Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

De Muzikant heeft orginele menukaarten, fijne bediening en een goede menukaart met voor elk wat wils. Het eten was goed. We hebben genoten! Verbeterpunt: het oogt wat donker in het restaurant. Qua verlichting valt er dus wel iets te verbeteren.

J. Heres

Vriendelijk personeel en smakelijk eten.

Schrijver/Veltman

Geweldige avond. Heerlijk eten. Een echte aanrader. Onze gasten waren aangenaam verrast. Groot compliment.

Altijd even leuk ontvangen! Als gast wordt je enorm gewaardeerd.
    Ja het gaat niet altijd even vlekkeloos met nieuwe dienstmeiden, maar daar moet je wat doorheen prikken, maar de geschikte dames en heren krijgen een goede kans bij deze werkgever! Daar is coaching voor, het stoort ons eigenlijk nooit.
    Het management pakt het altijd keurig op als je er wat van zegt. Als het heel erg druk is duren de gerechtjes soms wat langer, maar droog en niet vers hebben wij nog nooit gehad en komen er heel erg vaak! Dit is echt een aanrader om even lekker relax hapjes te eten en bediend te worden. Druk op de knop en er komen weer heerlijke oosterse gerechtjes aan. Heerlijk tafeltje in de nisjes en even bijkomen van de dag kan uitstekend bij Yume! Zeker een aanrader!

Dianna Bosma

Zondag 22-04 wezen eten bij Da Luca met 4 mensen. Ontzettend genoten, heerlijk gegeten en prachtige wijnen. Wijn spijs combinatie was perfect! Niks op aan te merken! Helaas voor ons is het niet gezellig geeindigd. Ik heb rustig mogen wachten tot de rest terug was. Echt een aanrader om daar uit eten te gaan!

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

8. Kleine eetwaren Hoogeveen

Harry Brakel

Maandag 16 april 2018, gesmuld van de dagschotel " Satee " en heerlijk ijs na, als toet (je).
    Uitermate vriendelijke bediening met een luisterend oor en een grote glimlach.

9. Internationaal Hoogeveen

Gisteravond bij jullie gegeten. We waren er om 18.30. En zouden vervolgens om 20.15 Naar de tamboer gaan. Het eerste drankje en broodplankje waren er snel. Meer dan een uur gewacht op het hoofdgerecht. Vervelend want we moesten naar het theater. Nadat we dit hadden aangegeven om 19.30 Zou het volgens de bediening er binnen 2 minuten zijn?! Ruim een kwartier later kregen we het hoofdmenu met een portie friet, geen wit brood bij de tournedos, geen cranberry saus bij de hertenbiefstuk en geen groenten. Met mijn mond nog vol weggegaan. Beetje jammer… De pin deed het niet… kortom ik werd er niet blij van. Dussssssss ik ben niet positief!

10. Kleine eetwaren Hoogeveen

Onlangs een workshop Tapas gevolgd bij de Lekkernij. Het personeel helaas als onvriendelijk ervaren. Eigenaar/kok niet geschikt voor de organisatie van de workshop. Hij vertelde niks over de gerechten en gaf alleen aan waar je de (veelal niet verse) ingrediënten of het kookgerei in de onhygiënische keuken kon vinden. Hij had niet de tijd voor ons, omdat tussendoor ook nog andere klanten binnen kwamen. Heel erg jammer, want daardoor een recept verkeerd uitgevoerd, gevolgd door onnodig grof taalgebruik van de kok. Voor onze groep (18 pers) was de keuken te klein en moest alles voorbereid worden aan de tafeltjes in de brasserie. Dit zou oké zijn als er geen andere klanten meer waren en de tafeltjes schoon zouden zijn, maar helaas was dit niet zo.

Ondanks bovenstaande wel een leuke avond gehad door het gezelschap en waren de hapjes prima, maar niet bijzonder.

11. Indonesisch Hoogeveen

Wij hebben hier onlangs met een grote groep gegeten ter gelegenheid van een 40e verjaardag in de vriendenkring. De gerechten zijn heerlijk van smaak, de service is fantastisch en bij elke gang krijg je desgevraagd een uitstekend wijnadvies. Een fijne plek om lekker te eten!

12. Eetcafé Hoogeveen

Wij eten hier regelmatig een broodje tijdens een middagje wentelen. Goede kwaliteit eten, een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar en zeer schappelijke prijzen. Een aanwinst voor Hoogeveen!

