Sirtaki in Nunspeet

Welkom bij het Grieks specialiteiten restaurant Sirtaki in Nunspeet.
De plek waar ontspanning en genot thuishoren en samen voor een bevredigende ervaring zorgen.

Nu al bijna 15 jaar mogen wij met plezier onze deuren openen voor alle kenners, bezoekers en ontdekkers die in zijn voor een heerlijke maaltijd na een stevige boswandeling of gewoon op zoek zijn naar een rustgevende omgeving met allerlei lekkere hapjes binnen handbereik.
Dagelijks werken wij met verse producten om onze familie recepten voor te kunnen bereiden. Producten die al eeuwen Lang gebruikt worden in de Griekse keuken om sensationele smaken te creëren.

Die combinatie samen met een aantal moderne/flexibele invloeden zorgen ervoor dat er genoeg aanbod is voor onze gasten.
Kom gauw langs en ervaar de gastvrijheid en heerlijke gerechten.

Tot snel!

1195010439 81
1201931282 81
1208852126 81
1291902247 53
1319585621 78
1430319117 76

1. Bert Verweij

Heerlijk gegeten en top bediening!

2. Gerrit Ponsteen

Het eten was heel lekker, de kaart was in het voordeel vernieuwd.
    Bediening was goed en vriendelijk.

3. Tijdens onze vakantie met onze drie kinderen echt heerlijk gegeten. Veel leuke aandacht van de bediening - oprecht vriendelijk, geïnteresseerd en heel attent. Helemaal top! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug...

4. Restaurant waar je echt het gevoel hebt welkom te zijn. Prettige bediening, goed eten, alles top.

5. Zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten!

6. Van den Berg

Zeer goed eten, mooie porties, aardige bediening en goed te betalen. Een aanrader!

7. Heerlijk eten voor een goede prijs. Goede attente bediening. Al met al voor herhaling vatbaar 😃

8. Al diverse keren hier gegeten en alle keren uitstekend!!!
    Goed eten, leuke gezellige bediening, SUPER!!

9. Oh wat een leuke verassing als je helemaal uit Rotterdam komt en dit restaurant ontdekt als je een plekje zoekt om met je gezin te eten. Wat een aardig personeel zeg! En wat is dat Mediterrane eten altijd lekker, als iemand daar verstand van heeft. Ik zou zeggen Muy Bien! Tot de volgende keer!

10. Warm welkom, goede sfeer en uitstekend eten.

11. Afgelopen zondag 14 mei zijn wij er geweest. Wederom (vorig jaar ook geweest) heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en vers eten. Goed bereid en zeer betaalbaar!

Tot over een jaar! ευχαριστίες!!

12. Ik heb heerlijk gegeten bij Sirtaki. De Keftedes waren overheerlijk evanals het gerecht Pikilia Kreatos. Daarnaast is de bediening heel erg vriendelijk en attent. Zij weten de klanten te waarderen en zeer gastvrij te behandelen. Een groot compliment voor het restaurant Sirtaki!

13. Henriette

Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening. Voorgerecht calemares, lekker krokant. Hoofdgerecht gemengde vleesschotel zalig maar veel te veel. De saladebar was ook goed voorzien. Een dikke TIEN.

14. Prettige ontvangst en heerlijke Griekse schotels. Er wordt niet goed gelet op lege glazen, we moesten daar uiteindelijk zelf om vragen. Dat kan beter. Verder niets dan lof, we hebben lekker gegeten.

15. Heerlijk gegeten. Wij komen er niet vaak, maar als we in de buurt zijn, gaan we altijd hier eten. Vriendelijke bediening, lekker sappig vlees en goede sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader de thirakischotel of de olympiaschotel

16. Heerlijk gegeten en goede bediening.
    Erg genoten

17. We komen af en toe hier eten. Zaterdag 8 oktober hier ook gegeten om een verjaardag te vieren. We werden vriendelijk ontvangen en het eten was wederom erg lekker.
    Na afloop nog een baklava geproefd (kregen daarbij een vuurwerkje als verrassing voor de jarige), die was iets minder in tegenstelling tot het hoofdgerecht, maar dat mocht zeker de pret van de avond niet drukken. Vriendelijk personeel en leuk restaurant. Tot de volgende keer!

