Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groesbeek verdeeld zijn.

Wij hebben zaterdag 4nov met 7 personen gegeten en het was heerlijk. De gerechten kwamen snel door en waren allemaal heerlijk warm en mooi opgemaakt. Wij hadden gelezen dat je lang moest wachten op een gerecht en waren daar ook bang voor maar niets van dat alles. Alles was perfect.

Lekkere klein kaart, waardoor er extra aandacht wordt besteed aan je gerecht.
    De proeverij vond ik persoonlijk tegenvallen het is vis en vlees.
    De vis voldeed aan de verwachting, maar het vlees is gerookte rauwe ham in twee soorten.

3. Internationaal Groesbeek

Jolanda en Peter

Vanavond weer heerlijk gegeten en verwend door Karin en Armand.
    Wat een fijn plekje, gezellig, heerlijk en zo dicht bij huis!
    Onze favoriet in Groesbeek.

4. Eetcafé Groesbeek

Met de familie komen we hier regelmatig en worden we altijd even hartelijk ontvangen.
    Ons favoriete gerecht blijft het gratenpakhuis, echt verrukkelijk!
    Gelukkig kan mijn dochter van 6 hier ook een boterham met hagelslag krijgen :-)
    We blijven zeker terug komen als we in de buurt zijn!

5. Eetcafé Groesbeek

Super gezellig gegeten met familie. Heerlijk getafeld, zeker voor herhaling vatbaar.
    Prijs - kwaliteit verhouding is precies goed. Porties meer dan voldoende.
    Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ze begeleiden zelfs mijn oma van 90 naar het toilet!

6. Eetcafé Groesbeek

Met een oud klasgenoot Heerlijk gegeten vandaag.
    Ipv een omelet wilde ik graag een uitsmijter was totaal geen probleem ondanks deze niet op de kaart stond kon ik kiezen wat ik er graag op wilde.
    Aan mijn klasgenoot met een allergie werd veel aandacht besteed en de bediening was oplettend.
    Ondanks dat het ineens heel druk was hebben we niet lang op ons eten hoeven wachten.
    Samen met de geweldige inrichting.
    Echt een top tent.
    Tot de volgende keer.
    Annemarie.

Prima gegeten (3 gangen menu), gezellige sfeer en leuke, vriendelijke bediening.

8. Eetcafé Groesbeek

Vandaag met mijn vriendin bij restaurant de spil in Groesbeek wezen eten. Het ontvangst was erg vriendelijk.
    Maar het eten echt dramatisch slecht. Op de menu kaart staat Tomatensoep met pesto en kaas. Ik proef van de soep die aan de zure kant is en vraag me dan ook af waar is de kaas zoals beschreven staat op de menukaart. Dus aan de ober gevraagd van waar de kaas is in de soep nou zegt ze ik wist niet dar er kaas in zat maar ik vraag het even naar. Ze loop dus naar de kok en vraagt of er wel kaas in de soep zit het antwoord van de kok luit vroeger gingen er kaasblokjes in maar dat doen we al lang niet meer. Dit antwoord krijg je dan terwijl er op de kaar groots word aangegeven tomatensoep met kaas. Toen werd de carpaccio gebracht die was zo taai en hard vooral aan de randen waar ik dus van vermoed dat die in de magnetron is ontdooit ik heb hier naar lang kauwen het 1 plakje wat ik heb gepakt uit mijn mond gehaald en weg gegooid. Sorry maar ik heb zelf een koksopleiding gedaan maar dit is voor deze prijs de meest slechte carpaccio ooit. Ik heb dan ook zonder de resterende carpaccio op te eten afgerekend en ben gegaan. Dus voor mij echt de laatste keer geweest naar DE SPIL IN GROESBEEK.

Ik bestelde een friet speciaal zonder uien. Kom ik thuis zit er toch ui bij. Gelijk gebeld maar ik zou het verkeerd hebben gezegd. Kroket wat ik ook had was heel slap.

