Op dit adres zit nu: Rustiek

Bezorgrestaurants in de buurt van Salsa

1195274038 85
1372219975 84
1431201954 77
1453320196 77
1519674922 81

1. Heel erg lekker gegeten!! Kwaliteit is echt héél erg goed. Jammer dat de bediening erg slecht is. Je moet lang wachten, 3 x vragen of je nog iets te drinken kunt bestellen en de bediening heeft geen idee wat voor gerechten er op de kaart staan. Sfeer is leuk, buiten op het terras met live muziek in het buur-café.

Herkansing? Hoop dat het volgende keer beter is...

2. Iris Farla

3. Vorig jaar met Sinterklaas gegeten. Dit jaar, op 5 december, weer. En het viel behoorlijk tegen. Weinig keuze. Smaak was goed, maar eten was lauw tot koud. Ze gaven toe dat de kaart behoorlijk ingekort was... En volgens ons ook een andere kok. Helaas, niet voor herhaling vatbaar.

5. Mysteryguest

Onlangs met acht personen wezen eten. Restaurant zat goed vol. Er werd ons gewezen op de mogelijkheid tot het nemen van een menu van twee rondes met eerst vijf koude en daarna vijf warme tapas. Aanvankelijk was het niet mogelijk dit menu met slechts een deel van de tafel te nemen, iedereen moest dit dan nemen. Later kwam een andere (iets oudere) ober ons vertellen dat er toch aanpassingen konden worden gemaakt voor vegetariêrs. Dit kwam als onhandig en ongastvrij op ons over. De aangepaste vegetarische gerechten waren, net als de rest van de tapas, zeer matig. Wachttijd was erg lang, bijna een uur per gang.

De tapas waren niet typisch Spaans: o.a. wat plakjes ham met meloen, gerookte zalm, spareribs en rode bietjes. De porties waren ook erg klein voor acht personen. De kaart zou meer moeten lijken op bijv. die van La Cubanita. Voor het menu betaalden we 35 euro per persoon! Absoluut het geld niet waard.

Voorheen hier lekker gegeten, hierna nooit weer.

6. Uitstekend tapas restaurant! Heerlijke gerechten, goede bediening. We zijn hier al vaker geweest, maar het is elke keer weer heerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

7. Met 6 personen gegeten op zaterdagavond. Tent zat vol erg gezellig. Al eerder hier gegeten maar andere kok nu misschien?? Een en ander viel wat tegen.

Veel lauw/koud wat toch echt warm/heet zou moeten zijn.
    Kabeljauw was geen tapas maar stukje droge smakeloze vis. Al met al toch gezellig gehad, al zijn er ons inziens aardig wat verbeterpunten makkelijk haalbaar.

8. Gerty v Kan

Gezellig en lekker gegeten.

9. De wachttijd was erg lang. Bij gamba's denk ik aan lekkere grote afpelgarnalen, in plaats daarvan kregen we een bakje mini garnaaltjes die dreven in een laagje aangekoekte olie. Er was een aangepaste kaart, waardoor er weinig keuze was. De pollo was niet bijzonder lekker. Ik heb hier eerder gegeten en dat was prima maar deze keer voelt niet als een reden het bezoek te herhalen.

10. Prima gegeten. Van te voren even uitleg bij de kaart is misschien wel handig, maar na vragen zijn we keurig en uitgebreid geholpen. Het toetje was het klapstuk. Er waren veel heerlijke keuzes, dus vroegen wij om en verzameling van kleine stukjes van alles. En aanrader voor iedereen!

11. DeRecesent

Dit is een voorbeeld ondernemer hoe je van een paar vierkante meter oppervlak toch een succesvol horeca onderneming kunt maken.
    De laatste tijd hebben ze het terras mogen uitbreiden. Dit is een groot succes. Ook hun meubilair (lounge) is een succesvolle keuze.
    Ik heb nog geen negatief punt bij de bediening gezien.
    Het eten is speciaal en erg lekker. Smaakvol. Compleet. Het tapas en spaans concept hebben ze op een leuke manier neergezet. Ook blijven ze vernieuwen. Top!
    Vanwege de kleine ruime binnen is het helaas regelmatig te vol en druk.
    Dit is een plek waar je beslist tijdens je verblijf in en rond Hoogeveen een bezoek aan kunt brengen. Ook al is het gewoon voor een speciaal biertje op het terras. Je zult er geen spijt van hebben.

12. Salsa maakt van je eten een feestje! Vanmiddag een heerlijke lunch gehad. Smaak, prijs, opmaak, etc alles prima!

13. M.Arendsen

Verrassend lekker gegeten bij Salsa. Alle gerechten waren helemaal af en heel smakelijk! Prima Spaanse wijn erbij, nette en vriendelijke bediening en tot besluit een heerlijk toetje! Aanrader!

