Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Etten-Leur verdeeld zijn.

Wij hebben er afgelopen zondag gegeten. Snelle service, lekker eten en voldoende. Enige minpuntje vond ik dat er een stukje van het schaaltje van de soep af was. Gooi dit aub weg. Ook prettig personeel.

Was al weer een paar jaar geleden dat wij hier gegeten hebben.
    Nu is de zaak overgenomen en dat is niet ten goede gekomen van de kwaliteit.
    Gyros was aangebrand, verdere vlees van de orestis schotel was smakeloos.
    Boerensalade is geen boerensalade. Aangegeven dat de gyros aangebrand was toen bakje met andere gehad en ook hier foute gyros een hap zout. Na het afrekenen werd er gevraagd of we een drankje wilden of dat we weg gingen?????
    deze service is dus mosterd na de maaltijd.
    Helaas voor ons de laatste keer, erg jammer prijs omlaag maar kwaliteit ook!!

Heerlijk gegeten. Goede uitleg van de gerechten. Elk gerecht was met liefde klaargemaakt, dat zie je.

4. Internationaal Etten-Leur

TJMV

Marianne van Lent

Wij hadden gereserveerd maar echt een tafel waar dat op stond was er niet. Gelukkig was er plaats moesten even wachten tot de tafel vrijkwam. Daarna ruim 10 minuten zitten wachten tot er iemand bij ons kwam. Dat meisje hielp ons verder prima, echter bij afrekenen van een extra kopje koffie wilde diegene ons de andere warme dranken ook laten betalen. Ze zei: "o is dat zo nou dat heb ik niet gelezen", dus weg om de voucher erbij te halen. Bij terug komst liep ze met de voucher te wapperen en zei, ja nu heb ik het ook gelezen. Je voelt je er een beetje raar bij zitten tijdens het wachten. Had beter geweest als diegene die onze bestelling had opgenomen eerst even goed gelezen had!
    Het was een lekkere kop soep en een heerlijk surf en turf broodje dat maakte een hoop goed.
    Bedankt.

Was een erg lekkere snackbar. Nu kregen we een smakeloze hap.

Henk Borsboom

Het was weer gezellig druk en wij zijn weer voor onze Zaterdag lunch geweest, de biefstuk was weer van uitstekende kwaliteit en perfect naar wens gebakken met een heerlijke pepersaus, ook de Sate was perfect.
    Daarbij de heerlijke huiswijn en dat alles voor een redelijke prijs en bediening met een smile. Top.

Henk Borsboom

Wij hebben eerste kerstdag met de familie het sharing kerstdiner gebruikt, en dit was van zeer goede kwaliteit, en bediening was vriendelijk. Goede kerst sfeer alleen jammer dat als je met meer dan 4 personen bent dat er dan geen prettige tafels beschikbaar zijn. Maar restaurant is een aanrader.

9. Nederlands Etten-Leur

2E Kerstdag hier voor het eerst gegeten en er is maar 1 woord voor: fantastisch!
    Vriendelijk, joviaal personeel, niet te stijfjes en met goede kennis van de geschonken wijn.
    Een eigenaar die echt lol in en hart voor zijn vak heeft.
    Prachtige kunst; hoe vaak eet je in een restaurant met een echte Isaac Israëls aan de muur en waar zelfs in het kleinste kamertje nog prachtige videokunst te bewonderen is.
    En vooral: werkelijk zalig gegeten en gedronken, ook voor de gluten-, lactosevrijen onder ons.
    Wij komen terug!

10. Nederlands Etten-Leur

Romy D

Heerlijke kerstavond, heerlijk eten vriendelijke ontvangst bediening vriendelijk fijne avond gehad.

13. Nederlands Etten-Leur

prof. J. Schols

Maaltijd van topkwaliteit. Idem het wijnarrangement.

Jammer genoeg zaten we aan een tafel in het verlengde van de buitendeur met regelmatig veel last van snerpende koude lucht als er mensen in en uitgingen.
    Ondanks dat we er wat van zeiden werd er niets mee gedaan ( bv. de aanwezige tussendeur dichtdoen).
    Jammer.

Eerlijk gezegd is het lang geleden dat we zo'n slechte lunch gehad hebben. De soep kwam uit blik of pak. Verder twee kleffe Focacia broodjes belegd met krabsalade (van Johma?) en kip-kerrie salade (ook rechtstreeks uit de fabriek) Om het af te maken een schijfje tomaat en komkommer.
    Pluspuntje waren de mensen van de bediening; maar ons zien ze hier nooit meer terug.

