Parkeergelegenheid op eigen terrein (ruimte voor 10 auto's). In de directe omgeving nog ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

Goed te bereiken met openbaar vervoer. NS station 10 min. Loopafstand. Busstation ca. 50 meter.

Lekker eten voor een zachte prijs! Geniet van de heerlijke smaken van de Balkan keuken en maak kennis met de speciaal door ons geselecteerde wijnen uit de bijzondere wijnregio's van ex-Joegoslavië. U kunt genieten van een heerlijk avondje uit in een gezellige en ontspannen sfeer.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1319720700 96
1481997198 87
1547922025 89

1. Met de keuken is niets mis. Heerlijk gegeten, attente bediening. Alleen jammer dat we in een zijkamertje (3 tafels) moesten zitten en dus niets van de restaurantsfeer meekregen.

2. Het eten smaakte fantastisch! Vriendelijke bediening, snelle service en een gezellige sfeer!
    Wij komen de volgende keer weer terug.

3. Afgelopen week even een tafeltje gereserveerd. Het was alweer een tijdje geleden dat we er geweest waren. Dit keer was het stukken rustiger dan de vorige keer, en konden we zelf een tafeltje uitkiezen.

De vorige keer hebben we heerlijk gegeten, dus je gaat toch met een bepaalde verwachting aan tafel… Ook deze keer hebben we weer heerlijk gegeten.

Dit keer een gevuld varkenshaasje, met spek en kaas, en pepertjes. De pepers waren los bijgevoegd, zodat je de scherpte zelf kon bepalen. Heerlijk gaar, al overheerste de smaak van spek wel aardig.

Bijgerechten (salade en aardappelschijfes/rijst) waren voldoende aanwezig.

Alles was ruim aanwezig. Mooie volle porties, alles netjes verzorgd.

De wijn was goed. Op de kaart was voldoende informatie te vinden over de verschillende wijnen, en de gemaakte keuze was goed!

Het dessert was lekker. Bediening was vlot, en attent.

Graag tot een volgende keer!

4. Heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening.

5. Prijs/kwaliteit verhouding super!!!

Alles lekker vers..!!

6. ter Stege

Goed eten goede porties, vriendelijke personeel.
    Prijs kwaliteit verhoudingen goed.

7. Het was voor ons de eerste keer bij Ohrid maar het was super. Het eten was overheerlijk.
    Zeker een aanrader.
    Wij komen zeker terug.

8. Was super eten! Druk tentje dus wel reserveren.
    Gezellige sfeer… vooral de varkenshaas is aan te raden.
    We komen hier zeker weer!

9. Al jaren klant,
    Uitstekend gegeten, genoten.
    Zeer goede gerechten en een leuke vlotte bediening.
    Absoluut een aanrader!!

10. P. ten Kate

Zoals altijd heerlijk gegeten,vriendelijk en attent personeel en een gezellige sfeer.

11. Alles geweldig. Lieve en gezellige bediening en het eten was TOP. Fijn restaurant.

12. Erik poliste

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met zeer goede service.

13. Afgelopen zaterdag zijn we met een groep van 17 bij restaurant Ohrid gaan eten. Goed ontvangst en aardige bediening. We werden snel geholpen en ondanks dat we met een grote groep waren stond het eten snel op tafel! We hebben genoten, bedankt!

14. Het was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben… en wederom was het echt heerlijk eten voor een nette prijs!
    2 X vooraf en 2 x hoofdmenu en ieders 2 drankjes voor 56 euro.

Wij komen hier zeker nog een keer terug, wel reserveren… knaldruk!

15. Het eten was heerlijk… Alleen voor 7 personen 2 kleine schaaltjes salade was weinig. De gebakken aardappelen had ook wel een schaal bij gemogen.

16. Lovely restaurant quality food at a good price. Gluten-free options and very willing to adjust the menu to accommodate allergies.

17. van Slochteren Henk en Phia

Leuk en lekker en dat was onze doelstelling.... die is hier haalbaar.

18. Gerdi Verkerk

Heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima bereid. Nette en snelle bediening, erg gastvrij.
    Mooie locatie, gezellige kleine ruimtes.