14. Arne Kanters

15. Vanavond heerlijk gegeten bij Salsa. Lekker voorgerecht, koude en warme gerechten. Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Bediening is netjes en een duidelijke uitleg van de gerechten.

16. Marianne

We hebben heerlijk gegeten van het verrassingsmenu, en veel verschillende hapjes kunnen uitproberen.
    Ik kan het iedereen aanraden, net even iets anders dan anders en een erg leuk restaurantje!

17. Een hele gezellige avond gehad. Verrassingsmenu genomen.
    Het enige jammere was dat bij de koude tapas ook 'gewone' kaas zat, verder was alles erg lekker en uitgebreid.
    We hadden alleen een broodplank besteld terwijl bij de tapas ook weer veel brood werd geserveerd. Als we dat hadden geweten...

We hebben er langer dan twee uur gezeten en meer dan genoeg gegeten en gedronken. Met z'n tweeën waren we rond de 90 euro kwijt, waarvan mijn vriend drie dure biertjes had (€4) en een koffie en ik ook 4 drankjes. Dat is dus niet duur, gezien de hoeveelheid koude en warme tapas.... Meer dan genoeg voor een leuk prijsje dus....

Vriendelijke bediening, helemaal niet nors.
    Leuke entourage, klein maar gezellig.

18. Helemaal top!
    Heerlijke en bijzondere smaken.
    Lekkere wijntjes en een gastvrije bediening.

Wij komen zeker terug!

Harry en Paula.

19. Als je zelf goed spaans kunt koken kan het nog wel eens tegenvallen in een tapasbar, zoals ook hier naar mijn smaak en spaanse vrienden die ik heb. Ook mis ik gerechten zoals flamequin en kroketjes met jamon en ben ik niet kapot van de smaken maar heb natuurlijk niet alles gehad en hebben ze best veel. Ook heb ik de eigenaar een keer jamon zien kopen bij de lidl, dat siert ook niet. Mijn vriendin besteld ook pata negra maar was gewoon jamon, dat kan natuurlijk niet. Het is juist de uitgesproken smaak die pata negra speciaal maakt. Nee, toch maar lekker thuis en bij vrienden tapas eten.

20. Top restaurant, ook voor koffie met een broodje. Altijd verrassende gerechten op de kaart met goede service.

21. Annemarie Roos

22. Marianne

23. Heirbij wil ik toch even een berichtje zetten, aangezien wij daar niet zijn geweest, maar wij hebben daar tapas besteld.

Omdat mijn wederhelft 50 werd wou ik toch wat anders dan de ouderwetse kaas en worst.

Je kunt in overleg met de kok alles samenstellen of laat het net als ons doen... maak er maar wat van.

De tapas worden geserveerd op een paella pan, dat doet al heel mooi aan en is eens wat anders.

Iedereen heeft die avond ervan genoten vooral omdat niemand dit kende, met andere woorden het was een succes.

Als je toch eens wat anders wilt is dit echt de moeite waard.

Hier bij willen wij Salsa bedanken, het was top.

24. Vanavond naar Salsa geweest, wat een lekker eten! Echt de moeite waard.

25. Gisteren voor het eerst bij Salsa gegeten. Sfeervol en modern restaurant met vriendelijke bediening die uitlegt wat er wordt geserveerd. De tapas vond ik tegenvallen vergeleken met andere tapasrestaurants waar ik ben geweest. Er werden wel grote porties geserveerd, maar die grote borden op tafel zagen er niet echt gezellig uit. Ook werd er in sommige gerechten wel erg veel zout gebruikt en zag het er een beetje simpel uit. Het dessert was wel erg lekker.

26. Het eten is er heerlijk! En we waren ook erg blij om zo'n restaurant in Hoogeveen te hebben. Maar helaas wel drie keer zo'n vreemde ervaring gehad dat we eigenlijk geen zin hebben om er weer heen te gaan. De laatste keer hadden we toch aardig wat besteld en vroegen meteen of we later ook nog opnieuw iets konden bestellen mochten we nog zin in iets hebben. 'Nee, dat kan niet', werd vrij bot gezegd.? We hebben maar niet gevraagd hoe ze dat dan deden als er nog nieuwe gasten binnen zouden komen. Het was nog vroeg in de avond.

En zeg ook niet dat je maar anderhalf uur hebt omdat je naar het theater gaat en nog graag even wat tapas wilt eten. We kregen meteen de amuse niet (andere gasten wel) terwijl we echt niet weinig bestelden ofzo en men bleef wat chagrijnig.

27. Heerlijk eten en super bediening.

Alleen aan de prijzige kant.

