in Hoogeveen

Proef de zon in je eten

1. Heerlijk met mijn man uit geweest. We hadden gereserveerd via eet.nu maar was niet nodig geweest.
    We hebben buiten op het sfeervolle terras gegeten.
    Je word netjes verwelkomt. De bediening is zeer goed, vriendelijk, aandacht voor detail, zoals het echt hoort.
    De opmaak van de gerechten is prima gedaan, het oog wil ook wat en de smaak is uitstekend. Alles wordt goed gekruid, je proeft de verschillend gebruikte specerijen/ingrediënten en het is zeker niet flauw of eentonig van smaak. (ook niet te scherp). De hoeveelheid is ruim voldoende. De rode huiswijn is erg aan te bevelen.
    We hadden stokbrood met tzatziki, olijven en kruidenkaas, goulashsoep, stoofpotje met varkenshaas en stroganoffsaus en stoofpotje met rundvlees, varkenshaas en champignonroomsaus, ijs met warme kersen en slagroom en koffie met een perenlikeurtje na. Alles was lekker.
    WC was ook zeer netjes.
    Een dikke pluim, voor de kok, eigenaar en personeel, men heeft de zaken zeer goed voor elkaar en dat zorgt voor een goede ervaring en voor het terugkomen van de klant. Niet dat wij in de buurt wonen, helaas. Maar we hebben een fijne avond gehad.