Bij Frans in Nunspeet

zo Gesloten

1499320868 94
1655820345 93

1. Desmet Eddy

22 september zeer lekker Diner met vooraf een lekker en perfect klaargemaakte Gintonic, lekkere steak met groentjes en sausjes naar keus en om af te sluiten nog een irish koffie en nog een gezellige babbel met de eigenaar en woordje uitleg over Frans.
    Vriendelijk personeel.
    Groetjes uit België.

2. Heb 18 augustus met een goede vriendin die onlangs jarig was bij Frans gegeten. Was prima eten en de bediening van Frans meer dan correct. Echt een aanrader.

3. Wimmers

Heerlijk gegeten, nieuw biertje leren kennen op aanraden en gewoon genoten!
    Hondje was mee en kreeg lekker vers water....service van de bovenste klasse!

4. Klein gezellig restaurant met supervriendelijk en hardwerkend personeel. Het eten was heerlijk en er hing een gezellige sfeer. Ons hondje was ook welkom. Voor herhaling vatbaar 👍

5. Gister naar Frans geweest ter ere van jarige partner. Heerlijk gegeten in het leuk ingerichte Restaurant. Daarna naar ‘t gezellige en verwarmde terras verhuisd voor ‘n drankje. Dit werden er meer en meer en heel gezellig, mede door leuke personeel van Mijn Frans. Hartelijk dank allen voor de geslaagde avond! Als we weer in Nunspeet zijn komen we zeker terug.
    Gr. Fred & Irene uit Aalsmeer

6. Samen met mijn vrouw verjaardag gevierd bij restaurant Frans.
    Eerst even buiten op het verwarmd terras een drankje genomen en de menukaart bekeken.
    Mijn vrouw, gerookte zalm + zalmousse, beetje weinig mousse… als hoofdgerecht rode Mul.
    Zelf vooraf carpaccio en als hoofdgerecht, veel besproken, veluws stoofpotje, heeerlijk.
    Wij hebben genoten van de prettige bediening en de verzorgde entourage.
    Eten was heerlijk, (stoofpotje had wat meer mogen zijn, bereid om daar wat meer voor te betalen).
    Met voldoende drankjes. Whisky en wijn en de voor-, hoofd-en nagerechten, aantrekkelijke prijs.
    Kom zeker nog meerdere keren langs, zeer aan te raden…

7. Klein, sfeervol, gezellig en coronaproof. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Hartelijk ontvangen en heel de avond ook zo geholpen. Prima gegeten! Riante porties ook. En aandacht voor de jarige aan tafel met een opgemaakt bordje en vuurwerk. Avond was echt meer dan geslaagd ! Aanrader!

8. Mike Ikkersheim

9. Wim Mulder

Gisteravond met ons 2en gegeten bij Frans. Het interieur van het gebouw was redelijk eenvoudig maar smaakvol en gezellig ondanks de extra "corona-ruimte". De ontvangst was allerhartelijkst, het menu smaakte uitstekend maar de bediening was echt helemaal TOP; enorm aardig en enthousiast. De bediening verdient meer dan een 10. Een aanrader.

10. Heerlijk en supergezellig gegeten! Gaan we zeker vaker eten.

11. Fam Zwep

We hebben een gezellige avond gehad, het was sfeervol en vriendelijke bediening. Het eten was goed, een aanrader om lekker uiteten te gaan.

12. Zeer gezellig zowel binnen als buiten op het terras.
    Zaten heerlijk bij het raam met buiten een knapperd vuurtje aan.

Bediening vlot en vriendelijk.
    Hebben heerlijk gegeten, complimenten voor de kok.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Erg gezellig en leuk restaurant!

14. J. v. Steensel

Voor de eerste keer met onze vrienden hier geweest en hopen nog vele malen terug te komen.
    Het is ons alle vier in alle opzichten heel goed bevallen.

15. Vanavond heerlijk gegeten bij jullie. Goede sfeer, zeer gastvrij, vriendelijk personeel en uitstekend eten en drinken. Komen zeker weer terug!

16. Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten en het was echt heerlijk!!
    Een gezellige sfeer, nette en vlotte bediening en alles was gewoon goed.
    Dik compliment voor de kok en de bediening.
    Wij komen zeker terug!

17. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en werden snel bediend. Binnen is het restaurant knus en buiten is het terras ook erg gezellig. Echt een aanrader om hier te lunchen of dineren!

