ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Gezellig uiteten in Kampen, dineren aan de ijssel, een zakelijke lunch of buffet?

Naast onze menukaart serveren wij elke seizoen weer lekkere seizoensgerechten, denk aan mosselen, asperges en wildgerechten, waardoor De vierjaargetijden u iedere keer weer verrast met verschillende vis-, vlees- of vegetarische gerechten.
Natuurlijk bent u bij ons ook van harte welkom aan onze gezellige bar voor een lekker kopje koffie met gebak, seizoensbiertje of wijntje; wellicht met een heerlijk bittergarnituur.

• All-inclusive

1297519648 76
1332053880 86
1470190807 84

1. Thérèse

Heerlijk eten. We hebben een proeverij gehad en hebben genoten van het lekkere eten. Het personeel was erg vriendelijk.

2. We hebben met z'n vieren gezellig gegeten. Op plekje bij het raam. En het smaakte allemaal heerlijk.

3. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten op het terras met zicht op de IJssel.

4. Zonneveld

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De drie gangen werden in een goed tempo keurig uitgeserveerd. Het jonge personeel weet goed hoe de regels zijn. Dit zie je niet vaak meer. De kwaliteit van het eten was perfect t.o.v. de redelijke prijs.

5. Marja Scherpenzeel

Het was een goede ontvangst, gezellige entourage, vriendelijke bediening.
    Echt waar voor je geld.

6. Heerlijk gegeten, en een super attente en vriendelijke bediening. Tafeltje met uitzicht op de schepen van de bruine vloot aan de IJsselkade. Komen snel weer!

7. Sfeervol restaurant met erg vriendelijke en vlotte bediening.

8. B.P. den Hartogh

Het is een leuk restaurant. De vrouwlijke bediening zeer voorkomend. Het voorgerecht liet een kwartier op zich wachten. Het hoofdgerecht 35 minuten daarna.
    De kwaliteit was erg matig.
    De logistiek vanuit de keuken klopt voor geen meter. Niet druk maar toch zeer lang wachten!

9. fam.zandbergen

Een mooi gezellig restaurant met een goede sfeer… goede snelle nette bediening en het eten was het geld waard… het smaakte heerlijk… een aanrader!

10. Irene Floor

Taart en koffie van slechte kwaliteit. Taart beroren. Toen we er wat van zeiden geen excuses.

11. Hennie Andriessen

Heerlijk gegeten, was gezellig.

12. Annemiek

We hebben heerlijk gegeten in een mooi restaurant, een aanrader om naar toe te gaan.

13. Germart Bouman

Gewoon top! Heerlijke knoflookgarnalen gegeten en de ouderwetse sorbet mis ik op andere kaarten. Zo lekker!
    Gastvrij personeel in een sfeervolle ambiance.

14. Keurig personeel, zeer professioneel en netjes. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Beveel het restaurant zeker aan.

15. We hebben lekker gegeten. De service was goed, ze waren erg vriendelijk.
    We vonden alleen dat er weinig groente bij het hoofdgerecht aanwezig was.

16. Man en vriendin vonden zalm en varkenssatespies heerlijk. Mijn champigons waren smakeloos en lauw. Vegetarische quiche zat weinig smaak aan en toetje honing notentaart was helemaal niet te eten. Tegenvaller voor mij. Jammer.

17. Eten was niet heel bijzonder.

18. We hebben echt geweldig goed gegeten! De proeverij was een topper! Vers, gevarieerd, mooi opgemaakt en meer dan voldoende. Wij komen binnenkort weer!

19. We hadden om 18.30 Geboekt om 20.30 Hadden we nog geen hoofdgerecht op tafel, het duurde ons inziens te lang. Van te voren hadden we gepland om rond 21.00 2 Gangen en een toetje gegeten te hebben en weer onderweg naar huis te kunnen. Uiteindelijk was om 20.45 Het hoofdgerecht op tafel, we hebben echter geen nagerecht meer besteld de tijd was op…
    Leuke ambiance, wel een beetje donker, eten was goed porties groot genoeg.

20. Vriendelijke bediening, eten was ruim voldoende, en kwaliteit normaal/gewoon/goed, niet speciaal.

21. Was wederom weer lekker eten !

22. Akoestiek vreselijk. Doodvermoeiend. Bediening zeer traag, wel vriendelijk.
    Eten matig. IJs was op waardoor de dame blanche met aardbeienijs moest. We komen niet terug.

23. Anoniem

Wij hebben heerlijk gegeten. Prima kok, bediening aan tafel ook goed. Wij hebben het doorgegeven aan anderen.

