Bella Italia in Kampen

1341938155 73
1403019797 70
1484461985 86

1. Lekker gegeten. Snelle en vriendelijke bediening

2. Zeer negatieve sfeer, botte opmerkingen van leidinggevende naar zijn collega's. Trage bediening. Gestresste sfeer terwijl het rustig was.

3. Heerlijk gegeten! Bediening was allervriendelijkst, niet opdringerig, gewoon super! Goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

4. De bediening was erg hartelijk, werd met regelmaat gevraagd of het eten wel smaakte. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht was lekker. Nagerecht, werd zonder dat ik wat besteld bij ons geserveerd, uiteindelijk heb ik wel toestemming gegeven dat ik het wel op wilde eten. Nagerecht was ook erg lekker.
    Nadat ik de drankjes wilde betalen, was er een ander drank genoteerd. Dit maakte dat ik me erg moest verweren dat ik het ECHT niet had besteld. Uiteindelijk was het goed, nadat de serveerster toch bedacht dat het misschien een ander tafeltje was die de drank had besteld.

5. Enorme tegenvaller
    Voorgerecht champignons erg vet
    Pizza en pasta hadden dezelfde smaak
    Nagerecht was lekker.
    Prijs kwaliteit verhouding slecht.
    Personeel was erg vriendelijk.
    Licht had wat gedimd mogen worden zodat de gedateerde inrichting niet opviel deze is echt aan vervanging toe
    Nog steeds hetzelfde als 25 jaar geleden.
    zeker niet voor herhaling vatbaar

6. Gewoon goed. Vriendelijke bediening, zalig eten en een leuke sfeer. En dat alles ook nog zeer betaalbaar. Kortom: een aanrader.

7. wiebe lenstra

Dinsdagavond 30 augustus 2016, ruim 20 graden, genoten we voor op het terras van heerlijke mosselen vooraf en daarna tagliatelle met zalm, mijn vrouw tagliatelle met broccoli, gevolg door een heerlijk nagerecht. Goed klaar gemaakt en niet duur.Vriendelijke bediening, maar ook attent.

8. Jacqueline Kroon

Heerlijk gegeten, een 3-gangenmenu!!
    Goede prijs en fijne service.
    Wij hebben het heel gezellig gehad en nog koffie van het huis gekregen.
    Een aanrader voor een leuke en gezellige avond.

9. Super goede pizza. Vriendelijk personeel.

10. Wij hebben toch zo lekker gegeten hier! Ik zelf had een pizza met allerlei, mijn tafelgenoot een pasta met truffel en pistachenootjes, was allebei heerlijk. Daarna het toetje met karamel. Ook de bediening was vlot en vriendelijk. Wij plannen alvast een volgende avond! ;)

11. Heerlijk om hier te eten. Goede, vriendelijke bediening en altijd gezellig! Zeker een aanrader om eens te proberen.

12. Ik heb heerlijk gegeten bij Bella Italia. De gerechten waren mooi opgemaakt en echt super lekker. Bediening was erg vriendelijk en staat altijd open voor een praatje. Er hangt een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader!!!

13. Riet & Albert

Heerlijk lekker gegeten bij restaurant Bella Italia. Bijzonder aardige mensen met een hart voor de klant. Dit was de zoveelste keer en zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten.

14. Bart Spaltman

Heerlijk gegeten met familie, erg gezellige sfeer, ongedwongen en mooi interieur dat je een beetje laat wegdromen. Maar vooral... heerlijke pasta en pizza.

15. klazien streefkerk

Een geslaagd etentje begint bij Bella Italia ;) leuk restaurantje in centrum van Kampen. Naast de geweldige hoeveelheid lekkere pizza's en pasta's staan er ook heerlijke vis en vleesgerechten op de kaart alles tegen zeer betaalbare prijs / bediening top altijd gezellig praatje!

Tip: huisgemaakte tortellini Du chef en de nagerechten !

16. Ook wij waren hier met een Groupon bon, met vier personen en allemaal grote eters. Dat er dan stukjes Pizza overblijven zegt genoeg. Dat kwam beslist niet doordat het niet lekker was want het smaakte heerlijk. Bediening was attent en vriendelijk. Als we in de buurt komen gaan we beslist weer hier eten.