18. Heerlijk gegeten. Het was een erg gezellige en geslaagde maaltijd. Prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. H van de bunte

Eten en service top.

20. Toevallig langs dit restaurant gelopen en lekker buiten gaan zitten. Wat een super bediening! Zeer gastvrij, we voelden ons echt welkom, het eten super tegen een zeer redelijke prijs! Echt een aanrader! Dikke 10!!👌👌👌

21. Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke personeel. Ze werken hier met kwaliteit. Bediening was ook super en vriendelijk. Heb totaal geen minpunten. Wij komen zeker weten weer terug!!

22. bert langes

Heerlijk gegeten en zeker niet te duur. Bediening was uiterst vriendelijk, eten was goed en ruim voldoende. Alles bij elkaar heeft dit ons een topavond bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

23. Wegman

Gisteravond geweest met een groep van 9 personen. Eten was heerlijk en de service top! Je voelt je tenminste welkom daar, zelfs bij het weggaan en daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen!

24. R.E. van de Put

Goede service, vriendelijk benaderd en heerlijk gegeten.

25. Michiel van Oorschot

We zijn al diverse keren bij Sirtaki geweest en het is iedere keer weer heerlijk. De hartelijke ontvangst zorgt dat je je erg welkom voelt, de sfeer, het eten, alles klopt. We hopen er nog regelmatig terug te komen.

26. Vera de Groot

Za. avond 19 december hier gegeten. Sirtaki uitgekozen n.a.v. de recensies. Uitstekend Grieks restaurant.

We werden bij binnenkomst keurig ontvangen, we hadden omdat we een weekendje verbleven in Hotel Veldenbos, vooraf geboekt, maar konden toch zelf een tafeltje uitzoeken.

We kregen als ontvangst een glaasje ouzo, wat heerlijk smaakte. We hadden een 2 persoons schotel met vlees genomen, en de ossehaas, varkenshaas en souflaki waren heerlijk. Bijbehorende gerechten smaakten ook prima.

Omdat we eerst wat van de saladebar geproefd hadden, kregen we nieuw bestek voor het hoofdgerecht en zelfs nieuwe servetten.

De bediening is reuze aardig en vlot en in voor een praatje.

Als we weer eens richting Veluwe gaan en we zijn in de buurt van Nunspeet komen wij zeker een keer terug. We hebben trouwens een kortingsbon gekregen, die heel 2016 geldig is, dus wie weet...

27. Vanavond samen met dochter gegeten bij Sirtaki. Zoals altijd: eten prima, gastvrij. Omdat mijn dochter erg verkouden was en flink moest hoesten zo nu en dan kwam er al snel een glas water voor haar zonder dat we daar om hoefden te vragen. Wat later kreeg ze ook nog een glas met een heet drankje met daarin oa thee, citroen en honing. Was goed voor haar verkoudheid. Of het geholpen heeft weet ik niet, maar echt super service vonden wij.

28. Wij hebben afgelopen zaterdag avond 8 augustus hier gegeten. Wij vonden het eten wel goed, je kon binnen salade ophalen dat zag er goed uit. De bediening was goed. Het enige wat mij stoord dat zijn de prijzen voor het drinken. Bier 2,75, fris 2,40, dan denk ik is dat nodig? Maar dat zie je niet alleen hier maar bij meer restaurants. Zouden ze dat iets goedkoper doen dan namen de gasten wel een consumptie meer. Verder alleen maar lof voor dit restaurant. Als wij weer in Nunspeet komen gaan wij hier zeker een hapje eten.