18. Echtpaar 65 jaar

Meerdere keren hier gegeten, was weer heerlijk. Sfeer erg gezellig. Prima bediening. Het is een zeer goede aanrader om lekker en gemoedelijk te eten bij de boys.

19. Jorna Vogel

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Varkenshaaspuntjes met champignonsaus en wildstoofpotje met eigengemaakte appel compote. Sfeer gezellig, bediening super! Bedankt mensen voor de goede zorg!

20. In een sfeervolle omgeving een overheerlijk stoofpotje met garnituur gegeten. Ook de bediening was snel en zeer attent! Een echte aanrader!

21. Marjan haan

We hebben zeer genoten in het gezellig aangekleed restaurant Frans! Goede bediening en attent personeel :-) !

22. Marjolein

Super gezellig en knus restaurant. Heel erg aardig en attent personeel. Ook goede prijzen en lekker eten. Hele goede sfeer hangt er. Echt een aanrader!

23. Heerlijk eten voor lage prijs, super aardig personeel in een gezellige en sfeervolle omgeving.

24. Zeer vlotte bediening door vriendelijk personeel. Een gezellige sfeervolle ambiance. En een mooie kaart tegen zeer nette prijzen. Recentelijk een nieuw menu toegevoegd, welke een goede keus is nl. Het Stoofpotje! Al met al een aanrader om te relaxen (ook op het verwarmd terras) en te smullen.

25. Als we in de buurt op vakantie zijn, gaan we altijd 'bij Frans' eten! Gezellige sfeer, heerlijk eten en prima bediening, een aanrader! Ook vanavond was het weer top!

26. Peter van Setten

Heerlijk, heerlijk en nog eens heerlijk. De sfeer is huiselijk. We komen graag weer terug. Zeker een aanrader voor iemand die hier in de buurt is. Maar ook de moeite waard om er ver voor te reizen. Een dikke 10 :-)

27. Heel gezellig. Het eten was heerlijk.

28. Bij Frans gaan eten is een gezellige en goede afsluiting van de week. Heerlijke maaltijden en gezellige bediening. Wij proberen er om de week hier weer van te genieten. Telkens als we ergens anders in Den lande gaan eten vergelijken we het met Frans. Gérard je wint het nog steeds. Top man (en vrouw).

29. Jochem en patricia

Een super gezellig restaurant! Waar we al vaak zijn geweest en nog heel vaak zullen komen. Het eten is heerlijk klaar gemaakt en lekker vers! Bediening is ook altijd erg goed en vriendelijk. In 1 woord top!

Echt een aanrader!

30. Hans en Marieke

Zoals elke vakantie in Nunspeet gaan wij toch wel meerdere keren uit eten bij "Frans" , elke keer komen wij weer terug voor de heerlijke malse varkenshaas puntjes in champignonsaus en de gastvrijheid! De gezellige huiskamer sfeer maakt het helemaal af! De prijs kwaliteits verhouding vinden wij ook erg goed, nou ons zien jullie in ieder geval zeker weer terug!!!! Groetjes

31. Gisteren hier gegeten! Wat een super leuk en gezellig restaurant! Heerlijk mals vlees en zeker niet duur! Zeer vriendelijke bediening! Meteen weer gereserveerd voor vanavond.

32. Ziet er leuk uit. Heel weinig keus op de kaart maar dat hoeft niet slecht te zijn. Alles was uit een zakje of pakje behalve de zelfgemaakte appelmoes! Soep uit pak, saus uit pak, sla aangemaakt met de dressing van de supermarkt. Varkenshaas in vele varianten allemaal doorbakken.
    Nee hier staat geen kok in de keuken!! De bediening probeert er nog wat van te maken maar ik kom hier niet meer terug.

2,9
  33. Echte aanrader. Heerlijk gegeten. Gezellig en top sfeer.

34. Lekker gegeten, vriendelijk personeel.

35. Sebastiaan Assink

Verrassend lekker gegeten. Ze hebben een kleine kaart, maar dat maakt de kwaliteit van het eten meer dan goed. Tot in details wordt het eten met passie bereid en geserveerd. Vooral de zoete olijven zijn erg lekker!

36. John en Ingrid

In een woord Geweldig! Gezellig restaurant, heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ga zo door, top.

37. jaap & Annie

Vanavond hier met 6 personen voortreffelijk gegeten. Heerlijk mals vlees, super lekkere huisgemaakte appelcompote en zeer vlotte bediening. En dan als dessert ook nog eens brandende crème brûlée op tafel! In 1 woord een geweldig leuk restaurant. Wij komen graag weer terug.

