Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192571902 84
1199702084 93
1206832266 91
1320915181 77
1420737731 74
1492039553 84

1. Heel lekker en fijn gegeten. Vriendelijk personeel en uitgebreid menu. Wij hebben genoten van een Voor-Hoofd en nagerecht en alles was tot in de puntjes verzorgd! Zeker aan te bevelen en wij komen zeker weer snel terug!

2. William Handley

De sfeer is informeel maar zeer hoffelijk. Na een gezellig welkomstdrankje ook nog een hapje van smeerseltje en olijfjes. Daarna bestellen en zonder veel poespas wordt de tafel klaargemaakt. Het eten is meer dan voldoende. Heel lekker en wederom zonder upsmuck. Je krijgt wat je besteld hebt en vanuit bediwning komt er ruim aandacht voor je. Of het lekker is. Of je nog iets wil drinken.
    Kortom: een fijne verwenervaring.
    Zelfs de rokerskamer is royaal geoutileerd met tv!
    Het is echt een superervaring die we iedereen kunnen aanraden!

3. We hebben hier zitten eten met 4 personen, toen ik naar de toilet moest wist ik niet wat er gebeurde stond daar gewoon aan de vloer vastgeplakt, bah vies tentje hoor.

Ook in de keuken schijnt het hier niet pluis te zijn, denk dat Rob Geus niet zijn sticker achterlaat maar een paar goede adviezen heeft voor Otrestis.

Bediening was okay, en het eten smaakt toch anders als je van de toilet komt waar je vastgeplakt stond.

4. Wij zijn hier op zondagavond gaan eten. We moesten overal erg lang op wachten en we we waren niet de enige. We hadden met het gezin voor drie personen een Griekse tafel genomen. Dit was erg duur tot in verhouding wat we kregen. We kregen allemaal de goedkope gerechten van de kaart terwijl ik wel wat meer duurde gerechten had verwacht zoals garnalen, mosselen, stuk zalm, ossenhaas of lamsvlees. In plaats daarvan kregen we wat tzasiki, zes stukjes brood, wijnbladeren, aubergine salade, varkensvlees, en gyros. Dit alles was wel goed bereid alleen wel duur voor 37euro per persoon.

Het personeel was ook duidelijk onbezet en maakte veel fouten.

5. Carla koen

Heel leuk restaurant met vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Het eten was heerlijk. Een aanrader

6. Helga Keizer

Super gegeten, gewoon fantastisch personeel, bediening is goed, eten is heerlijk, dit verdient gewoon een dikke 10.

7. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend. Zeker een aanrader.

8. Heerlijk gegeten ter ere van mijn moeders verjaardag. Werden hartelijk verwelkomd door de eigenaar en mochten zelf plaats kiezen om te zitten. Het was die dag niet zo druk dus kregen de volle aandacht. We hadden Pikilia besteld als voorgerecht voor 2 maar je kon er ruim met 3 van eten. Hoofdgerechten waren heerlijk en ruim voldoende. Het is fijn dat Orestis gul is in de porties, je gaat echt niet met honger van tafel. Sfeer is altijd informeel en gezellig. We komen er graag.

9. Afgelopen zaterdag lekker bij Orestis gegeten. Zoals altijd word je zeer gastvrij ontvangen bij binnenkomst. Direct aan tafel werd ons een glaasje ouzo en later een stokbroodje met smeersels van het huis aangeboden. Dan kan in mijn ogen de sfeer al niet meer kapot.
    Ik heb de (voordelige) giros gekozen en dit was absoluut weer smullen! Deze werd geserveerd met originele Griekse rijst en Tzasiki (en frietjes). Met een Mythos pilsje en de Griekse deuntjes door de speakers waan je je op een Grieks eiland.
    Complimenten aan de eigenaar, wat een gastvrije kerel ben je! Wij komen hier zeker terug!

10. Familie van der Velden

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. We kregen veel persoonlijke aandacht en hele vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!

11. Het leek een leuk restaurant, maar dit veranderde al snel. Kreeg eerst een haar in m'n eten en daarna friet vol met olie. Ik, als zwangere vrouw ga dit niet eten. Ook nog volle rekening gekregen. Service van de baas was ik niet tevreden over.

