Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

1. Hadden een leuke avond uit eten in gedachten..en omdat wij hier nog niet waren geweest en het er van buiten en binnen erg leuk uitzag hebben we voor het het postkantoor gekozen.
    De bediening was vlot en vriendelijk.. de kaart is compact maar dat schept vertouwen in kwaliteit. Helaas was er geen enkel gerecht dat we bestelt hadden dat ons kon boeien.. de carpaccio was matig aanwezig in smaak terwijl de oude kaas overheerste..het hoofdgerecht was goed alleen de salade was aan de flauwe kant geen smaak.. de geserveerde frites waren erg droog..
    Helaas dus geen smaak sensatie.. hoop hier wel eens terug te kunnen komen.. als er betere recensies zijn..

5,5
  2. De kracht van de Italiaanse keuken is zijn puurheid, eenvoud en eerlijkheid is zeker te vinden bij dit Italiaans restaurant, ze koken volgens deze traditie. Geen menu elke dag bereiden de koks gerechten uit zorgvuldig gekozen ingrediënten.
    De groenten komen van de biologische boerderij uit de buurt. Het vlees is van de biologische slager binnen 30 km omgeving en vis komt 2 per week vers binnen.
    Brood wordt verse gebakken en er is huisgemaakte pasta, deze week hadden ze ravioli met ricotta radicchio en walnoten heel lekker,
    alle wijnen uit Italië en voor al uit Sardinië, meest gemaakt van autochtone druivenrassen.. mooie verhalen bij de wijnen en heel veel passie, en dat in Hoogeveen hadden wij nooit verwacht.
    Opvallend zijn verder de grote ruimte van dit restaurant, met een ambachtelijke Italiaanse sfeer, mooi open keuken dit is te Italië die jij graag ontmoet. De land van de smaak gastvrijheid elegantie een passie. Wij komen zeker terug hier in Hoogeveen bij Da Luca

3. Dagje Hoogeveen afgesloten met een etentje in Eetcafe The Pub n.a.v. de recensies op deze site. Niet teleurgesteld, integendeel! Heerlijke verse Carpaccio; gambas met pasta om je vingers bij af te likken en als dessert grootmoeders arretjescake! Vlotte, informele en humoristische bediening. Ik zat buiten op het terras maar van binnen ziet de zaak er echt prachtig uit, top!

4. Beste en snelste en lekkerste patatboer in Hoogeveen, het is het zeker waard om hier voor om te rijden. Nette, goede, hardwerkende medewerkers. De sfeer krijgt een 5, maar voor een friethok is dat denk ik het hoogst haalbare.
    Echt heel goed!

5. familie de boer

Geweldeg ervaring in Hoogeveen wat een verrassing deze Italiaans restaurant.
    wat doen ze in godsnaam in Hoogeveen wij zijn net terug uit Italië en hier gegeten er zit geen verschil echt Italiaans zoals het in Italië is,puur seizoen gebonden heerlijke olijf olie gast vrij personeel en verstand van zaken eigen import wijnen voor al uit Sardinië waar de evenaar vandaar komt,overheerlijke antipasti vlees uit de buurt nor nooit zo mals ossenhaas gegeten.wij komen uit Amsterdam en zijn wat gewend maar dit is echt top wij willen Julie bedanken voor deze top avond net of wij nog in Italië zatten
    mille grazie da luca

6. Lekker gegeten! Bediening was vriendelijk maar erg traag. Op een gegeven moment vroegen we ons zelfs af of we niet vergeten waren .....

7. Ik heb hier nu een paar keer gewoonweg heerlijk gegeten!
    De bediening is erg vriendelijk en gastvrij en men houdt rekening met eventuele allergiën of wensen van gasten. Mocht er iets op het menu staan wat men niet eet, dan wordt dit weggelaten of vervangen door iets anders.

Het eten is lekker, verassend en qua prijs / kwaliteit kun je hier niets van zeggen. Kortom ik kom hier graag snel weer een keertje op bezoek!

8. Wij hadden slechte verhalen gehoord, maar na een keer met collega's te hebben gegeten was ik om. Gisteren samen gegeten in het postkantoor. Bediening vriendelijk en losjes, lekker eten en qua prijs valt het echt wel mee. Voor 2 personen plankje brood, hoofdgerecht, gedeeld nagerecht, 4 drankjes en kopje koffie= 66 euro. Netjes dacht ik zo. Tot de volgende keer.

