De Wolfsberg in Groesbeek

1520811471 57
1551974804 71
1598719802 66

1. Tj.rijpkema

Vorige week voor het eerst in de omgeving vanGroesbeek gefietst, mooie omgeving. Na het fietsen een borreltje en ee hapje gehad. Vriendelijke mensen, zeer goede bediening, echt een aanbeveling aan iedereen die daar gaat fieten Kom duidelijk nog een keer terug.

2. Wel eens beter gegeten bij de Wolfsberg. Pokebowl met 3 garnalen, 2 stukjes zalm en een schep boontjes- niet de kwaliteit die ik gewend ben. Jammer dat de meer eenvoudige gerechten niet blijven op de kaart, dat waren goede porties, met een juiste prijs kwaliteit

3. Te duur voor wat je krijgt zelfs bij menu zitten er geen frietjes bij, kaal hoofdmenu alleen stukje zalm! En niet druk veel bediening maar weinig gastvrijheid nee niet om terug te komen.

4. Ons eerste diner sinds de Corona crisis uitbrak. We hadden ons er erg op verheugd.
    Helaas hebben we ons geen moment hartelijk welkom gevoeld. Er was geen enkele gastvrijheid en de bediening was zeer afstandelijk. Het is begrijpelijk dat er dingen veranderen… maar om bestelde drankjes nu op een tafel twee meter verder op te serveren zodat je telkens zelf van tafel moet… nee, dat gaat iets te ver… de bediening was ook niet echt vriendelijk en de gerechten waren erg karig. Het uitzicht is en blijft mooi. Jammer.

5. We hebben gebruik gemaakt van het winterweken menu. Het was een 5 gangen diner waarvan je verwacht dat je aan het eind een voldaan gevoel hebt. Dat was helaas niet het geval, jammer maar niet voor herhaling vatbaar.

6. E.v.d.Bergh

Op 20-01-2020 een high tea gehad aangeboden door de kinderen vanwege ons huwelijk. Wat een domper is dat geworden op deze mooie locatie. Geen kaarsje, bloemetje op tafel, water in rvs thermoskannen. Lauw. Lauw soepje en 2 mini broodjes en een kaashapje en 1 scone pp. Voor de rest alleen maar zoet, zoet, zoet. Totaal geen interesse of uitleg van personeel. Op mijn nette mail, heb ik door er nogmaals een mail overheen te sturen, na 5 dagen pas een summier antwoord gekregen. Zeker geen aanrader voor een high tea.

7. Ineke Lankhaar

Een geweldig hotel met een prima keuken en met geweldig personeel.
    Alles was TOP.
    Het terras heeft ook een geweldig uitzicht en een gezellige uitstraling.

8. Teveel dedain. Abdijham bij de asperges is iets anders dan rosbief. Bediening lijkt aardig en voorkomend, alleen troffen wij net iemand voor wie 'nee' het uitgangspunt is. Je kunt ook zeggen dat je het best kunt vragen, maar dat de chef het niet wil. Kaart heeft iets Mcdonalds achtig. Je krijgt het zo en elke wijziging is onmogelijk. De entourage maakt niet alles goed.

9. Zo'n mooie plek. Hele vriendelijke bediening en een toegankelijke menukaart. Blijft een van mijn favoriete restaurants om uit eten te gaan.

10. Jeannette

Heerlijk gegeten op een prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel. De nieuwe kaart werd geïntroduceerd, bij ieder menu werd feedback gevraagd.

11. We hebben gisteren met 9 personen in restaurant de wolfsberg gedineerd.
    We hebben een geweldige avond gehad.
    Het eten was echt geweldig, en een zeer goede bediening. Uiteraard is de locatie natuurlijk geweldig.

12. Pim burgers

Mooie omgeving en inrichting. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Wijn was mooi. Eten onder de maat qua smaak!
    De prijs is te hoog voor de geboden gerechten. Gegeten: tonijn en angus steak van de gril.

13. Gabrielle

Ik vind de sfeer en de plek waar dit restaurant is gebouwd wel oké maar ik vind dat de prijs wat jij moet betalen voor wat je eet niet klopt. Er word te weinig op tafel gezet en de bediening is ook niet gastvrij maar ook niet onbeschoft. Zo gewoontjes er tussenin. En daarom zal ikniet snel meer met de kollegas naar hier komen.

14. Beiden een tournedos in dit restaurant genuttigd. De omgeving evenals het restaurant is gewoon schitterend. De bediening op deze avond ook aardig. Het eten zelf viel ons tegen en dat is echt zonde. Onze avond is niet geworden wat het moest zijn. Het vlees net iets te veel hitte ontvangen waardoor deze niet lekker was, de friet en salade te weinig voor ons beide. Zonde.

