Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

Dit is de slechtste ervaring van een all you can eat restaurant tot nu toe. De naam 'van hollandse bodem' doet voorkomen dat er hollandse gerechten worden geserveerd, dit is niet het geval. De kwaliteit van het vlees is slecht, alsmede de bereiding (droog/overgaar). De overige gerechten zijn niet vers/opgewarmd. De aankleding van het restaurant is niet uitnodigend, vrij donker en ongezellig. Overall conclusie: je betaalt weinig, maar de kwaliteit laat absoluut te wensen over.

Noortje van Berlo

Heerlijk gegeten !! Super mals. Overheerlijke smaken. Snelle vriendelijke bediening. We komen zeker weer !!

4. Italiaans Hoogeveen

Super lekker en gezellig voor een hapje of drankje OF beide :)

Aanrader (eten, sfeer, gastvrijheid)

6. Kleine eetwaren Hoogeveen

Gertjan Hubers

We hebben een valentijn menu gegeten,
    Zag er goed verzorgd uit!
    Mooie opmaak en super lekker!
    Aanrader voor iedereen!

7. Kleine eetwaren Hoogeveen

Jg Minderhoud

Weer heerlijk gegeten en gepraat

Heerlijk gegeten, goede ambiance, vriendelijk personeel.

Ik had nog niet eerder Balkanees gegeten. Het menu is uitgebreid, men heeft ook verschillende prima bieren. We namen ieder een van de stoofpotjes, wat meer een stoofpannetje bleek te zijn maar het bleef goed warm. Het was erg lekker, de bediening attent, je krijgt ruime hoeveelheden, sides werden op verzoek aangevuld zonder extra kosten. Al met al niet heel goedkoop maar zeker waar voor je geld. We gaan hier vaker komen.

Roelien

12. Internationaal Hoogeveen

Kan menig bedrijf in Hoogeveen een puntje aan zuigen! Wat een prachtig restaurant, bediening top! En het eten gewoon helemaal top!

13. Internationaal Hoogeveen

Ardiaan

14. Italiaans Hoogeveen

Overheerlijke krokante en verse pizza's gegeten samen met mijn vriendin en ouders. Zéér vriendelijke bediening. Je kan bij binnenkomst al merken dat er veel aandacht is besteed hygiëne. Echt top gewoon. Voor alle leeftijden aan te raden. Ik kom hier zeker terug!

15. Italiaans Hoogeveen

Ivank Stam

16. Italiaans Hoogeveen

Heerlijke pizza's! Ook na de overname van de vorige eigenaar dezelfde prima kwaliteit. De bediening is wat bleu (jong en weinig ervaring) maar als je voor 60 euro met zijn viertjes lekker kan eten met een glaasje erbij zijn wij al snel tevreden.

17. Nederlands Hoogeveen

Heerlijk Genoten, Gezellige mensen lekker eten! Een aanrader.

18. Nederlands Hoogeveen

Jose

19. Internationaal Hoogeveen

Om half 5 een borrelplank besteld. Kwam de serveerster vertellen dat het keukenpersoneel nu net gezamenlijk aan het eten was maar ze zouden rond 5 voor 5 met onze bestelling beginnen. Dus m.a.w. zouden wij 25 minuten moeten wachten voor ze met ons eten konden beginnen terwijl naar boven kijkend het personeel rustig zat te eten. Met ongeveer 6 tot 8 personen tegelijk. Werk zelf in de horeca waar wij eten als er tijd voor is en niet als er klanten zijn die iets hebben besteld.
    Wij hebben onze bestelling geannuleerd en zijn weggegaan.

20. Internationaal Hoogeveen

Pieter

H Gringhuis

Voortreffelijk gegeten en gedronken in een ontspannen sfeer waarbij de bediening en service een niet onbelangrijke bijdrage heeft geleverd. De keuken heeft ook uitstekend gerechten bereid ondanks de vele andere aanwezige gasten en een zeer uitgebreide menu kaart.

Niets dan lof met een grote L.

22. Italiaans Hoogeveen

Dit restaurant is inmiddels iets meer als een jaar geleden overgenomen door Emilio. Samen met zijn vrouw en kinderen willen ze hun klanten een eerlijke Italiaanse maaltijd serveren.
    Ik eet daar bijna wekelijks en mijn favoriet is de Rib-Eye alla Pizzaiola. Iedere keer weer een feestje als ik zo"n mooi en goed gegrild stukje vlees geserveerd krijg. En die saus..... Precies zoals het hoort. Eenvoudig en puur van smaak.

23. Kleine eetwaren Hoogeveen

Suzanne Mol

Verwen massage arrangement met 2-gangen lunch geboekt.

We hadden de mosterdsoep en een broodje beenham. De soep smaakte naar water met een lente ui erin. Broodje was dus ook alleen met beenham en saus (geen sla komkommer etc)
    wij kregen moppers omdat wij aan een 4-persoons tafel gingen zitten. En wij maar met z’n 2en waren, terwijl de hele zaak bijna leeg was.
    Toen we wat vd soep hebben gezegd kregen we het drankje voor niets, dat dan wel weer…

Met de keuken is niets mis. Heerlijk gegeten, attente bediening. Alleen jammer dat we in een zijkamertje (3 tafels) moesten zitten en dus niets van de restaurantsfeer meekregen.

Het eten smaakte fantastisch! Vriendelijke bediening, snelle service en een gezellige sfeer!
    Wij komen de volgende keer weer terug.

26. Nederlands Hoogeveen

Schonewille

Prima restaurant. Heerlijk eten in een prettige sfeer met een uitstekende bediening.

Afgelopen week even een tafeltje gereserveerd. Het was alweer een tijdje geleden dat we er geweest waren. Dit keer was het stukken rustiger dan de vorige keer, en konden we zelf een tafeltje uitkiezen.

De vorige keer hebben we heerlijk gegeten, dus je gaat toch met een bepaalde verwachting aan tafel… Ook deze keer hebben we weer heerlijk gegeten.

Dit keer een gevuld varkenshaasje, met spek en kaas, en pepertjes. De pepers waren los bijgevoegd, zodat je de scherpte zelf kon bepalen. Heerlijk gaar, al overheerste de smaak van spek wel aardig.

Bijgerechten (salade en aardappelschijfes/rijst) waren voldoende aanwezig.

Alles was ruim aanwezig. Mooie volle porties, alles netjes verzorgd.

De wijn was goed. Op de kaart was voldoende informatie te vinden over de verschillende wijnen, en de gemaakte keuze was goed!

Het dessert was lekker. Bediening was vlot, en attent.

Graag tot een volgende keer!

28. Nederlands Hoogeveen

leo starrenburg

Vanavond nog sushi en wok besteld om mee te nemen naar huis. Ik was verbaasd over de kwaliteit en service! Ik raad het zeker aan! Enorm veel eten voor een goede prijs met echt kwaliteit.

Heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening.