Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

Top restaurant, super eten voor betaalbare prijs, sfeervolle aankleding en zeer hartelijke mensen die het restaurant runnen.

2. Pizzeria Hoogeveen

Laatst uiteten geweest bij pizzeria Mario, We vonden het eten echt heerlijk. Hele vriendelijke bediening en de srvice was prima. Het was aardig druk maar de sfeer was goed, Goede Italiaanse muziek op de achtergrond. Normale prijzen voor de pizza's die we kregen, en de pizza's waren heerlijk.

3. Steakhouse Hoogeveen

Superleuke avond gehad! Heerlijk gegeten. Bediening was perfect, de medewerkster zou er alles aan doen om ons een leuke avond te bezorgen. En dat is gelukt. We hadden het 5-gangen tapas diner en bij iedere gang werd verteld wat het was en hoe het was klaargemaakt.

Gister met zijn 4en bij de The Peppermill in Hoogeveen gegeten, we waren hier nog niet eerder geweest. Gekozen voor het 3 gangenmenu een ruime keuze. Het eten was heerlijk en de bediening niks op aan te merken.

Met 4 personen gegeten 14 november 2017. Meerdere voorgerechten smaakloos, dit doorgegeven aan de bediening, geen reaktie op gekregen.
    Hoofdgerecht biefstuk zeer slecht niet vers zo uit de vriezer op de gril hooguit 10% gaar erbarmelijk. Dit weer doorgegeven aan de bediening om het door te geven aan de keuken en weer geen reaktie.

Wij gaan daar nooit weer heen en gaan geen aanbevelingen doen in onze kring.

E. Vermeulen

We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel stond gereserveerd.
    Het "voorafje" was erg lekker, maar de hoofdmaaltijd (we namen alle drie de mixed grill) spande de kroon! Ieder vleessoort had een eigen smaak, er onder lag wat groente en ook de gebakken aardappelen waren bijzonder.
    De hoeveelheid was ook prima, De dame blanche niet te groot, maar smaakte goed, jammer dat de gesmolten chocola onderop lag. De wijn was ook goed en op verzoek kregen we een karaf water met glazen.
    Mijn gasten uit Rotterdam waren zeer lovend over dit restaurant, maar dat verwachtte ik al!!

Goede producten en fijne bediening. Al met al zeker waar voor je geld!

8. Nederlands Hoogeveen

Het eten was heerlijk. Echt bourgondisch genieten. Een lekkere amuse vooraf en na het eten een lekker borreltje gekregen. De bediening is zeer ervaren en gastvriendelijk. Mooie open keuken en een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar! Zeker het beste restaurant van Hoogeveen.

We hebben daar heerlijk gegeten.
    De bediening was goed en vriendelijk.

Doner kebab schotels afgehaald. Alles perfect. Supermalse grote portie vlees. Heerlijke frieten en complimenten voor de superverse salade. Over de verpakking is ook goed nagedacht zodat alles lekker blijft.

Goed eten en vriendelijk personeel.

Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer. Zeer goede zoete huiswijn.

Super gezellig, goed eten en leuke vlotte vriendelijke bediening.

A.Bisschop

Lekker gegeten in prima sfeer.

15. Steakhouse Hoogeveen

Eten was lauw. 2,50 voor een glas kraanwater. Bediening was vriendelijk maar ongeorganiseerd. Ook waren ze tijdens werk met eigen mobiel bezig. Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar dit is echt onder de maat

Vond de pizza heel erg vies. Had me erop verheugd, maar het weggegooid

17. Internationaal Hoogeveen

Samen met mijn vriendin gegeten.
    Het vegetarisch gerecht was niet te eten, zo slecht.
    Ik zelf had een hamburger, ook deze was niet goed.
    De bediening was slecht, het zijn net schoolkinderen.
    Waar is de bediening van vorig jaar gebleven, deze was erg goed en de kwaliteit van het eten was toen ook beter.
    Ik kom er nooit meer.

18. Snackbar Hoogeveen

Lekkere krokante patat. Ruime porties. De snack zijn altijd goed. Drinken mag je zelf pakken en is goed gekoeld. Service is top. Bestelling wordt netjes naar de tafel gebracht en medewerkers zeer vriendelijk! Al met al goede en nette snackbar met ruime zitplekken.

19. Internationaal Hoogeveen

Vanavond hebben we met onze 2 kinderen gegeten bij het Postkantoor. Eerste indruk van de sfeer/ ontvangst was prettig. Aan tafel werden de specials van de dag netjes uitgelegd en kregen we vlot de bestelde drankjes. Maar daarna werd het snel minder. Lang wachten was het tot dat we onze bestelde gerechten kregen. Kinderen hadden een pannenkoek. Prima maar het vegetarische gerecht met paddenstoeltjes en camembert en croute geserveerd was echt onsmakelijk in uiterlijk en smaak. En de hamburger was “well done” maar niet goed gedaan.

Rita Scholing

Was erg goed heel lekker gegeten we waren met zeven personen en allemaal waren ze zeer tevreden.

Super goed en lekker en leuke bediening.

22. Chinees-Indisch Hoogeveen

A.Hoogeveen

13 Okt.2017 eten afgehaald,wat een bagger,er zat geen smaak aan het eten dus zelf nog even in de pan met kruiden op smaak gebracht.
    Satesaus geen smaak waarschijnlijk veel water toegevoegd en even met maizena gebonden.
    Ook een bericht gestuurd,na 3 dagen nog steeds geen reactie.
    15 jaren eten gehaald bij international maar dit is de laatste keer.
    Het eten is het geld niet waard,jammer.

23. Internationaal Hoogeveen

Eten was goed wel te dure prijs. Daarbij lang moeten wachten op het eerste drankje. De bediening liep er onverzorgd bij, (verschillende kleding) en stonden veel met elkaar te praten. Rond half 10 zaten wij nog alleen en toen ging de muziek heel hard aan. Hierdoor voelde we ons weggejaagd. Hebben hier vaker gegeten, was altijd tevreden, maar gaat steeds slechter zo te zien. Ongeregeld!

Zeer goede service en uitstekend gegeten. Genoeg keuze en genoeg eten op je bord. Je kon proeven dat het echt vers was. Aanrader!

25. Chinees-Indisch Hoogeveen

Afname van bestelling in restaurant duurde een kwartier omdat er te weinig serveersters waren waardoor er tussendoor naar de telefoon gelopen moest worden om op te nemen. We hebben 1 uur en 3 kwartier zitten wachten op ons eten. Er kon ons niet verteld worden hoe lang dit nog ging duren. Na een kwartier zijn we gegaan zonder eten op te hebben.

Goed eten daar, en hele goede service! We hebben er genoten en gaan er zeker nog een keer heen.

27. Kleine eetwaren Hoogeveen

Jammer dat ze een aangepast menu hebben voor vakantieveilingen.nl Steld niet veel voor.

Bob Groenewoud

Prima accommodatie, fijne bediening en prima kwaliteit van het eten.

Familie Lowijs

We komen er al jaren! Super lekker wat ze maken van goede kwaliteit vlees!
    De mensen die daar werken zijn super klant vriendelijk, en werken hard.
    Zelf onze kinderen komen er graag!

Goede service! Het eten was dit keer wat minder, de gyros was niet zo vers. Het was ook minder dan vorige keer. Raar ook dat de retsina alleen maar in kleine, dure flesjes te koop was. Nogmaals, de bediening was uitstekend!