1. In de krokusvakantie met de hele familie er geweest na een dagje Dolfinarium. Prima bevallen.

We zaten apart in een zaaltje achterin. Daar waren we eerst niet zo blij mee, maar dat bleek uiteindelijk ideaal. Zo had niemand last van onze lieve kleinkinderen. En dan zit je toch meer op je gemak.

Het eten was echt heel goed. Iedereen was heel tevreden. Voor de kinderen was ook genoeg keus. Het enige dat we misten waren kroketten, wellicht een idee om die op de kaart te zetten?

Ze zijn verder ook goed op kinderen ingesteld. Op de damestoiletten een verschoonkussen, niet zo'n uitklapbaar ding, maar een mooi stevige. Kinderen krijgen meteen kleurpotloden en kunnen tekenen op een placemat. De kinderijsjes zaten in grappige glazen kindercoupes. Heel leuk.

Mooie afsluiting al met al van een gezellig dagje uit. Hartelijk dank voor alles!