel kwam, werden wij enthousiast. De bediening was heel vriendelijk.
    Fat Alice biedt value for money. De prijs kwaliteit is prima. En hun Mud slide is in een woord verrukkeluk!!!
    Advies: Gaan!

13. Linda pol

Heerlijk met mijn man gegeten. Goede service. Door n maagverkleining kan ik niet zoveel eten en ze pasten zonder problemen de portie van het hoofdgerecht aan. Wat bij veel andere restaurants niet mogelijk is. Als we weer n keer in de buurt overnachten komen we zeker weer.

14. Kwaliteit van het eten onder de maat, flauw, ongekruid, weinig zorg aan besteed, fantasie ver te zoeken. Niet te vergelijken met wat wij bij Fat Alice in Putten gewend zijn. Jammer, we hebben het een keer geprobeerd, maar in Nunspeet zien ze ons niet meer.

5,1
  15. We kregen knoflookbrood waar geen knoflook in zat, alleen vet, en slap. Tweede poging: 1 sneetje had een zweempje knoflook. Zucht.. Hoofdgerecht prima: spareribs gerookt, goede portie, veel vlees, niet te droog, en big mama prima gegaard, en mals.
    Nagerecht: walnootijs met amaretto zonder walnootijs, en zonder amaretto. Vlak en zoet, bah. Uiteindelijk werd er iets van de rekening afgehaald ivm het toetje, maar daarentegen was de prijs van een karafje wijn belachelijk hoog, dus ik verdenk ze ervan dat ze daarin de rekening weer gecompenseerd hebben.
    Het ontbreken van een drankkaart maakt dan dat je dat niet kunt verifiëren, helaas

16. Bep Meeuwisse

We hebben heerlijk gegeten. De sfeer is wat gewoontjes en sinds de laatste keer dat wij er waren (zeker 6 jaar geleden) niet veranderd. De bediening is hartelijk en behulpzaam maar druk en een bestelling wordt wel eens vergeten. Maar voor de kaart komen wij zeker terug!

17. Super lekker gegeten, de buitenkant van het restaurant ziet er sober uit, binnen is het erg gezellig met uitstekend eten.

18. Deze week 3 maal in 1 week gegeten bij Fat Alice en 3 maal van een perfect bereid gerecht mogen genieten. 3 maal een ander gerecht en 3 maal beslist geen spijt gehad, is het geld meer dan waard. Een heel groot compliment aan de koks voor het telkens opnieuw perfect bereid gerecht. Klasse!

19. Een keer ben ik er wezen eten, heel lekker eten, en goed geholpen! Sfeer is niet helemaal mijn smaak, maar dat verschilt.. Prijs heb ik niet veel van mee gekregen..

20. Top restaurant! Wij komen hier zeker elke maand en ik kan het iedereen aanraden! Lekker mals en gekruid vlees. Heerlijke dikke, gekruide frietjes! Ook de lekkerste spearibs !! Een minpunt is dat de tiramisu niet meer op de kaart staat. En de sfeer, terras etc. van het restaurant is ook minder. Maargoed, het eten is zo lekker waardoor je wel terug blijft komen!! Prijs/kwaliteit is ook niks mis mee! Dikke biefstuk van 350 gram voor nog geen 20 euro.

21. WouterB

Heerlijk gegeten. Top service en de Spare Ribs waren wederom supertaks. Volgende keer komen we op de Donderdag.

22. Vorig jaar rond oud en nieuw daar gegeten. Mixed grill besteld en het was heerlijk en royaal. Ik heb hier lekker gegeten. Sfeer iets minder. Kwa prijs valt het ook mee. Prijs/kwaliteit/kwantiteit is goed.

23. We waren dit weekend bij Fat Alice in Nunspeet. De steaks zijn op zich mals, maar veel te gekruid, dat is dan ook het enige wat je proeft. We hadden ook niet om mayonaise gevraagd, maar kregen het toch, en stond achteraf wel extra op de rekening.