9. Vanavond heerlijk gegeten met ons grote gezin van 7 personen. Van een heerlijke tournedos (medium), fajitas met biefstuk, jalapeno peper en rijst tot de boterzachte honing gemarineerde spare ribs met "oma"-frieten. De jongst alleen een grote kom appelmoes, aan alle wensen wordt voldaan. Door de komst van het nieuwe concept, een menu bestaande uit 3 gangen, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot slot naast de desserts op de kaart ook de mogelijkheid om daar van af te wijken om tot een heerlijk toetje te komen. Binnenkort komen we weer!!!

10. Wij hebben hier superlekker gegeten voor een goede prijs! De bediening is misschien niet van heel uitzonderlijk hoog niveau, maar als je een Baileys in een vol longdrinkglas krijgt, hoor je mij niet klagen!

11. Italiaans Hoogeveen

Na een concert te hebben bezocht, toch maar gekozen om in onze woonplaats Hoogeveen te gaan eten. Tja, dan is onze keus snel gemaakt. Dus naar Pizzeria Mario gereden. Lekker op het terras gezeten. Jammer van die auto's die af en toe langskomen.
    De bediening was als vanouds vriendelijk en vakkundig. Ze weten waar ze over praten. Ondanks de drukte, hoefden we niet lang op ons eten te wachten.
    Het eten was ook weer heerlijk, zoals gewoonlijk. Ook als Mario himself er even niet is, gaat de kwaliteit gewoon door en zo hoort het ook. We kregen nog een lekker likeurtje aangeboden van het huis. Super bedankt!
    Vrouw Mario vertelde ons, dat ze ook op vakantie ging.
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en tot de volgende keer maar weer.

Groeten van een paar zeer tevreden klanten !

John en lady.

12. daniela

Ik ben hier heel vaak geweest maar na de laatst paar keren ga ik hier niet weer heen. Tja wat moet ik zeggen, er is elke keer wel wat, dan lauw eten, dan is er iets niet meer en krijg je de helft niet op je bord en moet je er zelf wat van zeggen, dan zit er geen smaak aan, dan zitten er veel harde stukken vlees in je gerecht, dan heel zout, dan veel tzaziki dan weinig enz. Er zit geen constante kwaliteit in het eten en het is elke keer anders bv de giros met champions enz, dan zit er een saussje overheen en dan niet. Dan hebben ze geen bier meer, dan geen pitabrood. Teveel negatieve ervaringen dat ik het nu wel heb gehad.

6,1
  13. ijsbrand

De 7 gangen proeverij met een fles huiswijn erbij geprobeerd. Dat vraagt zitvlees op harde stoelen. Als de airco dan ook nog te koude lucht geeft, dan wordt het al minder. De gerechten waren deels verrassend, doch steeds gering van omvang. Als dan uiteindelijk voor de wijn niet de aanbieding, maar de volle mep gerekend wordt, gaat de stemming verder omlaag. Kortom geen prettige ervaring.

14. Robert Jan van Hoogdalem

'Even' in de pauze van mijn werk drie pizza's ophalen. 45 minuten gewacht..
    Snel naar mn werk, pizza eten!
    Als je van pizza's houdt die naar water smaken, vooral hier bestellen. We hebben de pizza's maar weggegooid, zonde hoor!
    De prijs per pizza is helemaal niet duur (op dinsdag 6 euro per stuk) en dat is maar goed ook.
    Bah.

15. Super gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening! Heerlijk eten en het wijntje is top!
    We komen graag terug, en het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Niets is hen teveel.

16. Chinees-Indisch Hoogeveen

daniela

Er zitten na de smaakpolitie weer andere eigenaren in. Het eten is ook anders. Het enige wat ik nog een beetje lekker vind van de algemene chinees is cha sieuw maar wel erg zoete saus. De loempia's vind ik hier erg vet en ik mis een ei op de nasi of bami.

5,3
  17. daniela

Nu fish and chips gegeten, de vis was slap gebakken en heel weinig ik kreeg twee kleine filets. De friet daarentegen was een enorme hoeveelheid en erg lekker alleen veel te veel. Beter andersom; meer vis en minder friet. De salade erbij kun je geen slade noemen; een heel klein sausbakje met wat sla. Dat stond een beetje triest.

18. daniela

De broodjes gezond zijn daar super goed gevuld met rouwkost en beleg, van alle zaakjes in hoogeveen kun je die het beste daar halen en dat doe ik dus ookk regelmatig.En je kunt erop krijgen wat je wilt, daar doen ze niet moeilijk over. Tja, de sfeer bij een bakker is natuurlijk anders dan bij een restaurant of eethuis

19. daniela

Gezellig even wat gegeten, geen culinair hoogstandje maar wel lekker. Jammer dat de warme groenten (ook door de rijst) niet vers zijn (of te ver doorgekookt), dat vind ik toch wel een minpuntje. Gebakken feta was erg lekker. Het is niet duur en ga er vast nog wel een keer weer heen en dan wat anders proberen. De kwaliteit past prima bij de prijs.

