• Lid sinds 27 februari 2012

Akropolis

Hoogeveen

Trivio Del Villaggio

Meppen

Essined heeft nog geen foto toegevoegd

1. Essined's profielfoto
    Essined heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Met een groep gegeten en het was bijzonder lekker. We hadden een tafel gereserveerd voor 14 mensen en we zaten aan 1 lange tafel (op ons verzoek). We begonnen met een voorgerecht dat bestond uit allemaal kleine gerechtjes en geserveerd op grote schalen. Erg lekker en erg gezellig aangekleed. Het hoofdmenu bestond uit grote schalen met vlees ( van te voren afgesproken wat we wilden eten) en bijgerechten. Heerlijk voor elk wat wils en er was meer dan genoeg. Tenslotte nog een heerlijk nagerecht gehad, ijs en yoghurt met echte verse vruchten. TOP, er is veel te overleggen met Yiannis en het restaurant is uitemate geschikt voor personeelsdiners, familiediners en zoals bij ons vriendendagdiner. Het was grote klasse!!

2. Essined's profielfoto
    Essined heeft een recensie geschreven voor Trivio Del Villaggio

Niet gereserveerd, toch werd er een tafel vrijgemaakt, op alle tafels stond namelijk een bordje met "gereserveerd". We waren een tijdje niet geweest en alles was vernieuwd, de tafeltjes staan nu verder uit elkaar en het is erg sfeervol ingericht.
    Heerlijk gegegeten, mijn man is een echte pizza fan en had de pizza met vis, volgens hem erg lekker. Zelf lust ik geen pizza en nam de varkenshaas met champignon-roomsaus met extra knoflook. Heel erg lekker en het vlees was erg mals. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
    Echt een aanrader, ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.