38. Ik heb hier een keer gegeten met een vriendin op een rustige dinsdagavond.
    Er hangt een knusse sfeer, maar de bediening is vrij nors.. waardoor je geen welkomsgevoel krijgt. Kwam tussendoor ook niet vragen of alles naar wens was en of we wat te drinken wilden, terwijl ons glas al wel even leeg was..
    Gasten werden weggestuurd terwijl het nog maar vroeg op de avond was en het terras werd al opgeruimd terwijl wij nog rustig aan tafel zaten. Door dit alles voelden we ons erg opgejaagd en het was niet erg gastvriendelijk! Hierna hebben we nog een recensie op hun website gezet, wat ze blijkbaar te negatief vonden en hebben tot 2 maal toe onze recensie verwijderd!

Voor ons nooit weer een bezoekje..!

39. fam.Timmerman

Vanavond voortreffelijk gegeten! Wat een leuk restaurantje, erg huiselijk en ingericht in landelijke stijl (riviera maison), alles ziet er netjes en schoon uit.
    Vlotte bediening en erg vriendelijk, het eten wordt met zorg bereid en gepresenteerd, een erg goede kwaliteit-prijs verhouding, de huisgemaakte appelcompote is een aanrader! Echt een dikke 10!

40. Joke Copier-Stam

Mijn lief en ik hebben meer dan voortreffelijk gegeten! Een absolute aanrader! Een klein, gezellig restaurant waar je echt als gast behandeld wordt.

41. Wij wonen in de buurt en komen hier zeer regelmatig. Klein maar zeer fijn. Supergoede bediening, gezellige sfeer, mooi gezellig terras zowel 's zomers als 's winters (terrasverwarming, schapenvachten en dekens). De kaart is klein maar voor elk wat wils. Kwaliteit geweldig en met liefde gemaakt. Ga zo door!!!

42. Auke 42 punten

Allemaal tienen!! We kunnen er niks anders van maken.
    Het eten was verrukkelijk. De bediening was vlot en correct. De appelmoes tijdens het hoofdgerecht en de hangop als nagerecht ......... niet te versmaden.
    En uiteindelijk de rekening: Het was niet schrikken!
    In één woord: Super!
    We hebben het geluk dat we letterlijk in de buurt wonen, en daarom zal het niet lang meer duren, voordat we onszelf weer zullen uitnodigen 'Bij Frans'.

43. Na bezoek aan De Zwaluwhoeve kwamen mijn zus en ik na een heerlijke saunadag onverwacht bij "Bij Frans" in Nunspeet terecht voor een hapje eten. Leuk restaurant, geen uitgebreide kaart, maar: er wordt duidelijk met liefde vers gekookt! Verse appelmoes, heerlijk gekruide gebakken aardappeltjes, lekkere salade met brie, gebakken zalmfilet.. En toe verse hangop met rood fruit. "Met liefde verse producten bereid" - zo zou je Bij Frans kunnen samenvatten. Een aanrader!
    Marion Blonk

44. Geweldige sfeer, zeer goede bediening, prima prijs kwaliteitverhouding. Aanrader!

45. Mireille

Gezellig, knus restaurant, erg petit zoals ze zelf al zeggen. Geen uitgebreide kaart maar heerlijk gegeten. Aanrader als je even lekker wat wil eten maar niet de hele avond in het restaurant wil zitten.

46. goed ingericht ,sfeer vol en schoon
    vriendelijke en goede bediening
    wij hadden een sate schotel van de haas ,deze was zeer smaak vol en niet te droog
    de eigen gemaakte appelmoes is heerlijk
    de schotel was goed verzorgd
    persoonlijk had ik de sate graag aan spices gezien
    gezien het gerecht
    kort om als ik weer in de buurt ben zal ik het niet laten om terug tegaan bij frans om te gaan eten

47. Smakeloos was de briesalade, de honing dressing en de kruidenboter kant en klaar uit een potje. Niet van deze tijd.
    Het oog wil ook wat, het zag er niet uit. Idee: serveer standaard brood bij de salade.
    Jammer, het heeft een heel andere uitstraling. Had het idee dat het net open was. Zie het als opbouwende kritiek en doe er iets mee. De prijs kwaliteit is niet in verhouding.

5,3
  48. Geert en Eveline

Geweldig lekker gegeten! Gezellig, veel en voordelig!

49. Geweldig restaurant. Klein maar fijn! Voor een zacht prijsje heerlijk eten!