24. O. Stam

Voor een familietreffen een buffet gevraagd. Van een paar ervaren restaurant bezoekers hoorde ik, dat het heel goed was. Met special wensen qua dieet werd rekening gehouden. We moesten wel een poos langer op het eerste eten wachten dan gedacht. Tussen soep, voorafje, salades, warm buffet en toetje zat ook ruim tijd, wat in onze groep prima werkte - we kwamen ten slotte om elkaar te ontmoeten, en nu verhuisden deelnemers telkens van plek. De hele middag was gevuld. We voelden ons welkom en goed verzorgd.

25. Wat had ik trek in een lekker en goed bakkie,
    Dus gingen we zitten bij De Vier Jaargetijden. Worden daar redelijk geholpen niet van harte maar bestellen daar koffie en broodjes kroket. Tot mijn verbazing werd mij een koffie geserveerd van gefilterde koffie. Mijn vraag of er geen echte espresso machine was kreeg ik als antwoord dat het te druk was om die te gebruiken .
    Dit was rond 14. Uur en de zaak was voor 30 % gevuld.
    In de zaak zelf grote tafel met kop en schotels en thermoskannen met koffie. Bij het afrekenen deelde ik mede dat ik deze koffie niet echt lekker vond en dan ook heb laten staan. Jammer voor me werd er gezegd en moest hem gewoon afrekenen.
    Wat een kans dat als het erg druk is of druk moet worden om je bedrijf te profileren om kwaliteit en service in een hoog vaandel te dragen.
    Maar deze kans laat De Vier Jaargetijden wel voorbij gaan.
    Ook jammer voor Kampen wij komen er niet meer.

Gr Harry.G

26. Anoniem

We hebben heerlijk gegeten op het dakterras, en hadden een zeer geslaagde avond. Bedankt daarvoor!

27. Het eten was super ! We kregen erg veel en ontzettend lekker ! Top en voor die prijs !

28. Hallo de Weerd

Heerlijk gegeten! Super personeel! Een aanrader. Wel jammer dat de gerechten zo ontzettend snel na elkaar werden uitgeserveerd.

29. Hulphond was welkom en ze gingen er goed mee om.
    Vriendelijk personeel en lekker gegeten.

30. Hanneke Gijsen

Lekker eten. Vriendelijke bediening.

31. Het is fijn dat er een zij ingang is. We hadden namelijk een rolstoel bij ons en dat is door de voordeur, vanwege de hoge stoep niet fijn. Binnen is het heel gezellig.
    We moesten wel heel lang wachten voor we ons eten hadden. Toen we daar iets van zeiden, kregen we als antwoord dat ze maar met z'n drieën waren, waaronder 1 die vandaag voor het eerst hier werkte. Of het personeel kan het niet aan, of de keuken niet.
    Het eten was heerlijk.

32. Reinier Kamp

Heerlijk gegeten, jammer dat er geen verse jus d'orange beschikbaar is. Verder was het ongezellig koud.

33. Stefan Lelieveld

Lekker gegeten, prima service, leuk aangekleed, alleen de ruimte was wat koud.

Prijs valt prima in mijn budget, ga er zeker vaker heen.

34. J. vd Linde

Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Top!

35. Op 2e kerstdag hebben wij gegeten bij de 4 Jaargetijden. Wij hebben hiervoor al een aantal keren hier gegeten en nooit problemen ondervonden. Deze dag was dit helaas anders. Het zat helemaal vol, en er was veel te weinig personeel. Alles duurde (te) lang. Van het opnemen van de bestellingen tot het serveren van het eten. Na 2 uur en een kwartier hadden wij alleen ons voorgerecht nog maar gehad. Toen wij gingen vragen waarom het zo lang duurde, werden wij niet netjes te woord gestaan. Uiteindelijk kwam het erop neer dat het nou eenmaal druk was en dat wij gewoon 'even' geduld moesten hebben. O ja en we konden dan wel een drankje krijgen voor het lange wachten. Toen het eten eenmaal kwam was het heerlijk, maar het had zo lang geduurd dat wij allemaal over onze honger heen waren en dus eigenlijk geen trek meer hadden. Zonde!
    Het eten was zoals vanouds heerlijk, maar op dergelijke drukke dagen kan je beter ergens anders gaan eten helaas.

36. Het eten was goed. Prijs/kwaliteit was oké. En gezellige locatie.

37. Wim en Coby

Zoals altijd heerlijk gegeten. Dit keer gekozen voor de Kerstproeverij. Een aanrader.

38. M. Rietberg

We hadden voor 3 personen gereserveerd en het was geen probleem dat er iemand bij kwam. En het eten was ook heerlijk.

