Joop's Snackcorner in Kampen

Joop's Snackcorner laten bezorgen?

1219684826 73
1273462082 69
1320517181 44
1502015420 40

1. Erg slecht!
    De patat, kroketten en frikandellen waren gebakken in oud vet. Je kon dit gewoon zien en proeven (Zelfs zwarte korrels zichtbaar tussen de patat en kroketten).
    Service is slecht we kregen een nieuwe bestelling in hetzelfde vet gebakken. Geen compensatie, niets.
    Uiteindelijk smaakte het eten nergens naar.

2. Zojuist een bestelling opgehaald bij Joop en wat een tent is dat. Jarenlang altijd foutieve bestelling gehad en vandaag toch wel de druppel. Na onvriendelijk te zijn behandeld omdat ik de saus apart wil, maar dat zogenaamd niet heb aangeven en al zuchtend en steunend de saus apart gedaan, een half bekertje (genoeg voor een patat groot.... niet dus). Maar heb nog nooit een broodje hamburger gezien zonder broodje. Hiervoor gebeld, vriendelijk te woord gestaan en er zou een broodje worden gebracht. En dat namen ze wel heel letterlijk: ik kreeg alleen een bolletje en kon daarop de koude hamburger opdoen en de saus schrapen uit het bakje. Ik zou me doodschamen. Een broodje?! Voor de excuses mag je wel enigszins een stukje service verwachten. Ik kom er niet meer hoe lekker ik het daar ook vind. Personeel is blamage.

3. J. Veenstra

21 februari 2018 en nog nooit zo een gore patat gehad. Ik kom er nooit weer. Personeel waar totaal geen passie uitstraalt. Eigenaar doe er iets aan.

4. John de wilde

Wat een slechte bediening. Laatste keer hier geweest. Datum bezoek 20 juli 2017.

5. Tessa mol

Telefonisch besteld. Meerdere producten besteld waaronder een kebap schotel echt niet te eten. Totaal geen smaak en patat waarmee je iemand een gat in het hoofd kan gooien. Jammer. Zeker gezien het toch flinke bedrag van de totale bestelling. Snackbar is erg achter uit gegaan vergeleken met vroeger. Toch jammer kwam er graag. Voor ons dus niet meer

6. Chantal

Chagrijnig personeel.. geen geduld naar de klant op kunnen brengen.. Harde kipschnitzel tegen verbranding aan.. Patat speciaal besteld met ketchup en we kregen patat met curry en ketchup.. Voor mij de laatste keer geweest dat ik daar eten heb gehaald!

7. Wat een onvriendelijk personeel, slechte mentaliteit en totaal niet klantvriendelijk. Ik kom er nooit weer en zeg het voort.

8. Anderhalf uur op ons eten gewacht wat vervolgens koud aan kwam. Achteraf kon ik dit weten als ik de recensies gelezen had. Ik heb gebeld waarom het zo lang duurde en ze werden bijna boos op me dat ik belde om te vragen waarom het zo lang duurde.

9. 75 minuten op ons eten gewacht. Gebeld, geïrriteerd gereageerd door medewerker.. Bovendien was het eten koud en dus niet te eten. Ik bestel hier nooit weer.

10. Wederom 1 1/2 uur op een patatje en snacks moeten wachten. Patat was koud en snacks lauw. Snap gewoon niet waarom er bezorging is? Bezorg dan gewoon niet! Kijk eens naar de vorige recensies en leer hiervan.

11. 2 personen patat zonder saus besteld, kregen 2 bakjes met hier en daar saus (denk dus van een andere klant).

12. Geweldige tent. Leuk spontaan personeel, behalve een meisje, vaak chagrijnig en bot naar klanten. Voor de rest, lekker eten, op tijd klaar, en het is altijd gezellig als ik er kom!

13. Eten bestelt, was erg op tijd, binnen een halfuur was het er. We hadden gezegd 2 keer een broodje doner. We kregen een bakje patat met wat doner erop, niet volledig gevuld. De milkshake zat er niet bij, stond wel op de bon. De spekkie dreef in de joppiesaus, en de patat oorlog ZONDER ui, was mèt ui. Verder veel te donkere patatjes er tussen.

Niet tevreden.

14. Personeel is bepaald onvriendelijk. Altijd je bestelling checken, want het is zeldzaam dat ze geen fouten maken.

15. Superslecht eten. Patat was koud, duurde 1,5 uur voordat we het kregen. Na een uur wachten moeten bellen en alsnog een halfuur gewacht, nadat zij 5 minuten beloofd hadden. Het eten was koud/lauw, smaak was er niet. 1x nooit meer...

16. Zeer slecht, een uur nadat we besteld hadden hebben we nog maar een keer gebeld. Daarna moesten we nog een half uur wachten. Uiteindelijk werd het eten bezorgt zonder excuses. De boerenpatat smaakte naar soep. Ook de rest van het eten was lauw en het leek net alsof het 2x gefrituurd was. Geen enkel goed woord over dit bedrijf.

17. Online besteld, na een uur wachten en 2 keer bellen met een arrogante medewerkster, wordt de bestelling afgeleverd. Helaas ontbreekt er wat, dus opnieuw gebeld. De nalevering komt er snel aan wordt verteld, maar na een half uur nog steeds niets ontvangen.
    Online bestellen is hier geen optie. Wat een slechte service en wat een aparte manier van klanten bedienen.

18. Slechte patat... Niet krokant en dus half gebakken. Service is in de snackcorner ook slecht te noemen. Ongeïnteresseerd personeel.

19. kees morelis

Vorige week koud eten, vandaag de 'tegoedbon' gebruikt.

Niets op aan te merken, fout uitstekend hersteld!

