Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groesbeek verdeeld zijn.

1. Koos Koning

Gisteravond bij dit restaurant wezen eten. Na een drankje besteld te hebben 3 kwartier op ons eten zitten wachten, 4x schnitzelmenu. Hoe lang moet je een schnitzel bakken.
    Na 45 minuten kwamen eerst de frietjes en de aardappelen in een bak zonder lepels, en 5 minuten later pas de (veel te kleine) Schnitzels, tot overmaat van ramp zwart aan de onderkant. Toen wij er wat van zeiden, zei de ober "Sorry, maar ik ben de kok niet." Ik weet niet wie er de kok is, maar schnitzels bakken kan hij of zij niet.
    We hebben de goede stukjes opgegeten, omdat we honger hadden en al 3 kwartier zaten te wachten, en de verbrande restjes maar laten liggen. Het leek wel of het gefrituurd was. Zo slecht heb ik in mijn leven nog niet gegeten en dan nog niet eens een gebaar maken. Mensen ga hier niet eten, het is het niet waard.

2. Berry Kersten

3. Kleine kaart, maar wel heerlijke vleesgerechten.
    Dit wordt bereid vanuit een speciale barbecue, de Oklahoma Smoker.

Tot nu toe geproefd: spareribs, hamburger en de bierworstjes. Allemaal zeer smakelijk.

4. Goede friet, weinig vegetarische producten.

5. Gisteravond gegeten met 4 personen. Eerdere ervaringen waren positief echter deze keer leek het of de aandacht er niet was. Asperges niet goed op smaak. De geklaarde boter laf van smaak. 2x vragen om een caraf water en na het eten per toeval tot de ontdekking komen dat het water er nog steeds niet is het toch nog brengen. Robuste dorpse bediening. Overigens een geweldige locatie, maar alleen daarmee blijft het geen goed restaurant.

3,9
  6. Internationaal Groesbeek
  7. Weinig vegetarische producten

8. Het 3 gangen menu van €24,95 was verrukkelijk.

9. Internationaal Groesbeek

Risette en Lejo

We liepen zaterdagavond op de bonnefooi binnen, er was nog een plaatsje aan de bar. Twee grote gezelschappen in een vrij klein restaurant, maar wat hebben we genoten! Het eten was geweldig, de sfeer zo mogelijk nog beter. Bediening was erg goed, prima op elkaar ingespeeld team, een genot om naar te kijken. Ondanks de drukte toch een geweldige service. We hebben het heel erg naar onze zin gehad.

10. We hebben er in het weekend gegeten, het restaurant zouden ze wat aan mogen passen, vooral bij de ramen, en die verschrikkelijke buizen. Het was voor mij maar een eenmalig bezoek. Het was niet lekker, en de bediening was veel te opdringerig om drankjes te bestellen.

11. eetclub Gennep

Heerlijk gegeten bij La Vie, we gaan vaak met deze club mensen uit eten en dit restaurant behoord tot de toppers waar we gegeten hebben. Vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening en we zijn niets te kort gekomen! Zelfs nog een borrel van de zaak en de bijgerechten werden aangevuld op aangeven van de bediening. Zeker de moeite waard om te gaan eten!!

12. Met 4 vrienden gegeten Bij La Vie. We hebben een fantastische avond gehad. We werden enorm gastvrij ontvangen en voelden ons erg welkom. Dat zijn we als Amsterdammers niet gewend in een restaurant. Het eten was erg smaakvol en alles vers. Als we weer in de buurt van Groesbeek zijn gaan we zeker terug!

13. frieda pesch

Vriendelijke bediening, Helaas veel te lang moeten wachten op het eten. Het eten werd op zich netjes gepresenteerd, helaas was het eten veel te zout.

2,9
  14. Heerlijke gerechten, rustige sfeer, hartelijk ontvangst door Marga, Geert en medewerkers. Gaan zeker vaker naar restaurant La Vie.

