1. Het smaakte ons echt heel goed. Ikzelf had gyros en mijn man mixed gril. We eten vaak Grieks, maar dit vonden we echt uit de kunst. Elk stuk vlees had zijn eigen smaak en zelfs de kipsouvlaki, vaak nogal droog, was heerlijk mals. Vooraf hadden we tsatsiki met brood en inktvisringetjes, beiden ook erg lekker. Je merkt echt dat alles vers wordt gemaakt en niet klaar wordt gekocht.
    Eigenlijk zaten we al vol, maar we zagen een enorme schaal met nagerechten voorbij komen en dat lokte ons toch ook wel aan... Geen spijt van gekregen, ook stuk voor stuk verwennerijtjes. Vooral het gebak met pudding tussen bladerdeeg vonden we heerlijk. Ik hou echt van die zoete nagerechtjes en bestel ze vaak, maar zelden zo lekker gehad.
    Verder zag de inrichting er erg smaakvol uit en de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader dus en we komen zeker terug!