18. Eten wordt snel opgediend.. vriendelijke mensen.. en het smaakt heerlijk!

19. Suzanne van Ewijk

Wat een geweldig Italiaans restaurant! Wij hebben een gerecht gekozen uit de lijst van specialiteiten en in een woord top!! Het gerecht staat op een rechaud waardoor het lang warm blijft. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Wil je écht Italiaans eten dan moet je hier zeker naar toe... een aanrader!! En vergeet het Italiaans biertje en het overheerlijke toetje niet. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
    Groetjes Lucas en Suzanne uit Amersfoort.

20. Gezellige huissfeer, super aardige bediening! Prijs/kwaliteit goed! Open keuken, dus je kan zo je eigen pizza zien. Kok/baas staan open voor leuk praatje. Uitgebreide kaart...!

21. Met een groot koppel gegeten. We zaten verdeeld over 4 tafels en de bestellingen werden per tafel opgenomen. Het resultaat was dat een tafel het hoofdgerecht pas kreeg toen de rest dit al 3 kwartier op had. Dit een aantal keer bij de hardwerkende serveersters aangegeven. Zij koppelde dit terug aan de chef/eigenaar en zij werd voor onze ogen grof behandeld. Dit heeft toch invloed op je gezellige avond. Ook klopte niet alle hoofdgerechten en was alles niet even warm. Toen we net uitgegeten waren begon de chef/eigenaar de pizza oven schoon te maken met een staalborstel. Dit gaf een hoog snerpend geluid. Geen fijn geluid als je aan het natafelen bent. We hadden namelijk net 5 minuten onze dessers op. De pizza's waren wel lekker.. Om toch niet alles negatief te maken.

22. Paar keer gegeten hier, we komen niet meer terug. Het begint een beetje een klungelige boel te worden. Kaart veranderd niet. Menukaart was smerig, alle drankjes waren niet gerekend en hoofdmenu word smakelozer. Beetje vergane glorie gevoel heb ik bij dit restaurant.

23. Met Grouponbon gegeten, de totale rekening werd gekort met 10.99, zijnde het bedrag wat ik moest betalen voor de Grouponbon, dus eigenlijk helemaal geen korting, daarom een zeer vieze nasmaak. Cannelonni redelijk, zonder de spinazie maar met rundergehakt, liever de originele versie. Risotto best aardig, maar erg veel. Dame blanche, aardige presentatie.

24. Binnen 20 minuten voor- en hoofdgerecht gekregen... voor ons geen gezellig avondje uiteten.

Pizza was goed belegd, alleen waren de uien er pas na het bakken in de oven opgelegd...

25. Vanavond heerlijk gegeten!! Alle gerechten waren top en je kon je eigen draai er aan geven! Super, heerlijke rode huiswijn en heel vriendelijk onthaal en bediening. Zowel de pizza's als pasta's waren voortreffelijk. Ga zo door!!! Wij komen zeker terug!!

26. De moeite waard om hier te gaan eten, gezellig en goed. Prima pizza en andere hoofdgerechten.

27. Dit Restaurant heeft nog heel veel te leren, hoe ten eerste eten bereid moet worden en daar je passie en beleving in stopt zodat het resultaat optimaal is. We gingen zitten en kregen brood met kruidenboter, deze kruidenboter was zo zuur dit heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant, toen we dit aangaven werd hier niet op gereageerd. Toen ik het nog een keer aangaf van heeft de chef hier wat mee gedaan werd er gezegd ja de chef had niets anders op dit moment, pfff (oke dan sta je wel even versteld).

Voorgerecht hadden we mosselen in kruidenboter en je raad het nooit maar de mosselen waren in diezelfde kruidenboter gebakken. Hoofdgerecht: 3 soorten pasta je zou denken dat is lekker maar we kregen een bord vol met alle pasta's op dat bord met daarover veel gehakt en kaas dat was gesmolten er boven op, uit de oven en mee,
    nou sorry de pasta was zo droog, de tortellini was een deegbal en de penne was gort droog,het was echt een bord vol smurrie met weinig aandacht aan het gerecht. Er werd niet gevraagd tussendoor of het smaakte maar pas aan het eind, en toen we zeiden dat het niet smaakte en ze zag dat de borden nog vol waren kijk ze een beetje raar maar er werd niets van gezegd. 1 tip; serveer altijd warme borden. Dessert: was oke maar onze avond was eigenlijk al klaar.

