1. Uit eerdere ervaringen wisten we dat we bij Olympia heerlijk konden eten. Daarom hier ons 25-jarig huwelijk gevierd. Het werd een super geslaagde avond. Het voorgesprek met de eigenaresse was al heel aangenaam en ze nam alle tijd om alles door te nemen, tot aan de versiering aan toe. Het menu kon geheel aangepast worden naar onze wensen en ze kwam zelf ook met leuke ideeën. We kwamen met 40 personen en alles verliep soepel. Knap om dit voor zo'n grote groep voor elkaar te krijgen, terwijl er ook nog veel andere gasten waren. De groep was zo groot dat we de achterste zaal en het bargedeelte tot onze beschikking hadden, ons eigen privé gedeelte dus. Hier is ook een achter uitgang, zodat de rokers makkelijk naar buiten konden en toch bij de groep bleven. Met het prachtige weer was het zowel binnen als buiten heel sfeervol en ongedwongen. Het eten was weer geweldig en in overvloed. Jammer genoeg 1 klein minpuntje dat de drankjes soms lang op zich lieten wachten. Al met al was het een topavond! Hier eet je Grieks alsof je in Griekenland bent, een echte aanrader.