29. Vanavond heerlijk gegeten bij dit ontzettend gezellige en sfeervolle restaurant! Vriendelijk is nog een te min woord voor de ontzettend gezellige en goed service gerichte bediening. Een absolute aanrader voor een feestelijk gelegenheid of een intiem samen zijn. En natuurlijk overheerlijk eten in overvloed! Een absolute 10!

30. patricia

Erg vriendelijk, en top dat de hond mee mocht.

31. Met onze zeer goede herinnering van een aantal jaren geleden in de tas maar weer eens dit restaurant bezocht. Jammer dat de verwachting niet is ingelost. De sfeer is redelijk maar de bediening matig. Het personeel is nauwelijks op de hoogte van de gerechten. Het eten kan er nog net mee door. Buiten het feit dat de tzatziki en de gyros smakeloos waren was de ossenhaas prima gegrild. De saladebar is uitgebreid maar overall komt de kwaliteit net op een voldoende uit.

32. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Wij komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader!

33. Eric de Jong

Vrijdagavond 1-11 hier gegeten. We werden ontvangen met ouzo, zoals het hoort bij een Grieks restaurant. De dames hadden meze tou bekri, een vleesgerecht, erg lekker. Ik had stifado, dit was zeer smakelijk. Het was een tijd geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Na afloop een lekker glaasje metaxa dus de avond kon niet meer stuk.

Met andere woorden: gewoon goed!!

34. J. van Voornveld

Bijzonder attente bediening. Gezellige sfeer.

35. Gisteren daar een hapje gegeten. Het eten zag er goed uit. Onassis schotel: al het vlees bij dit gerecht was uitgedroogd en doorbakken. Er zat ook ossenhaas tussen, nou dit was gewoon een stuk rundvlees. Verder was de boel super zout! Stokbrood vooraf oud!

36. Altijd zeer lekker en goede porties. En vriendelijk personeel.

Een dikke 10 dus.

37. Het eten in dit restaurant is prima. Je krijgt mooie porties en het smaakt ook goed! Bediening is wel wat onervaren en dat merk je ook. Drankjes worden laat opgenomen, bestek lag niet op tafel terwijl er al wel eten was, lege glazen worden niet opgehaald. Wel heel beleefd, maar je verwacht toch net dat beetje extra als in je een restaurant zit. Niet geschikt voor grote groepen.

38. Op vrijdagavond 17 oktober hebben we hier heerlijk gegeten. We bestelden de goedkoopste maaltijd (€14,50), maar die was prima. Met een heerlijke Griekse yoghurt met honing en walnoten erna hadden we de buikjes meer dan vol. Ook de (jeugdige) bediening was voortreffelijk. Een aanrader!!!

39. Mijn dag was gisteren echt verpest. We hadden netjes zitten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Buiten op terras in de regen. We bestelde vast een drankje, en de ober vertelde ons dat onze tafel al klaar gemaakt werd. Een kwartier later zaten we nog steeds te wachten. Andere gasten gingen naar binnen en hadden meteen een tafeltje. Ik zag steeds meer gasten naar buiten komen. Toch eens binnen gaan kijken, 5 tafels leeg. Mijn vriend is het toen gaan vragen en ineens was er plaats, vreemd. Ze waren ons echt vergeten, maar biedt dan je excuus aan. Ik kreeg het gevoel dat wij lastige klanten waren. Eten werd op tafel gezet zonder smakelijk eten te wensen. Salade bakken leeg, tja inmiddels toch de laatste gasten. Jammer dit was zeer bepalend voor ons avondje uit. Tip bij deze, vergissing is menselijk, maar vertel geen leugens en geef dat eerlijk toe en probeer dan het je gasten extra naar de zin te maken.

40. noordervliet

Zeer gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten met vriendelijk personeel.