10. Internationaal Groesbeek

Karin Goossens

Getracteerd op een super heerlijk menu door onze vakantievrienden Jan en Cindy uit Cuyck! Geweldig! Jammer dat jullie niet in de buurt liggen. Groetjes Karin en Jeu uit Stein (limburg).

jacobs/jolie

Eerste keer bij de Locomotief gegeten, maar zal zeker niet de laatste keer zijn top.

12. Chinees-Indisch Groesbeek

In dit dorp naar deze Chinees geweest. Eens en nooit meer. Er zat een vies luchtje aan dit eten en was erg vet, echt jammer

Familie Koenders

Afschuwelijk slecht gegeten. Blikje cola wat we bestelde over datum. Friet zout en slap en zwarte stukjes. Kipcorn met een vies luchtje. Bah.

14. West-Europees Groesbeek

Schnitzel van matige kwaliteit, zigeunersaus uit een kant en klaar opwarm potje, groente bestaat uit sla, ipv vers bereide boontjes of bloemkool en als je extra frietjes besteld duurd dit meer dan 20 minuten.
    En als je daar dan een opmerking over maakt is het personeel direct gepikeerd en weet wel binnen 1 minuut de rekening te brengen welke je vervolgens binnen moet gaan betalen omdat geen enkele medewerker zich nog durft te laten zien.

Voor ons dus nooit meer.

Appeltaart met capuchino besteld.. capuchino smaakte naar chocola en niet lekker. Appeltaart proeft alsof deze al een poos uit de vriezer is gehaald, niet echt lekker.
    Prijs kwaliteit daarom zeker niet in verhouding.
    Sfeer heel oubollig.. wel op een mooi centraal punt! Daar zouden ze zeker meer uit kun halen.

1,3

Slecht gebak, alsof het al weken staat. Erg muf.

De cappuccino is een automaat bakje, maar echt niet te drinken.

Bordje en kopje erg oudbollig.

jacobs/jolie

Gisterenavond bij het Broertje gegeten met 6 personen. De eerste 2 rondes lieten 2 x een uur op zich wachten vrij lang moet ik zeggen. Dit voor een tapaz concept waar toch al het een en ander voorbereid is. Het eten was overigens prima, geen hoogstandjes maar gewoon. Smaken verschillen.
    Wel als tip, zou ik wat aan de tapaz pannetjes doen deze zijn aan vervanging toe,er zit namelijk een tefal laag in en deze laten aanzienlijk beschadigingen zien. Pak mooie bakjes van ceramiek. Naarmate de avond vorderde ging het wat sneller, met de volgende rondes. Al met al er kunnen wat verbeteringen plaatsvinden.

18. West-Europees Groesbeek

Vieze kipsate. Zgn.kippedijenvlees, nou echt niet! Smaakt naar plastic. Uit de vriezer van de Aldi is beter.
    Bij het afruimen zien ze meer dan de helft van het vlees op je bord liggen en op de vraag:"heeft het gesmaakt?"antwoord ik "nee" ,is de serveerster gepikeerd en gaat boos de rekening halen. Zou je ook anders aan kunnen pakken, lijkt me...
    Het enige wat lekker was, was de jus d'orange.

Margriet

Lekker gegeten!Hadden niet gereserveerd maar konden toch gaan zitten waar we wilde aan een 2 persoonstafel !

G. van Beek

Vrijdag 14 juli 2017:
    De bediening laat te wensen over. Jammer. Je wordt aan een tafeltje gezet en na pas 15 minuten wordt er gevraagd of je iets wilt drinken. Drankjes komen (ook dit duurt erg lang 12 minuten) dan komt er ook nog in plaats van 2 witte wijn en een fanta, 1 witte wijn en een fanta. O, sorry breng er zo nog één. Kwam ook zo. Bij het voorgerecht de vraag "wilt u nog iets drinken" terwijl de glazen nog niet leeg waren. Bij het hoofdgerecht komt die vraag niet, terwijl de glazen al 20 minuten leeg zijn en iedereen van de bediening voorbij "vliegt" zonder aandacht hiervoor en je niet de mogelijkheid kans hebt om er op te attenderen dat je nog iets wilt drinken. Bij de tafels zowel links als rechts van ons worden verkeerde gerechten geserveerd. Wat dan onderling tot opmerkingen leid. (en gemopper)

Het eten was vervolgens perfect: Carpaccio en de Tournedos zoals het hoort. Complimenten aan de keuken.

