Ohrid in Hoogeveen

Proef de zon in je eten

Parkeergelegenheid op eigen terrein (ruimte voor 10 auto's). In de directe omgeving nog ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

Goed te bereiken met openbaar vervoer. NS station 10 min. Loopafstand. Busstation ca. 50 meter.

Uitzonderingen

Gesloten

• 27 dec t/m 2 jan

Lekker eten voor een zachte prijs! Geniet van de heerlijke smaken van de Balkan keuken en maak kennis met de speciaal door ons geselecteerde wijnen uit de bijzondere wijnregio's van ex-Joegoslavië. U kunt genieten van een heerlijk avondje uit in een gezellige en ontspannen sfeer.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1351819189 94
1404202240 91
1452220037 87
1487142072 87

1. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met familie voor de eerste keer bij Ohrid.
    Het was erg druk, onze tafel was nog niet vrij, maar we mochten aan de bar een drankje doen.
    Gerechten volgden elkaar in rustig tempo op, erg fijn! En smaakten erg goed.
    Enige aandachtspuntje, voor de sfeer zouden de felle lampen wel iets minder mogen, het was erg verlicht wat het minder sfeervol maakte.
    En idd een minpuntje bij het dessert van de dame blanche, dat de chocola helemaal onderin zit. Lekkerder is eroverheen of apart erbij serveren.
    Verder top, komen vast een keer terug!

2. Jan Keizer

In een gemoedelijke sfeer heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was prima verzorgd.
    Komen zeker weer!

3. Wij waren aan de vroege kant, maar konden gewoon al aan tafel gaan zitten.
    Het eten en drinken was voortreffelijk.
    De sfeer was gezellig en het personeel was heel vriendelijk. De prijs was netjes.
    Wij waren al vaker geweest maar nog steeds een aanrader.
    Komen zeker terug.

4. E. Vermeulen

We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel stond gereserveerd.
    Het "voorafje" was erg lekker, maar de hoofdmaaltijd (we namen alle drie de mixed grill) spande de kroon! Ieder vleessoort had een eigen smaak, er onder lag wat groente en ook de gebakken aardappelen waren bijzonder.
    De hoeveelheid was ook prima, De dame blanche niet te groot, maar smaakte goed, jammer dat de gesmolten chocola onderop lag. De wijn was ook goed en op verzoek kregen we een karaf water met glazen.
    Mijn gasten uit Rotterdam waren zeer lovend over dit restaurant, maar dat verwachtte ik al!!

5. Goede producten en fijne bediening. Al met al zeker waar voor je geld!

6. We hebben daar heerlijk gegeten.
    De bediening was goed en vriendelijk.

7. Goed eten en vriendelijk personeel.

8. Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer. Zeer goede zoete huiswijn.

9. Rita Scholing

Was erg goed heel lekker gegeten we waren met zeven personen en allemaal waren ze zeer tevreden.

10. Super goed en lekker en leuke bediening.

11. Goed eten, met smaak en oog voor detail opgediend(nb de olie waarin de calamari gefrituurd was smaakte vaag naar een eerdere frituurbeurt; jammer want de calamari zelf was prima qua structuur)
    Ík vond de ruimte is wat 'kil', qua kleur en qua afwezigheid van Balkan typische attributen/kleuren/muziek en zou de plastic bloemen op tafel vervangen voor verse.
    Desalniettemin… prettige avond gehad, attente bediening en goed gegeten.

12. Was erg gezellig om te eten, erg vriendelijk en sociaal personeel. Het eten was heerlijk en de wijn smaakte goed! Ook was het restaurant redelijk vol maar geen last gehad van geruis of lawaai.

13. Marjan Otten

Wederom heerlijk gegeten. Top! Echt voor herhaling vatbaar. Leuk personeel en gezellig!

