De Bottermarck in Kampen

trein en busstation op 5 minuten lopen

ma Gesloten
di 12:00 - 21:00

Omschrijving

Restaurant de bottermarck, gelegen in het oude hart van Kampen aan de Botermarckt, is al jaren de gelegenheid voor lekker genieten op gebied van eten, drinken, gezelschappen op het terras of in de herenkamer. Bekroond met twee bestekjes in de Michelingids, weten alle collega's van de bottermarck u het fijne gevoel te geven als u komt eten. Wij hopen u te mogen begroeten

• Biologisch

1219811498 86
1320217785 78
1420624073 80

1. Hendrik Anjema

Weinig woorden voor nodig: verrukkelijk gegeten!

2. N. Stam

De ontvangst was uitnodigend, niet overdreven, vriendelijk en toch zakelijk.
    Dit bleef zo tijdens ons bezoek: zakelijke en welwillende vriendelijkheid.
    Wij ervoeren de bediening als zeer attent; zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn, waren de dames steeds alert. Op informatieve vragen werd duidelijk gereageerd. Bij onzekerheid over een keuze van een van onze gasten, nam men de tijd voor advies, zonder op te dringen.
    Wij hebben een fijne avond gehad: prima eten en heerlijke wijn.
    Jammer dat er een probleem was met de Dinerbon, maar daar kon m.i. De Bottermarck niets aan doen.

3. H van Bloemendaal

Heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Bediening was Top!

4. Nathan Peggeman

Gezellige, knusse, chique sfeer. Eten is heerlijk, enorm van genoten.

5. Stefan Schuur

Voor ons is dit de tweede keer dat we dit restaurant bezoeken aangezien we hier niet in de buurt wonen. De sfeer van het restaurant stelt je in staat optimaal te genieten van de creatieve met zorg bereidde gerechten. Het team weet haar gasten volledig in de watten te leggen met oog voor detail, verrassende smaken en heerlijke bijpassende wijnen. Het derde bezoek aan dit mooi pareltje van Kampen zal zeker weer plaatsvinden.

6. Alles was perfect. Het eten is heerlijk. De eigenaren nemen alle tijd voor de gasten. De sfeer is heel gemoedelijk. Top avond gehad.

7. Service is really good! Ambient cozy and classic, and the food is Amazing.
    It is soo good, that I drive a total of 240Km to go there to eat.

8. K Geertsema

Prachtige locatie en het eten was super, goede kok, service en bediening.

9. Fantastische avond gehad bij De Bottermarck, heerlijk gegeten, goede sfeer.

10. Prachtige locatie, sfeervol ingericht, super bediening en heerlijk eten!

11. Mooi op elkaar afgestemd eten en bijpassende wijnen. De smaak was fantastisch en de manier van presenteren ook; een beleving. De bediening door een jonge vrouw was goed maar had iets rustiger en persoonlijker gekund. De eigenaar zelf heeft dat helemaal goed gemaakt.

12. Als je van echt lekker eten houdt in een sfeervolle ambiance moet je hier zijn. Deze kok weet hoe je smaken moet combineren en besteed aandacht aan de juiste cuisson. De presentatie en vriendelijke bediening maken het geheel op een voortreffelijke wijze af. Een hele leuke avond gehad. Wat mij betreft veruit het beste restaurant van Kampen op dit moment.

13. Niels Kolle

Leuk, kleinschalig restaurant. Heerlijke gerechten, die erg mooi en creatief gepresenteerd worden. Zeker het 'granny smith-dessert' is een ware eye-catcher. Bijzonder vriendelijke en behulpzame bediening, je krijgt rustig de tijd voor je restaurantbezoek. Erg prettig dat gewoon even gevraagd wordt of je aan je volgende gang toe bent.

Erg goede ervaring, wij komen zeker terug!

14. Mijn groepje, bestaande uit 6 personen, werd zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw/serveuce en naar onze gereserveerde tafel geleid. Daar kregen we na bestelling wat te drinken en konden wij onder genot van broodje de menu's bekijken en een keuze maken; we kozen allen voor een 3-gangen seizoensmenu. De verschillende keuzes werden na uitservering uitvoerig op hun samenstelling uitgelegd, hetgeen ook met de hoofdgerechten en het dessert het geval was. Alle maaltijden smaakten heerlijk; de bediening was uitstekend. Het was niet erg vol op deze donderdagavond, maar dat maakte voor ons geen verschil in de beleving van de avond. Zeker een aanrader om nog eens te gaan eten.