Om het positief af te sluiten; de drankjes waren lekker! Wij hebben in al die jaren dat we uit eten gegaan zijn dit nog niet meegemaakt.

groet

28. Gisteren hier voor de tweede keer gegeten met zijn zessen. Voor, hoofd en nagerecht gewoon super. Kan niet beter.

29. Het personeel maakt dit restaurant tot een schande, driemaal opnieuw een bestelling door moeten geven en ongeveer tien min wachten tot je je drinken krijgt. het gevolg is een avond waarbij de helft het eten al op heeft en de rest nog een kwartier moet wachten op zijn/haar eten. desondanks proberen de eigenaren dit te herstellen wat alles toch tot een redelijk restaurant maken

30. Net even snel en lekker gegeten bij dit restaurant. Heerlijke romige tomatensoep en een lekker pannetje penne gevuld met veel lekkers. Redelijke prijzen en zeer vriendelijke bediening!

31. Voor de eerste keer geweest. Maar kom zeker terug. Heb op aanrade het gerecht geprobeert Gamberoni a la Romana, grote gambas in een heerlijke saus met rijst. Simpelweg heerlijk. En dan het toetje op aanraden, bananen split. Heel wat anders dan je soms bij anderen krijgt. Banaan met vanille ijs, honing met wat creme en geroosterde amandeltjes, echt lekker. Goede en vriendelijke bediening, waar de eigenaar echt probeert de tijd voor je nemen. Volgende keer ga ik eens pasta proberen uit een pannetje wat ze direct aan tafel serveren.En ik wilde andere toetjes ook proberen.

32. Sinds begin mei is er een nieuwe eigenaar. Ik heb heerlijk gegeten, alles is op tijd. De bediening is heel vriendelijk en men neemt echt de tijd voor je. De desserts zijn zalig, nergens zulke lekkere desserts gegeten. Als je hier een voorgerecht neemt en een hoofdgerecht, krijg je als tussendoortje een heerlijke citrus sorbet van het huis.
    Echt een aanrader.

33. Heb hier afgelopen jaar 1 keer gegeten, wat overigens de eerste keer was.
    De kaart is leuk en gevarieerd, ik had hierdoor dus goede verwachtingen, helaas is dit niet uitgekomen.

Wij hebben erg moeten wachten op ons eerste glas wijn, gezien de dorst, hadden wij deze al snel leeg, wij hebben 3 keer moeten vragen voor een nieuw glas wijn, wat erg lang duurde.

Het hoofdgerecht viel tegen.
    Ik had een combinatie van verschillende soorten pasta's, ik had het idee dat deze pasta's zo op bord werden gegooid en daarna de oven inging, wat natuurlijk niet 'echt' gebruikelijk is voor pasta, die was te zien omdat de borden aan de randen vol zaten met aangekoekte stukken pasta.
    De smaak was prima.

Toen wij uiteindelijk de dessertkaart kregen hebben wij erg lang moeten wachten tot deze bestelling werd opgenomen, het heeft overigens prima gesmaakt (tiramisu).

Al met al viel het ons tegen.

Mij zul je er niet weer zien.

Ambiance erg goed.

34. Uriël da Costa

Bella Italia in steekwoorden:
    - Heerlijk eten!
    - Snelheid en goede service.
    - Echt een super prijs/kwaliteit verhouding.
    - Kortom een restaurant waar je er niet veel van tegenkomt.

35. Liesbeth

Heerlijke pizza's bij Bella Italia! Niet te duur maar wel erg lekker!

36. Mich 129 punten

Ik eet hier heel vaak. Is een Italiaan met sfeer, goede service en altijd goed eten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

37. Veenstra

Geweldige pizzeria, vaak geweest toen we nog in Kampen woonden. De pizzeria in Dronten kan er niet aan tippen, dus gaan we er morgen weer eten. Nu al zin in.

38. Na jaren weer eens een keertje hier uit eten geweest, matige bediening, veel te weinig aandacht, alles duurde veel te lang. Kindertjes hadden eten allang op, voordat er iets bij de volwassenen opgediend werd. Niet weer dus.

