Family laten bezorgen?

1470420088 41
1490194362 42
1519855773 44

1. Marianne van Lent

Wij hadden gereserveerd maar echt een tafel waar dat op stond was er niet. Gelukkig was er plaats moesten even wachten tot de tafel vrijkwam. Daarna ruim 10 minuten zitten wachten tot er iemand bij ons kwam. Dat meisje hielp ons verder prima, echter bij afrekenen van een extra kopje koffie wilde diegene ons de andere warme dranken ook laten betalen. Ze zei: "o is dat zo nou dat heb ik niet gelezen", dus weg om de voucher erbij te halen. Bij terug komst liep ze met de voucher te wapperen en zei, ja nu heb ik het ook gelezen. Je voelt je er een beetje raar bij zitten tijdens het wachten. Had beter geweest als diegene die onze bestelling had opgenomen eerst even goed gelezen had!
    Het was een lekkere kop soep en een heerlijk surf en turf broodje dat maakte een hoop goed.
    Bedankt.

2. Eerlijk gezegd is het lang geleden dat we zo'n slechte lunch gehad hebben. De soep kwam uit blik of pak. Verder twee kleffe Focacia broodjes belegd met krabsalade (van Johma?) en kip-kerrie salade (ook rechtstreeks uit de fabriek) Om het af te maken een schijfje tomaat en komkommer.
    Pluspuntje waren de mensen van de bediening; maar ons zien ze hier nooit meer terug.

3. Stuk of 20× geweest en tot nu toe altijd heel goed bevallen. 1× voor gesloten deur gestaan om 8 over 7 maar het zou toen 8 uur sluiten. Men zei dat het kwart over 7 was en helaas te laat. Beetje eigen schuld ook maar niet verwacht dat blijkbaar alles opgeruimd was. Over het algemeen erg leuk personeel en veel is mogelijk. Wij bestellen alleen hoofdmaaltijd en drinken dus geen ervaring met de soep uit pak. Ik vind dat ze 8 a 9 verdienen dus toch maar even een recensie maar goed… het kan best dat wij steeds geluk hadden.

4. C. Commeren

We zijn hier voor de 1e keer geweest, maar voor ons komt er geen 2e keer meer.
    Het eten stond snel voor onze neus, maar helaas geen verse tomaten en kippensoep, die kwamen gewoon uit een pak of een blik. Toen het hoofdgerecht… overvolle borden waarbij we bij voorbaat al dachten of wel het wel/niet op konden. Er is dus helaas veel eten weggegooid. Verder droop het vet uit de kibbeling en bestond de mixed grill uit 4 schoenzolen die allemaal hetzelfde smaakten.

Jammer want de zaak ziet er van binnen en van buiten erg leuk uit.

5. Na een vorige teleurstelling weer eens geprobeerd. Carpaccio, lekker als je van schnitzel houdt zo dik en imitatie, groente in overvloed.Tomatensoep uit blik. Kapsalon is aanrader, als je tenminste de olie van je auto moet verversen, friet drijft in het vet, maar dan ook echt in een zwembad. De oma friet is gewoon week en snot, geld ook voor mixedgrill. Vlees is in massa klaar gemaakt en in magnetron opgewarmd, alleen friet lijkt vers. Wat wil je na hoofdgerecht, toetje dus ijskaart gevraagd, is er geen ijs, wil je nu verdienen of niet.
    Paar tips:
    - zorg voor schone en stabiele tafels.
    - afdrogen bestek doe je in keuken niet tussen de klanten.
    - vegen terras oke maar met vuil door zaak lopen nee, zet vuilnisbak buiten.
    - zorg dat personeel niet over andere klanten roddelen, zodat klanten het horen.

De prijs is goed, maar mag niet inhouden dat we ons moeten laten afschepen met kwaliteit die van de supermarkt komt. Voorlopig slaan we de deur van deze magnetron fabriek over.

6. High tea Vakantieveilingen

High tea via vakantieveilingen. Kwaliteit valt helaas erg tegen. De hapjes waren niet vers, eiersalade was ingedroogd en het brood uitgedroogd. Erg jammer! Weinig keuze aan smaakjes thee, welke ook niet vers maar voorverpakt waren. Bediening is vriendelijk en interieur ziet er netjes uit, door de kwaliteit van het eten komen we hier echter niet meer terug.

1,7
  7. Lekker eten, goede zaak, top prijs. Zeer tevreden!