15. Heerlijk gegeten. Goede en verrassende smaak en mooi gepresenteerd. Mooie prijs-kwaliteitverhouding. Verder vriendelijke bediening met een persoonlijk tintje.

16. Mariska Schok

We hadden een super avond in de Bottermarck! Een verrassend 5 gangenmenu, we kozen voor classics waar de keuken een mooie moderne twist aan bleek te geven. Zeer goede gastvrouwen die een ongedwongen en persoonlijk tintje aan de avond gaven en heerlijke wijnen bij de gangen kozen.
    Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    De foto's op deze site doen geen recht aan de ambiance. Het interieur is vernieuwd, ziet er sfeervol uit net als prachtige serviezen, tafellinnen en zilver. (Is mijn hobby dus ik ben daar gevoelig voor.)

17. Lekker gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Wordt rekening gehouden met je wensen zoals wat tijd tussen de gangen. Lactose intolerantie werd goed op ingesprongen. Jammer dat het water betaald moet worden.

18. Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Vriendelijk en attent personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Altijd top bij ons lievelingsterras.

20. Fantastisch gegeten in een heel gezellig restaurant. Heeel fijn om weer eens aan een "gedekte"tafel te zitten. Een adres om weer eens heen te gaan.

21. Het eten was heerlijk , mooie combinaties en hartelijke ontvangst. Wij kwamen met een tegoedbon van de wonderbox, maar geen probleem, je hebt de vrije keuze in menu. De bediening is prettig en belangstellend.

22. Hesterman

Heerlijk gegeten! Prijs van een fles wijn wat aan de hoge kant. Personeel is geweldig en attent. Wij komen zeker terug!

23. WJ Fransen

Verrassing sfeervol en goede bediening

24. DJ de F.

De bereidingen zijn goed - en mooi gepresenteerd. De keuken is overigens terughoudend met het gebruik van zout. De bediening is erg aanwezig in deze kleine zaak, misschien iets tè. De wijnkaart is te duur voor wat die biedt. Hier kan betere inkoop (of meer kennis) winst opleveren.

25. Anoniem

We hebben genoten van het eten.
    Alleen de prijs van het bolletje vond ik te duur.
    Ik had het niet besteld, maar werd gevraagd.
    Dus dan zeg je gauw Ja, terwijl de ober weg liep.

26. Fijne bediening en heerlijk eten. Alles mooi opgemaakt.

27. g de kruijf

Wij hadden geboekt voor High Tea maar dat was niet meer te leveren dus moesten we kiezen voor iets anders dit werd een uitsmijter met een flesje tonic en een fles water.
    De sla bij de uitsmijter was denk ik een week oud was verlept en bruin en dat voor veertig euro.

28. paulien

Zeer vriendelijke en attente bediening. Het was prettig om lekker buiten te kunnen zitten.
    De sfeer is dan wel wat anders omdat er andere terrassen omheen zitten van andere restaurants. Dat geeft een andere beleving.
    Het eten wat heerlijk, vooral het toetje voortreffelijk.

6,7
  29. Edwin H

De lat werd hoog gelegd met de amuse en de eerste gang maar ze hebben het helemaal waargemaakt. Heerlijk gegeten waarbij we zelf het tempo mochten bepalen. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Wij waren een lang weekend in Zwolle maar met de trein naar Kampen en weer terug is dat gemakkelijk te doen. Wat ons betreft echt een aanrader.

30. Alles was top. Wij gingen heel blij de deur uit.

31. Goede en prettige ontvangst; er was bij de tafelsetting al rekening gehouden met 1 rolstoelganger. We hebben er geluncht : voldoende keus en mogelijkheden, het zag er prachtig uit en het eten smaakte heerlijk.
    Deze lunchervaring lokt uit om er ook een keer te gaan dineren als we in de buurt zijn.

32. Willem Nijntjes
    Vertaal van English naar Nederlands

Fantastic quality of the food. Not a single remark.
    Friendly chef and host. Nice and calm atmosphere.

