Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Etten-Leur verdeeld zijn.

Ellen Leemans

Heb boeuf bourguignon gegeten. Wat ik opmerkte, was de wat zurige smaak vanwege te veel azijn. Erbij geserveerd frietjes met salade, maar wat was het lekker geweest met aardappelpuree en rode kool.

claudia kusters

Kan niet wachten tot ze failliet zijn. En er eindelijk mensen in komen te staan die aandacht besteden aan hun werk! 3 weken verder en weer verkeerde saus die je niet besteld! Waardeloos echt waardeloos

4. Indonesisch Etten-Leur

Hedy van den Bos

Zondag 29 oktober 2017 met 6 personen, waarvan 2 personen stamgasten zijn, hier gegeten. Mijn moeder is Indisch en kookt de sterren van de hemel. Ik heb dus nogal wat vergelijkingsmateriaal. Maar ik moet eerlijk toegeven, het eten smaakte geweldig, de sfeer en bediening waren top. De volgende keer neem ik zeer zeker mijn moeder en kinderen mee, wat zullen ze genieten, net als wij hebben gedaan!

Heel lekker en fijn gegeten. Vriendelijk personeel en uitgebreid menu. Wij hebben genoten van een Voor-Hoofd en nagerecht en alles was tot in de puntjes verzorgd! Zeker aan te bevelen en wij komen zeker weer snel terug!

Goede friettent! Alleen die kinderen die je bestelling opnemen in een woord “waardeloos” nu een paar keer eten gehaald maar al meerdere malen verkeerde saus bij het eten!
    Zonder uitjes betekent zonder uitjes.
    Satesaus betekent satesaus! Niet mayonaise.

William Handley

De sfeer is informeel maar zeer hoffelijk. Na een gezellig welkomstdrankje ook nog een hapje van smeerseltje en olijfjes. Daarna bestellen en zonder veel poespas wordt de tafel klaargemaakt. Het eten is meer dan voldoende. Heel lekker en wederom zonder upsmuck. Je krijgt wat je besteld hebt en vanuit bediwning komt er ruim aandacht voor je. Of het lekker is. Of je nog iets wil drinken.
    Kortom: een fijne verwenervaring.
    Zelfs de rokerskamer is royaal geoutileerd met tv!
    Het is echt een superervaring die we iedereen kunnen aanraden!

Het was prima weer, dus heerlijk buiten gezeten.
    Eten was prima, miste wel wat salade, alleen vlees en aardappelen of friet of je moest het er apart bijbestellen.
    Varkenshaas was met spek erom heen, je proefde geen varkenshaas, jammer.

Lekkere pasta en klantvriendelijke bezorger!

10. Internationaal Etten-Leur

Mark Vente

3 Weken geleden heb ik hier gegeten. Toen viel het erg tegen. Ik heb hier melding van gemaakt en ben later die week gebeld door de manager. Zij gaf aan dit bijzonder vervelend te vinden en heeft een 2e kans aangeboden.

In een woord, geweldig. Het eten was bijzonder goed en de wijnen heerlijk.

Hoe de eerdere ervaring kon plaatsvinden is voor mij een raadsel. Echt een aanrader voor een redelijke prijs.

Ik kom er snel weer terug.

Vincents Bistro

Beste friettent van Etten!

The CruiseBrothers

Vanavond als afsluiter van onze rondrit gezellig gaan eten bij Vincents. We konden mooi uitkijken op onze auto's op de markt. Bij aankomst zijn wij vriendelijk ontvangen en ook met onze kleine was er rekening gehouden.

Het eten was mooi gepresenteerd en het heeft heerlijk gesmaakt! Al met al, complimenten voor het hele team!

We hebben hier zitten eten met 4 personen, toen ik naar de toilet moest wist ik niet wat er gebeurde stond daar gewoon aan de vloer vastgeplakt, bah vies tentje hoor.

Ook in de keuken schijnt het hier niet pluis te zijn, denk dat Rob Geus niet zijn sticker achterlaat maar een paar goede adviezen heeft voor Otrestis.

Bediening was okay, en het eten smaakt toch anders als je van de toilet komt waar je vastgeplakt stond.

vandaag er geweest we hebben er lekker gegeten toppie

Het eten wat heet lekker. Gezellige sfeer, de bediening vriendelijk.

Brutale eigenaar

Stuk of 20× geweest en tot nu toe altijd heel goed bevallen. 1× voor gesloten deur gestaan om 8 over 7 maar het zou toen 8 uur sluiten. Men zei dat het kwart over 7 was en helaas te laat. Beetje eigen schuld ook maar niet verwacht dat blijkbaar alles opgeruimd was. Over het algemeen erg leuk personeel en veel is mogelijk. Wij bestellen alleen hoofdmaaltijd en drinken dus geen ervaring met de soep uit pak. Ik vind dat ze 8 a 9 verdienen dus toch maar even een recensie maar goed… het kan best dat wij steeds geluk hadden.

19. Indonesisch Etten-Leur

Wat een geweldig restaurant is dit! Ik ben als Hagenees wel wat gewend op het gebied van Indisch eten maar dit was qua niveau, gastvrijheid en sfeer buitengewoon. Alle gerechten zijn hoog op smaak, kakelvers en met heel veel passie en zorg bereidt. Bediening is oplettend en vriendelijk waardoor het echt een topavond werd. Ik hoop jullie snel weer te zien.

