1. Koos Koning

Gisteravond bij dit restaurant wezen eten. Na een drankje besteld te hebben 3 kwartier op ons eten zitten wachten, 4x schnitzelmenu. Hoe lang moet je een schnitzel bakken.
    Na 45 minuten kwamen eerst de frietjes en de aardappelen in een bak zonder lepels, en 5 minuten later pas de (veel te kleine) Schnitzels, tot overmaat van ramp zwart aan de onderkant. Toen wij er wat van zeiden, zei de ober "Sorry, maar ik ben de kok niet." Ik weet niet wie er de kok is, maar schnitzels bakken kan hij of zij niet.
    We hebben de goede stukjes opgegeten, omdat we honger hadden en al 3 kwartier zaten te wachten, en de verbrande restjes maar laten liggen. Het leek wel of het gefrituurd was. Zo slecht heb ik in mijn leven nog niet gegeten en dan nog niet eens een gebaar maken. Mensen ga hier niet eten, het is het niet waard.