19. m.f. van den bosch

Wij hebben lekker gegeten. De bediening was heel goed. Zijn heel tevreden naar huis gegaan en zullen zeker terugkomen.

20. A. Kuipers

Wij hebben heerlijk gegeten. Allemaal een verschillend menu die alllemaal erg goed bereid waren. De bediening was voortreffelijk. Lekker buiten op het terras onder de parasol, hebben we genoten van een drankje en een hapje. Ik zou zeggen reserveer tijdig want het is hier met recht erg druk.

21. Ontvangst was direct warm, huiselijk. Eten was verrukkelijk. Bediening super! En de prijs? Wij gaan vaker aan komen om te eten👍. Bedankt voor de service en gezelligheid.

22. We werden heel vriendelijk begroet en er werd gemeld dat het iets drukker was dan ze verwachten dus kon het wat langer duren. Maar dit was totaal niet het geval. In een fijn tempo kregen we onze gerechten. De gerechten waren heerlijk en was voldoende. De bediening was heel vriendelijk en ze kwamen voldoende langs om te vragen of er nog iets nodig was. Dit is echt een aanrader.

23. Toch min puntje… reservering gedaan op 13 febr. En ook bevestiging op 13 febr zelfs een reminder gehad van Eet.nu op vrijdag, komen wij gisteravond om 18 uur was er geen reservering te vinden, het was gelukkig niet druk want anders was het een vervelende situatie geworden!
    Maar we hebben met z'n 6en een leuke avond gehad en heerlijk gegeten!

24. Sjoukje

We hebben heerlijk gegeten en hele attente, vriendelijke bediening!

25. J. Heres

Vriendelijk personeel en smakelijk eten.

26. Schrijver/Veltman

Geweldige avond. Heerlijk eten. Een echte aanrader. Onze gasten waren aangenaam verrast. Groot compliment.

27. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

28. Petrov

29. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit is uitstekend!

30. H. Ramaker

Wij gaan graag eb veel uit eten en onze voorkeur gaat toch altijd naar de Balkan en Ohrid is toch de beste voor ons met een goede, vriendelijke bediening en met Dieme in de keuken zijn de ribeye's fantastisch maar ook welk ander gerecht zier altijd goed en en smaak onovertreffelijk.

Groet Fam. Ramaker

31. Jacqueline

Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Ohrid. Daar was niets op aan te merken. Ik moet wel zeggen dat het in rap tempo ging. Net het voorgerecht op of het hoofdgerecht stond alweer klaar. In principe waren wij binnen het uur klaar en dat vond ik wel jammer. Net of dat men snel klaar wilde zijn.

32. Sabrina de Groot

We hebben ontzettend lekker gegeten. Eerst de Proeverij voor 2 en vervolgens de Mixed Grill voor 2. Absolute aanrader! Ook uitermate vriendelijk en attent personeel!

33. Het eten was heerlijk, de sfeer uitstekend. Ik zou graag warme groenten erbij zien om het compleet te maken.
    Voor herhaling vatbaar.

34. Prettige sfeer, beleefd ontvangen en de jassen werden aangepakt, snelle aangename bediening en goed en lekker eerlijk eten. Komen zeker terug

35. Erg gezellig, prima bediening. Eten fantastisch.
    Een aandachtspunt, sommige tafeltjes te dicht bij elkaar, daardoor woordelijk het gesprek van de buren kunnen volgen.

36. Geke Jonkers

We hebben heerlijk gegeten met collega's. Het was makkelijk via internet te reserveren. De kaartkeuze is groot en divers. De gerechten zijn heerlijk en de bediening is vriendelijk.

37. J.A.Hidding

Wij hebben gezellig gegeten met ons tweeën. De porties waren niet te groot en zonder problemen aan te vullen. Top.