14. Timmermans

Helaas maar 1 soort speciaal bier, jammer.
    Hokkerig pand, waardoor je je gauw buitengesloten voelt, het personeel had dat goed in de gaten en hadden later een tafel aan het raam voor ons.
    Uitstekend personeel met oog voor detail. Een vork viel op de grond en een van de dames was er zeer snel bij met een nieuwe vork. Klasse.
    Prijs kwaliteit… mwaaah.
    Het eten was goed maar niet bijzonder.
    Of dit nou het beste restaurant van Hoogeveen is?
    Voor mij niet.
    Maar kom er nog wel eens terug ooit.

15. Gezellig en zeer gastvrij restaurant. Het eten was heerlijk en met zorg bereid!

16. Marco Kolk

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

17. Wij hebben lekker gegeten. Nergens wat op aan te merken. Personeel ook heel vriendelijk.

18. Henk,Monique & Megan Brouwer

In de hele regio geen beter restaurant te vinden. Het eten is fantastisch. Gastheer en kok geweldig. Als wij uit eten gaan hoeven we nooit te denken waar we heen gaan, voor ons is dit de plek! Als je gasten wilt verwennen ga je hier heen.

19. Erg goed en lekker. Bediening zeer vriendelijk.

20. Echt een super goed restaurant, goed eten en goede service!

21. Afgelopen 4 jaar in Macedonia geweest. Zijn in verschillende jaartijden hier geweest. Wat opviel dat de bevolking erg gastvrij is. Wij wilde ook de cultuur van de bevolking proberen te proeven en hun leven hier. Na 14 dagen kom je er wel achter. Deze mensen (vooral in de kleine plaatsjes) hebben niet zulke mooi dingen als wij in Nederland.
    Echt ga er heen.
    Via het internet zijn wij hier bij " Ohrid " gekomen en het is prima eten. Echt volgens Macedonische gerechten. We hadden een overnachting in Ommen voor over vanuit Breda.

22. Angelique

Wij hebben met ons 4tjes heerlijk gegeten.

23. Een unieke heel gezellige ervaring. We komen graag nog eens terug.

24. Ina de Roo

We hebben met z'n zevenen gegeten bij Ohrid en hebben allemaal heerlijk gegeten.

25. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening echt een aanrader helemaal toppie

26. Het was wederom hartelijk, gastvrij en heel erg lekker! Zeer aan te bevelen.

27. Kootje Vos

We hebben zalig gegeten met de kinderen en aanhang.

28. Margriet

Het eten is er altijd goed. Maar de gerechten volgen wel erg snel op elkaar. We zaten vlak bij de bar waar ook het personeel stond.en doordat het niet zo druk was stonden ze er veel en kan je niet vrij uit kletsen.

29. Joshua leasa

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!!

30. W. Filippo

Heerlijk eten van een zeer uitgebreide kaart. Erg goed.
    Komen zeker nog een keer terug.

31. Weer heerlijk gegeten zoals altijd, en heerlijke huiswijn. Wel hadden we het idee dat de portie bij de mixed grill wat kleiner was dan voorheen. Ook is het bakje salade voor 3 personen wat magertjes. 1 stukje vlees was niet gaar. Dit heb ik gemeld en het werd prima opgelost, door dit van het bord te halen en even later een vers gebakken stukje op een schoteltje te serveren. Daardoor kon ik toch doorgaan met eten.
    We hebben echt genoten, ook de kinderen!
    Reservering via eet.nu vind ik minder prettig. Er worden te veel berichten gestuurd, per email en per sms, ook nog op de dag zelf. Alsof ze bang zijn dat je niet komt???

32. Cor Rondhout

heerlijk gegeten, prima, sfeer en bediening en dat voor een redelijke prijs

33. Heerlijk eten kun je hier, kon je 10 jaar geleden al maar nog steeds. Ik had de Mixed grill, een echte aanrader. En lekkere frietjes erbij! Het voorafje, de Feta was ook heerlijk, goed wijntje erbij en klaar!

34. Heerlijk gegeten met 4 personen. Rustig kunnen natafelen zonder dat er druk werd gezet om te vertrekken.
    Helemaal top!