Een gastvrij restaurant met smaakvolle gerechten en fijne bediening. Heb er lekker genoten van een smaakvolle maaltijd met nagerecht samen met mijn vriendin. En we werden netjes en vlot geholpen. Het personeel was erg vriendelijk. En zou hier zeker nog eens wat willen eten of drinken!

Petrov

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit is uitstekend!

16. Nederlands Hoogeveen

Saskia Slottje

Geweldig. We waren met 15 mensen, voornamelijk Engelsen, en het personeel waren uiterst behulpzaam. Het menu was een beetje wennen, maar iedereen was heel tevreden. We hebben heerlijk gegeten en het was super gezellig.

M.c.Otter

Was weer erg gezellig. En het eten zoals altijd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

18. Kleine eetwaren Hoogeveen

Michelle

Een high tea besteld via groupon en na het lezen van alle slechte recensies, had ik geen hoge verwachtinge meer. Niks was minder waar. Het was heerlijk en we zaten bomvol. Ze stonden al klaar met nieuwe thee terwijl we de laatste slok amper op hadden. We kregen zelfs nog de optie om gratis "speciale" koffies onbeperkt te bestellen. Broodjes waren allemaal heerlijk ver bereid.

Renate bos

Heerlijk eten grote porties vriendelijk personeel prachtige zaak en superschoon. Veruit de beste shoarmazaak van hoogeveen en omstreken!

Bert

Vandaag een heerlijke avond gehad. Goed eten lekkere wijn. De gastheer wist wat hij schonk. Eten zeer goed en heel veel!
    Al met al yummie ;) de volgende reservering is al weer gemaakt!!

Erik Vos

Zeer fijn ontvangst met een vriendelijke dame die ons naar te tafel begeleide. Vervolgens zeer vlotte en adequate bediening aan tafel! Eten was zeer naar wens! Het leuke achteraf was dat er ook een heerlijk en divers assortiment op het dessertbuffet aanwezig was.

Mij zie je zeker weer terug.

Vanavond hier voor de 3e keer gegeten,
    Was gezellig druk en het eten en de dame van de bediening waren weer goed voor elkaar.
    Maar 1 minpunt met ons 5 personen 1 klein zakje friet!
    Gevraagd om een zakje erbij, geen probleem.
    Later op de rekening €3,50!
    Gevraagd om een verklaring ja is extra besteld klopt maar voor 2 personen wordt er ook een zakje geserveerd en voor 5 personen ook 1?
    Vind het heel jammer hoe ze dit niet hebben opgelost.

Wij hebben met zijn vieren uit eten geweest bij the Peppermill Het was een hele gezellige avond. De kwaliteit van het eten was prima. Voor herhaling vatbaar!

De bediening weet niet wat ze serveren. Dat is wel jammer. Met een groep hier eten is wel erg leuk.

Altijd goed prima bezorging voor al zo door gaan.

Meerdere malen heerlijk gegeten. Mooi ingerichte zaak met verse producten. Echte aanrader!

Super slecht! Het duurde een half uur voor we überhaupt drinken kregen, laat staan eten. Vervolgens heb ik wel 7 keer via de iPad de ober moeten opvragen voor er iemand kwam en dit elke keer wanneer we drinken wilden bestellen. Het eten was daarnaast vaak koud en niet lekker. Personeel is slecht geïnformeerd, ik vroeg of het drinken bij de prijs was inbegrepen en het personeel zei ja maar dat was niet zo. Tot slot dien je bij het afrekenen een klacht over in en zegt diegene hm en meer niet.
    Zo slecht als dit heb ik nog nooit ervaren!!!

Heerlijk gegeten. De kwaliteit van het vlees was erg goed, heerlijk mals.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar!

H. Ramaker

Wij gaan graag eb veel uit eten en onze voorkeur gaat toch altijd naar de Balkan en Ohrid is toch de beste voor ons met een goede, vriendelijke bediening en met Dieme in de keuken zijn de ribeye's fantastisch maar ook welk ander gerecht zier altijd goed en en smaak onovertreffelijk.

Groet Fam. Ramaker

Jacqueline

Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Ohrid. Daar was niets op aan te merken. Ik moet wel zeggen dat het in rap tempo ging. Net het voorgerecht op of het hoofdgerecht stond alweer klaar. In principe waren wij binnen het uur klaar en dat vond ik wel jammer. Net of dat men snel klaar wilde zijn.