En de dame van de bediening vroeg of ze mijn glas moest bijvullen. Zat nog bijna vol. Dus klein beetje erbij gekregen en wel vol berekend. Dat vind ik niet kunnen.

28. Het is alweer even geleden maar de keren dat we hier gegeten hebben, was het altijd goed en voor een tapas restaurant zelfs bijzonder goed, met grote porties. Aardige bediening in een niet speciale maar prima entourage.

29. Ik heb hier al meerdere malen heerlijk gegeten. De sfeer is erg ontspannen en de medewerkers zijn erg gastvrij. Er wordt precies uitgelegd wat geserveerd wordt en er is volop keuze. Een aanrader!

30. Leuk en goed restaurant. Lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker weer een keer naar toe.

31. Heerlijk geluncht op een vrijdagmiddag met een vriendin. We bestelden een Suprise Tosti die echt heerlijk was. Is aan te raden.

32. Het aanraden zeker waard. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

33. Een aanrader. Bijzondere combinaties die met veel zorg zijn bereid en geserveerd. Wij hebben met een groepje collega's heerlijk gegeten.

34. Een bijzondere slechte ervaring hier gehad.

De tapas waren niet bijzonder, tot overmaat van ramp kregen we varkensvlees wat nog rauw was; het was niet eens op de grill geweest!

Toen we de bediening daarover informeerden, werd het ook nog ontkend!? Met een rekening van boven de 100 euro is het beslist geen aanrader.

35. Heerlijke tapas, veel beter dan standaard. Met zorg bereid, mooi opgemaakt en opgediend en smaakt als haute cuisine! Ambiance in het restaurant ook goed.

Minpuntjes: aan de prijzige kant (maar wel zijn geld waard), de bediening was beetje traag en niet zo professioneel.

36. Essined

Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk. 1 klein minpuntje, een aantal voorgerechten moesten gesneden worden en er was geen mes. (uiteindelijk met de lepel doormidden gekregen).

Maar het is echt een aanrader vooral als je eens iets anders wil, je kan aangeven wat je wel en niet lust en er wordt meegedacht als het blijkt dat je bijgerecht lijkt op een besteld gerecht.

ECHT SUPERRRRR LEKKERRRRR, TOP avond gehad. Is geschikt voor kleine groepen, 2 personen, gezinnen, teams, collega's kortom iedereen.

37. In één woord: SUPER!!!

38. karel ven leest

in 1 woordt geweldig.vooral de menu s zijn super .leuk id van de recepten die men thuis gestuurd krijgt .
    snel weer tot ziens.

39. super gegeten .alle lof voor dit concept .leuk dat ik in een volle zaak de enige man was .haha ga vooral zo door

40. Jeannette

Heerlijk eten, echt schoon en bediening ontspannen en leuk. Het is elke keer weer smikkelen van al die lekkernijen, geweldig om zo'n restaurantje in Hoogeveen te hebben. Wij komen er heel graag!

41. Andre van der Bogt

verrassend goed,de tapas waren bijzonder gevarieerd en leuk aangekleed en vooral heeeeel lekker.ga zo door.de enthourage vind ik iets te kil mag warmer worden aangekleed.Maar totaliteit echt een aanrader.

42. trijnie

Heb hier een paella om mee te nemen besteld en was niet te eten, kostte wel voor 3 personen 30 euro. Mijn advies, ga naar Aldi supermarkt, koop paella uit de diepvries en voor 6 euro ben je klaar, je hoeft het alleen maar op te warmen.

1,7
  43. We hebben hier al een paar keer gegeten en we vinden het elke keer weer heel erg lekker. Vooral de afwisseling van gerechten en de proportionering van de hapjes is heel goed.

44. Jennifer Kampman-Leasa

We zijn 21 januari 2007 op een zondag(normaal zijn ze dicht)met 14 vrouwen er wezen eten. Het was er erg gezellig en we hebben genoten van het eten. Zelf was ik er al eerder geweest e ntoen beviel het me ook. Ik vind het echt een aanrader. Jammer was wel dat het er wel wat frisjes was maar dat heeft het zeker niet verpest. Super dat we dit in Hoogeveen hebben! Ga zo door.

Ik kom zeker terug!

45. We hebben er heerlijk gegeten. Zowel koude als warme gerechten. De bediening was heel goed. Kleine minpuntjes waren de verlichting, die naar mijn idee iets sfeervoller kan en het was er vrij koud, waardoor je net iets minder gezellig zit, maar dit lijkt me gemakkelijk op te lossen.

46. Esther Roukema

Ik heb er samen met een vriendin gegeten. We hebben 2 gerechten gedeeld nl de koude en warme combinatie gerechten samengesteld door de chef. We konden er goed van eten met zijn 2en. Het eten was heerlijk, werd uitgelegd wat je precies kreeg enz. De prijzen waren ook goed.