35. Willem en Hiekie

We hebben weer prima en uitstekend gegeten en zoals gewoonlijk was de bediening gastvrij en hebben ons prima verzorgd. Echte aanrader!!

36. Wij hebben er heerlijk gegeten, goed vlees. Vond alleen dat de gerechten snel achter elkaar werden geserveerd.

37. B van der Meulen

Heerlijk gegeten, een aanrader! We komen daar vast nog weer een keer terug.

38. Wijnhebben 24 dec heerlijk gegeten bij Ohrid. Een van ons zei dat het lang geleden was dat zij zo'n heerlijke tournedos had gegeten. Eten en drinken helemaal goed.
    Complimenten aan de chef en de bediening

39. Jannie wolf

Twee keer in 1 week bij restaurant Ohrid gegeten, twee keer goed gegeten, goed en vriendelijke bediening.

Vast voor herhaling vatbaar.

Groeten Jannie Wolf

40. EDWIN LICHTENDONK

Was echt lekker, wij hebben genoten.

41. Afgelopen vrijdag wezen eten voor de eerste keer.

's Middags via de telefoon gereserveerd. Toen we binnen kwamen was het even wachten, tot er een tafeltje vrij was. We kregen gelijk een drankje van het huis aangeboden.

Toen de tafel eenmaal vrij was, konden we vlot bestellen. Een ruime kaart, met veel verschillende dingen. Bediening was vlot en attent. Het eten was goed. Stoofpotje met varkenshaas was heerlijk, goed gegaard, en vol smaak. Vleesspies idem, goede garing. Misschien dat het vlees op een warm bord iets langer op temperatuur was gebleven, laatste stukjes waren bijna koud. Maar de smaak maakte veel goed.
    Het eten werd geserveerd met rijst en aardappelschijfjes. Deze schijfjes waren gefrituurd. Ik zou bij gerechten van de Balkan eerder gekookte of gebakken aardappelen verwachten.
    Alles was ruim voldoende aanwezig. Salade was ook lekker fris.

Desert was ook prima in orde.

Dit was voor ons de eerste keer dat we bij Ohrid gegeten hebben, maar er komt vast een vervolg.

Deze week is het restaurant tot het beste van Hoogeveen verkozen door de lezers van de Hoogeveense Courant. Terecht!

42. Zijn qua bediening en eten en drinken zeer tevreden. Komen beslist nog eens terug.

43. Heerlijk gegeten. Het was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Leuk vlot personeel. Alles zag er goed uit. Toppie!!

44. Top gegeten in deze zaak! Een van de betere Balkan restaurants! Vooraf hadden wij een sopska salade en de garnalen. Alles was goed op smaak en werd mooi gepresenteerd. De gastheer adviseerde ons een Macedonische rode wijn die heerlijk was bevallen! Wij hebben echt genoten! Deze zaak is zeker een aanwinst voor Hoogeveen!

45. Hebben hier heerlijk gegeten, echt een aanrader.

46. Goede bediening, lekker eten en een gezellige sfeer.

Wij komen zeker nog een keer terug!

47. Fijne sfeer en prettige bediening. Er is een kindermenu, maar na overleg mochten de kinderen van de kaart kiezen en kregen dan een kleinere portie, tegen een gereduceerd tarief. Heel leuk! Keuze uit zon of schaduwplaatsen op het terras. Het eten was goed.

48. Uitstekend eten en drinken, snelle service, vriendelijke bediening.

49. Lekker gegeten, precies goede porties en ideaal dat je rijst en aardappeltjes krijgt. De huiswijn is ook erg lekker. Goede, vlotte, vriendelijke bediening. Een van de betere restaurants van Hoogeveen.

50. Gisterenavond heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. Het personeel is vriendelijk, en de prijs/kwaliteit in goede verhouding. Ook de sfeer is goed gezellig. De service kan op sommige punten iets beter. Ook zou ik de gasten keuze laten maken tussen rijst en aardappels in plaats van allebei, want dit konden wij niet beide op. Wel vind ik dit restaurant zeker een aanrader om een keer te gaan eten.

