Olympia in Harderwijk

Proef de zon in onze gerechten!

Eten & drinken 8,7

• Nieuwjaarsdag – 1 jan
Gesloten
  • 1ste Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Grieks restaurant Olympia in Harderwijk is te vinden aan de Strandboulevard Oost, recht tegenover het Dolfinarium en de jachthaven. Het is gevestigd in een stijlvol pand, ingebouwd in de Middeleeuwse stadsmuur, aan de rand van het historische stadscentrum. De zaak beschikt over een zonnig terras, een prachtige serre, en achter de muur drie ruimtes, in stijl variërend van eigentijds tot meer traditioneel Grieks. De achterste zaal, ook bereikbaar vanaf de Grote Oosterwijk, leent zich goed voor groeps, familie en zakelijke bijeenkomsten. Ondanks de ruime opzet voelt u zich snel thuis door de informele, persoonlijke sfeer die er heerst.

Onze kaart biedt voor elk wat wils. U kunt bij ons terecht voor een snelle, maar verse maaltijd (ruime parkeergelegenheid pal voor de deur en makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg) of een avond uitgebreid in alle rust “sigá, sigá” dineren. Even goedkoop en snel een hapje eten met de kinderen, na een bezoek aan het Dolfinarium? Dan is de voordelige dagschotel of dagmenu een idee. Voor de kleintjes is er kinderpizza of een kindermenu van patat met frikandel of gyros. Meer tijd? Geniet van klassieke Griekse vlees, vis of vegetarische gerechten en bekende gerechten als biefstuk, spareribs of zelfs huisgemaakte pizza. Daarnaast bieden we ook verrassende specialiteiten uit de Peloponesos, de geboortestreek van kok Christos Nikolopoulos. Alles wordt in eigen keuken, ambachtelijk en met verse producten bereid. Geniet en merk het verschil!

Ervaar de Griekse gastvrijheid in de huiselijke sfeer van ons restaurant. Proef de zon in onze authentiek Griekse en internationale gerechten.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, suikervrij en lactosevrij
Foto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in HarderwijkFoto van Olympia in Harderwijk

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en in het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Huiselijk, kindvriendelijk en gezellig
Voorzieningen
Afhalen en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
96 zitplaatsen
Personeel