33. Het was geweldig!
    Bij binnenkomst verwelkomd door de eigenaar die onze jassen aannam.
    Garderobe nummer gekoppeld aan tafelnummer (slim)
    Wij werden naar onze tafel begeleid en daar nam een uiterst vriendelijke kelner het over.
    Aperitief genomen en de menukaart werd ons aangeboden, er werd uitgelegd hoe de keuze van het samenstellen van het menu werkt.
    Onze keuze werd gemaakt, en wij kregen de amuse, hierna het voorgerecht.
    Deze zeer smakelijke “eetbare” schilderijtjes waren niet alleen een genot om te zien maar ook heel erg lekker en de ingrediënten op elkaar afgestemd.
    Hierna het hoofdgerecht, van het zelfde hoogstaande niveau.
    Bij alle gerechten werd ons uitgebreid verteld wat er allemaal op de borden te beleven was.
    Toen het nagerecht werd geserveerd (de huisgemaakte Granny Smith van appelbavaroise, groene chocolade en sorbet)moesten wij toch echt weten hoe dit was ontstaan.
    Dus de eigenaar gevraagd wat het geheim was.
    Er werd ons uitgebreid uitgelegd hoe hij en zijn team dit ontwikkeld hebben.
    Wij hebben in sterren restaurants gegeten maar die konden niet tippen aan dit niveau.
    Kortom een zeer geslaagde culinaire avond in het restaurant de Bottermarck in Kampen.

34. Mijn schoonmoeder en ik werden hier bij de deur al netjes ontvangen door een vriendelijke man. De meneer nam onze jassen aan en gaf aan dat we zelf een plekje mochten zoeken. Deze meneer was bereid met mijn schoonmoeder mee te denken, gezien zij verschillende allergieën heeft. De wijn werd netjes aan tafel ingeschonken. Na het afrekenen kwam deze meneer ook weer onze jas aangeven. Bovendien smaakte het eten erg goed en waren de borden mooi opgemaakt. Zeker een aanrader!

35. H. Dijkkamp

Een aanrader voor de lunch. Uitgebreide keuzes. Uiteindelijk gekozen voor belegde broodjes, die heerlijk waren. Goed verzorgd en niet karig belegd.

36. Het is een voortreffelijke restaurant, goede menukaart, eten was lekker, deskundig en vriendelijk personeel.
    Een woord geweldig.
    We komen zeker terug.

37. We werden vriendelijk ontvangen bij de ingang. Daarna begeleid naar een tafel voor 2. Het was erg rustig. Later kwamen er meer mensen. Dat geeft mee sfeer. De serveerster/uitbaatster maakte met alle gasten een gezellig en ook wel persoonlijk praatje. Het eten, zalmsalade, rundersalade en boeren omelet waren erg lekker. Het eten werd ook vlot opgediend. Na afloop werden we weer begeleid naar de deur en uitgezwaaid. We hebben De Bottermarckt ervaren als een prima restaurant met persoonlijke aandacht voor de gasten. We hopen er vaker te komen.

38. Lisanne Scheltinga

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg professioneel.

39. Fantastisch bediening, heerlijke ontspannen sfeer en elk gerecht was het genieten. Een dikke aanrader.

40. fam. Drost

Erg goed en lekker diner met zeer attente bediening. Goed wijnadvies.

41. Goede ontvangst. Vlotte service. Je hoeft niet steeds lang te wachten op je eten of drinken.
    Eten was voortreffelijk. Heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

42. Peter Serraarens

Voor de 2e keer hier gegeten.
    4 gangen en alles was heerlijk. Goede wijnkeuze vd eigenaar. En als afsluiter een goed heerlijk kopje koffie.
    4 uur aan tafel gezeten.
    Wederom een geweldige avond.

43. Cor en Pia Wieten

Gastvrij en vriendelijk ontvangen. Sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening.
    Eten was fantastisch lekker.

44. Willy Schinkel

Het eten was voortreffelijk. Oprecht nog nooit ergens zo lekker gegeten. Heel veel smaken en toch overheerste er geen een. Chapeau.
    We komen zeker terug.

45. Het eten was heerlijk! We hebben het 4 gangen herfstmenu gekozen met een dinerbon. Wij voelden ons iets te 'normaal' toen we binnen kwamen, het is een erg chique restaurant, maar de ober maakte dat ook wij ons thuis voelden in het restaurant. We hebben genoten!

46. Kwaliteit en opmaak goed. Weinig sfeer omdat er maar enkele tafels bezet waren. Service goed. Prijs / kwaliteit sommige dingen erg duur en niet in verhouding kraanwater 3 flessen bijna €18,- , soepje €13,- paar bonbons bij de koffie 4 pers €35,- voor ons niet nogmaals.