51. klaas ten kate

Gisteravond lekker gegeten met vier personen, was niets om op aan te merken. Wij eten hier wel vaker en het is altijd goed qua smaak en versheid. Voor ons gevoel zijn de porties kleiner geworden.

52. Henk en Ria Frankema

Weer heerlijk gegeten met 5 personen uit: Drachten, Zuidhorn en Slagharen. Echt weer voor herhaling vatbaar, grote klasse!

53. Een mooi restaurant. Wij verheugden ons op de ovengerechten Muckalica en Kokoska vo bibersos. Sausen uit een pakje of flesje en gebakken aardappeltjes uit de vriezer. Een gemiste kans, jammer. Kopje koffie op het terras was lekker, maar luidruchtige mensen. Prijs / kwaliteit 5.0-5.5. Een uitdaging ga ik niet uit de weg.

54. Kees en alice

Super gegeten en gedronken. Heerlijk! Goede vriendelijke bediening. Fijne sfeer!

55. Altijd gezellig daar. Hele aardige bediening en lekker eten. Eerlijke mensen. Echt een goed restaurant wat wel wat meer aandacht verdient!

56. Ik moet toegeven dat de eerste indruk (buitenaanzicht) niet een van de beste was. Eenmaal binnen toch verrast door de fijne sfeer en het vriendelijke personeel. Verder weinig poespas, gewoon lekker eten voor een goede prijs. In de omgeving Hoogeveen zeker een aanrader.

58. Marloes Smit

59. We hebben heerlijk genoten van het eten bij Ohrid. Vriendelijke en behulpzame bediening, grote keuze uit tal van lekkernijen, heerlijk. Gaan zeker nog een keer terug.

60. Super lekker gegeten. Bediening zeer attent. Hele gezellige avond gehad. Sfeervolle aankleding.

61. Simpel, vers en lekker eten. Zeker een aanrader.

62. Na een gastvrije ontvangst heel lekker gegeten.
    We hebben Bitolska Tava gehad en Muckalica, beide stoofpotjes met varkenshaas, maar verschillend bereid. Is zeker aan te raden.
    Volgende keer maar een ander gerecht proberen.
    Ik heb er wel vertrouwen in.
    Met dank aan de goede bediening !

63. Goed verzorgd en gezellige sfeer. Bediening vlot en spontaan.

64. Lekker eten. Goede menukaart. En goede bediening en sfeer.

65. Gurvits

Uitstekend, goed gegeten! Echt een restaurant om in de buurt van Hoogeveen aan te raden.

66. Lekker gegeten, goede bediening. Alles was goed verzorgt.

67. Geweldig, altijd goed hier. Lekkere huiswijn, goed stuk vlees, aanvullen aardappelen, salade, rijst etc snel. Vriendelijk personeel, alles super. Komen zeker terug.

68. Superlekker gegeten Bij Ohrid weer!

- lekker eten en zeker ook genoeg
    - goede sfeer mooi nieuw interieur
    - goede bediening met veel aandacht voor je

Kortom uitstekend. Wij komen zeker weer terug!

69. Erik Vos

Ik ben vanavond heerlijk wezen eten in het balkan restaurant van Hoogeveen. Super bediening en heerlijk eten. Vooral tevreden over Jeroen volgens mij. Wat veel lol met die jongen gehad. Kom zeker terug!!!

70. Zeer gastvrije en goede bediening. Vooral als de eigenaar zelf de gasten ontmoet en bediend, maakt het specialer. Eten was heerlijk. We komen zeker terug.

71. Heerlijk gegeten! Super gastheer! Mensen werken hard en hebben erg veel plezier in hun werk! Dit merk je aan alles! Kortom super avond met heerlijke gerechten!

72. S. van der Hoek

Goede keuken met betrokken personeel en alles voor een redelijke prijs. Jammer dat de flensjes niet te krijgen waren. Tip voor vegetarische gerechten; meer tofu of andere soja producten opnemen. De vegetarische slager heeft veel keus voor vleesvervangende producten.