20. Eten is prima, goede kwaliteit. Het duurt wel lang voordat de bestelling klaar is. Personeel maakt een ongemotiveerde indruk en is uitermate onvriendelijk en onbeschoft. Ze kijken vaak kwaad. Dit is een probleem dat al speelt zolang deze zaak bestaat. De eigenaar kiest er kennelijk voor om personeel aan te nemen dat er voor zorgt dat mensen niet meer willen komen. Advies aan het personeel ; als een klant hallo of iets dergelijks zegt, zeg eens wat terug. Probeer eens te glimlachen. Zeg mensen gedag als ze weg gaan. En duik niet iedere keer het magazijn in als er weinig mensen zijn. Je bent ook gastheer/vrouw. Ik heb het gehad met deze zaak en zal er niet meer heen gaan, er zijn in Kampen gelukkig heel wat betere te vinden.

21. Eten is goed, personeel niet om aan te zien... nooit een keer vriendelijk, nooit hallo of eet smakelijk, het is geld innen en weg wezen. Als het mijn tent was had ik iedereen op straat gezet, want dit kost klanten

22. Mijn ervaringen zijn zo superslecht dat ik liever doorfiets dan daar nog eten ga halen. Bestellingen die niet compleet zijn, raspatat door gewone patat, sausen die je apart wilt worden door elkaar gedaan enz. Kleine stukjes friet, waarschijnlijk voor de derde keer gebakken, dus keihard. Kroketten met een te zwarte buitenkant. Het personeel is heel onvriendelijk, er kan geen lachje of goeiedag vanaf..

23. Ik heb vandaag een besteling gedaan bij Joop.

Was onwijs goed en erg lekker.

Service was erg goed.

Ik kom vaker terug!

24. Beneden peil. Klantonvriendelijk: nors personeel, kan geen aardig woordje van af. Letten vooral op elkaar, of iedereen wel evenveel doet. Eten in etappes klaar: broodje kroket, fricandel en kaassoufle al 3 minuten klaar en dan komt de patat er nog eens achteraan. Helft dus al weer koud. Saus vergeten. Niet meer heen dus!!

25. Vaak zijn de bestellingen niet compleet en personeel die niet de moeite doet om het op te lossen tenzij je er gelijk wat van zegt maar dan krijg je wel een nieuwe maar dan is je eten koud voor als je er weer bent erg jammer en thuis bezorgen is een ramp altijd koud eten.

26. Laatst nasi schotel gehaald. Was niet te eten. Nasi natte kleffe zootje. Ik kon niet ontdekken dat het nasi was. Moest 20 minuten wachten voordat het klaar was. Jopie snackcorner is niet meer wat het geweest is. Sinds dat Jopie er niet meer is.

27. Michiel 114 punten

Wij halen onze patat hier vandaan, en het is altijd goed. Goede bestelling, altijd alles mee. Minpuntje is toch wel dat ze soms met z'n allen naar een verhaal luisteren, en dan niet op de patatjes letten.

28. Bagger. Vandaag om 19.36 besteld, nu is het 21.15 en nog steeds niet heel mijn bestelling gehad.
    Krijg 3 andere dingen dan de 5 die ik besteld had.
    Dikke afrader dus.

29. Het eten is er goed, maar ik ben er al een hele tijd niet geweest omdat de bestelling nooit klopt.
    Er mist altijd wel wat, dat ben ik zo zat dat ik er niet meer kom.
    Dat is lekker snel geld verdienen, wel laten betalen en niet meegeven.
    Je kunt wel bellen en het later ophalen, maar dat is niet de bedoeling.

30. Samantha

Het eten is lekker.

Maar de milkshakes zijn waterig, en dat is niet lekker.

Voor de rest is het verrukkelijk.

Mijn moeder bestelt net weer! :)

31. mariska

Ik kom er graag, vind de schnitzels en de raspatat errug lekker maar ook ik ondervind vaak problemen doordat de bestelling voor de zoveelste keer niet compleet is. Je mag het dan alsnog wel ophalen, maar dat schiet natuurlijk niet op.. Jongens, doe daar echt ff wat aan!

32. bianca

Eten is er erg goed. Zelf word ik alleen wel gek van dat je bestelling nooooit compleet is. Zelf heb ik net er heen gebeld of ze vegetarische bitterballen hadden (omdat ik er vaker heb gestaan dat ze er niet meer waren) ja we hadden ze wel.. kom ik daar zijn er geen bitterballen meer maar wel kroketten.. oke dan maar kroketten 4 (zucht) kom ik thuis ja hoor heb je er maar 3!

Als je zoveel klachten hier over hebt ga er dan eens eindelijk op letten! Jullie verliezen klanten op deze manier zorg dat je je zaakje voor elkaar hebt!

33. van sermondt

Het is ons nu voor de 5de keer overkomen dat de bestelling niet compleet is. Eten ok, maar service laat te wensen over.

34. Het eten van Joop is goed, ze mogen af en toe wel uit kijken met bezorgen ivm sausen. Maar het eten is er erg goed!

35. Ik kom voor de spullen van Joop speciaal van IJsselmuiden naar Kampen. Prima eten (uitmntend) als je van snacks houdt.

36. super goed

37. Een hongerig persoon

We hebben besteld en het zou thuis gebracht worden. Eindelijk na 1 uur en 10 min was het er. De patat was niet echt warm, de bezorger heeft het niet zo nauw genomen met bochten, dat was te merken aan mijn frikandel speciaal waarvan de curry nog onderaan het bakje kleefde...
    Jammer genoeg is dit niet de 1e x dat dit ons hier is overkomen. Ik denk dat vanavond de laatste keer was...