12. Op 23 maart 2016 hebben wij bij dit restaurant gegeten. In verband met een 3-daags verblijf in Zevenbergen zijn wij via het internet op zoek gegaan naar een Grieks restaurant daar in de buurt. Ons uitgangspunt daarbij is altijd een traditioneel interieur met een dito menukaart. Deze keer is het ons meer dan goed gelukt. Direct bij binnenkomst proef je gelijk een stukje Griekenland. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen met Ouzo. En tot onze grote verrassing kregen wij daarbij stokbrood met heerlijke eigengemaakte kruidenboter en olijven aangeboden.

Uit de uitgebreide menukaart kozen we de Rhodosschotel. Grote porties, zeer smaakvol opgediend. Frites en rijst (originele kritharaki) werden apart gereserveerd. Het vlees was heerlijk mals en de tzatziki stevig en romig zoals deze moet zijn. We dronken Retsina. Geen flesje met limonade glaasjes, maar keurig geserveerd in een karafje met wijnglazen. De cappuccino werd netjes op een presenteerblaadje geserveerd, compleet met koekje en een paaseitje. Ter afsluiting kregen we een “likeurtje” van het huis aangeboden. Het drankje op zich stelde niet zo veel voor, de attentie als zodanig des te meer.

Al met al een fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten van de traditionele Griekse sfeer. Het decor is sfeervol en verzorgd. De bediening attent en vriendelijk. Alles klopt. Tot aan de (uiteraard) traditionele Griekse achtergrondmuziek aan toe. Niets aan veranderen. Houden zo! Als we ooit in de buurt zijn komen we zeker terug.

Jaap en Hilda, Nieuwegein

13. Wij hebben met de familie een gezellige avond gehad en willen daarvoor Michalis en de bediening bedanken! Sowieso heerlijk gegeten (3-gangen menu is een aanrader), maar ook de wijn smaakte buitengewoon goed. We komen hier zeker nog eens terug.

14. Gisteren heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Orestis in Etten-Leur. De service was zeer goed en de sfeer optimaal. Kortom een topavond!

15. Zaterdag hier gegeten. Alles top zoals gewoonlijk. Personeel was lichtelijk onderbezet maar desondanks alles naar wens geweest! Wij komen hier al jaren en blijven dat zeker doen. Heerlijk genoten.

16. Gisteren gegeten bij dit restaurant. Het was zeer slecht, voorgerecht slecht, hoofdgerecht was koud.

17. Weer prima gegeten, kregen zelfs een verrassing na het toetje, een cake gemaakt van griesmeel en kaneel. Heerlijk.

18. Lekker gegeten. Alleen veel te veel voor mij op 1 bord. Ook namen ze eerst de bestelling op en dan pas het drinken. Eten stond na de bestelling binnen 10 min op tafel, en dit was voor ons eigenlijk te vroeg aangezien we nog aan het stokbrood met kruidenboter bezig waren.
    Hierdoor ook helaas niet het gehele hoofdgerecht op kunnen eten. Nagerecht vanille ijs met meloen en slagroom zeker een aanrader!

19. Margreet Jans

Dit weekend hier voor het eerst gegeten. Wat een hartelijke ontvangst, wat een bijzonder vriendelijk personeel. Wij hebben een hele plezierige avond hier gehad, lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.

20. Kaart met voldoende keuze voor alle eters. Eten is qua prijs zeker goed te noemen, huiselijke sfeer als het niet te druk is (het was enorm druk helaas). We vroegen om een zoete wijn... we kregen iets wat op suikermelasse met wijnsmaak leek. Zelfs ik als niet wijndrinker weet dat dit geen echte wijn was. Ondanks dit is al het eten prima, warm en op smaak. Lekkere gerechten, ook de mixgrill mag er zeker wezen. Toetje heel lekker met ijsfonteintje. Vriendelijke bediening. Al was het wat lang wachten op de rekening. Al om al, een goede indruk, met wellicht een vervolgbezoek.

21. Hartstikke leuke Griekse sfeer, voelt je gelijk in een stukje Griekenland.
    Leuke, attente en vriendelijke bediening zoals dat in Griekenland is.
    Lekker traditioneel gegeten, gedronken en plezier gehad.
    Kortom geweldige prijs & kwaliteit verhouding.
    Aanrader, Fam. Hack Etten-Leur.

22. Wij hadden ossenhaas met saus besteld. De saus komt
    inderdaad uit een pot en hier lagen 2 stukjes vlees in die
    lauw waren. De rijst helemaal doorgekookt en nog in het
    water, niemand wilde het eten. Ik vond het vervelend voor
    mijn zoon, omdat hij mij uitgenodigd had om zijn examen te vieren. Ik heb de eigenaar er niet op aangesproken, omdat
    ik de sfeer niet wilde verpesten. Wel gezegd dat de rekening niet klopte nl. Eur 7,50 teveel gerekend voor drankjes.
    (De studentes (bediening) zijn heel aardig.)
    Hier zal ik nooit meer naar toe gaan!!