15. Jos Kamerse

Wat viel mij dit tegen zeg. Mijn vis was droog gebakken en de wijn op advies van de ober was niet smakelijk. De hoeveelheid aangeboden voedsel strookt niet met de prijs. Bediening is geforceerd. Voor ons geen herhaling.

16. Heb werkelijk verrukkelijk gegeten! Super service van de bediening en een geweldige sfeer. Het restaurant is prachtig en modern ingericht. Ook erg mooie decoratie.

Ik ging uiteten met mijn gezin en waren allen erg tevreden over de gerechten. Zelf had ik het biefstukmenu en vond het super. Complimenten aan het keukenteam.

Tot de volgende keer!

17. Carrie

18. Tamara en Dean

Conform de prijs niet goed gegeten. Het vlees was oké, maar de groenten waren veel te weinig. Wij vonden de bediening ook niet zo vriendelijk overkomen. Wij werden hier geholpen met een merkbare afstand.

19. Aan de ligging en de sfeer ligt het niet die is prachtig. Bediening wel onder de maat, als je vraagt of alles naar wens is en je krijgt antwoord dat dat niet het geval is moet je ook niet gepikeerd reageren. Het biefstukmenu, hetgeen veel belooft maar weinig voorstelt is een aanfluiting. Nog geen 100 gram vlees en niet eens groente erbij, ja een lullig glaasje salade. En dat voor €29 met een kopje soep vooraf. Schijnt dus dat je bij het menu een medium formaat krijgt en a la carte een L formaat. Ronduit belachelijk. Ga er niet meer heen en dat is jammer want nogmaals de accomodatie is prachtig.

20. Prachtige omgeving, hier is niets mis mee maar wij kwamen met ons gezin om hier te dineren. Het viel ons al direct op dat de bediening er afstandelijk is. En alles is een beetje over de top. De tournedos wilde ik medium maar toen ik het op mijn bord kreeg droop het bloed er uit. Echt niet smakelijk. Niet voor herhaling vatbaar.

21. Ramy Mohamed

22. Chantal Janssen

Hele mooie lokatie. En dat is het dan. Wat een slechte bediening. Duurt enorm lang. Eten is gewoontjes. Als dit restaurant niet op zo'n locatie stond was het allang failliet gegaan. Ga ermee aan de slag zou ik zeggen

23. Gisteravond gegeten met 4 personen. Eerdere ervaringen waren positief echter deze keer leek het of de aandacht er niet was. Asperges niet goed op smaak. De geklaarde boter laf van smaak. 2x vragen om een caraf water en na het eten per toeval tot de ontdekking komen dat het water er nog steeds niet is het toch nog brengen. Robuste dorpse bediening. Overigens een geweldige locatie, maar alleen daarmee blijft het geen goed restaurant.

24. Met 6 personen gedineerd bij de wolfsberg, het was werkelijk top, super locatie, zeker de moeite waard.
    Bediening en eten waren zeer goed. Gebruik gemaakt van de winteraanbieding 5 gangenmenu 3 betalen.
    Dames en heren van de Wolfsberg ga zo door, grote klasse.

25. We komen al jaren bij De Wolfsberg, vooral in de zomer, omdat het terras een van de mooiste horecaplekken van Nederland is. Persoonlijk vond ik het nog mooier voor de renovatie van een jaar of vijf geleden omdat ik erg hield van de lichtelijk vervallen, romantische stijl en sfeer die er vroeger heerste, vandaar slechts een 9. Maar het is nog steeds een fantastische plek.

We hebben er meermalen gedineerd en eigenlijk alleen maar heel goede en zeer smakelijke ervaringen aan overgehouden. Omdat het ook wel een beetje aan de prijs is (zonder dat ik daar over wil mopperen want kwaliteit mag ook iets kosten), voor de prijs/kwaliteit verhouding een 8. Maar laat je daardoor niet weerhouden want dit is echt een erg goed restaurant op een weergaloze plek. On-Nederlands!

26. Goede ontvangst en correcte bediening. We hebben hier vaker geluncht en een paar keer gedineerd. Lunches zijn prima en prijs oke. Een luncharrangement valt soms wel wat minder uit, maar a la carte kiezen is sowieso slimmer. De dinerkaart is wat wat beperkt qua originaliteit. Wel leuk opgediend. Kwaliteit en bediening zijn prima, maar gerechten soms wat gewoontjes. Geen sterrenrestaurant, wel gewoon goed

27. Tjebbe 506 punten

Verrassend mooi uitzicht op Groesbeek.
    Leuk buitenterras
    Vlotte en correcte bediening
    Eten was prima. Niet buitengewoon maar gewoon goed en voldoende.
    Zeker aan te bevelen.