5,5
  47. Patrick Deblaere

Stijlvol, professioneel, goede service maar vooral lekker gegeten. Aanrader. Top adresje.

48. Heerlijk gegeten hier tijdens een weekendje Kampen. Heerlijke bijpassende wijnen ook op de kaart. Vriendelijk en servicegericht personeel. We hebben een leuk gesprek gevoerd met eigenaresse en personeel en zij hebben er voor gezorgd dat wij een mooie avond hebben gehad.

49. Zweitse de Wit

A la carte gegeten.
    Voorgerechten
    Gerookte zalm. De zeer vriendelijke ober komt aan tafel met een stolp gevuld met rook.
    Stolp eraf en een heerlijke koud gerookte zalmtartaar die fantastisch smaakte.
    De echtgenote had een heerlijke terrine van eend, ook top!
    Het tussengerecht waren coquilles in een schelp met tijgergarnalen en citroenschuim.
    Fantastisch gebakken en de smaak ook top!
    Het andere gerecht was tempura van verschillende Paddestoelen met 3 sauzen.
    Dun laagje beslag en heel veel smaak.
    Hoofdgerechten waren kabeljauw met citroenschuim, zeekraal en aardappels en een schijf prei. Heerlijk, alleen de prei was aan de rauwe kant.
    Het andere gerecht was een tompouce met vis en coquilles en ook voortreffelijk.
    Ik had een dessert dat leek op een appel.
    Appelbavarois en appelcompote in een groene schil met chocolade en ijs
    Verassend lekker.
    De wijn was ook heel goed, vooral de zuid Afrikaanse Gewürztraminer.
    Tot slot een zeer professionele en vriendelijke bediening.
    Topavond!

50. Ronald.timmerman

Leuke en gezellige lunch gehad

51. Pieter de Boer

We hebben met een groep van 8 personen een heerlijke avond in de Bottermarck gehad. Ja, het is niet goedkoop, maar er is wel echt tijd en aandacht vanuit het personeel.

Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar ik zeg: wil je lekker, uitgebreid en mooi eten? Hier zeker komen.

52. We hadden gekozen voor een 7-gangen seizoensmenu met wijnarrangement.
    We hebben ons aangenaam laten verrassen met heerlijke gerechten waarbij de kok zelf uitgebreid en vol passie toelichtte wat je ging eten met bijpassende wijnen.
    Niet zomaar uit eten, maar een fantastische beleving! Wij komen zeker terug.

53. Heerlijke gerechten. Mooi samenspel van smaken op hoog niveau. Mooie presentatie. Fijne attente en niet overdreven aanwezig personeel. Correct, vriendelijk en verstand van het eten en drinken.

54. Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden. Gezellige en tegelijk heel nette bediening. Het heeft ons aan niets ontbroken en we hebben niet het gevoel gehad dat we opgejaagd werden tussen de gangen door. Wij hadden 7 gangen, maar ook drie of vier gangen zal meer dan genoeg zijn.

55. Heerlijk gegeten in een authentieke omgeving. Eten was van hoog niveau.
    Bediening zeer correct en professioneel.
    Verwacht geen amicale begroeting.
    Fijne plek, zoals het vroeger was… (en nee… ik ben niet heel oud)

56. Elly de Lange

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden. Vriendelijke en kundige bediening. Zij kennen hun vak. Uitleg over de wijnkeuze en over de gerechten. Sfeervolle omgeving. Echt genoten. Complimenten voor de keuken!

57. Fijne bediening op het buitenterras. Goede lunch, prettig personeel, heel vriendelijk en professioneel.

58. Jacqueline

Wat een aardige, nette, belangstellende, attente bediening!
    Heerlijke lunch!

59. Wederom zoals verwacht, weer diverse heerlijkheden genuttigd, en weer uitermate vriendelijk geadviseerd.
    Het blijft iedere keer weer een klein feestje om in de Bottermarck te dineren.
    Verder dan dit ga ik niet. Ga er zelf maar naar toe, en ervaar hoe heerlijk en gezellig het is om in de Bottermarck te dineren.

