Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Etten-Leur verdeeld zijn.

Beste take away van Etten Leur. Super lekkere pasta!

Ben Schellings

Vandaag voor een lunch gegaan naar Family in Etten Leur. De glazen wijn van mij en mijn partner waren totaal verschillend zodat het leek of de een veel minder kreeg dan de ander. Ik bestelde een Salade Carpaccio, maar kreeg een Salade Beef opgediend. Bij commentaar beweerde de serveerster dat zij het wel degelijk goed genoteerd had. De Salade Beef werd omgeruild voor een 'Salade Carpaccio', die werkelijk naar NIETS smaakte. Was dit pesterij, of smaakt een "Salade Carpaccio' daar altijd naar NIETS.
    Op ons commentaar kwam slechts enkel een 'sorry'. U begrijpt het al:

HIER KOMEN WIJ DUS NOOIT MEER TERUG!

Voor het eerst eens geprobeerd, 18 uur 5 euro friet, groot portie was wel noodzakelijk meeste friet was van de dag ervoor en opgebakken, droog verrimpeld, walgelijk. Mexicano bij de frikandel ingepakt, terwijl je de mix stick apart doet, nadenken.

J.G.v.Weenen

Het restaurant is zeer aan te bevelen omdat ze een zeer goede verhouding prijs kwaliteit.
    De bediening is heel sympathiek en vriendelijk. Geen moeite is te veel.
    Alleen is de klimaatbeheersing niet aan de de optimale kant. Het is er gauw erg warm.
    Ik kan het een ieder aanbevelen.

6. Indonesisch Etten-Leur

Het was inmiddels zes jaar geleden dat wij bij Rumah Dani hadden gegeten en vandaag ineens het idee om er weer eens te gaan eten. De tijd heeft stilgestaan want mijn eerdere ervaringen hier zichtbaar op eet.nu blijven wat mij betreft voor de volle honderd procent staan. Sfeer is leuk, huiskamergevoel, ontzettende aardige mensen in de bediening. In het opnemen, uitsereveren en de factuur ging het een en ander fout maar is allemaal goed opgelost. Het eten, voorafje en vanzelfsprekend een indische tafel met een aantal gerechten: de bami was te plakkerig, satesaus te dik en te zoet, gado gado erg lekker, lonton smaakloos, babiketjap lekker, sathe lekker maar niet verukkelijk (zou zomaar gekookt vlees kunnen zijn wat even op het vuur heeft gelegen), daging smoor was erg lekker, koffie (decafe) slap en de spekkoek smaakte verukkelijk. Al om al opgeteld en afgewogen een zeventje qua smaakbeleving. Glaasje wijn, erg klein glas zeker voor rode wijn, half gevuld maar bij elkaar maar een stevige slok. Prijs kwaliteit verhouding is gezien dit alles een zesje omdat je toch al snel met z’n tweetjes tegen de honderd euro aantikt.

Evi

Het is zeer leuketent het persooneel was aardig en heel klant vriendenlijk het eten was verukelijk om van fingers van af te eten.
    Dear soep was tomaten soep hooft t-bone en da Na een domblance.

De kwaliteit van het eten was zeer onder de maat. Voorgerecht tapasplankje, kwam rechtstreeks uit een pakje van de supermarkt. De hoofdmaaltijd een biefstukje, supermarktkwaliteit. De frieten en aardappels waren van een zeer lage kwaliteit niet vers maar uit de diepvries. We hebben het nagerecht maar overgeslagen na de zeer teleurstellende voor-en hoofdgerechten. Prijs kwaliteit ver te zoeken, veel te duur voor de aangeboden kwaliteit. Geen aanrader om hier te gaan dineren.

10. Chinees-Indisch Etten-Leur

Van nijnatten

Een uur moeten wachten nog geen eten. Zijn weg gegaan kunnen de drukte niet aan ons niet meer gezien.

Wesley Nagtzaam

Lekker gegeten.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

We hebben op vrijdagavond met 24 personen heerlijk uitgebreid gedineerd.
    Het eten was erg lekker met verse groenten, frisse salade, gebakken aardappeltjes en frietjes met heerlijke mayonaise. Ook hield men rekening met speciale wensen en werd er zelfs voor 2 personen iets geserveerd wat niet op de kaart stond. De gestoofde paling was voortreffelijk en ook de varkenshaas en biefstuk waren erg lekker. De voor en nagerechten waren ook om te smullen.
    De bediening was vriendelijk en behulpzaam. We komen hier zeker terug.

Mevr. Luttge

Tot aan gang twee, prima. Niet bijzonder maar zeker niet slecht voor prijs, kwaliteit. Maar het dessert… Jemig. Was iets te doen voor de Goesting, muziek dus of we al wilde betalen. Ze gingen over op plastic bekers… Snap ik nog. Maar dan, we zaten midden in ons 3 gangen. Kregen toen ons 3e gang voorgeschoteld. Heb nog nooit zo’n waardeloos, slecht, afgeraffeld totaal ziet er niet uit dessert gehad dan bij de Goesting. Hun antwoord… was te druk… Mij zien ze daar nooit meer! Waar een waardeloze zaak…

Dineke Kuijstermans

Een warm welkom en heel gezellig.
    Menu “Proeverij” was heerlijk. Een dikke 10

Had altijd goede ervaaringen maar deze keer niet mijn paling was droog
    Mijn vrouw had varkenshaas die was erg droog de kippenlevertjes en spekjes waren veel te zout dus dat viel tegen waren we niet gewend.
    De volgende keer hopelijk beter

Vriendelijk personeel en de bezorging is ook top! Echte aanrader.