23. Plus: vriendelijke bediening, mooi aanbod van traditionele Griekse gerechten, lekkere aperitiefjes.

Neutraal: oubollige Griekse muziek.

Negatief: vlees was vrij taai, locatie is wat afgelegen.

24. Blijft mijn favoriete restaurant. Vriendelijke mensen, eigenaar zelf in de bediening en zijn vrouw in de keuken. Krijg daar altijd het gevoel welkom te zijn.

25. 2 keer hier gegeten. Eerste keer helemaal super! Echt ontzettend goed gegeten hier.

Laatste keer viel het enorm tegen. Het vlees was lauwig en de smaak van het eten was erg flauw. Terwijl de gerechten aardig aan de prijs zijn.

26. Helemaal top, we komen hier een aantal keer per maand en onthaasten hier heerlijk.

Het eten is heerlijk, de bediening zeer vriendelijk en attent.

Voor ons altijd iets om naar uit te kijken.

27. Eten is gewoon verrukkelijk lekker, bediening is altijd goed. Altijd even komen vragen of het smaakt. En de sfeer is ook top!

28. Ik heb net voor de vakantie bij Orestis geeten. Alles was naar wens. En zelfs beter, maar alles kan altijd een beetje beter, bijvoorbeeld meer ideeen met het nagerecht. Maar verder alles toppie.

29. mevr. broeren

Ziet er van buiten heel gezellig uit, maar van binnen is het niet zo gezellig.

Wel mooi interieur, maar een vreselijke sfeer.

De eigenaar doet te overdreven, echt irritant.

Het eten is lekker, maar niet speciaal.

30. Ontelbare keren wezen eten. Voortreffelijke bediening en altijd tijd voor de gasten. De porties zijn altijd zeer royaal en zeer lekker.

Ik hoop er nog vaak te komen.

31. Hier al vaak gegeten met gezin, familie, vrienden.

Altijd goede kwaliteit, sfeervol en vriendelijke bediening.

32. De baas is erg nep te vriendelijk en stelt zich verschrikkelijk aan!

Het eten was goed, maar had thuis net zo goed een knor recept kunnen maken!

De bediening hield zich schuchter en nep voor, en dit was absoluut niet wat ik had verwacht van dat o zo geweldige top restaurant...

Ook die griekse muziek werd me een beetje teveel!

33. Nancy 10 punten

Hier is het gewoon thuiskomen! Alles wordt vers gemaakt, heer lijk gewoon. Ga regelmatig en geniet er iedere keer weer van.

34. Slecht! De witte wijn was lauw, de sauzen smaken alsof ze uit een pakje zijn gemaakt, de eigenaar zegt irritant veel: Astoeblieft!

35. john en marleen

In een woord...Thuis!
    Gezellig personeel,heerlijk eten, fijne sfeer.

36. Fam. Snoeijs

We hebben hier erg lekker gegeten lekker vers mooie portie's, de bediening is een voorbeeld voor hoe het in de horeca altijd zou moeten zijn (erg spontane dochter)hier gaan we zeker terug komen,en voor diegene die het echt niet kunnen laten!! ze hebben ook een mooie afgesloten rookruimte gemaakt

37. Wij zijn hier al jaren vaste klant. het eten is in 1 woord top.

38. fam.voogel uit essen belgie

heerlijk eten, ook wij zijn al vele jaren klant van dit restaurant toen zij in roosendaal hun zaak hadden,echt een aanrader.

39. J. Bertens

De zitruimte kan iets ruimer, heerlijk en genoeg eten, ruime keus, lekker grieks bier, uitstekende en zeer vriendelijke bediening. Alsof je bij familie op bezoek gaat.

40. Dhr.G.J. Jonker

zeer goed en lekker eten.

41. Anouk Braspenning

Leuk en Gezellig restaurant!

42. Heidi Matthijsse

Heel goed eten en hele aardige mensen wij kwamen vroeger in roosendaal ook al en nu nog steeds

43. Fam. Cooijman

Wij waren al klant toen dit restaurant nog in Roosendaal zat. Toen we hoorden dat ze nu in Etten-Leur zaten zijn we er ook weer naar toe gegaan. Hele vriendelijke mensen en bediening. Het eten is zeer goed en de kwaliteit hiervan is de prijs zeker waard.