Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

P. ten Kate

Zoals altijd heerlijk gegeten,vriendelijk en attent personeel en een gezellige sfeer.

Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De spareribs en sateh zijn super lekker. Heerlijke toetjes.

3. Kleine eetwaren Hoogeveen

Wij deden vandaag een arangement met een massage. Ik nam een tomatensoep. Deze smaakte naar water met een klein fleugje tomaat. Niet lekker dus! En vervolgens kon ik het gesprek van de eigenaresse over haar ex man aanhoren. (Vanaf een andere tafel)

Dus niet voor herhaling vatbaar!

Vanavond hebben we hier genoten van het 3-gangen menu. Voorgerecht een carpaccio van een langzaam gegaarde wolvarken. Hoofdgerecht was hert en nagerecht een brownie bitterkoekjes ijs. Het was heerlijk!

We zijn vriendelijk bediend door Bertjan.

Een aanrader.

Alles geweldig. Lieve en gezellige bediening en het eten was TOP. Fijn restaurant.

Erik poliste

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met zeer goede service.

7. Chinees-Indisch Hoogeveen

Nog nooit zoiets meegemaakt. Bij binnenkomst van de lege zaak mochten we niet aan de tafel na keuze zitten. Net voor ons liep ook een tafel van 6 naar binnen. Er werd bestek op een hoop op tafel gelegd want het was druk zei de jongenman!
    Oke voor hem misschien dus wij gewoon geduldig wachten. De tafel van 6 kregen elk kwartier een gerecht dus uiteindelijk na een dik uur hadden zij hun eten.
    Wij kregen van de drie voorgerechten, één soep, 10 min later de saté, 10 min later nog een soep! De chinese tomatensoep, die ik altijd zo lekker vind was dus echt niet te vreten. Dat kwam zei de jongenmam omdat er sinaasappel in zat volgens de kok!
    Na weer een half uur en gezien de tafel van 6, besloten wij om het genuttigde af te rekenen en te gaan. Dit kon niet want nu was ons eten klaar, althans één van onze 4 gerechten. U begrijpt, wii zijn echt gegaan.
    Nooit meer dus!

Afgelopen zaterdag zijn we met een groep van 17 bij restaurant Ohrid gaan eten. Goed ontvangst en aardige bediening. We werden snel geholpen en ondanks dat we met een grote groep waren stond het eten snel op tafel! We hebben genoten, bedankt!

Het was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben… en wederom was het echt heerlijk eten voor een nette prijs!
    2 X vooraf en 2 x hoofdmenu en ieders 2 drankjes voor 56 euro.

Wij komen hier zeker nog een keer terug, wel reserveren… knaldruk!

Beneden was verder wel goed maar de w.c. was te vies. Veel dode muggen in ventilatie systeem. Plafond stuk. Wasbakken vies en hing een natte handdoek. De keuken zag ook niet schoon uit.
    Restaurant was verder netjes en leuk ingericht. We kregen niet het vlees wat we dachten te zouden krijgen. Prijs kwaliteit was dus ook niet goed. Vlees was goed bereid. Heerlijk.

Erg goed gegeten, verse producten, beef erg mals en puur van smaak.
    Prettige bediening, vriendelijk en attent.
    Zeker voor herhaling!

12. Kleine eetwaren Hoogeveen

Luxe high tea gehad, erg lekker, heel goed. Hadden een bon en dat was het wel waard maar de normale prijs en wat je er dan voor krijgt, is het niet waard, vanwege de kleine porties. Verder ook maar twee keer thee gehad. Niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten. Wel wat stil op een gewone donderdagavond. Beef van excellente kwaliteit. Voor de echte liefhebber.

In september hier heerlijk gegeten. Wij zijn gegaan voor de vier gangen proeverij. Lekker en gevarieerd vlees. De bediening is uiterst vriendelijk.

Het eten was heerlijk… Alleen voor 7 personen 2 kleine schaaltjes salade was weinig. De gebakken aardappelen had ook wel een schaal bij gemogen.

Angelique

Een heerlijke high tea mogen beleven!
    De moeite zèèr zeker waard…
    Zo knus en oooo zo lekker aan hapjes en lekkernijtjes.
    Zoet en hartig.
    Warm en koud.
    Om te smullen…
    Echt heel gezellig!
    De theesoorten en de leuke bedrukte aparte theezakjes met inhoud aan tekst!
    Echt een aanrader voor iedereen…
    En uiteraard niet te vergeten de gastvrouw”Annemarie”

Ze begrijpt haar vak!
    Zo aardig.
    Zo beleefd.
    Zo gemeend,
    zo gemanierd,
    zo gewoon,
    En zooooo gastvrij!

Chapeau,
    Het huis met de Duivengaten…
    jullie krijgen en verdienen een dikke 10!