38. E.J.Krommenhoek

Fijne locatie om te eten. Prima bediening. Verrukkelijk eten (voor en hoofdgerecht)
    lawaaiige mede gasten, na 21.30 Uur, die langslopende medegasten beoordeelden op uiterlijk en figuur. En niet bepaald zacht.
    Het nagerecht: Dame Blanche met warme chocolade… werd geserveerd met koude chokoladesaus in het zelfde glas als waarin het ijs werd geserveerd. Dat hoort beslist anders!

39. Heerlijke vleesschotel gehad, een fijne bijpassende Macedonische wijn en voor de kleine een prima kindergerecht. Prettige bediening ook. Kleine kanttekening bij de nagerechten : jammer van de goedkope spuitslagroom. Voor de rest: lekker genieten!

40. Marja hoogkamer

Er is niks negatiefs aan te merken,

Eten was voortreffelijk, bediening super goed, vriendelijk.

Het restaurant is sfeervol ingedeeld netjes schoon.

41. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met familie voor de eerste keer bij Ohrid.
    Het was erg druk, onze tafel was nog niet vrij, maar we mochten aan de bar een drankje doen.
    Gerechten volgden elkaar in rustig tempo op, erg fijn! En smaakten erg goed.
    Enige aandachtspuntje, voor de sfeer zouden de felle lampen wel iets minder mogen, het was erg verlicht wat het minder sfeervol maakte.
    En idd een minpuntje bij het dessert van de dame blanche, dat de chocola helemaal onderin zit. Lekkerder is eroverheen of apart erbij serveren.
    Verder top, komen vast een keer terug!

42. Jan Keizer

In een gemoedelijke sfeer heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was prima verzorgd.
    Komen zeker weer!

43. Wij waren aan de vroege kant, maar konden gewoon al aan tafel gaan zitten.
    Het eten en drinken was voortreffelijk.
    De sfeer was gezellig en het personeel was heel vriendelijk. De prijs was netjes.
    Wij waren al vaker geweest maar nog steeds een aanrader.
    Komen zeker terug.

44. E. Vermeulen

We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel stond gereserveerd.
    Het "voorafje" was erg lekker, maar de hoofdmaaltijd (we namen alle drie de mixed grill) spande de kroon! Ieder vleessoort had een eigen smaak, er onder lag wat groente en ook de gebakken aardappelen waren bijzonder.
    De hoeveelheid was ook prima, De dame blanche niet te groot, maar smaakte goed, jammer dat de gesmolten chocola onderop lag. De wijn was ook goed en op verzoek kregen we een karaf water met glazen.
    Mijn gasten uit Rotterdam waren zeer lovend over dit restaurant, maar dat verwachtte ik al!!

45. Goede producten en fijne bediening. Al met al zeker waar voor je geld!

46. We hebben daar heerlijk gegeten.
    De bediening was goed en vriendelijk.

47. Goed eten en vriendelijk personeel.

48. Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer. Zeer goede zoete huiswijn.

49. Rita Scholing

Was erg goed heel lekker gegeten we waren met zeven personen en allemaal waren ze zeer tevreden.

50. Super goed en lekker en leuke bediening.

51. Goed eten, met smaak en oog voor detail opgediend(nb de olie waarin de calamari gefrituurd was smaakte vaag naar een eerdere frituurbeurt; jammer want de calamari zelf was prima qua structuur)
    Ík vond de ruimte is wat 'kil', qua kleur en qua afwezigheid van Balkan typische attributen/kleuren/muziek en zou de plastic bloemen op tafel vervangen voor verse.
    Desalniettemin… prettige avond gehad, attente bediening en goed gegeten.

52. Was erg gezellig om te eten, erg vriendelijk en sociaal personeel. Het eten was heerlijk en de wijn smaakte goed! Ook was het restaurant redelijk vol maar geen last gehad van geruis of lawaai.

53. Marjan Otten

Wederom heerlijk gegeten. Top! Echt voor herhaling vatbaar. Leuk personeel en gezellig!

54. Timmermans

Helaas maar 1 soort speciaal bier, jammer.
    Hokkerig pand, waardoor je je gauw buitengesloten voelt, het personeel had dat goed in de gaten en hadden later een tafel aan het raam voor ons.
    Uitstekend personeel met oog voor detail. Een vork viel op de grond en een van de dames was er zeer snel bij met een nieuwe vork. Klasse.
    Prijs kwaliteit… mwaaah.
    Het eten was goed maar niet bijzonder.
    Of dit nou het beste restaurant van Hoogeveen is?
    Voor mij niet.
    Maar kom er nog wel eens terug ooit.