15. Internationaal Groesbeek

Vrijdagavond 20.30 uur; 1 tafel bezet, verder helemaal leeg . Vragen of we met hond (retriever) binnen mogen; na overleg met baas (?) mocht dat dan wel als we in hoekje aan hoge tafel gingen zitten. Dus maar niet... Onvoorstelbaar.

16. Chinees-Indisch Groesbeek

Vaak gegeten. Gezellig. Je kunt de kok bezig zien. Een groot minpunt vind ik dat de groenten weinig variëren vaak. Nee, elke keer dat ik er at. Broccolie. De smaak heerlijk maar de afwisseling van de groenten mis ik heel erg. Dit heeft mij tegengehouden om er weer te gaan eten. Jammer. Het terras is heel sfeervol.

17. Chinees-Indisch Groesbeek

Margareth Slegers

18. Chinees-Indisch Groesbeek

Chinees eten met een heerlijke gekruide smaak.

19. B. Huisman-Thebes

Als medelid van de Vrouwenclub wil ik gaarne melden dat ik op de Nieuwjaarsbijeenkomst van de leden van alle kanten zeer lovende reacties over de kerstlunch heb gehoord.
    Zelf was ik enorm enthousiast over zowel het voortreffelijke verrassingsmenu, de sfeer en de enorme service.

20. Tineke Hekking

Met onze vrouwenclub aten wij 19 december met 45 personen bij Lavie. Wij waren zeer tevreden. Prijs kwaliteit was prima. De tafels waren gedekt voor 6 of 8 personen, de gasten aan een tafel werden gelijk bediend door zeer vriendelijk personeel. Echt binnen 10 minuten had een ieder zijn diner op goed verwarmde borden. Vlees of vis maakte niet uit. Een aanrader ook voor een groter gezelschap.

21. Chinees-Indisch Groesbeek

wilma cremers

Vriendelijk personeel, snelle bediening, goede kwaliteit eten. Komen zeker terug.

22. Leuk ingericht.Vriendelijke service. Ietsjes lawaaiig,maar het restaurant was dan ook vol.

23. Eten perfect, lekker, goeie prijs. Ik vind het hier helemaal mooi en lekker!

24. Of je nu met een klein gezelschap bent of je komt met een grote groep, de bediening in restaurant La Vie is altijd prettig, het eten is voortreffelijk, er wordt rekening gehouden met dieetwensen, de prijs/kwaliteitsverhouding is goed, kortom: La Vie is een prima adres voor een gezellig avondje uit.
    Dat er wijn wordt geschonken van de plaatselijke wijngaard is extra leuk.

25. Bram Hendriks

Gister weer net als altijd heerlijk gegeten bij Brasserie La Vie.
    Ondanks de enorme drukte was de service weer top, en het eten voortreffelijk!

Tot de volgende keer.

26. Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Vrolijke en nette bediening. Genoten van het 3 gangen Wijnfeestenmenu a € 29,50. Ben zelf normaal niet zo van de zoete(re) desserts, maar het chocoladetaartje was een prettige uitzondering.

Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Zoals altijd super. In overvloed smaken ijs, en allemaal overheerlijk.
    In één woord geweldig

28. Ondanks de grote drukte door het wijnfeest in Groesbeek zijn wij prima geholpen. We hebben erg lekker gegeten en de bediening was ook goed. Lekkere sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

29. Gisteravond gegeten bij Brasserie Lavie en een heerlijke avond gehad. Met een gezelschap van vier hebben we ons door de kok laten verrassen en gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dit bleek een goede keuze. De gerechten waren goed in balans en origineel. De veelheid aan smaken (vooral in het 'proeverij' voorgerecht) werd erg gewaardeerd. Bediening was attent en informeel maar hield gepaste afstand, erg prettig. Een aanrader!

30. Afgelopen week geweldig gegeten! Wij staan iedere keer weer versteld dat ze voor dat geld zoveel en overheerlijk eten kunnen bieden. En de gastvrouw is ook altijd even vriendelijk en attent!