Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groesbeek verdeeld zijn.

1. Wij lopen het Pieterpad en hebben hier 2× gegeten. Beide keren ronduit fantastisch!

2. West-Europees Groesbeek

Richard

In februari hier geweest. Wat een waardeloze tent is dit zeg! Gastvriendelijkheid heeft de eigenaar nog nooit van gehoord. Als je klaar bent met eten word je de tent uitgekeken en kan er geen lachje vanaf. Het eten is heel erg vet en niet doorbakken. Maar zeg er vooral niks van, want dan heb je ruzie. Nee, hier kom ik echt nooit meer

3. Het eten was goed maar de bestelling pas na ongeveer 90 minuten ontvangen

4. West-Europees Groesbeek

De hond is zelfs in de serre niet welkom. Dus hier kom ik nooit meer.

5. Internationaal Groesbeek

Wij bezochten het restaurant op 11 september 2023
    Vriendelijke bediening.
    Gekozen voor bites.
    Goede friet.
    Gebakken mosselen, kibbeling en loempiaatjes diepvries producten. Snackbar niveau.
    Oma's gehaktbal niks culinairs. Komt volgens mij uit blik.
    De bestelde Spa rood zat nauwelijks koolzuur in. Volgens de serveerster kwam dit omdat het geen Spa maar Sourcy was.
    Ook gek dat het in een glas werd geserveerd. De fles hebben we nooit gezien.
    Leek kraanwater met toegevoegd koolzuur.
    En dit voor die prijs!
    Was eerste en laatste keer.
    De kok kan aardig frituren. Maar echt koken moet hij nog leren.
    Wijn was lekker.

6. We zijn hebben met een groep van 12 personen heerlijk gegeten bij la vie en passie.
    Hele vriendelijke gastvrouw en het verassingsmenu was top!! Hele gezellige sfeer.

7. West-Europees Groesbeek

Jolanda Bruinsma

Heerlijk gegeten, gezellige indeling en leuke muziek. Prijzen vallen erg mee en zo is de prijs kwaliteit verhouding prima! Complimenten

8. Koen

2 uur geleden bestelling gedaan en nog steeds niets geleverd gekregen! Normaal betaal ik altijd contant, maar dacht het makkelijk met ideal te doen. Ook nog een kleine fooi gegeven... spijt! Dit is niet de eerste keer, maar voor mij nu wel de laatste keer!!

1,8
  9. Chinees-Indisch Groesbeek

Berkenhagen

Het eten is zeer goed, ook de service is geweldig. Wij komen uit Nijmegen en halen hier het eten, kreeg een thermobox mee zodat het eten warm bleef.

10. Geregeld combineren we familiebezoek met een lunch in het prachtig gelegen restaurant de Wolfsberg. Eén van de specials is vaak vaste keuze. We hadden gelezen dat de Wolfsberg onlangs van eigenaar was veranderd. Groot was onze teleurstelling ditmaal over de kwaliteit van het gebodene: een droog slecht afgebakken wit broodje bij de kroket. Aangeboden als een ‘sandwich met gegratineerde kaas’ werden we geconfronteerd met twee uitgedroogde/geroosterde? witte boterhammen met weinig gesmolten kaas ‘ertussen’. Bovenop prijkte wel een spiegelei. Een onbehouwen droge hap. Het kleine bakje salade was niet aangemaakt, helaas ontbraken olie en azijn op tafel. De smaak van de tomatensoep leek overheerst door geroosterde paprikapoeder? De prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken vergeleken met wat we gewend waren. Voorheen werden we verwelkomd door geschoold representatief personeel. Dat was nu ver te zoeken. Wat ik mezelf kwalijk neem is niet adequaat antwoord te hebben gegeven op de vraag of het gesmaakt had. We waren in diep gesprek verwikkeld met familie.

