Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kampen verdeeld zijn.

1. Wederom heerlijk gegeten!

• Eindcijfer 9,6
  2. Wat was 't heerlijk.
    Extra aandacht gegeven aan valentijnsdag ❤️
    Erg leuk.

3. Nathan Peggeman

Gezellige, knusse, chique sfeer. Eten is heerlijk, enorm van genoten.

4. Zeer slecht geregeld hier, ze liegen je gewoon voor over de levering van het eten.

• Eindcijfer 1
  5. Marjolein Kip

Erg lekker gegeten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke sfeer in het restaurant. Wij komen nog een keer terug!

6. Stefan Schuur

Voor ons is dit de tweede keer dat we dit restaurant bezoeken aangezien we hier niet in de buurt wonen. De sfeer van het restaurant stelt je in staat optimaal te genieten van de creatieve met zorg bereidde gerechten. Het team weet haar gasten volledig in de watten te leggen met oog voor detail, verrassende smaken en heerlijke bijpassende wijnen. Het derde bezoek aan dit mooi pareltje van Kampen zal zeker weer plaatsvinden.

7. Internationaal Kampen

Smaakpolitie

Lekkere koffie en vriendelijk geholpen, maar tjonge jonge, wat een vieze tent is dit, en dat op zo’n mooi plek. Lepeltjes en kopjes lijken wel ongewassen en het haveloze interieur kan wel een verfje gebruiken. Zeker géén aanrader.

8. Alles was perfect. Het eten is heerlijk. De eigenaren nemen alle tijd voor de gasten. De sfeer is heel gemoedelijk. Top avond gehad.

9. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
    Bediening was uitstekend!
    Gewoon goed!

10. Ik ben er al enkele keren geweest om heerlijk even te ontspannen en te genieten van de fijne sfeer die er heerst, fijne mensen en alles is naar smaak allemaal goed tot zeer goed.
    Helaas is het even niet mogelijk om weer even daar te gaan genieten en weer wat anders te proberen.
    Wat mij betreft een aanrader deze mensen doen echt hun best dat merk je aan alles, men probeert het elke klant naar de zin te maken.
    Dat dit blijkbaar niet altijd lukt blijkt evident te zijn, naar mijn gevoel ligt dit niet aan deze zaak en de mensen die heel erg hun best doen.
    Dat zie je niet zo vaak meer bij andere gelegenheden, waar men je soms zelfs een half uur laat zitten zonder een kik te geven, hoop snel te herstellen en weer heerlijk te genieten.

11. Annemarie Kleinhof

De bediening was super goed, gastvrij en de klant is koning. Het eten was ook erg lekker.

12. Sjors & Debora

Wat een vriendelijke ontvangst. Al ziet t restaurant er wat ouderwets authentiek uit. De oprecht enthousiaste serveerster, de kok die even bijspringt en gelijk her en der vraagt of iedereen tevreden is. Het eten is van uitstekende kwaliteit! We komen zeker terug hier. Leuke oprechte eigenaren en personeel.

13. Lekker gegeten, gezellige omgeving. Personeel erg vriendelijk en betrokken bij hun werk. Gaan we nog wel een keer heen.

14. Geïnteresseerde kok, ging de tafeltjes langs voor terugkoppeling.
    Hardwerkende serveerster die geen enkele fout maakte en een goed geheugen heeft.
    Tafeltjes vinden we iets aan de kleine kant.
    Schoon en verzorgd pand.

15. Ik heb al een paar keer gehad dat ik stukjes brood door mijn salade heb. Ik heb glutenallergie dus ben daar allergisch voor.

16. Service is really good! Ambient cozy and classic, and the food is Amazing.
    It is soo good, that I drive a total of 240Km to go there to eat.

17. K Geertsema

Prachtige locatie en het eten was super, goede kok, service en bediening.

18. Het eten was goed maar net niet goed genoeg om nog eens te komen beperkt in de vorm van alleen friet erbij en geen keus uit bijv. gebakken aardappelen en alleen sla en geen andere verse gekookte groente.
    En de sfeer ik vond het wat oudbollig ingericht.
    De bediening was wel uitstekend.

19. Fantastische avond gehad bij De Bottermarck, heerlijk gegeten, goede sfeer.

20. Karla Buissink

Het eten was wat weinig. Wel veel patat, maar niet veel sla of ander bijgerecht.
    Bediening vriendelijk.

21. Prachtige locatie, sfeervol ingericht, super bediening en heerlijk eten!

22. 1.5 uur gewacht op het eten, kwam kats koud aan & eierbal kwam in 3 stukken aan?!?!?
    het is elke keer wat bij deze zaak.

23. Mooi op elkaar afgestemd eten en bijpassende wijnen. De smaak was fantastisch en de manier van presenteren ook; een beleving. De bediening door een jonge vrouw was goed maar had iets rustiger en persoonlijker gekund. De eigenaar zelf heeft dat helemaal goed gemaakt.

24. Het eten en de service waren prima in orde. De warmte en sfeer van het interieur mag wel wat meer aanwezig zijn. Verder heerlijk gegeten met vrienden en daar gaat het om.

25. Heerlijk gegeten en een goede sfeer.

26. Peter Mijts

Gezellige sfeer en leuke bediening. De pizza's smaakten heel goed. Lekkere huiswijn.

27. Super gegeten ze houden ook rekening met allergieën, ik heb glutenvrije penne gehad.

28. Als je van echt lekker eten houdt in een sfeervolle ambiance moet je hier zijn. Deze kok weet hoe je smaken moet combineren en besteed aandacht aan de juiste cuisson. De presentatie en vriendelijke bediening maken het geheel op een voortreffelijke wijze af. Een hele leuke avond gehad. Wat mij betreft veruit het beste restaurant van Kampen op dit moment.

29. Over het eten niets dan goeds maar... We wilden nog wat drinken. De ober stond niet al te ver van ons vandaan en we probeerde zijn aandacht te trekken. Hij deed net alsof hij ons niet hoorde. Uiteindelijk keek hij verontwaardigd op en sneerde naar ons dat hij bezig was en dat hij daarom niet reageerde. Als hij nou alleen even gecommuniceerd had dat hij ons gehoord had en dat hij er zo aankwam. Zeer klantonvriendelijk gedrag.

30. Het eten was lekker. Prijs kwaliteit is dan ook gewoon goed.
    Maar er liepen 2 serveersters in het restaurant. En die waren aan het rennen/haasten. Tussen het voor en hoofdgerecht hebben we 50 minuten moeten wachten. Ook als ons drinken op was werd daar niet naar om gekeken. En we voelden ons zelfs bezwaard om te vragen omdat ze zo hard aan het werk was. Er was gewoon niet voldoende personeel. De serveerster deed echt haar best. Maar tijdens het hoofdgerecht zitten zonder drinken is niet echt fijn. Komen we hier weer? Nee dat niet. Het is niet fijn eten als er mensen met stress in je heen rennen.