8. High tea gehad eerder dit jaar. De simpelste koekjes van de Albert Heijn gekregen. Viel erg tegen! Verwacht meer zoet en er zat geen enkel zoet bij buiten Albert Heijn vieze koekjes. Later nog een keer een bestelling geplaatst via Thuisbezorgd. Duurde 2.5 uur voordat we het kregen!

En zoals ik al eerder lees ook meegemaakt: Binnenkomen en niet geholpen worden of op het terras.

9. Ine Tielemans

ik heb niet eerder zo slecht gegeten, pasta scampi's gehad, je kan beter een pot kant en klaar in de supermarkt kopen, dat is nog beter. Daarnaast heeft mijn zoon 3 x om ketchup moeten vragen, had zijn eten al voor meer dan de helft op voordat het er uiteindelijk was. Natuurlijk mijn pasta laten staan, dus toen kwam de vraag of het gesmaakt had, Nee dus! Toen nog ruim een kwartier moeten wachten op de rekening (het personeel gaf daarvan elkaar de schuld) en tenslotte te horen gekregen dat er niets mis was met het eten, dat iedereen het altijd erg lekker vindt.
    Tja, daar gaan we dus nooit meer naar toe!!!

10. roger nooten

Zeer slechte bediening. We zaten een kwartier voor er werd gevraagd wat we wilden drinken. Een kwartier later kwam ons drinken. Weer pas een kwartier later werd er gevraagd wat we wilden eten. Meer dan 20 minuten later kwam ons eten. In die tussentijd klonk er tot 4 keer toe een hoop gekletter en gerinkel bij de balie / keuken. Zag er allemaal heel onvakkundig uit. Er werd ook niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Wel een pluspunt: het eten dat we dus ongeveer drie kwartier na binnenkomst kregen, was heel goed. Maar onze eindconclusie: de allerslechtste bediening die we ooit hebben meegemaakt. Hier gaan we nooit meer naar toe. Als ik een cijfer zou moeten geven: een 4.

11. D Matthijssen

We kwamen voor een high tea. Maar was niet goed verzorgd. Geen vers brood en kleffe wraps. Geen verse cake, zo uit de verpakking en slechte bediening. Kwamen af en toe de theepot vullen en vroegen niet of alles naar wens was. Alleen het pasteitje vooraf was wel lekker. We dachten dat begint goed, dus niet, jammer.

Geen plek voor ons, sorry.

12. Nanny Konings

Wij hebben gezellig gegeten. Sfeervolle omgeving.

13. We hebben er een aantal keren gegeten. Bediening is altijd prettig en vlot. Van begin tot eind wordt je door de meiden goed verzorgd. De zaak is ook leuk ingericht en schoon. De kaart klopt niet met wat je krijgt en als je hetzelfde besteld krijg je iedere keer iets anders. 2 maal salade geitenkaas besteld (1x daar gegeten 1x bezorgd). Toen ik het daar at zaten er geen rozijnen op en was de geitenkaas koud (op kaart staat dit omschreven). Het was ook erg groot! Kreeg er ook brood bij. Toen ik het liet bezorgen was de geitenkaas weer koud (ik had bij opmerkingen gezet, graag warm want dat was vorige keer niet) dat hebben ze volgens mij niet gelezen, in ieder geval niet gedaan! Ik had nog honger want hij was de helft kleiner, jammer. Er zat dit keer geen brood bij, prijs is wel hetzelfde? Mijn vriend had laatst een broodje oude kaas (met honingmosterd dressing) en ik een tosti zalm roomkaas kappertjes. Bij m'n vriend zat er geen honingmosterd dressing op. En bij mij geen kappertjes en jonge kaas ipv roomkaas. Erg jammer!! Het is niet dat het dan niet smaakt maar als je ergens erg zin in hebt kan je teleurgesteld worden.

14. Ik heb samen met mijn vriend hier gegeten.
    De tomatensoep was gevuld, zeer gevuld, maar absoluut niet lekker. Flauw, teveel groente in te grote stukken en teveel vermicelli.

De spareribs waren de eerste ronde goed, de tweede ronde waren ze wat minder en tijdens de derde en vierde ronde waren ze totaal niet lekker. Het leek alsof ze uit de magnetron kwamen.
    De vierde ronde werd besteld, maar vergeten. Toen door ons gevraagd werd (na een half uur wachten) of de bestelling correct was aangekomen, werd de bestelling opnieuw opgenomen. In de keuken (dit konden wij zien doordat een deel van de keuken zichtbaar was) werd er door de kokkin zuchtend wat spareribs in de magnetronoven gelegd. Ze leek hierbij zeer geïrriteerd.