39. Eerste en tevens laatste keer, wij hadden gereserveerd maar onze tafel was al bezet.

Het was er koud en ongezellig. Ik had lasagna maar die was zo vet en had een meelsmaak. Maar een kwart van gegeten, wel gemeld maar geen reactie. Echt zonde van mijn geld.

40. Prima gegeten!

De bediening was goed en de pizza's en de pasta's erg lekker.

Wij waren fan van de Pasta con Pepe!

41. Michiel 114 punten

Hier komen wij heel soms, maar het eten is hier altijd goed. Aardig personeel, soms wel druk. Het is gewoon heerlijk eten, lekkere pizza's. De Dame Blanche helpt ook wel mee. :)

42. W. Reezigt

Samen met mijn dochter heb ik hier vanavond heerlijk gegeten. Onze pizza's waren verrukkelijk!

De plek, net voorbij de garderobe, was prima. Gezellige sfeer, warme aankleding, goede bediening, leuke mensen en veel pepermunten!

43. Gisteren ben ik hier voor 't eerst gaan eten en dat is mij uitstekend bevallen. Van de menukaart kan 't je gaan duizelen zoveel is er te kiezen.

Vlotte en korrekte bediening waar niets op aan te merken valt.

Een restaurant om nog eens te bezoeken.

44. Slecht, slecht, slecht, slecht! Wij hebben heel wat keren iets besteld om af te halen en 8 van de 10 keer kregen we het foute mee. Komt bij dat de salades echt vies zijn, veel gerechten zijn of niet gaar of zo gaar dat het ook niet meer te eten is! Vandaag was het weer mis, en echt, we hebben elke keer gebeld, maar daar wordt geen notie van genomen. De mensen die daar in de keuken staan moeten zich echt schamen! Ik ben geen Italiaanse maar ik kook tien keer beter! Waardeloos restaurant, sorry, maar ik ben echt boos!

45. ijsjes freek

46. Teleurstellende ervaring, een afknapper. Bediening was matig, op een opmerking wordt niet adequaat gereageerd (' er is niks mis mee, het zal wel verkeerd gevallen zijn', was de reactie terwijl de betreffende olijfolie echt heel ver over datum was, dat proef je!), de pizza's vrij smakeloos, geen kruiden e.d., en erg vet.

Geen aanrader; voortaan maar weer naar "de andere Italiaan" ; dan weet je wat je krijgt en da's altijd goed!

47. Chris & Diane

Verreweg de beste Italiaan van Kampen en omstreken.
    Pasta's worden leuk geserveerd in een koekepannetje en de pizza's zijn super.
    Personeel (altijd) vriendelijk. Voor de rokers een aparte rookruimte met barretje en zelfbediening.
    Weekends behoorlijk druk, dus reserveren is wel zo verstandig. Niet het meest belangrijk, maar de prijzen zijn keurig.

Al met al, een aanrader!

48. ronald en lucy boudewijn

Het eten is er echt super je kan alles naar je eigen smaak laten klaar maken niets is te dol het personeel is altijd heel attent en aardig ook (in ons geval) zijn kids geen probleem er zijn tekeningen en auto's.

De open keuken geef aan dat de kok weet wat hij doet, en weet wat schoonhouden is.

Echt een aanrader we gaan er nu weer naar toe.

49. een echte aanrader om hier te gaan eten. naar een wat minderen periode zijn ze nu weer helemaal top. ik ben er nu in korte tijd al weer 2 keer geweest.
    sfeer, eten, bediening het is allemaal goed

50. jacquelien

heerlijk eten, gezellig restaurant, goede service

51. eveline de vries

ik heb de beste pasta gegeten!! Paolo heeft een prima service. Echt aan te bevelen

52. Ferry van Schubert

Zeker een aanrader vooral de 'speciale' gerechten op de achterkant van de kaart!!

53. K. van der Weide

Bijzonder goed restaurant, prima bediening en erg vriendelijk. Prijzen zeer redelijk. Een aanrader

54. B.Gerritsen

Lekkerste pizza's ooit, leuke en keurige bediening, rustige en zeker Italiaanse ambiance, mooie inrichting.

55. willem haasjes

echt een aanrader, ongedwongen sfeer met gastvrije bediening. eten was top !