Ellen Leemans

Heb boeuf bourguignon gegeten. Wat ik opmerkte, was de wat zurige smaak vanwege te veel azijn. Erbij geserveerd frietjes met salade, maar wat was het lekker geweest met aardappelpuree en rode kool.

claudia kusters

Kan niet wachten tot ze failliet zijn. En er eindelijk mensen in komen te staan die aandacht besteden aan hun werk! 3 weken verder en weer verkeerde saus die je niet besteld! Waardeloos echt waardeloos

18. Indonesisch Etten-Leur

Hedy van den Bos

Zondag 29 oktober 2017 met 6 personen, waarvan 2 personen stamgasten zijn, hier gegeten. Mijn moeder is Indisch en kookt de sterren van de hemel. Ik heb dus nogal wat vergelijkingsmateriaal. Maar ik moet eerlijk toegeven, het eten smaakte geweldig, de sfeer en bediening waren top. De volgende keer neem ik zeer zeker mijn moeder en kinderen mee, wat zullen ze genieten, net als wij hebben gedaan!

Heel lekker en fijn gegeten. Vriendelijk personeel en uitgebreid menu. Wij hebben genoten van een Voor-Hoofd en nagerecht en alles was tot in de puntjes verzorgd! Zeker aan te bevelen en wij komen zeker weer snel terug!

Goede friettent! Alleen die kinderen die je bestelling opnemen in een woord “waardeloos” nu een paar keer eten gehaald maar al meerdere malen verkeerde saus bij het eten!
    Zonder uitjes betekent zonder uitjes.
    Satesaus betekent satesaus! Niet mayonaise.

William Handley

De sfeer is informeel maar zeer hoffelijk. Na een gezellig welkomstdrankje ook nog een hapje van smeerseltje en olijfjes. Daarna bestellen en zonder veel poespas wordt de tafel klaargemaakt. Het eten is meer dan voldoende. Heel lekker en wederom zonder upsmuck. Je krijgt wat je besteld hebt en vanuit bediwning komt er ruim aandacht voor je. Of het lekker is. Of je nog iets wil drinken.
    Kortom: een fijne verwenervaring.
    Zelfs de rokerskamer is royaal geoutileerd met tv!
    Het is echt een superervaring die we iedereen kunnen aanraden!

Het was prima weer, dus heerlijk buiten gezeten.
    Eten was prima, miste wel wat salade, alleen vlees en aardappelen of friet of je moest het er apart bijbestellen.
    Varkenshaas was met spek erom heen, je proefde geen varkenshaas, jammer.

Lekkere pasta en klantvriendelijke bezorger!

24. Internationaal Etten-Leur

Mark Vente

3 Weken geleden heb ik hier gegeten. Toen viel het erg tegen. Ik heb hier melding van gemaakt en ben later die week gebeld door de manager. Zij gaf aan dit bijzonder vervelend te vinden en heeft een 2e kans aangeboden.

In een woord, geweldig. Het eten was bijzonder goed en de wijnen heerlijk.

Hoe de eerdere ervaring kon plaatsvinden is voor mij een raadsel. Echt een aanrader voor een redelijke prijs.

Ik kom er snel weer terug.

Vincents Bistro

Beste friettent van Etten!

The CruiseBrothers

Vanavond als afsluiter van onze rondrit gezellig gaan eten bij Vincents. We konden mooi uitkijken op onze auto's op de markt. Bij aankomst zijn wij vriendelijk ontvangen en ook met onze kleine was er rekening gehouden.

Het eten was mooi gepresenteerd en het heeft heerlijk gesmaakt! Al met al, complimenten voor het hele team!

We hebben hier zitten eten met 4 personen, toen ik naar de toilet moest wist ik niet wat er gebeurde stond daar gewoon aan de vloer vastgeplakt, bah vies tentje hoor.

Ook in de keuken schijnt het hier niet pluis te zijn, denk dat Rob Geus niet zijn sticker achterlaat maar een paar goede adviezen heeft voor Otrestis.

Bediening was okay, en het eten smaakt toch anders als je van de toilet komt waar je vastgeplakt stond.

vandaag er geweest we hebben er lekker gegeten toppie

Het eten wat heet lekker. Gezellige sfeer, de bediening vriendelijk.