Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Etten-Leur verdeeld zijn.

1. van der werf

Waardeloos. Ik kom hier nooit meer. Weinig keus, lege schalen, vlees en vis bij elkaar in de koeling. Bami etc niet warm. Vlees gebakken veel te gaar. Smaakte allemaal hetzelfde door veel kruiden en sausjes. Score: 0

2. Kom je je bestelling halen, blijken ze al gebeld te hebben dat deze allang klaar was (als ze dan het goede nummer zouden bellen i.p.v. een 11 cijferig nummer).

Het eten was zeer slecht en voldeed niet aan de omschrijving (die vermeld staat op de site), er zat ham in de pasta salmone terwijl ik geen ham of varkensvlees lust! Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding en de rest van de bestelling was weinig & niet veel aan.

Jammer... wil ik een keer een ander afhaalrestaurant proberen, krijg je dit! Eens maar NOOIT meer!

3. Paul Merkcx

Goed gegeten, bediening was prima. Jammer is dat er een chagrijnige bedrijfsleidster aan de bar hangt die de sfeer niet echt te goede komt.

4. Sfeervol restaurant met gastvrije bediening. Het eten is zeer goed van smaak. Verrassingsmenu is steeds weer anders en is onbeperkt voor een redelijk bedrag. Ook de sushi is nergens zo lekker als bij Mei Delicious. Soms komt het volgende wel wat snel, maar als je zegt dat het wat rustiger moet dan houden ze er rekening mee. Vind je iets lekker en wil je daar nog wat van, dan is dat geen enkel probleem. Wij komen hier erg vaak.

5. We zochten naar een spontane mogelijkheid te gaan eten in de buurt via het internet. Op Mei delicious gestoten. Voor de proeverij gekozen. Wat een verassing! Al lang niet meer zo lekker gegeten! Alles met evenveel liefde en aandacht bereid. Ook de service vond ik zeer vriendelijk en de houding van het personeel naar de gasten heel positief. De aankleding van het restaurant vind ik mooi. Als ik gasten van ver krijg, ga ik ze hier zeker mee naar toe nemen!

6. peter feijen

Prettige bediening, goede verhouding prijskwaliteit. Deze mensen deden zeer hun best. We waren met een groep van 35 personen, alles netjes op tijd en heerlijk gegeten.

7. Kooiman

De smaak van de gerechten was oké, maar érg kleine porties. En wij zijn géén grote eters. De schaaltjes waarin de friet wordt geserveerd worden in andere restaurants gebruikt om je vingers in te wassen, zó klein.

Qua prijs/ kwaliteit/hoeveelheid staan niet in verhouding.
    Amper saus aanwezig op het bord, bij alle gerechten. We hebben €94,- (2 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, 6 drankjes) betaald voor 4 personen en zijn niet voldaan weg gegaan. Qua sfeer kan er meer aandacht besteed worden aan de aankleding, setting, verlichting.

3,9
  8. Super aardige mensen maar er gaat altijd iets mis... Geen zaak om iets te gaan zitten eten. Compleet sfeerloos... Afhaal wel oke.

9. fam . van de kasteele

Nadat we zaterdag 9 mei hebben gegeten bij mei's wok moeten we helaas mededelen dat de keuze en kwaliteit tegenover 2014 nog minder is geworden. Geven andere geen advies om te gaan eten, zonde van je geld. Nadat de vorige eigenaar drie jaar geleden de zaak heeft overgedaan is het stukken minder, voor dezelfde prijs.

4,7
  10. J. van Vliet

Vanavond 7 mei gegeten bij de Sprankling. Prima bediening, zeer gastvrij. Het eten was super.

11. Jolanda

Zaterdagavond gaan eten voor de eerste keer, gelijk verslaafd geworden! Zeker de beste sushi ooit gegeten! Top bediening en zeer relaxte sfeer. Rustige omgeving.

12. Cl en JE

Gisteravond de bites gegeten, waren lekker en de bediening was vlot en vriendelijk. Wij kunnen het aanraden.

