Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

Heerlijke vleesschotel gehad, een fijne bijpassende Macedonische wijn en voor de kleine een prima kindergerecht. Prettige bediening ook. Kleine kanttekening bij de nagerechten : jammer van de goedkope spuitslagroom. Voor de rest: lekker genieten!

Yunona Volkova

Heerlijk gegeten weer bij de Akropolis. Zeer warme sfeer. Hier komen we zeker terug.

3. Chinees-Indisch Hoogeveen

Kees en Linny

Gegeten bij lotus, het was werkelijk waar niet te harden. Eten wat je kon pakken was koud, alle gasten klagen maar kwam wel warme in, nou was nog kouder. Vlees van plaat heeft volgens mij al 8 jaar in de vrieskist gelegen. En dan die roestige wasknijpers. Verder was het super koud, had bijna een straalkachel gekocht tegenover bij de blokker. Voor ons nooit weer lotus. Gr Kees en linny.

Marja hoogkamer

Er is niks negatiefs aan te merken,

Eten was voortreffelijk, bediening super goed, vriendelijk.

Het restaurant is sfeervol ingedeeld netjes schoon.

Nijmeijer

Het was een gezellige avond met goed eten en zeer vriendelijke bediening. Erg leuk hoe de zalm was verpakt in het perkamentpapier en smaakte goed. Het restaurant bezoeken is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

Nanda Dubbelaar

Heerlijk gegeten en alle gerechten zijn vers en dat proef je!👌Gezellige sfeer en goede service.

Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Wij zijn gegaan voor de vier gangen proeverij. De chef komt iedere gang persoonlijk brengen en legt daarbij ook uit wat het is en hoe het bereid is. Lekker veel en gevarieerd vlees.
    Ook de bediening is uiterst vriendelijk, wij zijn hier goed geholpen en zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.

Hilly

SUPER en HEERLIJK gegeten! Echt een aanrader…

Marc

Vonden dat er weinig keus was… wij kennen Griekenland vrij goed… daar staan toch heel wat meer gerechten op de menu kaart…

12. Internationaal Hoogeveen

Personeel was erg vriendelijk en werden goed geholpen met de stoelen/tafels zo te zetten zodat we er tevreden mee waren omdat we met een hele grote groep waren en we niet in verschillende groepjes wilde zitten. Werden meteen voorzien van drankjes. Wel mogen ze bij grotere groepen juist vaker rond lopen om drankjes te vragen, zeker bij grote groepen is dat erg voordelig. Drankjes zijn qua inkoopprijs heel goedkoop en de verkoop prijs is 3x over de kop gegaan.
    Sfeer was warm, binnenkomst prettig. Je word begroet en niet genegeerd wat in andere restaurants soms wel gebeurt dus sfeer was prettig. Leuke lichtjes, mooie aankleding.
    De prijs is veel te hoog voor wat je er voor krijgt, dat vind ik erg jammer. Als je het goedkoper maakt maak je nog winst maar lijkt t wel dat je betaald voor wat je eet. Ik had de pasta met kip, ik had in totaal 4 kleine stukjes kip en echt een half bord vol met champignon. Dan moet je zeggen dat het gerecht: Paste met champignon en kip. Champignons kosten niks en kip is duur. Je betaald er dan 17,50 voor terwijl je maar 4 kleine stukjes kip hebt.
    De helft had gekozen voor een drie gangen menu omdat het sneller gaat, dan komen de voorgerechten en is het drie gangen menu voorgerecht zoveel male kleiner dan de gewone voorgerechten. Dan zit je bij elkaar op het bord te kijken en ziet het er qua hoeveelheid er erg matig uit. Ook de entrecote die jullie in het drie gangen menu hadden was heel erg klein in vergelijking met mijn pasta gerecht. Je prijs moet kloppen bij wat je op je bord hebt. Nu heb je dus dat het te weinig is en dat je er gewoon te veel voor betaald.
    Eten was matig, carpaccio was veel te koud. Deze hoort op kamertemperatuur te zijn. Jullie beschrijven alle ingrediënten onder de kopjes en dan helemaal bij de pasta vermeld dan ook de champignons. Voor je het weet heb je iemand met een allergie maar omdat alles benoemd word en dan zit het er opeens wel in. De vis gerechten waren maar 2 kleine stukjes vis en alle borden waren allemaal anders opgemaakt. Als het voor 1 tafel is maak dan alle borden het zelfde op. Nu lijkt het alsof jullie er geen zin in hadden om voor ons te koken.
    Het grand dessert was verteld met crème brûlée, deze was alleen nergens te bekennen wat wel erg jammer is als je gastvrouw dit wel aankondigde.
    Gezellige avond gehad met de familie maar het eten was teleurstellend na alle goede verhalen die ik gehoord heb. Misschien een volgende keer in een klein groepje van +- 4. Hopelijk kan de keuken het dan gewoon beter aan.

