Lee Ho Fook in Groesbeek

1392015894 78
1420526415 78
1441909306 79
1470419826 52

1. In dit dorp naar deze Chinees geweest. Eens en nooit meer. Er zat een vies luchtje aan dit eten en was erg vet, echt jammer

2. Frank Krahmer

Ik kom er al jaren lekker afhaal Chinees halen, altijd even lekker en goed in bakjes geleverd om mee te nemen. Personeel is vriendelijk en goed verzorgd.
    Alleen ook hier geldt, je eigen tas mee nemen om je bestelling te vervoeren of tegen bijbetaling, plastic tasje verkrijgbaar.
    Jammer!...Wel v. harte aan te bevelen
    om hier eens te eten.
    Gr. F. Krahmer

3. Fam. Gritters

Wij gaan zo nu en dan eens eten bij een Chinees restaurant en op weg naar huis kwamen wij dit restaurant tegen. Na wat twijfelen zei mijn oudste dochter dat zij trek had en daarom besloten ik, mijn man en onze dochter hier chinees te gaan eten. Toen ik binnenstapte had ik direct twijfels. Het ziet er niet zo fris uit en daarom besloot ik maar niet zoveel te bestellen. Nou, datgene wat wij bestelde smaakte echt nergens naar. De foejonghai had veel teveel zout en het vlees wat er is was verwerkt was hard en taai. De babipanggang was extreem vet maar de saus was dan weer lekker. tussendoor ging mijn man naar het toilet. toen hij hiervan terugkwam gaf hij mij en mijn dochter het advies niet naar dit toilet te gaan. Het stonk er naar urine en was slecht geventileerd. Al met al een slechte ervaring.

4. Triest dat het nog bestaat, champignons uit blik en overige groenten taai, slap en vlak van smaak. Dit restaurant moet er eens mooi en gelikt hebben uigezien, zwaar op z'n retour. Lampen stuk, afgelopen vloerbedekking en buiten rondom slecht verzorgd. Ik ga hier niet meer heen!

5. Erg slecht en dan druk ik me nog mild uit, gewoon niet te eten. Afgehaald op 12 feb 2017, zo slecht dat ik 35 Euro in de kliko heb gegooid en maar een uitsmijter rosbief heb gemaakt.

Een advies: nooit iets gaan halen of gaan eten.

6. Eten afgehaald. Bami met welgeteld een stukje ei en twee stukjes prei, smakeloos. Kip met groente in een bad met water, echt smerig. Pangang ook niet te eten. Nooit meer!

7. Vorige week hier afgehaald. Toen we binnen kwamen leek het op het eerste gezicht rustig, desondanks duurde het zeer lang voordat we geholpen werden. Het meisje achter de balie was zeer geïrriteerd en luisterde niet goed naar de bestelling. Na 35 minuten was onze bestelling eindelijk klaar en konden we naar huis. 10 minuten later thuis aangekomen was het eten al koud, en smaakte het net alsof het uit de magnetron kwam. Het rundvlees was een en al vet, net zoals de loempia's. Dit is de zoveelste keer dat we hier teleurgesteld werden. Ons zul je hier niet meer zien!

8. Vakantietijd, lekker uit eten. Maar niet voor deze Chinees, wat onsmakelijk zeg. Ik had kippensoep maar deze smaakte muf en laf. De Indische rijsttafel was erg vet, althans het rundvlees. De toiletten zijn ook verre van schoon en gedateerd.

9. Afgelopen weekend hier gegeten, gebruik gemaakt van de buffetkaart waarbij we eerst keuze konden maken uit verschillende soepen, daarna wat voor en hoofdgerechten en tot slot een toetje. Het is geen lopend buffet, maar toch konden we alle gerechten uitproberen die we wilden (ook vers aan tafel geserveerd). Erg leuk bedacht voor een prima prijs. zeker een aanrader!

10. Fam. de Reuver

Op vakantie op een camping in Groesbeek deze Chinees geprobeerd, maar wat een teleurstelling. Bij het buffet regelmatig de bakken leeg en de kinderjuffrouw is echt een lachertje.

1,1
  11. Vorige week zijn wij ter ere van het 10 jarig jubileum van mijn ouders hier gaan eten. Het buffet zag er op het eerste gezicht prima uit, echter toen we gingen eten werden wij teleurgesteld. De gerechten waren vaak half aangevuld, en sommige waren zelfs op. De frites waren veel te zout en er zat een dikke laag vet op de babi pangang. Helaas was dit niet wat we ervan verwacht hadden, en gaan we het door deze teleurstelling ergens anders overdoen!

2,1
  12. Laatst hebben we hier 4 loempia's afgehaald. Zeer verheugd zaten we in de auto te wachten tot we thuis een loempia konden nuttigen. Helaas wachtte ons thuis een grote teleurstelling. De loempia had nauwelijks vulling en was zeer vet en zacht. Hier komen wij niet meer terug! Ook het personeel was kortaf en onvriendelijk.

13. Wij hebben heerlijk gegeten, beste Chinees van omgeving als je het aan mij vraagt. Jammer dat wij ver weg wonen anders kwamen we zeker wekelijks!!! Ga zo door!
    Groeten van Erik

14. hans

15. Na 3 jaar weer eens een loempia gehaald. Helaas niks veranderd, het was weer zacht en vet, net of dat ze in de magnetron op gewarmt zijn...