Vanavond bij de Goesting gegeten: vriendelijke maar erg trage bediening. Het duurde meer dan een uur voor het eten gebracht werd. De medium tournedos was doorbakken en de sausjes van het kindermenu ontbraken. De desserts waren absoluut de prijzen niet waard. 3 bolletjes meloen ter grote van een kleine knikker en 3 ministukjes mislukte meloenbavarois (geschift en de gelantine was naar onderen gezakt) is geen €8,50 waard. Jammer maar helaas zowel ons eerste als laatste bezoek. De omliggende eetcafé's zijn vele malen beter

Twee gebroeders, hier kun je lekker eten en drinken. Ook de feesten worden geweldig goed verzorgd. Hier staat GASTVRIJ nog met hoofdletters geschreven.
    Gaat er eens wat fout dan wordt dit netjes en keurig opgelost zoals het hoort.

Ik beveel u tweegebroeders van harte aan

Vriendelijke bediening, maar niet altijd even oplettend. Eten was goed. Alleen de tafels en stoelen op het buitenterras zijn enorm versleten. Er zijn stukken uit de onderkant van de tafels, waardoor er scherpe randen aanzitten. Kan echt niet meer.

Femke Ruyters-Cornelis

Heerlijk gegeten, elk gerechtje was een feestje op zich. Zeer vriendelijke bediening en gerechtjes kwamen binnen een mooie tijd op tafel (niet te lang, niet te kort).

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is dat het feit dat je voor de (erg lekkere) frietjes moet bijbetalen. Die hadden wat mij betreft wel in het onbeperkt menu mogen zitten.

24. Indonesisch Etten-Leur

Dirk Hanegraaff

Met 4 personen op weg naar Etten-Leur, weliswaar geen wereldafstand voor ons… maar toch altijd wel zo'n 80 km.
    Dat doe je makkelijk in de verwachting, gezien de recensies, lekker te gaan eten.
    Echter niets was minder waar…
    Het eten had totaal niets met de Indonesische keuken te maken, de twee rundvlees gerechten smaakten hetzelfde met uitzondering dat het ene gerecht gewoon wat zouter was gemaakt.
    Alles miste de authentieke smaak welke deze zo kenmerkend maakt… geen spoor van de verfijnde kruiden sereh. Santen enz.

Gezellig restaurant vriendelijke bediening lekker eten voor een goeie prijs.

C. Commeren

We zijn hier voor de 1e keer geweest, maar voor ons komt er geen 2e keer meer.
    Het eten stond snel voor onze neus, maar helaas geen verse tomaten en kippensoep, die kwamen gewoon uit een pak of een blik. Toen het hoofdgerecht… overvolle borden waarbij we bij voorbaat al dachten of wel het wel/niet op konden. Er is dus helaas veel eten weggegooid. Verder droop het vet uit de kibbeling en bestond de mixed grill uit 4 schoenzolen die allemaal hetzelfde smaakten.

Jammer want de zaak ziet er van binnen en van buiten erg leuk uit.

Het was niet erg druk, toch ruim drie kwartier moeten wachten op ons diner, vegabom had alleen de kleur van kerrie maar de smaak was ver te zoeken! Mijn partner had de meesterburger deze was niet gaar en een grote homp smakeloos vlees. Mij is ter oren gekomen dat de keuken dicht gaat, wat mij overigens niet verbaasd, als er zulk eten op tafel komt, eerst maar eens investeren in een echte goede kok lijkt mij… wij komen niet meer terug!

Wij zijn hier op zondagavond gaan eten. We moesten overal erg lang op wachten en we we waren niet de enige. We hadden met het gezin voor drie personen een Griekse tafel genomen. Dit was erg duur tot in verhouding wat we kregen. We kregen allemaal de goedkope gerechten van de kaart terwijl ik wel wat meer duurde gerechten had verwacht zoals garnalen, mosselen, stuk zalm, ossenhaas of lamsvlees. In plaats daarvan kregen we wat tzasiki, zes stukjes brood, wijnbladeren, aubergine salade, varkensvlees, en gyros. Dit alles was wel goed bereid alleen wel duur voor 37euro per persoon.

Het personeel was ook duidelijk onbezet en maakte veel fouten.

Faber van de poel

Beste sushi die ik ooit op heb.
    Heb bij een hoop plekken gegeten, in breda rotterdam en amsterdam. Deze is vere weg het lekkerst

De door ons telefonisch gemaakte reservering was, zoals ter plekke bleek, in geen enkel reserveringssysteem meer terug te vinden. Uiteindelijk bleek dit geen probleem want de zaak zelf was volledig leeg, van het terras was maar een klein aantal tafels gevuld. We hebben plaatsgenomen op het terras en aangegeven dat we graag binnen wilden eten. Na drie kwartier gewacht te hebben toch maar eens naar binnen gegaan om te vragen hoe lang we nog moesten wachten. 'Toevallig' waren beide gerechten nét klaargezet in de keuken. Mijn gekozen gerecht (Vega bomb met curry) was volkomen smakeloos. Mocht dit gerecht zijn klaargemaakt door een gekwalificeerde kok dan zou hij zich diep moeten schamen! Het andere gekozen gerecht betrof de Meesterburger. Dit bleek een grote smakeloze en gortdroge homp gekookt gehakt te zijn welke dan ook linea recta is teruggestuurd naar de keuken. Bij het afrekenen bleek dat de bediening de klacht ook niet helemaal had begrepen want het teruggestuurde gerecht stond tot onze verbazing toch vermeld op de rekening. Bij de vraag of we misschien nog een nagerecht wensten te gebruiken zijn we maar hard weggerend... ;)
    Kortom; een zeer slechte zaak voor De Zaak als je zonder blikken of blozen dit soort eten durft te laten serveren. Dit overigens ook nog door zeer onervaren en zeker geen horecawaardig personeel.