Vanavond weer eens gegeten bij The Peppermill.

Eten was zoals we gewend zijn, prima in orde.

Bediening was echter ontzettend langzaam. Naar mate het voller werd, liep alles steeds meer achter...
    20 minuten met een leeggegeten bord voor je neus lijkt me niet nodig...

Jammer! We waren beter gewend!

Mar

We hebben afgelopen donderdag gebruik gemaakt van de 50+ aanbieding om heerlijk te komen eten. We hadden het adres gevonden via internet.
    Op zoek naar een adres "halverwege". Op deze manier ontmoeten wij onze vrienden. Het was gezellig en erg goed eten met veel uitleg van de kok.
    Ook deden ze bij het afrekenen niet moeilijk over de tijd. We hebben langer gezeten dan was afgesproken. Wij vonden vooral de gezelligheid erg belangrijk. Daardoor hielden we de tijd niet goed in de gaten. Geen enkel probleem/
    Zeker een adres om aan te bevelen en vaker te bezoeken.

Peter van Velzen

Geweldig restaurant, met geweldige bediening!eten was heerlijk. Voor de kids ook erg leuk!

Onze kerstdag verpest, zeer slecht eten,
    Vlees niet te kauwen, eten slecht bijgevuld,
    Bediening steeds klagen over drukte, bediening heel laat bestelling brengen,
    Verschrikkelijke hitte, kon daardoor niet langer aanwezig zijn,
    Mijn eerste kerstdag 2017 is door dit gebeuren helemaal verpest.

J. Mussche

Met zn tweeën gegeten, euro 85,50 afgerekend. Als hoofdgerecht allebei een stukje vlees, een puntzakje friet, een klein schaaltje appelmoes en een klein schaaltje aardappelsalade.
    Wat een armoe. Veel te duur, veel te weinig eten.

Wat een kwaliteit voor zo weinig geld👍👍👍

martha

Afgelopen weekend heerlijk gegeten met familie voor de eerste keer bij Ohrid.
    Het was erg druk, onze tafel was nog niet vrij, maar we mochten aan de bar een drankje doen.
    Gerechten volgden elkaar in rustig tempo op, erg fijn! En smaakten erg goed.
    Enige aandachtspuntje, voor de sfeer zouden de felle lampen wel iets minder mogen, het was erg verlicht wat het minder sfeervol maakte.
    En idd een minpuntje bij het dessert van de dame blanche, dat de chocola helemaal onderin zit. Lekkerder is eroverheen of apart erbij serveren.
    Verder top, komen vast een keer terug!

Jan Keizer

In een gemoedelijke sfeer heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was prima verzorgd.
    Komen zeker weer!

Mooi snel en smaakte prima, maar naar mijn idee wordt de sushi niet vers bereid omdat alle sushi voor 2 personen binnen 5 min. op tafel stond en het waarschijnlijk al eerder bereid is.

25. Internationaal Hoogeveen

Gegeten in de bovenzaal, beneden is het gezelliger. Mooi en lekker voorgerecht geserveerd op een houten plank..

Wij waren aan de vroege kant, maar konden gewoon al aan tafel gaan zitten.
    Het eten en drinken was voortreffelijk.
    De sfeer was gezellig en het personeel was heel vriendelijk. De prijs was netjes.
    Wij waren al vaker geweest maar nog steeds een aanrader.
    Komen zeker terug.

Het is een absolute afrader om bij de Peppermill te gaan eten als je waarde hecht aan correcte bediening, etiketten en als je kennis hebt van eten.
    Onbeschofte bediening, lang wachten en merkbaar oud vet waarin de gerechten klaar zijn gemaakt. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.

Top restaurant, super eten voor betaalbare prijs, sfeervolle aankleding en zeer hartelijke mensen die het restaurant runnen.

29. Italiaans Hoogeveen

Laatst uiteten geweest bij pizzeria Mario, We vonden het eten echt heerlijk. Hele vriendelijke bediening en de srvice was prima. Het was aardig druk maar de sfeer was goed, Goede Italiaanse muziek op de achtergrond. Normale prijzen voor de pizza's die we kregen, en de pizza's waren heerlijk.

Superleuke avond gehad! Heerlijk gegeten. Bediening was perfect, de medewerkster zou er alles aan doen om ons een leuke avond te bezorgen. En dat is gelukt. We hadden het 5-gangen tapas diner en bij iedere gang werd verteld wat het was en hoe het was klaargemaakt.