Ook vonden we dat het drinken echt door je strot geduwd wordt, zodra je je glas maar los liet stonden ze al weer bij je tafel om bij te vullen, erg storend!!

Kortom, ik denk niet dat wij nog eens terug gaan, dat je geld wil verdienen is duidelijk, maar je hoeft het niet zo af te dwingen.

6,7
  24. Tonny van Eck

Heerlijk de combo spare ribs gegeten, sfeer was wat minder maar dat kwam omdat we alleen bij de ingang zaten. Een aanrader voor de vlees liefhebber.

25. De beste grill van Nunspeet denk ik. Mixed grill besteld. Was top! Sfeer is misschien wat minder. Gaat vroeg dicht ook heel raar. Zeker een aanrader. Qua prijs redelijk.

26. Jim 

27. Fam gerritsen

Wij hebben een erg goede ervaring bij dit restaurant. We hebben meerdere keren hier gegeteg en iedere keer vonden we het heerlijk

28. MB 391 punten

Afgelopen weekend weer eens gegeten, het eten viel dit keer een beetje tegen.
    Het garlic bread was goed bereid en vol van smaak.
    De tomaten waren niet goed (in sla en bij garlic bread). Na aangeven kreeg ik eerst te horen dat alles dagvers was. Na mijn reactie hierop of de chef wel geproefd had, ging de bediening opnieuw naar de keuken om daarna terug te komen. De tomaat was inderdaad niet meer goed.
    Ik vond het geen hoogstaande kwaliteit, in de vegetarische schotel met hapjes is de pannekoek met spinazie vervangen door een bakje chips met saus, die je ook al bij binnenkomst krijgt. Geen logische keus.
    Het vlees van vriendlief was goed bereid, goed van smaak en temperatuur.
    De bediening is altijd vriendelijk, er niet altijd even goed bij. Iets meer gastgericht zou niet verkeerd zijn.

29. Een goede en een slechte ervaring. Vlees was koud, teruggestuurd, maar het werd er niet veel beter op. Jammer. We hebben er ook wel eens een goede ervaring gehad.
    Wij gaan er niet meer heen ...

30. Na een paar goede ervaringen nogmaals naar Fat Alice. Wat een spijt. Voorgerecht met champignons: meer vette saus dan champignons. De aardappeltjes bij het hoofdgerecht hadden duidelijk de hele avond al in de pan gezeten: zwart en droog. Zalm was goed gebakken. De tiramisu heb ik direct terug gestuurd: het leek wel slagroom dat 4 dagen in de koelkast had gestaan. Deze hebben ze overigens niet gerekend. Erg jammer, omdat we er vaker prima gegeten hebben, maar de volgende keer ga ik toch liever een deurtje verder.

31. Omdat wij erg goede ervaringen hadden met het restaurant in Putten besloten wij eens een keer naar Fat Alice in Nunspeet te gaan. Dit hadden wij beter niet kunnen doen. Het vlees was erg droog, wij moesten erg lang wachten totdat onze borden werden opgehaald toen wij uitgegeten waren (ik denk plus/minus 40 min) De bediening liep door elkaar heen, er werd bijvoorbeeld 3 keer aan ons gevraagd wat wij wilde als hoofdgerecht.

Het nagerecht stelde erg weinig voor, de brownie was erg taai en kwam gewoon uit de magnetron. Hier komen wij niet meer terug!

32. Fam. van der Horst

33. Wij halen vaak eten op en er vaak gegeten, aanrader spareribs cajun en porky and the peanuts erg goed. Ook de tomatensoep en de vegetarische schotel zijn goed. Jong personeel die wel eens wat laten vallen.

34. Ik heb hier een keer spare ribs gehaald en deze waren niet slecht. Het was vroeg rond 5 uur. Het was leeg, maar zag er wel gezellig uit.

35. Het eten smaakt er "bijna"altijd goed. De bediening is erg vriendelijk, ook al kom je laat binnen, ze maken er wat van. Ze mogen wel wat beter opletten en er gaat ook vaak wel iets mis. Potloodjes en een schatkist voor de kleine = harstikke leuk!

Sfeer = goed.

