• Lid sinds 13 augustus 2013

Malden

Ans0 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Deze week op't prachtige terras van La Stalla genoten van 'n overheerlijke kreeft uit de nieuwe kreeftenbak. Kan dus niet verser! Super aanwinst voor dit top restaurant. M'n partner had 'n entrecote, zeer mals en perfect gebakken.
    Bedankt weer allemaal en tot snel!

2. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Gisteravond met groot gezelschap gegeten. We werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw die ons naar onze tafel begeleidde en gelijk de drankbestelling opnam. Ook het eten was weer top. La Stalla bedankt voor de sfeer- en smaakvolle avond!

3. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Gisteravond weer eens bij La Stalla gegeten... ondanks de drukte werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar een net vrij gekomen tafeltje gebracht. Onze drankjes kwamen al snel nadat we ze besteld hadden. De pasta met allerlei soorten vis was heerlijk en mijn man vond de tournedos ook geweldig! Ook de sfeer die er hangt is heel ontspannen, daarom gaan we hier altijd graag heen voor een avondje uit!

4. Ans0's profielfoto
    Ans0 vindt de recensie door T.K. voor La Stalla leuk

Gisteravond heerlijk gegeten bij deze Italiaan, die naast de authentieke pizza Capricciosa die ik bestelde (overigens met perfecte dunne bodem!) ook een goede wijnkaart biedt. Daarvan kan menig Italiaans restaurant nog wat leren. De bediening is wat jong, maar attent en vrolijk. Ondanks de ruime opzet van de zaak heerst er een gezellige, intieme en prettige sfeer. Absoluut een restaurant waar ik ga terugkomen.

5. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft een recensie geschreven voor Lavie & Passie

Afgelopen week geweldig gegeten! Wij staan iedere keer weer versteld dat ze voor dat geld zoveel en overheerlijk eten kunnen bieden. En de gastvrouw is ook altijd even vriendelijk en attent!

6. Ans0's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  8. Ans0's profielfoto
    Ans0 vindt de recensie door Bram Hendriks voor La Stalla leuk

Bram Hendriks

Heerlijk gegeten op het mooie overdekte terras. Je kunt zien en proeven dat er een nieuwe eigenaar in zit. Ga zo door!

9. Ans0's profielfoto
    Ans0 vindt de recensie door Van Dam voor La Stalla leuk

Je kan zien maar zeker ook proeven dat er een nieuwe eigenaar in zit.
    Geweldig gegeten lekkere wijnen (de rose is aan te bevelen).
    Italiaans georiënteerde (open) keuken. Op het, vernieuwde, terras heerlijk in het zonnetje gezeten.
    nadat de zon onderging ging het mobiele dak dicht en daardoor konden lekker buiten blijven zitten.
    Echt een aanrader.....

10. Ans0's profielfoto
    Ans0 vindt de recensie door Mathijs Gulpers voor La Stalla leuk

Mathijs Gulpers

Ik ben tijdens de doorkomst van de Vierdaagse van Nijmegen bij La Stalla in Malden gaan eten. Overdag was er een uitstekende sfeer tijdens de doorkomst van de duizenden wandelaars, in de avond heb ik genoten van een heerlijk diner. De bediening is erg spontaan en gastheer Remco zelf is ook erg gastvrij en vriendelijk. Het eten was snel klaar en erg lekker. We hebben genoten!

11. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft een recensie geschreven voor La Stalla

afgelopen weekend heerlijk gegeten op het zeer sfeervolle vernieuwde terras!! we waanden ons in Italie.. heel plezierig was ook de vriendelijke en attente bediening! we hopen dat we dit seizoen nog'n keertje op't terras kunnen eten.

12. Ans0's profielfoto
    Ans0 vindt de recensie door Inge weijers voor La Stalla leuk

Geweldig gegeten, vriendelijke bediening. Huiswijn subliem.
    Jong enthousiaste eigenaar en team.
    Kom zeker terug.

13. Ans0's profielfoto
    Ans0 heeft gereageerd op een recensie van La Stalla

ik kan mij absoluut niet vinden in deze reactie! was daar diezelfde avond ook. wij werden zeer hartelijk ontvangen ondanks de mega drukte(helemaal vol). het personeel ruimde zeer snel een net vrij gekomen tafel af, om deze voor ons in te dekken. Toen we zaten, werd ons gelijk gevraagd wat we wilden drinken. Er werd ook verteld dat het wat langer kon duren ivm de drukte. Dit vonden wij natuurlijk niet erg, want als wij gaan uit eten willen we niet binnen een uur weer buiten staan.