28. We zijn afgelopen zomer bij de Wolfsberg getrouwd en ik kan niets anders zeggen dan dat het fantastisch was. De sfeer, het eten en de service, alles tot in de puntjes verzorgd. We hadden veel internationale gasten, waaronder veel mensen die bepaalde niveau gewend zijn, en iedereen vond het geweldig. Toen we nog op zoek naar een lokatie waren, hebben we eerst een paar keer bij de Wolfsberg gegeten om te kijken hoe dat bevalt. Ik moet eerlijk toegeven dat ook wij de maand-menu minder vonden, en eigelijk vinden we het jammer dat de Wolfsberg dit aanbiedt. Natuurlijk kunnen ze voor zo'n prijs geen top kwaliteit en hoeveelheid aanbieden. Maar als je gewoon van de menu bestelt of voor de proeverij gaat, ga je zeker smullen! Ze zouden de maandmenu of moeten afschaffen of de prijs moeten aanpassen, vinden wij. Zo krijgen ze alleen lage cijfers van mensen die verwachten voor 29,50 top EN veel te eten. En die lage cijfers doen ze echt te kort! vandaar dikke 10 van mij (anders was het een 9,5 geweest ;)

29. Eline en Erik

30. De entourage is buitengewoon, maar zowel service als ook het eten waren zeker niet conform het voorgespiegelde niveau.

31. In een woord top! Bedankt voor het super eten en de fijne gastvrijheid! Echt een aanrader!

32. Robin Buijs

Zijn gister avond bij de Wolfsberg uit eten geweest en het was echt helemaal super!

Bediening heel erg vriendelijk en zeer alert, terrasverwarmers optijd aan en zeer goede survice!

Verder was het eten ook heerlijk, hadden het 3 gangen verrassingsmenu met 3 kleine proeverije per gang. Ook het wijnarrangement paste er zeer goed bij.

De aankleding van het restaurant was ook heel erg mooi.

Echt een super avond gehad!

33. frits en marian

Wij aten n.a.v. de advertentie in de Gelderlander, nl. een driegangenmenu voor samen €52,50.

Helaas vonden wij het tegenvallen. Met vier personen kwam er slechts een schaaltje aardappeltjes op tafel, bij het hoofdgerecht zag ik een peul en een iel boontje op mijn bord en ook de ruimte waar we zaten was matig verwarmd.

Niet voor herhaling vatbaar.

34. Fantastisch lekker gegeten. We hebben gekozen voor het 3-gangen menu van de maand januari. Het eten werd prachtig geserveerd op mooie borden en het smaakte super!

Ook het ontbijt was prima.

Het hotelpersoneel was ook erg vriendelijk en behulpzaam, we kregen zelfs een andere kamer op de 1e verdieping ivm de spieraandoening van mijn vriend. De koffer werd zelfs voor ons gedragen omdat er geen lift aanwezig was.

Zeker nog een overnachting en diner waard!

35. ED 799 punten

Afgelopen week hebben we voortreffelijke gegeten bij De Wolfsberg. De Wolfsberg heeft natuurlijk een geweldig uitzicht, maar ook de sfeer, de bediening en het eten zijn uitmuntend. De menukaart is gevarieerd, maar ook het verrassingsmenu is geweldig. Bv. Een verbluffende bospaddestoelensoep en echt basilicumijs. Kortom, een favoriet erbij (een terechte prijs voor een hoge kwaliteit).

36. henri baks

Werkelijk super! Geweldige avond gehad met vrienden.

Leuke tafel met uitzicht op het dal van Groesbeek. Onze vrienden waren dolenthousiast over het eten en de service.

37. Regelmatige gast bij diverse gelegenheden. Altijd professionele en vriendelijke bediening. Rustiek, statig. Heerlijk eten.

38. Een aanrader De Wolfsburg. Wij aten het menu van de chef, met een bijbehorend wijnarrangement. Helemaal goed. Tot slot koffie, likeur en een sigaar op het terras. Deze was verwarmd en bovendien werden er fleece dekens aangereikt.

39. Paul Jasperse

Super lekker gegeten. Zelfs op Woensdag avond waren zij helemaal vol geboekt. Proeverij menu gegeten met het bijbehorende wijn arrangement. Zeker een aanbeveling waard!!