1,9
  11. Wij komen vaker bij de Wolfsberg en eten er altijd goed. Genieten van het prachtige uitzicht. Deze keer viel eigenlijk alles tegen. Er waren maar 4 tafels bezet (we waren vroeg) en er waren 2 personeelsleden in de bediening. De tafel die ons werd aangewezen was niet volledig opgedekt. Dat gebeurde daarna ook niet meer, dus geen water of waterglazen op tafel. Mijn man koos het aspergemenu, ik koos van de kaart. Toen bleek dat er geen aardappels of groente bij het hoofdgerecht geserveerd worden. "Alleen wat er op de foto staat", volgens het meisje. Ik heb geen foto gezien, maar het hield in dat ze de garnering bedoelde, dus 2 kleine worteltjes en nog een paar nauwelijks terug te vinden stukjes groente. Sla en friet moet je los bijbestellen voor €6 per schaaltje! Ook andere gasten gaven aan dit raar en duur te vinden. Er werd erg op aangedrongen. Een 'slimme' manier om het hoofdgerecht €6-12 duurder te maken dan op de kaart geeft irritatie bij de klant! Behalve friet/wedges kon je geen andere soort aardappels bestellen. Mijn man wilde geen gefrituurde producten. Verder was de bediening traag en slordig. Bij de tafel naast ons werd twee keer iets vergeten. Bij ons werd niet nagevraagd of het eten in orde was of dat we nog iets wilden drinken.

4,7
  12. Internationaal Groesbeek

Een geweldige tent, bediening helemaal oke, eten helemaal goed. We komen snel terug…

13. Internationaal Groesbeek
  14. West-Europees Groesbeek

Tanja Helder

Lekker gegeten, gezellig, goede bediening. Prijs /kwaliteit prima.

15. Anouk de Reus

3-Gangen chef menu gekozen. Geen aanrader! Voorgerecht redelijk lekker maar absoluut niet bijzonder maar het hoofdgerecht echt totaal smakeloos. De service is echt om te huilen. Ze vergaten oa de 3e gang (nagerecht) waar we zelf na een uur wachten maar naar gevraagd hebben. Toen kregen we opnieuw een kaart terwijl we het vaste 3-gangenmenu hadden waar niks aan te kiezen viel. Toen werd Koffie aangeboden want we moesten vervolgens ook daarna nog heel lang op het nagerecht wachten. Rare volgorde en de koffie stond ook gewoon op de bon erbij. Ontevredenheid uitgesproken bij de bediening, werd ons een nipje limoncello aangeboden (wij waren allebei met de auto en hadden ook geen alcohol genuttigd). Toen ik aangaf dat we beide geen alcohol dronken bleef de bediening aandringen op dan maar een ‘heeel klein slokje’… vreeeeemd. Flinke rekening voor slecht eten en nog veel slechtere bediening, schandalig.

3,2
  16. Mevr.E.Drontmann

Het restaurant was sfeervol versierd, maar het special van de menukaart was helaas een misser.
    Op een plank stonden soep, gebakken boterham met kaas en ei en een broodje kroket.
    Wat eet je het eerst en wat laat je koud worden?
    Ik hoopte dat jullie in het nieuwe jaar daar verandering in zouden brengen, maar helaas, ik ben misschien de enige die van warme gerechten houd en dit daarom geen goede combi vind. Jammer.
    Afz.Mevr. E. Drontmann, Nijmegen.

4,3
  17. P.M. Schouten

Woensdag 26 oktober.
    Diner een Spies. a €21 Slechts 4 kleine stukjes vlees verder veel paprika stukken en campignons.
    Vlees was matig maar 1 stuk volkomen oneetbaar zo taai dat ik er niet eens een stukje af kon snijden. Dit tegen de serveerster gezegd ze zou het doorgeven.
    Jammer verder leuk restaurant en aardig personeel. maar goed eten is ook heel belangrijk. Helaas ik zou graag eens teruggekomen zijn maar !!

18. Heerlijk gegeten. Leuke gevarieerde kaart. Vriendelijke bediening.

19. Wat we nou hebben meegemaakt. We komen gisteren bij de spil voor een kop koffie. We zitten te wachten op de bediening. En worden volledig genegeerd. Even later komt een groep binnen van acht personen die meteen bediend werden. Waarop mijn man tot 3 keer roept hallo. Worden wij ook geholpen. We werden niet bekeken of gehoord. Zou het eraan kunnen liggen dat we in onze sport kleding waren. Wat zou de reden kunnen zijn? Wij zijn in ieder geval eruit gelopen en gaan er nooit meer heen! Naar deze niet klant vriendelijke ongezellige eettent met arrogant personeel.

20. West-Europees Groesbeek

Rita en Piet Kerssens

Wij, Rita en Piet, hebben de afgelopen dagen van 29 tot en met 31 aug. 2022, gegeten bij Le Monde in Groesbeek. Niets dan lof qua bediening, eten, leuk kunnen praten met eigenaars. (We spraken over Oeteldonk en Tante Pietje) Het is wat ons betreft zeker een aanrader! Ook verhouding prijs/kwaliteit was ok.