16. Vanavond gegeten bij Lee Ho Fook en het was heel erg lekker. De sfeer was leuk en we hebben met z'n allen gelachen. Wij hopen hier nog een keer terug te komen. Kortom echt een aanrader.

17. Vanavond gegeten bij Lee Ho Fook. We hebben gegeten van de buffetkaart voor € 17,50 p.p (onbeperkt). De buffetkaart bestaat uit een voor-, tussen- en hoofdgerecht. De keuze uit de verschillende menu's is prima. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben hier met zijn vijven gegeten en het was heerlijk. Het restaurant is een aanrader.

18. Vaak gegeten. Gezellig. Je kunt de kok bezig zien. Een groot minpunt vind ik dat de groenten weinig variëren vaak. Nee, elke keer dat ik er at. Broccolie. De smaak heerlijk maar de afwisseling van de groenten mis ik heel erg. Dit heeft mij tegengehouden om er weer te gaan eten. Jammer. Het terras is heel sfeervol.

19. Wij zijn op vakantie in Groesbeek en vinden deze chinees echt geweldig ! Thuis laten we regelmatig via thuisbezord.nl eten komen maar dit was echt geweldig lekker .

20. Henny Hubbers

Samen met een vriendin ben ik hier gaan eten omdat ik een slechte kok ben en die vriendin wil houden ...
    Het was top, we hebben een gezellig en lekker etentje gehad met een goede en erg leuke bediening.
    Dit gaan we zeker vaker doen, een aanrader !

21. Twee weken geleden hebben wij ook gegeten in dit restaurant.
    De tomatensoep smaakte heerlijk.
    Daarna had ik babi pangang.
    Hier zat echt veel vet aan.
    Het ijs was van een matige kwaliteit.
    De bediening was aardig maar maakte een gehaaste indruk.
    Wij beoordelen deze chinees met een 'zesje'.

22. Echt te vettig, en niet lekker.

23. Super goed restaurant, we hebben er echt heerlijk gegeten.

24. Wij waren al 2 jaar niet meer bij Lee Hoo Fook geweest maar hadden goede ervaring met het buffet. MAAR we kwamen er deze avond weer. Wat een DRAMA.

Er werd meer aandacht besteed aan de mensen die af kwamen halen. We namen voor 16,25 per persoon het buffet. Het voorgerecht bestaande uit twee lauwe soepen viel erg tegen, vooral omdat ze Sushi beloven maar die er gewoon doodleuk niet meer is.

Dan ga je naar het hoofdgerecht, de helft van de bakken was leeg en wat er lag, lag er waarschijnlijk al de halve dag, zo taai en vet was het allemaal. Echt een drama, het knapperige van de mini loempia`s (waarvan er nog maar 5 lagen) was er inmiddels al af. Je verwacht ook dat ze in een buffet in de chinees Nasi en Bami hebben, ook die bakken waren leeg en werden niet aangevuld. Alle gerechten die er waren zaten net zo goed in het maandmenu, waar je van 6 man van kan eten en nog beter smaakt. Toen kwamen na ruim 15 minuten eindelijk onze drankjes. Ook lagen er een aantal verschrompelde frikandellen en gefrituurde hapjes waren taai.

De enige sfeer die was te proeven waren de mensen waarmee we aan tafel zaten.

25. Kristel van Kersten

Door een kennis aanbevolen zijn we gaan eten bij Lee Ho Fook.

Goede parkeergelegenheid en vriendelijke bediening.

We hebben een menu uitgekozen en ze waren zeer smakelijk.

Een echte aanrader voor degene die van puur en lekker eten houd.

26. We logeerde in Ooij en kwamen toevallig langs deze Chinees bij het maken van een rondrit.

Je kon goed parkeren (gedeeld terrein met de naastgelegen supermarkt). De bediening was vriendelijk. We hebben hier lekker gegeten van het lopend buffet. Er was genoeg keus. Alleen sommige gerechten waren niet helemaal goed warm/heet zoals de soep en de loempiaatjes en diverse vleesschotels. Verder was er een ruime keus aan nagerechten zoals 5 soorten ijs, vers fruit, soesjes, cake, chocolade en diverse toppings.

Opvallend was dat er een enorme lange rij wachtende stond voor het afhaal gedeelte. Ze blokkeerden zelfs de toiletten!

27. Op basis van de recensies kozen wij voor het buffet in Groesbeek, tijdens onze vakantie. Vriendelijke, attente bediening, en heerlijk buffet met voldoende keuze. We hebben genoten van sfeer en maaltijd. Een aanrader.

28. Ik ben er zeer tevreden over het eten.

Zeer klantvriendelijk en gezellig!

29. Anita de Keijzer

Al diverse malen gebruik gemaakt van lopend buffet. Goede, pure kwaliteit. Servicegericht, vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!

30. aquarium is gemaakt, heerlijk a la karte eten, buffet is goed, bediening is super.

31. d.c.wassink

prima bediening, eten was heel lekker. maar het aquarium maakte veel lawaai(pomp en verlichting)