Jammer van de bediening hier iets meer in investeren en het is een geweldig restaurant.

Het is een restaurant met ambitie en potentie, er is zeker iets geweldigs van te maken maar voor ons even niet meer.

Puur door de aandacht van het personeel inclusief de eigenaresse (en die nog wel het meest). Vandaar het lage punt voor service.

21. Internationaal Groesbeek

Dinsdagavond 11 juli 2017 samen met mijn dochter hier gegeten. Wij zaten in de serre, maakte een vieze indruk. In de vensterbank veel dode vliegen. Bediening vriendelijk. Eten nogal liefdeloos op onze borden geplaatst, bakje veel te zoute frites erbij. Angus hamburger geleverd met zompig broodje, spies van mijn dochter was erg droog vlees. Bij afrekenen nam de kok het geld in ontvangst op een ongeïnteresseerde norse wijze. Bijvoorbeeld helemaal niet vragend of het gesmaakt heeft en dankend voor onze komst. Wij begrijpen niet dat er zoveel positieve recensies zijn; misschien hebben wij net pech gehad. Maar wij komen hier niet meer terug.

Heerlijke gerechtjes, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

We hebben lekker gegeten. De bediening was goed. Een aanrader om daar te gaan eten.

24. Chinees-Indisch Groesbeek

Frank Krahmer

Ik kom er al jaren lekker afhaal Chinees halen, altijd even lekker en goed in bakjes geleverd om mee te nemen. Personeel is vriendelijk en goed verzorgd.
    Alleen ook hier geldt, je eigen tas mee nemen om je bestelling te vervoeren of tegen bijbetaling, plastic tasje verkrijgbaar.
    Jammer!...Wel v. harte aan te bevelen
    om hier eens te eten.
    Gr. F. Krahmer

Janssen

Zondagmiddag gingen wij eten met ons gezin bij dit restaurant. Wij moesten lang wachten op de gerechten. De bediening was erg jong en duidelijk onervaren. De gastvrouw, en tevens eigenaar, was behoorlijk aan het morren tegen dit jonge grut. Ik geef haar het advies: "neem ervaren personeel aan, kost wat meer, maar dat betaalt zich terug". Bij het bestellen van de drankjes ging het aan onze tafel twee keer mis. Gerechtjes kwamen ook koud aan.

Erg lekker ijs met goede prijs/kwaliteit verhouding. Altijd zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

27. Eetcafé Groesbeek

Colette Eissing

Heerlijk gegeten, vriendelijk en meedenkend personeel

28. Eetcafé Groesbeek

Martijn

Wat één ervaring. Op onze trouwdag super verwend door het hele team van de spil. Van een heerlijk terras, heerlijke gerechten en kennis van de mensen daar. In 1 woord GEWELDIG. Tot en volgende keer ( eerder dan onze trouwdag)

29. Eetcafé Groesbeek

Genoten van de zon en een drankje op het zonnige terras aan het water. Later binnen een fijne avond gehad met heerlijke gerechten.
    Vriendelijk en zeer oplettende bediening.
    Wij komen zeker nog eens langs.

Sjaak

30. Eetcafé Groesbeek

Als eerste komen de dranken. Bij mij een smerig plateau met theebusjes, waarvan een om te griezelen is, zo vies. Om niet tussen de gasten iets te zeggen loop ik naar de bar en laat zien wat er scheelt. "O, dat is thee (blaadjes) met honing en die verdampt. Is niet vies." Als ik wijs op het vakje waar het lepeltje ligt : "Ja ,dat is gewoon thee, hoor". Mijn opmerking wordt dus niet serieus genomen. Zo ga je niet met gasten om.
    Het eten was goed.