41. Een prima maaltijd. Wij haalden altijd een maaltijd met de 2e voor de helft van de prijs. Helaas is deze actie voorbij. Wij gaan nu andere keuzen maken want dan gaan prijs en kwaliteit scheef.
    Heel jammer want dit was een goede actie

42. Debra 27 punten

Heerlijk gegeten en prima service!

43. Wat hebben wij gister super lekker gegeten, bedankt nog! Zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Ze deden alles om het ons naar de zin te maken. We vierde de verjaardag van mijn schoonmoeder en er werd met een vuurwerkerje aandacht aanbesteed. Echt een aanrader dit restaurant.

44. We hebben vanavond (zoals altijd) heerlijk gegeten bij Sirtaki.. Het is en blijft een aanrader.. vriendelijke mensen en zeer goed eten!

45. JRP de Regt

Een absolute aanrader, wij verblijven aan het Veluwe meer in een huisje, het is die 20km rijden maar zeer zeker de moeite waard geweest.
    Het eten was voortreffelijk, en super bediening.

46. Uitstekend Grieks restaurant in nunspeet. Goede keuken vriendelijke bediening. Saladebar is inclusief wat vrij uniek is. Wij komen zeker nog eens terug.

47. Heerlijk gegeten met zes personen. De service was zeer goed, zelfs extra gezellig. Prijs kwaliteit was erg goed, moeite waard om eens terug te komen.

48. Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, een aanbeveler!!!

49. Altijd als ik op de Veluwe op vakantie ben is dit restaurant mijn eerste keus, zelfs als ik er een eind voor moet omrijden !

Prima eten en goede wijn met een uitgebreide saladebar.
    Bediening is altijd amicaal en goed.

Muziek is wat eentonig.

Voor de liefhebber van de griekse keuken zeker een aanrader!!

50. Heerlijk grieks gegeten met een salade bar dus kwamen niks te kort. Ook het vlees was heerlijk en voldoende dus volgende keer weer lekker eten bij sirtaki..

51. Vorige week tijdens een weekendje Veluwe heerlijk gegeten bij Sirtaki te Nunspeet. Ruime keuze, goede prijsstelling en prima eten. Enige minpuntje was de "Griekse" temperatuur in het restaurant vanwege het ontbreken van een airco. Dessert dan ook op het terras gegeten. Aanrader.

52. J. Uittenbogaard

We zijn net terug van een heerlijk etentje. Ondanks dat het (hoogseizoen)druk was op een dinsdagavond, een lekker glaasje ouzo van het huis. We hebben het menu voor 23,50 genomen (drie gangen) en samen met de saladebar was dat niet op te krijgen, wat een vracht eten voor die prijs. En nog lekker ook! Bediening erg vlot en attent, ten de deur opengezet werd vanwege de hitte binnen werden wij hierop geattendeerd en werd er aangegeven dat-ie ook weer dicht kon als we op de tocht zaten. De moeite waard!

53. Armina Hülters en Ad de Rooij

Een top restaurant met enorm vriendelijk personeel. 25-7-2012 ben ik (Armina) in dit restaurant ten huwelijk gevraagd. Mijn verloofde had achter mijn rug het een en ander met Sirtaki geregeld en ik moet zeggen...het was perfect. De service van Sirtaki heeft het voor ons een onvergetelijke avond gemaakt. Het was die dag bloedheet en er werd dan ook door Sirtaki gezorgt dat we zo snel mogelijk een windmolen kregen om het geheel wat aangenamer te maken.

54. Bij binnenkomst gelijk een glaasje uzou aangeboden gekregen! Het eten was erg goed, de portie was erg groot en de prijs aan de lage kant! De bediening was jong maar erg ervaren. Ze hielden alles goed in de gaten! Het was een woensdagavond dat wij er waren, maar het restaurant zat gezellig vol! Voor,hoofd en nagerecht voor 2 personen 56 euro incl. Drankjes ! Echt waar voor je geld! Zeker een aanrader, hier komen we weer!