60. V. van Kooten

Met het weer tijdens ons etentje (verrassingsmenu) was het uitstekend toeven op het terras vd Bottermarck. De bediening door de chef zelf en een jonge maar vaardige assistente, was uitstekend. Wat wij een minpuntje vonden was dat het hoofd- en het nagerecht vrij zwaar waren. Ludiek was dat we het hoofdgerecht als laatste gang kregen. Maar toen hadden we het voedzame toetje al op. Dat vonden wij een minder geslaagde volgorde.

61. C. Verhees

Heerlijke gerechten, fijne bediening. Door het goede weer was er een mediterraanse sfeer op het terras.

62. Prima lunch, uitstekende bediening.

63. thijs aarten

Opnieuw heerlijk gegeten bij de Bottermarck. Dit keer met vrienden. Goede sfeer, uitstekende gastheer en prima gegeten.

64. Zeer attente bediening. Waren bereid in het midden van de zomer een tafeltje binnen te voorzien omwille van een wespenallergie. Lekker eten en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook snelle bediening. Een aanrader.

65. Celine B.

We hebben top gegeten. Heerlijke gerechten om uit te kiezen bij het keuze menu, waarbij een keuze gemaakt kan worden uit 3 t/m 7 gangen. Ook voor degene die géén vis at werden er alternatieve gerechten aangeboden. Prijs kwaliteit ook helemaal top. Grote porties en de bediening was vriendelijke en kundig.

66. Het eten was heerlijk.
    De bediening was correct en netjes.

67. Ina 13 punten

Ik had een kadobon gekregen en daarom voor een lunch gekozen bij dit restaurant. We kozen beide voor een salade. Onze dochter had de salade met ossenhaaspuntjes . Deze waren heet op salade gedaan waardoor de sla was geslonken. Mijn geitenkaassalade was lekker, maar had weinig “ groen”.
    Van de kadobon kon ik de salades betalen, moest echter nog bijna €22,00 bijbetalen voor twee glaasjes rosé en een fles water, dit vind ik belachelijk duur!
    De bediening was vriendelijk.
    Beetje afstoffen kan geen kwaad.

68. Geen ander woord dan geweldig gegeten, we hebben een 3 gangen menu genomen voor 39 euro, zonder in details te hoeven treden, alles was perfect, ik wil zeker weer een keertje terug. Bediening was supervriendelijk en korrekt. Minpuntje, tja t is niet anders, karaf of fles water 5,95 vind ik duur, huiswijntje 8,50 euro? Is dat echt nodig?

69. Frank Henkelman

Eten was okay, alleen prijs van een glaasje rosé erg aan de hoge kant ruim Euro 7.50.
    Smaak was goed.
    Verder prima bediening en uitleg.

70. Eten was uitstekend en bediening is attent. Restaurant zou wel iets aan hun uitstraling mogen doen, vond het tapijt erg oud en versleten zien (al is dat bijzaak) wij hebben een fijne avond gehad.

71. Ineke van Steenbergen

We hebben heerlijk gegeten en hadden de Heerenkamer geheel tot onze beschikking. De bediening was prima en als we vragen hadden kregen we vriendelijk antwoord. Kortom een heel geslaagde avond.

72. Dinette

Het was onze eerste ervaring bij De Botttermarck en wat hebben we lekker gegeten en gedronken! Aan alle gerechten wordt echt aandacht besteed. De smaken zijn heerlijk en de presentatie stijlvol en creatief. Complimenten voor de chef en de gastheer. We hebben genoten! Tot een volgende keer.

73. Heerlijk gegeten, hele goede bediening het was echt een eetbeleving!

74. Prima gegeten, leuke en lekkere amuses, vooral de surf en turf is onovertroffen.

75. Hans Hampsink

We hebben heerlijk gegeten bij de Bottermarck!
    De bediening was puik: persoonlijk en gevat. Een echte aanrader dit restaurant op een prachtig plekje in Kampen.

76. Erica Paul

Wij waren blij verrast door de uitstekende, zeer smaakvolle gerechten. De bediening, de wijn, de entourage, alles was top. Origineel opgediend voorgerecht met glasplaat. Wij komen graag nog eens!

77. Nel Baijens

Super lekker gegeten, mooi opgemaakte borden en netjes uitgeserveerd. Goede bediening.

78. Voor een fantastische avond uit! Goed verzorgd! Heerlijk gegeten zeer gezellig en vriendelijk personeel.

79. Geweldig gegeten! Ontzettend vriendelijke gastvrouw die alles goed aanvoelde. Het eten was heerlijk, prima porties. We komen zeker eens terug!