Alfred en Angelique ❤️

Vertaal van English naar Nederlands

Lovely restaurant quality food at a good price. Gluten-free options and very willing to adjust the menu to accommodate allergies.

18. Nederlands Hoogeveen

Zaterdagavond met een groep van 13 personen gegeten bij Degust.
    Vanwege een dieet vooraf contact gehad en afspraken gemaakt. Hier werd bij voorbaat al erg vriendelijk en meedenkend mee om gegaan.
    We hadden gekozen voor het 7-gangen proeverij menu en het was in één woord geweldig! De gerechtjes met ingrediënten die ik niet mocht eten waren aangepast tot heerlijke varianten, of ik kreeg een ander gerechtje.
    Ik heb nog niet eerder in een restaurant gegeten dat zó zorgvuldig met mijn dieet wensen om is gegaan! Zeer vriendelijk personeel!
    Complimenten aan iedereen!
    (Dieet: glutenvrij en nachtschade vrij)

Om ongeveer 16.00 Uur telefonisch gereserveerd, we konden om 18.00 Uur terecht, ondanks reserveren was er eigenlijk geen plaats er was niet op ons gerekend, we kregen uiteindelijk een tafel vlakbij de ingang en zaten op de tocht. De gang van zaken was alles behalve professioneel. Na een half uur wachten werd de bestelling opgenomen even later kwam de serveerster terug ivm de drukte kon de proeverij van verschillende soorten tapa`s niet worden besteld! Nog uitgelegd dat mijn kleindochtertje specifiek had gekozen om bij Beef&More tapas te eten, echter dit mocht niet baten. Het voelde zeer ongastvrij en onplezierig.

van Slochteren Henk en Phia

Leuk en lekker en dat was onze doelstelling.... die is hier haalbaar.

Gerdi Verkerk

Heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima bereid. Nette en snelle bediening, erg gastvrij.
    Mooie locatie, gezellige kleine ruimtes.

22. Nederlands Hoogeveen

Erg laagdrempelig door de oprechte vriendelijke en ontspannen service. Eten was heerlijk en in overleg konden wij de tijd tussen de gangen korter doen. Zelfs heeft de gastvrouw mee gedacht en gewerkt om een geschenk aan mijn man te geven bij het nagerecht. Kortom voor herhaling vatbaar.

23. Kleine eetwaren Hoogeveen

Mijn vrouw heeft deze week gebeld voor een afspraak voor vandaag. Geen probleem, genoteerd. Nu kwamen we daar, heeft u gereserveerd?Ja. De dames zoeken, maar geen reservering te vinden. Mijn vrouw, ziek en misschien ietwat kortaf: tja dat is dan niet ons probleem, wij hebben wel gereserveerd. Ze had zich hier ook flink op verheugd. Maar de dame aan de balie was weinig begripvol: niet uw probleem? Dan is het ook niet ons probleem. We zitten vol.
    Geweldig klantvriendelijk dus! Not...
    Geld van de leukste deal weg gegooid dus, en een uitje door de neus geboord. Goed bezig jullie!

24. Kleine eetwaren Hoogeveen

Thea Plus

m.f. van den bosch

Wij hebben lekker gegeten. De bediening was heel goed. Zijn heel tevreden naar huis gegaan en zullen zeker terugkomen.

A. Kuipers

Wij hebben heerlijk gegeten. Allemaal een verschillend menu die alllemaal erg goed bereid waren. De bediening was voortreffelijk. Lekker buiten op het terras onder de parasol, hebben we genoten van een drankje en een hapje. Ik zou zeggen reserveer tijdig want het is hier met recht erg druk.

27. Chinees-Indisch Hoogeveen

Gisteren eten gehaald chinees/Indië’s rijsttafel, omdat het beste Hoogeveense restaurant Feng/Seng deze door gebrek aan koks niet kon leveren, maar naar international gegaan, en wederom een teleurstellende ervaring.
    11Euro duurder dan Feng Seng en ze weten niet hoe de magnetron werkt, het eten was lauw, erg slecht, mail gestuurd geen reactie hier op, geen idee hoe deze chinees het zo druk heeft, het eten is matig tot redelijk, maar het is nu klaar geen eten hier meer weg, dan liever patat!

28. Internationaal Hoogeveen

De mojito is niet lekker! Er zit geen rietsuiker in. Daardoor smaakt het voor geen meter. De rest van de ingrediënten gooien ze in een glas. Beetje jammer. Leer eerst maar cocktails mixen voordat je het verkoopt.

29. Kleine eetwaren Hoogeveen

Joycelyn Kamphof

Ontvangst was direct warm, huiselijk. Eten was verrukkelijk. Bediening super! En de prijs? Wij gaan vaker aan komen om te eten👍. Bedankt voor de service en gezelligheid.