Sophie

Patricia

Goed eten. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.
    Gewoon een heel goed restaurant.

19. Chinees-Indisch Etten-Leur

Op advies van collega vanavond voor eerste keer hier gegeten.
    Eten en drinken was prima ook de bediening.
    Het enige wat tegen viel dat er geen mensen in het restaurant zaten, er werd veel afgehaald goed teken.

Ik was altijd vol lof over dit tapas restaurant.
    En daarom ging ik daar met mijn collega's eten.
    Helaas was er een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik daar was geweest. (+/-5 mnd geleden) Ze hadden een andere kaart en ook duidelijk een andere kok.
    Het eten viel ons allen erg tegen.
    Het begon al met de carppacio die nog bevroren was, biefstuk met een stukje ? erin , krabsalade was smaakloos, kroketje was niet te eten etc.
    Erg jammer allemaal aangezien het daarvoor altijd heerlijk was.

Vandaag maar eens het kleine zusje van de Zwaan (al jaren 1 ster van het witte bandenmannetje) geprobeerd. Eerder was de Zwaan meer dan geweldig bevallen, dus benieuwd hoe de bistro Het Lelijke Eendje (Bib Gourmand) het doet.
    We nemen alle drie de maandspecials: rauw gemarineerde geelvin tonijn en de tajine met zacht gegaard lam.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat wel en niet kan, maar hier kun je alles bestellen en wordt het aangepast. Zo krijg ik een heerlijke risotto bij de tajine ipv de bulgur.
    Alles is even smakelijk.
    Soms is het wat langer wachten, maar nooit te lang.
    De glutenvrije broodjes zijn heerlijk.
    De wijn (chardonnay uit Puglia Italië, maar niet hout gelagerd, wat een frissere wijn geeft), en ook de rode komt uit Puglia en is heerlijk. Heerlijke wijnen dus en goed gekozen door de sommelier.
    Enige minpunt zijn de stoeltjes, bistro stoeltjes zoals het hoort, met zachte bekleding, maar nog steeds ongemakkelijk. Maar dat hoort er nu eenmaal bij, het is tenslotte een bistro.
    Wij komen terug!

De beste spare ribs ever! Echt sweet and sticky. Grote portie ook. Had grote honger Na 15 uur gewerkt te hebben had ik er nog een doner broodje bijbesteld, (uit ervaring van andere afhaal restaurants waar het meestal kleine porties zijn), maar na de ribs kon er niks meer bij. Zonde, maar o wat waren die ribs goed! Als vrachtwagen chauffeur eet ik bijna dagelijks in routiers en etc. Maar als ik in buurt van Etten leur ben is er maar 1 adresje meer. Prins food!
    Had geen cash geld bij me en na een telefoontje met een vriendelijke meid die me vertelde dat ik ook online kon bestellen en zo wel met pin pas kon betalen heb ik bestelling geplaatst om 20.41, Daar werd gezegd dat de levering plaats vond om 21.06 En effectief precies om 21.06 Stond bestelling aan poort. Met 2 gratis drankjes bij. En dit alles voor minder dan 25 euro. Dit noem ik echt gewéldige service. Nieuwe klant erbij zou ik zeggen. Toppie.

Steven Ydiers

24. Chinees-Indisch Etten-Leur

Anita Lockefeir

Altijd Lekker....
    Sinds ik verhuisd ben haal ik het nog steeds daar...

Bedroefd

Een grote dooie tent geworden, was ooit super nu geen schim meer van wat geweest is. Is niet alleen deze zaak , in heel Etten-Leur niets fatsoenlijks meer.

Johanna

Geen restaurant voor vegetarisch eten er wordt hoofdzakelijk vlees geserveerd. Ben hierdoor uitgeweken naar ander restaurant!

Als je belt omdat je eten al een uur te laat is word de haak er op gegooid.

28. Indonesisch Etten-Leur

5 april 2018 weer heerlijk gegeten. Hier weten ze zelfs van een kipkluifje iets bijzonder smakelijks te maken. Ook de rendang en smoor waren weer heerlijk. Gewoon regelmatig terug blijven komen. Uitermate vriendelijke bediening.

Ik kom er met grote regelmaat met verschillende samenstellingen (met z'n 2en, 4en, en alleen), Overzichtelijke (stabiele) kaart en ruimte voor wijzigingen (ingrediënten eruit of er bij). Personeel is gevarieerd in leeftijd en ervaring, geen slechte ervaringen mee gehad. Eten is goed verzorgd evenals de rest van de gelegenheid.
    Kortom het blijf voor mij een vaste plek en ik rij er voor om.

Onze vaste friettent. Wat ons betreft de lekkerste friet van etten leur. Dikke 10 hoor.
    Hele snelle sevice.
    Top.