13. Weer prima gegeten, kregen zelfs een verrassing na het toetje, een cake gemaakt van griesmeel en kaneel. Heerlijk.

14. Zeker een aanrader. We waren zeer verrast. Aparte lokatie maar zeer gezellig. Een restaurant met een geschiedenis en goed verhaal. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten.

15. Pas geleden weer heerlijk gegeten bij Mei. Zoals altijd voor de proeverij gekozen. Je krijgt dan heel veel kleine gerechtjes en weet nooit wat je krijgt. Je kunt natuurlijk wel aangeven wat je echt niet lust of waar je geen zin in hebt en daar wordt dan rekening mee gehouden. De sushi is echt heerlijk, tot nu toe de beste die ik ooit op heb. Mijn favoriet is de temaki, daar moet je wel even naar vragen maar is zeker de moeite waard. Ik ga zeker terug, al is het alleen al voor de sushi! (de rest is ook superlekker)

16. j.martens

Al jaren mijn favoriete chinees. Altijd even vers en lekker eten. Wij eten zelfs met kerst het speciale kerstmenu, geweldig en steeds verrassend. Hoop nog lang te mogen genieten van het heerlijke eten. Restaurant is eenvoudig, maar het ontvangst is warm en vriendelijk. Een zeer tevreden klant.

17. Zoals altijd, gisteren wederom genoten van een heerlijke mixed grill. De eigenaar en zijn zoon zijn nooit te verlegen voor een praatje. Ook een extra bakje saus is nooit te veel moeite.

18. 1e Paasdag en we hadden nergens gereserveerd.. Om 20.45 mochten mijn moeder en ik nog aanschuiven voor een Japanse proeverij. Elke keer weer werden we verrast door de heerlijke hapjes. Pure verwennerij! Ze waren heel vriendelijk en legde bij elke gang heel goed uit wat het precies was. We hebben echt heerlijk gegeten en wat een gastvrijheid! Achteraf nog een leuk gesprek gehad met de eigenaresse. Vanaf nu is dit ons vaste adres wanneer we weer een fair hebben in de buurt van Etten-Leur.

Echt een aanrader!

19. Patricia

2e paasdag met een gift for 2 bon een high tea genuttigd. In de serre was het niet erg behaaglijk. Wat we te eten kregen was wel lekker maar erg weinig. Veel verschillende soorten thee gedronken, dat wel. Maar we zijn na dik 3 uur zitten met honger naar huis gegaan. We vonden de gerechtjes ook niet echt bij een high tea passen.

We hadden er ons erg op verheugd maar het viel vies tegen.

20. Hennie Samuels

We hebben een gezellige avond gehad, dankzij onze vrienden Ilse en Bob. We zaten in de sfeervol ingerichte tuin. Het eten is uitstekend, goed van smaak en mooi geserveerd. De eigenaars zijn warme belangstellende mensen.
    Dank Dani, Gwen en Rob voor de leuke avond. We komen zeker weer langs als we naar Brabant gaan.

Hartelijke groet,
    Rob en Hennie uit Zoetermeer

21. Tom

Wederom heerlijk gegeten bij Mei's Wok. We komen hier graag en voelen ons iedere keer weer erg welkom. We maken eigenlijk nooit een keuze uit de kaart, maar laten ons graag verrassen door de kok. Erg lekker. De avond was om de verzorgenden van het verpleeghuis van onze (inmiddels overleden) moeder te bedanken voor hun jarenlange tomeloze inzet. En dat hebben Mei en haar team perfect geregeld!! Dankjewel!

22. Lekker gegeten op een maandagavond. Vlotte bediening maar geeft ook even de gelegenheid om op je gemakje te eten.

6,5

29. Isabella

Via social deal high tea gekocht bij family! Erg smakelijk! Leuke locatie. Vriendelijke bediening. Kortom, ik kom zeker nog een keertje terug!!

30. Ad de Jong

Allereerst mijn auto op hun eigen locatie geparkeerd is echt handig. Daarna ontvangen door een alleraardigste eigenaresse met volledige aandacht voor ons beide. Direct aan tafel begon de bediening met een drankje en vlotte bediening met heerlijke gerechten die, soms zelfs te snel/te veel werden aangevoerd. Het is een aangename en voedzame avond geworden die voor herhaling vatbaar is/zal zijn.