36. Ik ben met familie (5) in Fat Alice grill restaurant gaan eten. Het is een van de betere grill restaurants. Ik had de smoked spare ribs die erg mals waren en goed te kluiven waren. De rest van onze bestelling was van gelijknamige kwaliteit.

De bediening was vriendelijk maar niet erg kundig. De goeie gerechten werden gebracht maar bij twee wist de ober niet wat het was. Misschien hadden wij gewoon pech met onze ober.

Voor de rest is het leuk in amerikaanse stijl ingericht en er heerst een goeie sfeer. Als je met z'n vijven 3 gangen besteld ben je een goeie 200 kwijt.

Zeker een aanrader.

37. Ontzettend goed gegeten bij fat allice.

De steaks zijn echt aan te raden, vooral de kangaroe, eend en varkenshaas is er perfect.

Bediening is erg vriendelijk en allert, een geslaagde avond dus.

38. b smulders

Heerlijke steaks gegeten! De bediening is hier erg vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader.

39. Wij hebben hier met z'n zessen heerlijk gegeten. Op aanraden de variatie aan spare ribs gekozen en deze beviel uitstekend! Vlees viel zo van het ribje af...mmmm! De prijs kwaliteit verhouding was ook uitstekend. Tevens was het leuk om in een soort "Huisje" te zitten. Echt Amerikaans. Kortom, een aanrader!

40. Spareribs zijn een aanrader! Verder een leuk en gezellig restaurant voor tussendoor.

41. Werk er zelf, en betreur de reactie van t v d Velde zeer. Dat het niet is bevallen is zeer jammer, maar ik verzeker dat niks bij ons uit een pakje komt, alles wordt op de dag vers klaar gemaakt, dus de reactie is wel wat overdreven. En heb ook nooit klachten hierover gehad. Maar ik zie dat we gemiddeld een 7,5 scoren, iets waar ik als kok zijnde toch wel trots op kan zijn, samen met mijn collega's!

42. T van de Velde

Gegeten in Nunspeet op 11 september 2010.

Het vlees was goed maar de rest vonden we erg slecht, alles kwam uit een pakje of een zakje dus smaakte naar karton en was veel te zout en klef. Dus veel te duur voor wat je krijgt. Wij komen hier nooit meer en kunnen het je niet aanraden.

2,6
  43. Gisteren hier gegeten, erg lekker. Inderdaad gratis chipjes vooraf met een sausje.. wij hadden erge leuke bediening, heel vrolijk.

Mijn zoon heeft spareribs honing gegeten, deze was erg lekker gemarineerd en het vlees kon je zo van het bot aftrekken. M'n man een 2de grote biefstuk en die was heel mals en super lekker klaargemaakt. Zelf had ik een mix-grill, ook een aanrader. We hebben ook extra aardappels en salade besteld, maar hier hoefden wij niet voor te betalen, dat konden we gewoon vragen.

We hebben een top avond gehad!

44. 2 weken terug hier gegeten, was weer top zoals altijd.

De spareribs zijn om je vingers bij af te likken.

Bediening mag nog wat aan gesleuteld worden.

Maar over het algemeen prima.

45. Gisteren voor het eerst gegeten. Vonden het heel goed, bij ons drankje een gratis bakje taco chips. Daarna de fingerfood voor twee personen, was een groot bord vol met koude en warme hapjes. Toen had ik een ribeye, die was super en mijn vrouw de gegrillde tonijn, ook heel lekker. Als toetje een brownie met choco ijs.
    Wij komen zeker terug en vinden Fat Alice een aanrader.

46. Vorige week zaterdag uitgenodigd door mijn ouders om hier te komen eten.

Eten is weinig op aan te merken, behalve dat het eten koud was en de spareribs beetje smakeloos, helemaal als het pittig moet zijn.

Service is a-sociaal. Ze weten je rekening wel te spekken.

We wilden graag stokbroodje met kruidenboter voor af, zijn het kleine pistoletjes! Mevrouw vraagt gelijk of we er 2 willen, ja met ze 6en is 1 wel erg weinig! Gelijk kassa!