39. Erg lekker gegeten. Restaurant ziet er heel gezellig uit, het is er alleen wat rumoerig. Waarschijnlijk doordat er geen gordijnen of iets dergelijks hangen.

40. Milou Riezebos

Heerlijk gegeten :)

41. Het bleek dat onze reservering niet was overgekomen. Er stond niets in hun agenda. Ze maakten daar geen excuses voor en ze wezen ons een tafeltje dicht bij de deur. Daar zaten we niet bepaald behaaglijk, het was er koud. We hebben nog gevraagd om een ander tafeltje maar dat kon niet, waren allemaal gereserveerd werd er gezegd. Dat klopte niet want de hele avond waren er nog een paar andere tafeltjes onbezet. Als wij een van die tafeltjes hadden gekregen hadden we met meer genoegen kunnen eten.
    Het eten was overigens heerlijk, wij hebben de proeverij gedaan, een echte aanrader!

42. Geertje de Boer-Hannema

We hebben heerlijk gegeten en erg gezellig gezeten . We komen graag nog eens terug

43. Het restaurant ziet er leuk uit maar het eten viel ons tegen. We begonnen met de soep van de dag, een champignonsoep maar was erg zout. Daarna had ik een varkenshaas in spek wat twee kleine stukjes waren, erg weinig voor wat je betaald. De kipfilet in spek was ook maar 1 stukje had wel wat meer gemogen, de varkenshaas en kipfilet waren wel lekker. De friet, skin-on aardappels, peren en sla was wel goed maar het was allemaal meer kant en klaar met wat uitjes als decoratie er over gestrooid dan dat er echt aandacht aan het eten besteed was dat is erg jammer. Het toetje een creme brule kwam uit de koelkast en was te koud, de suikerlaag bovenop niet knapperig. Tegenvaller. Ik zou hier niet weer heen gaan er word te weinig aandacht aan het eten besteed.

44. Mooie locatie en heerlijk gegeten.

45. Restaurant met prettige sfeer, goede zitplaatsen, mooi uitzicht op de IJssel. Eten was goed. Wel vonden we de salade nogal karig: 1 schaaltje voor 4 personen

46. Mooi restaurant, met lekker eten. De porties waren wel aan de grote kant.
    De carpaccio was volgens mijn tafelgenoot minder lekker door een 'zure' knoflookdressing.
    Verder goede bediening, mooie aankleding en goed gegeten.

47. Donderdag 06-08-2015 tijdens de Kamper Uit dagen heerlijk gegeten bij u, samen met een vriend.

Heerlijk uitgekeken op de IJssel. Was super. De sfeer goed. Het personeel erg vriendelijk. De service uitstekend.

Je kunt er heerlijk eten en drinken. we hebben daar heerlijke mossels gegeten. Was super heerlijk. We komen absoluut weer bij u te eten.

48. Donderdag 6/8/2015 tijdens de kamper uitdagen heerlijk gegeten bij de vier samen met een vriendin. Heerlijke mosselpan met friet en salade. Prima verzorgt op het dakterras met uitzicht op de ijssel. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Ga zo door, dikke pluim. Wij komen zeker terug bij jullie.

49. Leuke locatie met prachtig uitzicht op de IJssel. Heerlijk gegeten.

51. J. van der Werf

Zondagavond vriendelijk ontvangen, een met zorg gedekte tafel voor tien. Allen lekker gegeten in alle rust.

52. Prachtige locatie met uitzicht over de IJssel. Het was erg rustig toen wij er kwamen eten (paar weken voor kerst) en de bediening was meer met zichzelf en hun plannen voor kerstdagen bezig dan met onze bestelling. Dat was een beetje jammer. Het eten was wel erg goed!

53. De hele groep was het er mee eens, we hebben heerlijk gegeten. Door de grote van de groep moesten we misschien wat langer wachten maar de lokatie is gezellig, het personeel vriendelijk. Dus was het niet erg.

54. Donderdag heerlijk gegeten met de collega's. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht heerlijk, alles voldoende en erg goed bereid. Goede sfeer, mooie ligging, kortom alle ingredienten om hier nog een keer weer te eten. Een echte aanrader!!

55. marjanne peters

Prima restaurant, lekker gegeten met groepje vriendinnen. Vriendelijke bediening. Boventerras is prachtig om te zitten, met magnifiek uitzicht op de IJssel. Een minpuntje: om op het terras boven te komen, werden we via de buitentrap verwezen. Onder aan de trap een afvalcontainer (en die stinken altijd) en plastic afval. Tip: leid gasten binnendoor, of zorg dat afval weg is en container niet stinkt.