De zalm van mijn hoofdgerecht was heel erg droog en de frites waren slap en smakeloos. De salade smaakte wel oké. Omdat ik medicatie moest innemen, werd mij kosteloos een glas water aangeboden, wat ik dankbaar accepteerde. Toch kon deze service de rest van de service niet verbloemen. Lege glazen werden niet opgemerkt en er kwam tussentijds niemand vragen of alles naar wens was.
    Ik bestelde een glas glühwein, deze leek aangelengd te zijn met water. De glühwein was erg doorzichtig. Toevoeging van suiker baatte niet.

Rond half acht begonnen een paar personeelsleden schoon te maken. De geur van de spray waarmee zij de tafels schoonmaakten was zeer duidelijk te ruiken. Ook leken nieuwe bestellingen van spareribs veel moeite te kosten, evenals het opnemen van nieuwe drank. Onze glazen waren als enige tijd leeg en dit werd niet opgemerkt. Wij voelden ons niet meer welkom.

Wij komen hier zeker niet meer terug. Helaas, we hadden ons verheugd op een prettige avond met smaakvol eten.

15. Eén keer teveel naar binnen gelopen. Bij binnenkomst kon er geen 'hallo' of 'goedenavond' van af. Er werd wel naar ons gekeken, maar er gebeurde niks. Zijn maar ergens gaan zitten. De tafels om ons heen werden wel afgeruimd, maar niemand kwam naar ons toe... Nadat zeker na 8 minuten nog niemand naar ons was toegekomen om op z'n minst drankjes op te nemen zijn we weggelopen... Nu snap ik waarom de rest van de tafels allemaal leeg waren!

16. Zoals altijd, gisteren wederom genoten van een heerlijke mixed grill. De eigenaar en zijn zoon zijn nooit te verlegen voor een praatje. Ook een extra bakje saus is nooit te veel moeite.

17. Isabella

Via social deal high tea gekocht bij family! Erg smakelijk! Leuke locatie. Vriendelijke bediening. Kortom, ik kom zeker nog een keertje terug!!

18. Heerlijk gegeten. Ruim voldoende op het bord. Goede prettige bediening. We waren wat aan de late kant maar konden toch gebruik maken van de keuken.

19. Heb een high tea gegeten en ik moet zeggen dat het heel lekker was, niets op aan te merken.

20. Met mijn man vaak even geluncht hier. Heb besloten hier niet meer te gaan eten. Kwaliteit is erg teruggelopen de laatste twee maanden. Vermoed dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen. Kortom geen aanrader!!

21. Mevr Slagmolen

Erg tegengevallen. Heb vandaag met mijn vriendin geluncht bij dit restaurant. Viel weer erg tegen. Dacht eerst kan een keer gebeuren. In overleg met mijn vriendin besloten het nog een keer te proberen. Valt me op dat de prijs kwaliteit de laatste maanden sterk is teruggelopen. Vermoed dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen. Kortom als vaste klant, soms wel twee keer per week, heb ik een besluit genomen. Ga voortaan naar het gezellige restaurant iets verderop.

22. Weer een teleurstelling met de "lunch".
    Besteld: broodje gezond bruin pistoletje, gekregen: broodje met heel dun plakje ham, heel dun plakje kaas, heel veel, echt veel sla, plakje ei, plakje tomaat en plakje komkommer, takje selderij??? (wat doet dit op een broodje gezond) dan een soort saus er over. Het geheel smaakt naar een slechte bak sla, niets naar broodje gezond...voor 4,50 euro!
    Besteld pistolet wit, filet american, gekregen onbestendig hard 3 kantig broodje, met een hoeveelheid besmeert met smakeloze filet american waar je het broodje doorheen zag. Grove rode ui stukken waar gesnipperde ui op zijn plaats zou zijn, daarover heen een tak selderij wat de smaak helemaal te niet deed, en tot slot een berg sla waar een konijn van zou schrikken, daar overheen dezelfde schep saus die over een broodje gezond werd gegooid.

2,1
  23. Heerlijke high tea gehad! Goede service, erg veel en lekker eten. Vooraf pasteitje, dan een etagere met sandwiches, wraps, bitterbal, scones, mini muffins, brownie, bonbons, koekjes, chocoladerozijnen. Tot slot een chocoladefondue. Kon niet beter.