73. Johannes

74. Gerard Bos

We werden hartelijk ontvangen.
    Er werd rustig de tijd genomen.
    Tussen het eten door werd er zo nu en dan gevraagd of het naar wens was en of het genoeg was.
    Alles zag er heel smaakvol uit.

75. Lekker, gezellig, dichtbij parkeren, goede service.

76. Niek Broekman

Goede vriendelijke service, muziek stond niet te hard, lekker gegeten!

77. Marc Wassink

Hier gegeten, voorgerecht gepaneerde feta, was werkelijk om van te smullen. Het hoofdgerecht mixed gril was heerlijk, sappig vlees. Ook de gefrituurde aardappeltjes en rijst waren uitstekend klaargemaakt. Dessert met ijs prima in orde, zeer romig ijs. Bediening zeer oplettend en ook de prijs valt reuze mee. Kortom uitstekend restaurant

78. Super lekker gegeten. Goede service, bediening is correct en heeft oog voor detail. Voor een redelijke prijs heel lekker gegeten.

79. Superleuk maar ook super lekker restaurant, de beide eigenaren zijn zeer gastvrij, je voelt je er echt welkom en thuis!

Een aanrader voor ieder die wel eens wat anders wil!

80. Martin 248 punten

Zeer goed restaurant. Als ik weer in Hoogeveen ben ga ik hier zeker weer eten. Een echte aanrader!

81. Jan Bouw

Eten was erg goed. Sfeer prima, bediening uitstekend.

82. Heerlijk gegeten tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel, hoefden niet lang te wachten.

83. Zaterdagavond hier heerlijk gegeten met manlief, broer en schoonzus.
    Het personeel is zeer vriendelijk en geeft duidelijke uitleg bij het presenteren
    van de gerechten.

84. Rick en Sanne

Duidelijke menukaart, heerlijke gerechten en super gastvrij!

85. Linda en Marcel + kids

Wij hadden hier al vaker gegeten toen nog het nog de Balkan Sofra heette. Je kunt hier goed en lekker eten!! Het is een echte aanrader. Het eten is super, de bediening is goed en er hangt een gemoedelijk sfeertje.

86. Cor en Helène Clason

Heerlijk eten. Super sfeertje. Hele aardige eigenaren. Goede bediening.

87. Gezellig, gemoedelijk restaurant waar de mensen met plezier werken (lijkt het).
    Het eten was echt geweldig en ook de wijn was erg lekker.
    Zeker een aanrader.

88. Harry 129 punten

De sfeer is lekker gemoedelijk. Het eten is goed bereid en bij de vis krijg je nog even uitleg van wat alles precies is. Het gemiddelde cijfer wat een ieder hier geeft is in mijn ogen zeer terecht.
    Dit is een restaurant waar je volgens mij beter van te voren kunt reserveren.
    Voor mij was dit een lekkere verrassing op de zaterdag-avond.

89. Eten bij Ohrid is een echte aanrader.. ook voor mensen die glutenvrij moeten eten! De kok Dime zorgt voor heerlijke gerechten. Goed klaargemaakt, goed gekruid, heerlijk.
    (Eén heel klein minpuntje: we missen de Balkan koolsalade. Die Hollandse salade kun je thuis ook eten .....)
    De sfeer (ambiance) is top! Het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling.
    De service is prima. Waarbij Trajce oog heeft voor persoonlijke aandacht! Je krijgt het gevoel thuis te zijn.
    Kortom: een aanrader en altijd voor herhaling vatbaar.

90. Wij hebben heerlijk gegeten bij Ohrid Balkan, hele vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
    Wij gaan zeker nog een keer.

91. G. Abbring

Heerlijk gegeten bij Ohrid Balkan in een zeer gemoedelijke gastvrije sfeer met een vlotte en een uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader, zeker voor herhaling vatbaar!