56. de zussen

We hebben heerlijk gegeten. Het was een leuke afsluiting van 2 zussendagen.
    Voor herhaling vatbaar.

57. Absoluut een toprestaurant waarvan je tevreden en voldaan thuiskomt.
    De ossenhaas was precies goed bereid en lekker mals.
    Ook de bijgerechten en de saus waren prima en mooi opgediend. De bediening is alert en regelt vlot nieuwe drankjes.
    De sfeer in het restaurant is gezellig, mede omdat het er druk was.
    De prijs voor dit alles is wat hoger dan gemiddeld maar dekt de lading zeker.
    Een aanrader!

58. 10 personen personeelsuitje Anticimex b.v.

We hadden met 10 personen een bedrijfsuitje, een super avond gehad. De sfeer is gezellig en goed, vriendelijk personeel en een geweldig uitzicht.

Eerst lekker wat drinken aan de bar en de keuze van het menu bepaald, voldoende keuze. Ook in het aanbod van bier en wijn.

Het eten is er zeer goed,voldoende groentes en aardappelen
    Aanbevolen is de huisgemaakte uiensoep.

59. Het eten was erg lekker,

Als voorgerecht een tomatensoepje, erg lekker en vol van smaak. De soep was erg heet en bleef ook lang goed warm. Als hoofdgerecht mixed grill, superlekker vlees en goed warm. De sausjes kreeg je er apart bij en niet over het vlees heen.
    Bij het hoofdgerecht krijg je nog frietjes, aardappeltjes met kruiden en een salade.

We hadden geen nagerecht genomen want we zaten veel te vol omdat je zoveel kreeg.

Het personeel was erg vriendelijk en stond snel aan je tafel, vroegen vaak of alles naar wens was.

Wij zouden zeker nog eens terugkomen.

60. Heerlijk gegeten met onze 4 kinderen, zeer professionele bediening, komt netjes vragen of alles naar wens is en klachten worden gelijk opgelost. Verder zeer lekker gegeten ons zie je vaker terug.

61. Heerlijk gegeten!

Je kunt er gezellig bij het raam zitten en het uitzicht is mooi!

Het eten smaakt goed en het personeel is erg vriendelijk.

62. We hebben gisteravond weer heerlijk gegeten! De vis was geweldig, het vlees was haast niet op te krijgen, flink stuk en botermals. Voor herhaling vatbaar. We komen zeker weer hier eten.

63. Marcel van Halen

Prima avond gehad.

Lekker 3- gangen menu gegeten, allemaal prima.

Het restaurant is gezellig aangekleed, al vonden wij het wat koud bij het raam.

Vriendelijke en vrolijke jongeman die ons hielp.

Het is een echte aanrader!

64. d.vrinds

65. Jan Peter

Fantastische avond gehad! (november 2010)

Wij hebben heerlijk gegeten!

We werden eerst uiterst vriendelijk ontvangen door een zeer jonge, vrolijke jongen.

Dat was ook de gastheer van onze gezellige avond.

Hij heeft het super gedaan!

Complimenten voor deze jongenman!

Het eten was verder ook prima!

Allemaal bedankt voor deze gezellige avond!

66. Binnen erg gezellig.

67. Afgelopen week wezen eten bij de Vier op aanraden van vrienden. Maar helaas werden onze verwachtingen niet waargemaakt.

Prima gegeten, maar misschien een tip voor de eigenaar om keukenpersoneel op de kleding aan te spreken. De zin in een toetje ging ons over toen we dit zagen.

Verder toch een voldoende.

68. Kampenares

Geweldig eten, ik kan het iedereen aanraden! De prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

69. Erg jammer.

Aankleding en uitstraling super. Van binnen erg smaakvol ingericht, de buitenkant kan wel een opknapbeurt gebruiken!

Het eten viel erg tegen, slappe groentes en geen presentatie.

Erg zout allemaal. Bediening jong en matig vriendelijk. Het meisje wat ons bediende was denk ik 1e bedieningsmedewerker. Het leek ons of ze er niet veel lol in had.

We hadden met z'n vieren er meer van verwacht, helaas.

70. We zijn er onlangs geweest voor een lunch.
    Leuk, een uitgebreide kaart en het eten was erg goed te eten. Voor ieder wat wils!
    Ook de bediening was super.
    Goede prijs/kwaliteit!
    We komen zeker nog een keertje!

(1 nadeeltje, de verschoningsruimte scheen boven te zijn, terwijl we alleen maar beneden zaten)

71. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening.

72. ok