55. Het eten was echt prima, de prijs ook. Maar een gastheer die zijn personeel afblaft en commandeert als een stel kleine kinderen, ten overstaan van de gasten kan ECHT niet. Om vervolgens weer poeslief tegen de klant te doen. We waren verbijsterd...

56. omdat we een paar dagen vrij hadden een overnachting in Nunspeet. Gegeten bij Sirtaki. Goed en lekker gegeten, lekker salade buffet erbij. Wij hadden het 3 gangen menu. goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening was jong en onervaren (hebben zo voor het seizoen nog wat te leren)

57. Lekker gegeten zoals je dat bij een Griek verwacht. Geen echte verrassing maar gewoon goed.

58. We hebben hier heerlijk met zn 8en gegeten. Het eten was super, grote porties. Super vriendelijk personeel, goede service. Echt een aanrader!

59. Zeer gastvrij ontvangst. Gezellig interieur. Vriendelijke en goede bediening. Ruimte kan wat beter geventileerd worden. Blijkbaar geldt hier dat "veel" ook "goed" betekent: erg grote porties. Smaak best goed maar niet bovengemiddeld (zoals "Taverne De Griek" in Hilversum). Saladebar valt erg tegen: ingemaakte paprika, geen groene pepers, geen olijven. Wijn te warm geserveerd. Al met al gemiddeld. Voor de echte liefhebber van de Griekse keuken niet speciaal.

60. 'jack

61. bart vroegindeweij

Meteen al bij binnenkomst had ik zoiets van yes, dit gaat het wel worden vanavond en het werd 'm dan ook! Ouzo'tje van het huis vooraf en porties waar je u tegen zegt, om nog maar te zwijgen over het stukje gezelligheid dat de bediening uitstraalde. Echt een maaltijd om nog maanden op te teren.

62. Goede Griek en vriendelijk personeel.

Aanrader vooraf zijn de Griekse gehaktballetjes en de mixed grill als hoofdgerecht.

63. Egbert Kinds

Het eten is altijd van goede kwaliteit. We eten hier heel vaak, ook met grotere groepen. Vriendelijke bediening, altijd flexibel als je met meer mensen komt. Salade buffet is goed en biedt ook extra's die normaal duur betaald worden.

64. Heerlijk gegeten en keurige bediening. Saladebuffet is eens wat anders dan anders.

65. Anita Brouwer

Wij hebben in tientallen Griekse restaurants gegeten, maar samen met Alexandros in Amstelveen en Ouzeri to Steki in Utrecht is dit de beste Griek.

Ruime porties en onbeperkt saladebuffet. Heerlijke taramasalata, verrukkelijke saus over de bifteki en ook de gemengde visschotel is een aanrader.

Heel vriendelijke bediening. Je voelt je echt in de watten gelegd.

66. Bart Hoogduin

Geen goede ervaring in dit restaurant. Wij zijn iets heel anders gewend van de Griek. Live muziek, leuke Griekse bediening, professionaliteit en kwaliteit en bovenal service, al deze aspecten ontbraken hier.

67. hepie & hepie

Erg slecht! Recensies zijn er toch om te laten weten waarom je er wel of niet zou moeten eten? We kunnen er niet meer van maken want het was gewoon 3 keer niks, droge wijn wat Imiglikos voor moet stellen. 1,5 uur op je hoofdgerecht wachten en dan geen drankje van de zaak, niks, geen ouzo bij binnenkomst en geen afscheidsdrankje.
    En zo kunnen we nog wel even doorgaan!

68. In één woord fantastisch! We hadden een jarige in ons midden. Ze hebben er alles aan gedaan (behalve zingen ;)) om er een onvergetelijke avond van te maken. Erg leuk!

Het eten was heerlijk, de bediening super en de sfeer erg gezellig. Echt een aanrader!

69. Heerlijk eten tegen een redelijke prijs!!