21. Het duurde heel erg lang voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Ik moest zelf op zoek naar een ober om te zeggen dat we graag wilden lunchen. Het drinken werd opgenomen, maar er kwam niemand om de lunchbestelling op te nemen. Mensen die na ons waren gekomen werden eerder bediend. We hebben besloten om de bestelling voor de lunch niet meer op te geven. We wilden na 1 drankje de rekening omdat alles zo lang duurde. Zelfs voor het vragen vd rekening van ons drankje moest ik de ober roepen, niet eens dat ik het kon doen met een handwenking.

22. West-Europees Groesbeek

Bij binnenkomst kregen we snel de lunchkaart en vroeg de serveerster wat we wilden drinken, koffie en cappuccino.
    Koffie was waterig, dus na 1 slok gestopt. Cappuccino was redelijk.
    Na 20 minuten geen serveerster meer gezien en uiteindelijk zelf naar binnen gelopen om(zonder te hebben gegeten) af te rekenen. Toen we aangaven dat de koffie waterig was en we die niet hadden opgedronken, snapte men het niet omdat er normaal wel goede koffie uit de machine kwam. We hebben alles gewoon moeten betalen.
    Kortom: wij komen hier nooit meer terug!
    P.s. dit is de eerste recensie die ik schrijf. Doe ik normaal nooit maar dit was een hele aparte ervaring.

23. Prijs kwaliteit laat te wensen over. Voor een drankje of borrelplank is het een super locatie. Maar heel treurig dat een gerecht als lunch special ronduit niet lekker smaakt. Kroket op een hard wit Duits broodje, geen roomboter erbij geserveerd. gebakken ei te lang onder de warmhoudplaat gelegen en uitgedroogd op twee boterhammen met totaal gesmolten kaas wat drijft van het vet, dat kan toch ook anders?

5,5
  24. West-Europees Groesbeek

Yasmina

Heerlijk eten, goede service!! Goede prijs-kwaliteit verhouding!
    Heerlijk genoten!

25. Heel lekker eten en heel vriendelijke mensen 👍

26. Vreselijk slechte tent. Besteld voor een aantal mensen. Op tijdstip niet bezorgd. Gebeld en geven aan dat er nooit een bestelling is geweest. Na veel wikken en wegen, komt er een vaag verhaal. Even later gevraagd of ze dan toch kunnen bezorgen. Ook weer een stom smoesje dat ze ineens niet bezorgen voor dat bedrag. Grote onzin, thuisbezorgd nagekeken. Ook voor klantvriendelijkheid geen moeite doen. Waardeloze zaak.

27. West-Europees Groesbeek

Zeer slechte ervaring. Moesten half uur wachten op mandje stokbrood. Er wat van gezegd maar werd niet gewaardeerd. Daarna, na een uur, hoofdgerecht. Was heel erg vet. Biefstuk teruggegeven. Leek wel gebakken schoenzool.
    Bediening beneden de maat. Eigenaar en eigenaresse verschrikkelijke mensen meteen boos / agressief als je iets zegt. Horen niet in horeca thuis.

2,8
  28. Zaterdag met vrienden gegeten was lekker alleen jammer dat de bijgerechten heel weinig waren met 4 personen kregen we alles net genoeg voor 2 personen. Naast ons zat een stelletje van 2 die kregen het zelfde aantal bijgerechten. Bij navragen of ze nog wat konden brengen zeiden ze dat duurt te lang en hebben ook niks meer bijgekregen!

29. Nou niet veel goeds te melden over deze tent.
    Wij dachten een keer wat anders.
    Maar spijt dat we hebben! De Kapsalon duo kipdoner gyros besteld met rasfriet en feta.
    Kipdoner was gewoon normale doner, rasfriet was gewone friet die half gaar was meer en deel. Het vlees was saai van smaak. Kortom als je om rasfriet vraagt wil je gewoon echt geen gewone friet! Niet te kaaien dus.
    Mijn vriend had een calzone duo kipdoner en gyros ook hij vond geen verschil zitten tussen het vlees. Kortom ook een eentonige saaie calzone. De enige die het lekker vonden waren de katten😱 zonde van ons geld! Eens maar nooit meer!

1,5
  30. West-Europees Groesbeek