Toen kwam de friet:

Bediende:"1 schaaltje friet is wel weinig voor jullie, zal ik er gelijk 2 doen? Oh ja, er zit ook geen fritessaus bij zal ik dat er maar gelijk bijbestellen?"

Halverwege het eten komt ze kijken of de friet op is.
    Bediende :"ik zie dat de friet op is, gelijk maar 2 schaaltjes extra bijbestellen denk ik hé?"

Ja, natuurlijk kassa! Alles moet je voor betalen! Dat is het enige jammere! Verpest een beetje je avondje uit. Al met al gezellige avond gehad op het opdringerige personeel en koude eten na.

5,7
  47. Gezelig grillhouse waar je erg lekker kunt eten. De spare ribs waren super en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

48. Everline Kok

Ik heb er met mijn gezin gegeten. WIj zijn dol op spare-ribs en die zijn op zich best lekker. Alleen een beetje zoutloos.

Wat ik weinig klantvriendelijk vond was de prijs van de extra dingen die je er allemaal bij moet kopen.
    Stokbrood/kr. boter € 3,- voor een mini petit-pain.
    De juffrouw vroeg zal ik er maar gelijk 2 doen.
    Wel ja €6,- voor 100 gr. Brood.
    Sausjes moet je er allemaal bij kopen. Die horen standaard bij spari-ribs vind ik.
    Wilt u mayonaise bij de aardappeltjes, kassa weer € 2,50.

Zo lijken ze niet duur, maar ze zullen er alles aan doen om de prijs flink op te krikken.

6,5
  49. Janke de Graaf

Gezellige avond gehad relaxt sfeertje lekkere cocktails vrolijke bediening en het eten was heerlijk.

Kom gauw weer terug.

50. hele lekkere spareribs vaak ook voor thuis besteld doe het al jaren tot ik een bestelling had die ver onder hun kunnen zat heb ze gebeld en om uitleg gevraagd (konden er niets aan doen) oke duidelijk weer een klant kwijt die zeker 4a5maal per jaar kwam met zeker 3 tot 5 man buiten de thuis bestelling om. ga nu wel naar harderwijk smaken ze ook geweldig. maar als vaste klant had ik toch een betere uitleg en een oplossing van ze verwacht.

51. Het eten was echt slecht. We zijn wezen eten met de hele familie. De zalm was veels te erg doorgekookt de eiwitten liepen eruit op een nat bord. De biefstukken waren te rauw, echt koud van binnen met vieze zwarte andere etensresten op de buitenkant. De groente erbij was te oud, niet te eten
    De spare ribbs waren goed. Door de kouwe borden werd het er niet beter op. We hebben er wat van gezegd,dat leverde alleen gezucht op. Ik snap de goeie recensie's niet de slechte worden zeker verwijderd. We zijn maar gegaan en we hadden natuurlijk geen zin meer in een toetje. Wij vonden het niet slecht maar echt smerig

1,7
  52. Wim Vos

kindvriendelijk, heerlijke gerechten, bediening vriendelijk. een leuk etentje met mijn dochter de kleinkinderen

53. Vincent Verschueren

Dit weekend gegeten in fat alice n.a.v weekendje veluwe. Eten was héél erg lekker (wij hadden fajitas & burito), alles kakelvers en mooi gepresenteerd. Op en top een aanrader !!!

54. P.G.Meester

vlotte bedieneing en kind vriendelijk en goed eten iedereen was zeer tevreden

3752 ES
    Bunschoten

55. heerlijk gegeten en helemaal niet lang hoeven wachten. Ik ben vooral blij met het begrip dat ik lapband heb en voor gerecht als hoofdgerecht kon gebruiken

56. Het eten is redelijk maar de bediening is ronduit waardeloos en ongeinteresseerd!! Het duurt eeuwen voor er iemand aan je tafel komt en die trend zet zich de hele avond door! Ben nog 1 maal teruggeweest vor de herkansing helaas werd een herhaling. Nooit meer!!

3,7