20. Ronald en Debbie

Hoofdgerecht veel te gaar, bediening slecht en onervaren. Kille zaak en erg duur. We moesten hier even heen maar het blijft ook bij die ene keer

2,2
  21. Heerlijk met mijn man uit geweest. We hadden gereserveerd via eet.nu maar was niet nodig geweest.
    We hebben buiten op het sfeervolle terras gegeten.
    Je word netjes verwelkomt. De bediening is zeer goed, vriendelijk, aandacht voor detail, zoals het echt hoort.
    De opmaak van de gerechten is prima gedaan, het oog wil ook wat en de smaak is uitstekend. Alles wordt goed gekruid, je proeft de verschillend gebruikte specerijen/ingrediënten en het is zeker niet flauw of eentonig van smaak. (ook niet te scherp). De hoeveelheid is ruim voldoende. De rode huiswijn is erg aan te bevelen.
    We hadden stokbrood met tzatziki, olijven en kruidenkaas, goulashsoep, stoofpotje met varkenshaas en stroganoffsaus en stoofpotje met rundvlees, varkenshaas en champignonroomsaus, ijs met warme kersen en slagroom en koffie met een perenlikeurtje na. Alles was lekker.
    WC was ook zeer netjes.
    Een dikke pluim, voor de kok, eigenaar en personeel, men heeft de zaken zeer goed voor elkaar en dat zorgt voor een goede ervaring en voor het terugkomen van de klant. Niet dat wij in de buurt wonen, helaas. Maar we hebben een fijne avond gehad.

22. i

23. Met een groep gegeten en het was bijzonder lekker. We hadden een tafel gereserveerd voor 14 mensen en we zaten aan 1 lange tafel (op ons verzoek). We begonnen met een voorgerecht dat bestond uit allemaal kleine gerechtjes en geserveerd op grote schalen. Erg lekker en erg gezellig aangekleed. Het hoofdmenu bestond uit grote schalen met vlees ( van te voren afgesproken wat we wilden eten) en bijgerechten. Heerlijk voor elk wat wils en er was meer dan genoeg. Tenslotte nog een heerlijk nagerecht gehad, ijs en yoghurt met echte verse vruchten. TOP, er is veel te overleggen met Yiannis en het restaurant is uitemate geschikt voor personeelsdiners, familiediners en zoals bij ons vriendendagdiner. Het was grote klasse!!

24. harry & suzie sluijer

We have just returned from eating at your restaurant in Hoogeveen for my son's graduation party. The meal as well as the service and atmosphere was most pleasant It is definitely at the top of my best places to eat in the NL! I would recommend it highly to any and all persons wanting a relaxing and most enjoyable tasty meal. I will most certainly return to patronize this establishment!! Thanks for an enjoyable evening...Sincerely Harry an Suzie and Cordell

25. Gisteren met het hele gezin uit eten geweest. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door de gastheer Trajce.

Het was echt heerlijk eten hier en zoals gezegd wij komen vaker langs.

26. Super lekker gegeten gisteren bij ohrid!! Alles was uitstekend en leuke bediening! Wij komen hier zeker weer!

27. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, duurde beetje lang maar was ook erg druk, water was gratis, toptent.

28. Chinees-Indisch Hoogeveen

datsun boy

29. Wat een fijne avond had moeten worden is helaas abrupt afgelopen in een grote kliederboel. Ik kreeg een heel bord eten over me heen. Helaas is er maar 1 kleine sorry van afgekomen door de bediening. Enige compensatie was op zijn plaats geweest. Het enige wat we kregen te horen was "Het was een ongelukje.". En daar kon je het maar mee doen.

30. Een hele gezellige avond gehad. Verrassingsmenu genomen.
    Het enige jammere was dat bij de koude tapas ook 'gewone' kaas zat, verder was alles erg lekker en uitgebreid.
    We hadden alleen een broodplank besteld terwijl bij de tapas ook weer veel brood werd geserveerd. Als we dat hadden geweten...

We hebben er langer dan twee uur gezeten en meer dan genoeg gegeten en gedronken. Met z'n tweeën waren we rond de 90 euro kwijt, waarvan mijn vriend drie dure biertjes had (€4) en een koffie en ik ook 4 drankjes. Dat is dus niet duur, gezien de hoeveelheid koude en warme tapas.... Meer dan genoeg voor een leuk prijsje dus....

Vriendelijke bediening, helemaal niet nors.
    Leuke entourage, klein maar gezellig.