92. Ontzettend gezellig restaurant, zeer schoon (ook de toiletten) en heel erg vriendelijk personeel. Het eten is werkelijk verukkelijk en als gast voel je je bijzonder welkom. De prijzen zijn gelukkig ook normaal, een 3-gangen menu voor 28 euro met vrije keuze van de kaart( ook de allerduurste gerechten) en ook nog eens een heerlijk likeurtje van de zaak, wat wil een mens nog meer. Dat je ook nog eens op eigen terrein (achter het restaurant) kunt parkeren is super natuurlijk. Heeeeel erg jammer dat we te ver weg wonen om er vaak heen te gaan. Ga je naar Ohrid, dan ga je genieten !!

93. In een mooie ambiance met prima personeel heerlijk gegeten. Bediening uitermate vriendelijk en behulpzaam.
    De gerechten waren prima bereid en echt heerlijk.
    Een aanrader is (als het gemaakt wordt, is nml buiten de kaart om en wordt niet altijd gemaakt) het cake-je als nagerecht.

94. Daniëlle & René

Wij gaan hier regelmatig uiteten, komen zelf uit de buurt. Heerlijk eten en fantastisch personeel! De verschillende wijnen zijn heerlijk, de eigenaar kan je hier veel over vertellen.
    Echt een aanrader voor mensen die wel eens wat anders willen!

95. Joop en Ineke Wiersema-Kuiper

Wij wonen er vlakbij, maar hadden hier jaren niet gegeten. Gisteravond heerlijk gegeten . Het was erg lekker,en prima wijntje. Zaten gezellig voor het raam. Vlotte en persoonlijke bediening. Niets dan lof voor Ohrid! En de prijs viel ook erg mee.

Joop en Ineke Wiersema

96. Ohrid Balkan Restaurant behoort tot een van de besten in Hoogeveen, vlees en alle andere ingrediënten zijn altijd lekker vers en alles is verder zeer hygiënisch. Chef-kok Dime en de gastheer Trajce zijn mensen met zeer veel vakkennis en hart voor de zaak.

97. Super gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening! Heerlijk eten en het wijntje is top!
    We komen graag terug, en het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Niets is hen teveel.

98. daniela

Gezellig even wat gegeten, geen culinair hoogstandje maar wel lekker. Jammer dat de warme groenten (ook door de rijst) niet vers zijn (of te ver doorgekookt), dat vind ik toch wel een minpuntje. Gebakken feta was erg lekker. Het is niet duur en ga er vast nog wel een keer weer heen en dan wat anders proberen. De kwaliteit past prima bij de prijs.

99. Heerlijk met mijn man uit geweest. We hadden gereserveerd via eet.nu maar was niet nodig geweest.
    We hebben buiten op het sfeervolle terras gegeten.
    Je word netjes verwelkomt. De bediening is zeer goed, vriendelijk, aandacht voor detail, zoals het echt hoort.
    De opmaak van de gerechten is prima gedaan, het oog wil ook wat en de smaak is uitstekend. Alles wordt goed gekruid, je proeft de verschillend gebruikte specerijen/ingrediënten en het is zeker niet flauw of eentonig van smaak. (ook niet te scherp). De hoeveelheid is ruim voldoende. De rode huiswijn is erg aan te bevelen.
    We hadden stokbrood met tzatziki, olijven en kruidenkaas, goulashsoep, stoofpotje met varkenshaas en stroganoffsaus en stoofpotje met rundvlees, varkenshaas en champignonroomsaus, ijs met warme kersen en slagroom en koffie met een perenlikeurtje na. Alles was lekker.
    WC was ook zeer netjes.
    Een dikke pluim, voor de kok, eigenaar en personeel, men heeft de zaken zeer goed voor elkaar en dat zorgt voor een goede ervaring en voor het terugkomen van de klant. Niet dat wij in de buurt wonen, helaas. Maar we hebben een fijne avond gehad.

100. Gisteren met het hele gezin uit eten geweest. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door de gastheer Trajce.

Het was echt heerlijk eten hier en zoals gezegd wij komen vaker langs.

Volgende pagina