55. Gezellig en zeer gastvrij restaurant. Het eten was heerlijk en met zorg bereid!

56. Marco Kolk

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

57. Wij hebben lekker gegeten. Nergens wat op aan te merken. Personeel ook heel vriendelijk.

58. Henk,Monique & Megan Brouwer

In de hele regio geen beter restaurant te vinden. Het eten is fantastisch. Gastheer en kok geweldig. Als wij uit eten gaan hoeven we nooit te denken waar we heen gaan, voor ons is dit de plek! Als je gasten wilt verwennen ga je hier heen.

59. Erg goed en lekker. Bediening zeer vriendelijk.

60. Echt een super goed restaurant, goed eten en goede service!

61. Afgelopen 4 jaar in Macedonia geweest. Zijn in verschillende jaartijden hier geweest. Wat opviel dat de bevolking erg gastvrij is. Wij wilde ook de cultuur van de bevolking proberen te proeven en hun leven hier. Na 14 dagen kom je er wel achter. Deze mensen (vooral in de kleine plaatsjes) hebben niet zulke mooi dingen als wij in Nederland.
    Echt ga er heen.
    Via het internet zijn wij hier bij " Ohrid " gekomen en het is prima eten. Echt volgens Macedonische gerechten. We hadden een overnachting in Ommen voor over vanuit Breda.

62. Angelique

Wij hebben met ons 4tjes heerlijk gegeten.

63. Een unieke heel gezellige ervaring. We komen graag nog eens terug.

64. Ina de Roo

We hebben met z'n zevenen gegeten bij Ohrid en hebben allemaal heerlijk gegeten.

65. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening echt een aanrader helemaal toppie

66. Het was wederom hartelijk, gastvrij en heel erg lekker! Zeer aan te bevelen.

67. Kootje Vos

We hebben zalig gegeten met de kinderen en aanhang.

68. Margriet

Het eten is er altijd goed. Maar de gerechten volgen wel erg snel op elkaar. We zaten vlak bij de bar waar ook het personeel stond.en doordat het niet zo druk was stonden ze er veel en kan je niet vrij uit kletsen.

69. Joshua leasa

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!!

70. W. Filippo

Heerlijk eten van een zeer uitgebreide kaart. Erg goed.
    Komen zeker nog een keer terug.

71. Heerlijk eten kun je hier, kon je 10 jaar geleden al maar nog steeds. Ik had de Mixed grill, een echte aanrader. En lekkere frietjes erbij! Het voorafje, de Feta was ook heerlijk, goed wijntje erbij en klaar!

72. Heerlijk gegeten met 4 personen. Rustig kunnen natafelen zonder dat er druk werd gezet om te vertrekken.
    Helemaal top!

73. Willem en Hiekie

We hebben weer prima en uitstekend gegeten en zoals gewoonlijk was de bediening gastvrij en hebben ons prima verzorgd. Echte aanrader!!

74. Wij hebben er heerlijk gegeten, goed vlees. Vond alleen dat de gerechten snel achter elkaar werden geserveerd.

75. B van der Meulen

Heerlijk gegeten, een aanrader! We komen daar vast nog weer een keer terug.

76. Wijnhebben 24 dec heerlijk gegeten bij Ohrid. Een van ons zei dat het lang geleden was dat zij zo'n heerlijke tournedos had gegeten. Eten en drinken helemaal goed.
    Complimenten aan de chef en de bediening

77. Jannie wolf

Twee keer in 1 week bij restaurant Ohrid gegeten, twee keer goed gegeten, goed en vriendelijke bediening.

Vast voor herhaling vatbaar.

Groeten Jannie Wolf

78. EDWIN LICHTENDONK

Was echt lekker, wij hebben genoten.