80. We hadden het 5 gangen menu en lieten ons verrassen. Dat is ons uitstekend bevallen. Kleine hapjes maar alles samen ruim voldoende. Wij komen zeker terug.

81. Irma en Jaap van de Kerke

Om onze verhuizing naar Kampen te vieren.
    Wat een genot, aandacht voor eten. Het was heerlijk. Komt daarbij ook de heerlijke passende wijn die werd geschonken. Wij komen terug en snel ook.

82. Jacqueline

Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening!

83. Personeel is heel gastvrij en het eten is naast dat het een plaatje is ook nog eens verrukkelijk! Alleen het dessert van de chef vonden wij wat minder omdat het voor ons te machtig was.
    Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad en raden dit restaurant absoluut aan.

84. Gezellig gedineerd. Eten mooi opgemaakt. Heerlijk

85. Super lekker eten en vriendelijke bediening. Beetje ouderwetse sfeer

86. Wat een leuk restaurant. Mooie originele gerechten. Heerlijk gegeten!

87. Alles was goed.
    Goede bediening.
    Goede gerechten.
    Een minpuntje was het kiezen.
    De keuze was vis vlees en vegetarisch.
    Vervolgens wordt ons gevogelte geserveerd.

88. Bijzonder lekker gegeten. Porties waren goed; bijpassende lekkere wijnen.
    We komen graag nog eens terug

89. Uitstekend gegeten bij de Bottermarck in Kampen. Drie gangen. Sfeervol. Bediening goed. Alleen de kennis van passende wijnen was niet optimaal.

90. Janny Jakobs-Wind

Super ontvangen, 5-gangen diner, absoluut fantastisch.

91. Heerlijk eten met verfijnde smaken en een vlotte vriendelijke bediening.

92. Fijne ontvangst, vanwege het vroege tijdstip nog geen klandizie dus weinig over sfeer te zeggen. Lunch was overigens top.

Tip voor personeel: even de tafel nakijken voor er klanten komen.

93. Wij zaten in de bovenkamer. Alle tafels bezet. Maar de akoestiek was lastig. Erg stil. Misschien waren de andere bezoekers uitgepraat? Wat ongemakkelijk daardoor.
    Eten was prima, heerlijke soep en goed kalfsvlees.
    Bediening heel lief en kundig, deden erg hun best!
    Prijs kwaliteit heel goed. Goed eten voor deze prijs.

94. Dit restaurant heeft eigenlijk alles goed voor elkaar!

Heerlijke visgerechten, soepele bediening en het kaasplankje als afsluiter erg lekker.

De Bottermarck in Kampen is onze favoriet.

95. Redelijk onbevangen voor 7 personen gereserveerd bij de Bottermarck tijdens een weekend Kampen. Van het begin tot het einde prima ervaring. Mooie gerechten, mooie wijnen. Goed te combineren. De eigenaar, met een schat aan horeca ervaring, wist precies de juiste snaar te raken bij het aanbevelen van de wijnen en wat bijzondere extraatjes tijdens het diner. Ook mooie setting. De prijzen van de wijnen op de kaart zijn soms een tikkeltje aan de hoge kant. Maar voor de rest niets dan lof.

96. Dickie den Besten

We hebben er heerlijk geluncht. Zijn gastvrij ontvangen.

97. Gerard de Jong

Helemaal verrast werden wij… hoog niveau van eten… heerlijke service… warme omgeving… prachtige wijnen! Dit is echt een aanrader voor mensen die van fine dining houden! Wij gaan zeker terugkomen!

98. Marieke Ruijgrok

Geweldig om met zoveel allergieën toch zo lekker te eten in een fijne ambiance en vakkundige bediening. Het was een feestje!

99. Marga van Kuijk

Heerlijke avond gehad. 7-gangen met wijn.
    Elke gang werd uitvoerig uitgelegd en de bijpassende wijnen ook. Elk gerecht was een kadootje.
    Veel aandacht van de gastheer en de dames van de bediening. Echt een verwen avond uit.

100. f.schrijver

De bediening was goed. We hadden een luxe lunch gekregen.
    Bij bestellen kregen we de soep en de uitsmuiter tegelijk dat vonden wij erg jammer.

Volgende pagina