79. Zijn qua bediening en eten en drinken zeer tevreden. Komen beslist nog eens terug.

80. Heerlijk gegeten. Het was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Leuk vlot personeel. Alles zag er goed uit. Toppie!!

81. Top gegeten in deze zaak! Een van de betere Balkan restaurants! Vooraf hadden wij een sopska salade en de garnalen. Alles was goed op smaak en werd mooi gepresenteerd. De gastheer adviseerde ons een Macedonische rode wijn die heerlijk was bevallen! Wij hebben echt genoten! Deze zaak is zeker een aanwinst voor Hoogeveen!

82. Hebben hier heerlijk gegeten, echt een aanrader.

83. Goede bediening, lekker eten en een gezellige sfeer.

Wij komen zeker nog een keer terug!

84. Fijne sfeer en prettige bediening. Er is een kindermenu, maar na overleg mochten de kinderen van de kaart kiezen en kregen dan een kleinere portie, tegen een gereduceerd tarief. Heel leuk! Keuze uit zon of schaduwplaatsen op het terras. Het eten was goed.

85. Uitstekend eten en drinken, snelle service, vriendelijke bediening.

86. Lekker gegeten, precies goede porties en ideaal dat je rijst en aardappeltjes krijgt. De huiswijn is ook erg lekker. Goede, vlotte, vriendelijke bediening. Een van de betere restaurants van Hoogeveen.

87. Gisterenavond heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. Het personeel is vriendelijk, en de prijs/kwaliteit in goede verhouding. Ook de sfeer is goed gezellig. De service kan op sommige punten iets beter. Ook zou ik de gasten keuze laten maken tussen rijst en aardappels in plaats van allebei, want dit konden wij niet beide op. Wel vind ik dit restaurant zeker een aanrader om een keer te gaan eten.

88. klaas ten kate

Gisteravond lekker gegeten met vier personen, was niets om op aan te merken. Wij eten hier wel vaker en het is altijd goed qua smaak en versheid. Voor ons gevoel zijn de porties kleiner geworden.

89. Henk en Ria Frankema

Weer heerlijk gegeten met 5 personen uit: Drachten, Zuidhorn en Slagharen. Echt weer voor herhaling vatbaar, grote klasse!

90. Een mooi restaurant. Wij verheugden ons op de ovengerechten Muckalica en Kokoska vo bibersos. Sausen uit een pakje of flesje en gebakken aardappeltjes uit de vriezer. Een gemiste kans, jammer. Kopje koffie op het terras was lekker, maar luidruchtige mensen. Prijs / kwaliteit 5.0-5.5. Een uitdaging ga ik niet uit de weg.

91. Kees en alice

Super gegeten en gedronken. Heerlijk! Goede vriendelijke bediening. Fijne sfeer!

92. Altijd gezellig daar. Hele aardige bediening en lekker eten. Eerlijke mensen. Echt een goed restaurant wat wel wat meer aandacht verdient!

93. Ik moet toegeven dat de eerste indruk (buitenaanzicht) niet een van de beste was. Eenmaal binnen toch verrast door de fijne sfeer en het vriendelijke personeel. Verder weinig poespas, gewoon lekker eten voor een goede prijs. In de omgeving Hoogeveen zeker een aanrader.

95. Marloes Smit

96. We hebben heerlijk genoten van het eten bij Ohrid. Vriendelijke en behulpzame bediening, grote keuze uit tal van lekkernijen, heerlijk. Gaan zeker nog een keer terug.

97. Super lekker gegeten. Bediening zeer attent. Hele gezellige avond gehad. Sfeervolle aankleding.

98. Simpel, vers en lekker eten. Zeker een aanrader.

99. Na een gastvrije ontvangst heel lekker gegeten.
    We hebben Bitolska Tava gehad en Muckalica, beide stoofpotjes met varkenshaas, maar verschillend bereid. Is zeker aan te raden.
    Volgende keer maar een ander gerecht proberen.
    Ik heb er wel vertrouwen in.
    Met dank aan de goede bediening !

100. Goed verzorgd en gezellige sfeer. Bediening vlot en spontaan.

Volgende pagina